• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #523191  autor: OrangeDlaFirm
 19 gru 2011, 21:27
rzecz jasna to nie wszystkie bonusy które można otrzymać w ramach przedłużenia umowy.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #523663  autor: pauli05
 22 gru 2011, 17:15
gdyby to kogoś interesowało, to pakiety internetowe w abonamentach firmowych zostały powiększone:
ze 100mb na 333mb (w Optymalnym 100) i z 250mb na 750mb (w Optymalnym 250)

 #524278  autor: OrangeDlaFirm
 27 gru 2011, 14:59
Przy zakupie nowego numeru dla firm z abonamentem za 60zł netto jest ciekawa opcja:

282.5min do wszystkich
+ opcjonalnie
za 10zł netto 750mb na internet
za 10zł netto nielimitowane rozmowy w sieci Orange

SAMSUNG GALAXY S II w cenie 99zł netto przy umowie na 36m-cy.

Jeśli jest ktoś zainteresowany mogę dostarczyć kurierem w 1 dzień roboczy :)

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #524494  autor: Lukaszsz
 28 gru 2011, 14:23
jakie cenniki telefonów obowiązują na dzień dzisiejszy telemarketerów? czy takie jak na orange.pl (od 27.12 wyprzedażowe) ?

Nokia 3210 -> Nokia 3410 -> Siemens SL45i -> Nokia 6610i -> Siemens CX65 -> Siemens S65 -> Nokia E50 -> Nokia E51 -> Nokia E52 -> Nokia E6 -> Sony Xperia L -> LG G3s -> LG G3 -> LG G6 -> LG G7 -> Asus Zenfone 8

 #524525  autor: pauli05
 28 gru 2011, 17:44
tak, są obniżone ceny wybranych modeli (np. N8, E7, Sensation, Xperia Play)

 #524529  autor: Lukaszsz
 28 gru 2011, 17:56
c3-01 też się łapie u telemarketerów? wczoraj na *400 proponowano mi za 299 gdzie na orange.pl ceny to 99 zł salon i 1 zł www

 #524532  autor: pauli05
 28 gru 2011, 18:13
jaki abonament? jak coś to priv

na stronie jest na telefony też dodatkowy rabat, więc nieraz wychodza po prostu taniej
Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 22:43 przez pauli05, łącznie zmieniany 1 raz.

 #524533  autor: Lukaszsz
 28 gru 2011, 18:36
abo Optymalny 100 w ofercie Więcej Korzyści ...
Jutro ta Pani ma do mnie dzwonić, jeśli nie zaktualizują jej cennika to będę się z Panią kontaktował

 #524554  autor: dominik920
 28 gru 2011, 21:03
Od wczoraj jest wprowadzony nowy cennik w którym obniżone zostały ceny niektórych telefonów,jeśli jesteś zainteresowany Optymalnym 100 to napisz na PW a postaram się dopasować jakiś fajny telefon w przyzwoitej cenie.

 #524644  autor: JW_
 29 gru 2011, 10:57
noved pisze:Orange ogólnie walczy aby utrzymać pozycję lidera w segmencie firmowym, więc telefony czy minuty są mniej istotne niż sama obsługa klientów, na którą kładą nacisk, jeśli mają do czynienia z firmami.
Ty to piszesz poważnie, czy sobie jaja robisz...? Miałem do czynienia w firmie z PH oraz z obsługą z różnych sieci i nie wiem ile mielibyśmy mieć numerów, aby ktoś z orange się tym sensownie zajął. Mam ok. 30 aktywacji w abonamencie firmowym, niestety, ale obsługa klienta to w tej sieci jest akurat dno:/

Przykłady można mnożyć, choćby przyjeżdża "z ofertą" PH z orange, który ma tą ofertę owszem, ale dla... jednego nowego numeru, o którym nikt o nas nikt nie mówił, ani nikt go nie chciał. Podczas gdy kilkukrotnie wcześniej było uzgadniane, iż prosimy o ofertę całościową na firmę. Pytanie PH u nas w firmie "a to Państwo mają więcej numerów...?" :mrgreen:
O dziwo z każdej innej sieci (T-Mobile, Plus, Play) byliśmy w stanie otrzymać oferty wmiarę szybko, w Orange trawało to prawie... 2 tygodnie.

Albo inny przykład: uzgadniam telefonicznie przełużenie abo na którymś z numerów, wszystko ok, umawiamy się na kolejny dzień celem potwierdzenia. Co się dzieje kolejnego dnia...? Nikt nic nie wie o takiej ofercie, bo to "kolega Państwu pronował, nie ja, ja nie mogę nic takiego zaproponować"...

O obietnicach w stylu "skontaktuję się z Panem jutro" i albo braku jakiegokolwiek kontaktu albo konakcie np. po tygodniu już nie wspomnę:/

Obecnie czekamy na moment, aż będzie się dało w miarę bezboleśnie wypowiedzieć wszystkie abo i najrapwdopodbniej orange robimy papa...

 #525100  autor: pauli05
 31 gru 2011, 14:32
taka prawda, że jesli chodzi o przedstawicieli, to sa oni z ZEWNETRZNYCH firm, więc po pierwsze ich przeszkolenie zalezy od tej firmy, po drugie w każdej sieci, w każdej branży, jak świat światem zawsze wszystko zalezy od człowieka i jego podejścia do pracy

jeszcze jeśli chodzi o przedstawicieli/opiekunów wielu klientów, do których dzwonię, jest zapatrzona w osobę przedstawiciela, bo on go nie oszuka, on da wszystko co najlepsze, a to średnio zgodne z prawda, nikt chyba nie siedzi z dyktafonem i nie nagrywa takich rozmów z przedstawicielem, więc nikt ich nie kontroluje
a często słysze różne historie od innych klientów, jak przedstawiciel ich załatwił (z różnych sieci), albo widze, jaką umowe im dał
a tak jak ja pracuję, to są tu sami młodzi ludzie, studenci, gdzie większosci na pewno zalezy na tej pracy i na wynikach, choć prowizja jest dużo mniejsza niż przedstawicieli, ale każdemu zależy na tym żeby coś zarobić, więc walczą o klienta i go nie odpuszczają zapominając o umówionym telefonie

Jeśli chodzi o samo Biuro Obsługi Klienta (biznesowego) to raczej słyszę pozytywne opinie, np. uwzględnianie reklamacji czy wcześniejsze uprawnienia numeru do zmian abonamentu itp.

 #525105  autor: OrangeDlaFirm
 31 gru 2011, 15:20
Jak dla mnie to trzeba odróżnić przede wszystkim dwie rzeczy.
Praca telemarketera, PH ma inny charakter niż osoby pracującej na *600.
Weź pod uwagę, że to do Ciebie dzwonią ludzie wyrażając chęć np. przedłużenia umowy - ich nastawienie jest diametralnie inne niż człowieka który nagle odbiera telefon i słyszy że ktoś chce mu coś "wcisnąć" ; )
Dodając do tego fakt, że na *600 możesz pomóc klientowi np. rozpatrując jego reklamację,
w pełni zweryfikować aktywne usługi itp. zaufanie od razu wzrasta.
Telemarketerzy nawet nie mają pełnego wglądu do konta klienta.

Aby nie rozmywać tematu zapytam, czy jest tu na forum jakiś PH Orange?
Chodzi o nową aktywację dla firm wraz z zachowaniem dotychczasowego numeru.
Więcej info na PW.

Obsługa Klienta Biznesowego. W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na PW.

 #525123  autor: pauli05
 31 gru 2011, 17:27
tzn. akurat to ja dzwonie do ludzi:)
z jednej strony tak jak mówisz, gorsza pozycja niż jakby sami dzwonili, ale z drugiej strony, większa mozliwość znalezienia klienta;)


Szczęśiwego Nowego Roku :)