• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 200 z 208
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 208

 #581027  autor: Alfred!
 09 wrz 2012, 11:35
Prawdopodobnie zdecyduję się na ofertę pantera II 89,90 z telefonem Motorola razr. Koniecznie jednak musze uzyskać tą magiczną zniżkę na abonament. Jeśli któryś z konsultantów na tym forum mógłby i chciał mi pomóc prosiłbym o kontakt.

Z góry dziękuje i pozdrawiam !

 #581034  autor: Scar89
 09 wrz 2012, 12:22
Witam wszystkich również bo po miesiącach śledzenia wątków postanowiłem się zalogować.
Ogólnie na wstępie mogę dorzucić info że pantera II 89,9 z Motorola Razr za 99 pln jest tylko w e-shopie nie da się z tego co mi wiadomo oczywiście połączyć tego z rabatem 30% na abo.

 #581173  autor: ciekawy
 09 wrz 2012, 22:56
Alfred! pisze:Prawdopodobnie zdecyduję się na ofertę pantera II 89,90 z telefonem Motorola razr. Koniecznie jednak musze uzyskać tą magiczną zniżkę na abonament. Jeśli któryś z konsultantów na tym forum mógłby i chciał mi pomóc prosiłbym o kontakt.

Z góry dziękuje i pozdrawiam !
Zadzwoń od poniedziałku do piątku na chyba *400 dla klientów, którzy chcą przedłużyć umowę i powiedz, żeby cię połączyli z kimś z maxymalnym poziomem negocjacji bo normalni konsultanci mają niskie poziomy negocjacji i mogą dać ci gorsze warunki niż konsultanci z wyższym poziomem negocjacji, jak cię połączą wtedy negocjuj, powiedz czego chcesz i może ci się uda, że będziesz miał takie warunki jakie chcesz w sensie obniżki abonamentu.

Na odzew konsultantów albo konsultanta przez net możesz też czekać, ale skoro podobno za to są kary to konsultanci mogą nie chcieć ryzykować, dlatego proponuje ci, żebyś sam negocjował pod numerem dla klientów przedłużających umowy z konsultantem z wysokim poziomem negocjacji, jak oferta cię nie zadowoli to nie musisz przedłużać umowy, możesz skończyć rozmowę bez przedłużania umowy na warunkach, których nie chcesz.

 #581208  autor: Gaborn
 10 wrz 2012, 09:13
Ciekawy
No niestety nie dziala *400 tak jak piszesz,gdyz dzwonilem do nich ze dwa razy z przerwa 2 tygodniowa i niestety ani nie ponegocjowalem ani mnie nie przelaczyli do konsultanta z wyzszym poziomem negocjacji. Niestety wydaje mi sie,ze bardzej zalezy im na nowych klientach i na tych co przenosza nr do nich(jesli tacy sa) niz na stalych,ktorzy sa u nich ponad 10 lat tak jak ja np.

 #581212  autor: Realista
 10 wrz 2012, 10:02
Ciekawy troszkę bzdury piszesz. W poście jest wszystko opisane a Ty bez urazy głupoty mówisz, jakie przełączanie, jakie poziomy, normalnie krew zalewa. Kilka lat temu to tak ale nie teraz, litości to zwykły dział utrzymania.

Doradca klienta indywidualnego - ORANGE
Czasami cudotwórca - nawet często :-)
Masz problem to nasz , może pomogę , jak dam radę ;-)

 #581247  autor: sic
 10 wrz 2012, 14:58
Witka,
jest do przeniesienia firmowy numer z prepaid na abo (bez telefonu). Jesli jest jaki wszystkomogacy konsultant to poprosze PW :) pozdrawiam

 #581739  autor: RRRR
 12 wrz 2012, 17:31
Proszę o kontakt na pw osobę, która mogłaby mi pomóc w przedłużeniu abonamentu na firmę :)

 #581997  autor: Alfred!
 13 wrz 2012, 19:52
Jeszcze kilka dni temu kiedy pisałem poprzednie posty bylem PRAWIE zdecydowane na pozostanie w orange gdyby oczywiście zaproponowano mi jakieś rozsądne warunki, dalej jednak rozważałem opcję przeniesienia numeru na kartę aby chwilowo zawiesić płacenie abonamentu. Żeby rozwiać wątpliwości jak mam to zrobic żeby wszystko odbyło się bezboleśnie i bez dodatkowego terminu wypowiedzenia zadzwoniłem na *100, tam po usłyszeniu hasła "rozwiązanie" zostałem przełączony do działu utrzymania klienta gdzie na moje pytanie Pani (a później Pan konsultant - ponieważ przełączano mnie tam dwukrotnie) omal na mnie nie nakrzyczeli dlaczego ja w ogóle zadaje takie pytanie skoro to nie ich dział (tak jakbym to ja miał wpływ na to gdzie i kto mnie przełącza), kiedy juz udało mi się uspokoić i przekrzyczeć drugiego z "fachowców" z działu utrzymania klienta (dla mnie po tym co usłyszałem ten dział to kpina) postanowiłem dać mu szanse na przedstawienie tego do czego według niego został stworzony tj. przedstawieniem oferty mającej na celu utrzymanie klienta. Jego propozycja była... śmieszna to mało powiedziane. Udalo mi się jednak dowiedzieć (chociaż po tym jak zostałem obsłużony mam nie małe wątpliwości czy informacje te są wiarygodne) że na *400 niemożliwe jest uzyskanie magicznej zniżki na abonament, na które najbardziej mi zależało - podobno jej uzyskanie możliwe jest poprzez połączenie z "jakimś" numerem z salonu.
Nie muszę dodawać, że po takim traktowaniu (w ostatnim okresie jest to już kolejna sytuacja, która delikatnie mowiąc pozostawiła niesmak) moja decyzja z "prawie przedłużyć" zmieniła sie na "gdzie przenieść numer".

Nie bardzo rozumiem sytuację, w której firmie nie zależy na zatrzymaniu u siebie klienta którego kwota zobowiązania wynosi 105zl i regularnie jest przekraczana. Ten numer posiadam od około 10-12 lat a w sieci opłacam także kilka innych abonamentów.

Odnoszę wrażenie, że na tym forum zebrali się wszyscy (a przynajmniej zdecydowana większość) konsultantów chcących zrobić cos dla klienta a cała reszta zapomniała po co zajmuje miejsce w dziale takim jak np. "utrzymanie klienta"

Pozdrawiam.

 #582518  autor: ciekawy
 16 wrz 2012, 00:25
Alfred

to co napisałeś mnie nie dziwi, Orange to jest firma kolos, która chyba już nie radzi sobie z obsługą wszystkich klientów, firma, która sprawia wrażenie, że wszystko się kotłuje gdzieś tam i efekty są jakie są, a to przełączanie i brak życzliwości który opisałeś dziwi bo jak firma zacznie tracić klientów w ten sposób nie dając dobrych ofert i pozwalając, żeby odeszli nie starając się zatrzymać klientów to móże dojść do tego, że na nowo firma będzie zdobywała znowu klientów którzy już byli w tej sieci.

to, że jesteś w sieci 10-12 lat to dla sieci niewiele może znaczyć, może tyle znaczyć zanim przedłużysz umowę ile płacisz w ostatnich miesiącach i tyle, to smutne ale prawdziwe, że firmy telefoni komórkowej czasami bardziej doceniają klientów nowych prosto z ulicy niż swoich stałych klientów.

gdzie przenieść numer to już zależy czym się kierujesz i jaką chcesz mieć ofertę.

 #582589  autor: Alfred!
 16 wrz 2012, 12:11
Dużo prawdy w tym co piszesz ale dalej dziwi mnie to, że lepsze oferty firma składa komus kto przedłuża abonament a średnia jego rachunków wynosi 40-50zł podczas gdy moje rachunki (na ten akurat numer) wynoszą tak jak juz pisałem zawsze ponad 100. W ciągu ostatniego roku sytuacji, w który orange zachowało się tak jak w tym przypadku jest mnóstwo. Tylko z powodu częstych wyjazdów i braku czasu odpuściłem (to mój błąd oczywiście) między innymi zgłoszone reklamacje, na które wyraźnie zażyczyłem sobie pisemne odpowiedzi - jedna z nich dotyczyła np. telefonu wysłanego w innym kolorze niż w zamówieniu. W tej sprawie było także dużo mojej winy ale nie w tym rzecz a w tym, że po około 6-7 miesiącach dalej takich odpowiedzi nie otrzymałem. Dysponuje natomiast do tej pory nagraniami z rozmów w jaki sposób na moje uwagi i reklamacje zostałem "obsłużony". Rozmowa z Paniami konsultantkami (z reguły miałem wątpliwe szczęście bycia obsługiwanym przez tą płeć) praktycznie w każdej sprawie przebiegała równie nerwowo a jej efekty również nie wiele się różniły ponieważ efekt był zerowy. Przed jednym z wyjazdów gdzie celem mojej podróży było kilka kontynentów oprócz aktywacji roamingu udałem sie do salonu celem potwierdzenia aktywnosci usługi. Roaming działał bardzo dobrze jedynie w europie, na pozostałych kontynentach byłem zmuszony do korzystania z usług lokalnych operatorów. Duża ilość wyjazdów sprawiła, że w ciągu roku w kraju pzrebywałem około 2 miesiecy opłacając w tym czasie niemały abonament (właśnie na tym numerze telefonu, o którym teraz mowa). Kiedy znalazłem chwilę czasu i udałem sie do salonu zgłosić jak to jestem zadowolony z usług roamingowych usłyszałem, że to moja wina ponieważ przed wyjazdem powinienem uruchomić (UWAGA !) nie jeden a trzy roamingi...więc jest to mój błąd. Do tej pory jednak nikt nie wyjaśnił mi tej sprawy ani telefonicznie ani podczas wizyt w kolejnych salonach - wieczne zrzucanie winy na niewiedzą poprzedniego pracownika tej firmy.
Wróce jednak do kwestii przedłużenia umowy, poza tym że zaproponowano mi warunki takie jak opisane powyżej dodam jeszcze, że konsultanci zaczęli dzwonić do mnie ze swoimi ofertami 2 miesiące przed zakończeniem umowy. Z konsultantką umówiłem się, żeby zadzwoniła do mnie 20go sierpnia i wtedy zdecyduję na jakich warunkach umowa zostanie przedłużona, zaznaczyłem że po tym terminie będę niedostępny w kraju przez dosyć długi czas więc umowa po prostu zostanie rozwiązana. Pech chciał, że mój wyjazd opóźnij się o 2 miesiące (stąd też moja obecność tutaj i całe to zamieszanie) ale Pani konsultantka zadzwoniła dopiero 28go. Na moją uwagę, że umawialiśmy się na rozmowę 20go skłamała podając kilka terminów, w których rzekomo probowała się ze mna skontaktować. Znów przymykam oko na ton głosu i "miła atmosferę" w jakiej toczona jest rozmowa prosząc jedynie o imie i nazwisko. W całym zamieszaniu Pani konsultanka zamiast przestawić mi ofertę, obrażona rzucza "czyli nie jest pan zainteresowany przedłużeniem umowy" odpowiadam, że nie i słyszę już tylko jak Pani konsultantka się rozłącza. W tej chwili do końca umowy pozostało 5 dni a oprócz omyłkowego przełączenia mnie do działu utrzymania klienta (o czym pisałem w poście powyżej) żadnej oferty nie dostałem, ale być może to ja mając w Orange 5 numerów telefonów o dosyć wysokiej kwocie zobowiązania powinienem bardziej się starać żeby nie stracić tak dobrego operatora jakim bez wątpienia jest Orange...

Przepraszam za tak obszerny opis mojej przygody z firmą, wydaje mi się jednak że forum przeglądane jest przez wiele osób dla których chociaż część z tego co napisałem pozwoli na male refleksje. To chyba nie jest odpowiedni dział na taką wylewność jednak jakby nie patrzeć tematem przewodnim moich wypocin było przedłużenie umowy :)

Pozdrawiam raz jeszcze !!!

 #583287  autor: jolziom
 18 wrz 2012, 23:07
witam
mam nastepujacy problem , obecnie konczy mi sie umowa w plamixturze w play i chcialbym przejsc do orange na abonament dostajac 6 miesiecy abonamentu za 0 zl jako klient przenoszacy numer , rozmawialem z dwoma konsultantami na czacie i pan twierdzi ze jak najbardziej moge skorzystac z tej promocji natomiast pani twierdzi ze mix to nie umowa i nie moge skorzystac . Robil ktos takie przejscie ? Jak to wyglada w rzeczywistosci ?

 #583334  autor: pomaranczowy
 19 wrz 2012, 10:42
jolziom pisze:witam
mam nastepujacy problem , obecnie konczy mi sie umowa w plamixturze w play i chcialbym przejsc do orange na abonament dostajac 6 miesiecy abonamentu za 0 zl jako klient przenoszacy numer , rozmawialem z dwoma konsultantami na czacie i pan twierdzi ze jak najbardziej moge skorzystac z tej promocji natomiast pani twierdzi ze mix to nie umowa i nie moge skorzystac . Robil ktos takie przejscie ? Jak to wyglada w rzeczywistosci ?
Numer możesz zawsze przenieść i obojętnie czy masz w innej sieci kartę, ofertę mix czy abonament. Możesz spokojnie przejść do Orange z karty na abonament lub z oferty mix na abonament. Nowa promocja jest rzeczywiście dobra (6 miesięcy za 0 zł - abonament na 24 miesiące lub 9 meisięcy za 0 zł - abonament na 36 miesięcy. Promocja przez telesprzedaż i e-sklep) więc korzystaj.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #583351  autor: jolziom
 19 wrz 2012, 12:12
no wlasnie nie zawsze moge przeniesc numer ( korzystajac z 6 miesiecy za 0 zl ) , majac numer na karte na pewno nie moge tego zrobic , jedynie na "aboanment " ze tak powiem , i tutaj mam zagwostke poniewaz raz konsultant twierdzi ze moj playmix mozna podpiac pod abonament , innym razem konsultantka uwaza ze ta promocja mnie nie dotyczy

 #583427  autor: Alfred!
 19 wrz 2012, 16:06
Witam ponownie,

dzisiaj udałem się do salonu celem rozwiązania umowy na co byłem juz zdecydowany.W salonie jednak po raz pierwszy od dawna miłe zaskoczenie w postaci bardzo milej i rzetelnej obsługi. Przechodząc do rzeczy, pracownik widząc moje wyraźne zdecydowanie połączył mnie z "magicznym numerem" gdzie otrzymałem niemal wszystko co mnie interesowało. Tym samym umowę jednak przedłużyłem na następujących warunkach:
Pantera 89.90 ze zniżką 30% na 20 miesięcy czyli okolo 63zł przez 20 miesięcy ostatnie 4 miesiące pełna odpłatność.
Dodatkowo 0,5gb limitu na internet ponad to co w pakiecie czyli łacznie 1,5gb
dobrałem do tego telefon Samsung Galaxy S Advance za 149zł (byc może wziąłbym coś innego ale w salonie, w którym byłem nie wiele modeli dostępnych było od ręki stąd też taki wybór)

Sumując z oferty jestem zadowolony, chociaż wydaje mi się że na cenie telefonu można było jeszcze cos ugrać (oficjalnie usłyszałem jednak, że jest to maksymalna zniżka na ten model)

Pozdrawiam i może komuś przydadzą się warunki, które można wywalczyć przy przedłużeniu chociaż życzę jeszcze lepszych.

P.S. zniżkę 30% mogłem wykorzystać na dowolnie wybrany abonament (pelikan, delfin, pantera w każdej kwocie) lub zamiast zniżki 30% na 20 miesięcy wybrać 20% na cały okres 24 miesięcy - szybko licząc taniej wychodzi 30% przez 20 miesięcy.

 #583429  autor: pomaranczowy
 19 wrz 2012, 16:39
jolziom pisze:no wlasnie nie zawsze moge przeniesc numer ( korzystajac z 6 miesiecy za 0 zl ) , majac numer na karte na pewno nie moge tego zrobic , jedynie na "aboanment " ze tak powiem , i tutaj mam zagwostke poniewaz raz konsultant twierdzi ze moj playmix mozna podpiac pod abonament , innym razem konsultantka uwaza ze ta promocja mnie nie dotyczy
Skonsultowane z kolegami z BOK-u. Jest tak jak mówiłem. Jeżeli przechodzisz z karty lub mix od innego operatora do Orange na taryfę abonamentową w zwierzakach to zniżka o której pisaliśmy obowiązuje. Jak nie masz pewności to dzwoń do BOK jak chcesz.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #583447  autor: jolziom
 19 wrz 2012, 17:56
wierze ze jest tak jak mowisz a ta konsultantka z ktora rozmawialem to porazka , z tego co juz wiem to kilka kitow mi chciala wcisnac ...
dzieki za odpowiedz

 #583635  autor: vieniek123
 20 wrz 2012, 14:42
Witam

Otóż chciałbym przejść z t-mobile do orange (w t-mobile dzwonią cały czas z ofertami lecz i tak wszystko jest droższe niż w orange bez żadnych negocjacji) razem z moją mamą i bratem. Interesuję mnie oferta 2x pantera 50 oraz pantera 90 z opcją niepłacenia abo przez 6 miesięcy. Teraz moje pytanie brzmi, jeżeli chcę przenieść numer i negocjować jakieś lepsze warunki to lepiej to zrobić przez konsultanta w internecie lub w salonie czy też przez telefon.

 #583663  autor: Vieslav
 20 wrz 2012, 17:35
W internecie i przez telefon masz korzystniejsze ceny aparatów (teraz akurat na kilka modeli jest promocja). Poza tym zobacz sobie w newsie na stronie głównej - lada dzień wejdą nowe plany taryfowe więc zerknij, czy lepiej poczekać kilka dni czy brać stare zwierzaki.

 #583693  autor: sosen
 20 wrz 2012, 21:07
Przy nowej aktywacji nie będziesz mógł nic negocjować. Ale jeśli masz abo u dotychczasowego operatora i do końca umowy pozostało Ci nie więcej niż 3 miesiące to najlepiej przenosić przez e-sklep. Jest dużo taniej.

 #583713  autor: vieniek123
 20 wrz 2012, 21:55
nie znalazłem nic o nowych planach taryfowych w orange, można prosić link?
  • Strona 200 z 208
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 208
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 208