• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 54
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 54

 #338346  autor: sonicpb
 31 maja 2009, 11:18
dzisiaj lec do salonu i zloz wypowiedzenie:) bo do dzisiaj masz taka mozliwosc:)

 #338349  autor: mendes
 31 maja 2009, 11:31
sonicpb pisze:dzisiaj lec do salonu i zloz wypowiedzenie:) bo do dzisiaj masz taka mozliwosc:)
a gdzie w niedziele znajdziesz otwarty salon, dodatkowo, jeśli ta niedziela jest jakimś śmiesznym świętem i jest zakaz handlu.

Jedyna rada - znaleźć pocztę czynną 24h i liczyć, że będzie otwarte. W Poznaniu taka jest, więc i WWA na pewno też jakaś się znajdzie.
Pocztą również można wypowiedzenie wysłać i liczy się data stempla pocztowego. Powodzenia! :)

 #338351  autor: sonicpb
 31 maja 2009, 11:40
u mnie jest w niedziele otwarte:)

 #338352  autor: tomko111
 31 maja 2009, 11:44
sonicpb, u mnie normalnie w niedziele też są otwarte salony, ale dzisiaj są Zielone Świątki, czy jak te święto się nazywa, więc wszystkie sklepy łącznie z hipermarketami są zamknięte, jedynie stacje benzynowe i żabki mogą być otwarte.

 #338362  autor: sonicpb
 31 maja 2009, 12:27
w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd:P nie wiedzialem:P

 #338376  autor: despera
 31 maja 2009, 13:26
mendes pisze:a ja dzisiaj poszedłem do salonu, bogaty w 24 strony wiedzy, z ładnie napisanym wnioskiem o rezygnację i co? Od razu pierwsze pytanie: czy ja faktycznie chcę rozwiązać umowę z powodu regulaminu, czy skorzystać z okazji. Czy w ogóle wiem jakie to zmiany w regulaminie i konkretnie z którymi się nie zgadzam. I oczywiście na koniec szeroki uśmiech - system coś nie działa nic nie poradzę, proponuję przyjść kiedy indziej, albo wysłać pocztą. A ja na to, że wiem o tym że system lubi się w takich momentach zawieszać, szkoda tylko, że na drugim komputerze śmiga, gdy jakieś jelenie kupują telefon na abonament. I że w BOKu mówił mi że nie macie prawa odmówić przyjęcia wniosku... A konsultant na to, że na nie swoich papierach wniosków nie przyjmują i że zachęca do przyjścia w innym terminie (ale nie daje gwarancji, że będzie działać) lub wysłania pocztą... I co tu robić? przecież nie zacznę im ubliżać ani wykłócać się jak nienormalny... :/
PRZY NIM telefon do BOK PLUS'a i na PIŚMIE odmowa przyjęcia wniosku - zawsze działa :D

 #338434  autor: shashwyq
 31 maja 2009, 16:58
Ja powoli zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłem.. Poszedłem do salonu Plusa z dwoma egzemplarzami wypowiedzenia. Jedne podpisal mi i opieczetowal przedstawiciel a drugie polozyl na stercie innych pism. Slyszalem ze niektorzy przedstawiciele nie przyjmuja wypowiedzen pisanych przez klientow, ze musza byc tylko te, ktore oni drukuja. To bylo we wtorek. W piatek zadzwonilem pod 2601 aby zapytac czy moje wypowiedzenie juz dotarlo. Mila pani odpiwedziala ze jeszcze nie i maja teraz urwanie glowy i to moze potrwac nawet do 10 dni. Do dzisiaj nie otrzymalem zadnego listu, nikt nie dzwonil z 2699 i nie wiem jak sprawa wyglada. W zwiazku z powyzszym zaczynam sie zastanawiac czy jesli np. bym poszedl do kilku innych punktow plusa i w kazdym zlozyl wypowiedzenie to przyspieszyloby to sprawe ? :P Termin platnosci odstatniej faktury mam na jutro wiec jak cos mam jeszcze tydzien. Tylko ta niewiedza zaczyna mnie draznic. Chcialem juz isc do innego operatora i podpisac nowa umowe ale chce miec pewnosc ze wszystko idzie ok i nie bede musial placic 2 abonamentow :D PZDR

 #338442  autor: kalion
 31 maja 2009, 17:24
Jeżeli masz pieczątkę od salonu , to spróbuj może zadzwonić do nich i spytać się jeszcze raz o to czy doszło, jeżeli nie to spytaj się czy możesz im przefaksować do centrali. Dziwne, że nie zaznaczyli ci tego w systemie i nie wydrukowali tak jak tutaj wszyscy opisują.

 #338449  autor: sochaczew
 31 maja 2009, 17:38
a powiedzcie mi jeszcze, jak koniec umowy mam na 5/07 to za 5/06 do 5/07 zapłace jeszcze abonament? czy ostani bedzie za 5/05 do 5/06? Bo sie pogłubiłęm :-P

 #338458  autor: kalion
 31 maja 2009, 18:02
Za okres od 05/06 do 04/07 zapłacisz w czerwcu abonament. Jeżeli jednak przekroczysz w tym miesiącu minuty lub dojdzie ci coś z poza pakietu, to zapłacisz jeszcze właśnie te wyrównanie po tej dacie, jak już nic nie przekroczysz to i nie zapłacisz po 04/07 ;) .
Ostatnio zmieniony 31 maja 2009, 18:05 przez kalion, łącznie zmieniany 1 raz.

 #338459  autor: shashwyq
 31 maja 2009, 18:04
kalion pisze:Jeżeli masz pieczątkę od salonu , to spróbuj może zadzwonić do nich i spytać się jeszcze raz o to czy doszło, jeżeli nie to spytaj się czy możesz im przefaksować do centrali. Dziwne, że nie zaznaczyli ci tego w systemie i nie wydrukowali tak jak tutaj wszyscy opisują.
Na jednej kopii wypowiedzenia mam pieczątke punktu plusa, podpis przedstawiciela i datę kiedy zlozylem wypowiedzenie. Nic wiecej mi nie wreczyl przedstawiciel, nic nie wprowadzal do systemu. W poniedzialek zadzwonie na 2601 i sie dowiem czy juz wplynelo. Jesli nie to zaczne chodzic po wszystkich punktach i spamowac ich wypowiedzeniami az do skutku :P Mam jeszcze tydzien jak cos :D

 #338461  autor: kalion
 31 maja 2009, 18:11
Nie spamuj, bo nie o to chodzi. Ja bym jednak spróbował do nich zadzwonić i jeżeli nic nie doszło, to spytać się czy można wysłać to wypowiedzenie z potwierdzeniem faksem(najlepiej zadzwoń rano, żeby mieć jak coś czas na pójście do punktu), jeżeli tak to wyślesz(oczywiście zachowaj wydruk z datą i godziną wysłania), dzwonisz po jakimś czasie i pytasz się czy przyjęli twoje pismo i czy wszystko jest ok. Jeżeli coś będzie nie tak, to wtedy biegnij do punktu co wysłałeś wypowiedzenie(oczywiście z odpowiednią postawą i spytaj się czemu nie wysłali), powiedz że twoje wypowiedzenie nie doszło i żądasz wysłania przez system(tylko uważaj, jeżeli masz kilka numerów i w każdym inną datę płatności, bo jeszcze może ci karę narzucą).

 #338467  autor: sochaczew
 31 maja 2009, 18:58
Dzieki KALION :-)

 #338471  autor: Creative
 31 maja 2009, 19:10
Do kiedy można zerwac umowę?

 #338485  autor: widex
 31 maja 2009, 20:12
7 dni po terminie płatności rachunku.

 #338488  autor: kalion
 31 maja 2009, 21:02
do 7 dni po terminie płatności rachunku, czyli jak masz do 20 płatność rachunku to możesz do 27. Dzień później już niestety nie.
7 dni po terminie płatności rachunku.
widex mi to zabrzmiało tak, jakby można było złożyć wypowiedzenie dopiero po 7 dniach od daty ostatecznej płatności rachunku, czyli jak mam do 20 to dopiero 27 :).

 #338490  autor: hoolsheaven
 31 maja 2009, 21:15
Panowie, moze sie powótrzy pytanie, czy taka rezygnację można dostarczyć pocztą?

... bo życie to nie bajka...

 #338498  autor: elrond
 31 maja 2009, 21:50
hoolsheaven pisze:Panowie, moze sie powótrzy pytanie, czy taka rezygnację można dostarczyć pocztą?
Tak powidziano mi w salonie i tak też zrobiłem. Nie wiem co z tego wyjdzie, żadnego potwierdzenia jeszcze nie mam, również na stronie Play wyswietla mi się cały czas "oczekiwanie na zgodę operatora".

Adres jaki mi podano do wysyłki to:

POLKOMTEL S.A.
ul. Postępu 3
02-676 Warszawa
z dopiskiem "Przeniesienie numeru" (w moim przypadku), ale chyba może też być po prostu "Wypowiedzenie umowy" czy coś podobnego.

Wysyłka oczywiście za potwierdzeniem doręcznia.

 #338502  autor: kalion
 31 maja 2009, 22:04
Można sam wysyłałem, 19 otrzymali pismo a 26 wysłali potwierdzenie przyjęcia. Oczywiście pamiętaj o "żółtej karteczce" czytaj potwierdzenie odbioru. ;)

 #338503  autor: elrond
 31 maja 2009, 22:17
kalion, co dokładnie wysyłałeś? Przenosisz numer czy całkowicie rezygnujesz?
  • Strona 21 z 54
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 54
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 54