• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 198 z 208
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 208

 #575029  autor: Orfi
 14 sie 2012, 22:50
Niestety tak trzeba zrobić, ale nie trzeba wypowiadać umowy, tylko z punktu Orange za pomocą konsultantki połączyć się z działem wypowiedzeń i negocjować przez telefon warunki aneksu umowy. Trochę pomarudziłem i dostałem obniżkę na telefon SGS II w wysokości 400 zł. od promocyjnej ceny podstawowej czyli od 659 zł. Tak więc realnie telefon będzie kosztował 259 zł a dodatkowo dostałem obniżkę abonamentu w wybranej taryfie ze 129,90 na 90,90 zł na okres 20 miesięcy ( umowa na 24 miesiące), do tego podwojenie minut do wszystkich z 450/mies do 900/mies ( na cały okres trwania umowy) 2GB transferu danych co miesiąc i pogaduchy w Orange w gratisie + jeden stacjonarny wybrany numer bez limitu połączeń. Myślę, że jest to dobra oferta a bynajmniej lepsza od tych,które proponowano mi wcześniej. Szkoda tylko, że dopiero w punkcie Orange dowiedziałem się , że taka możliwość negocjacji istnieje, bo konsultanci, którzy do mnie dzwonili mieli tylko sztywno przygotowaną formułkę aneksu i zero pola do negocjacji a przynajmniej tak mówili.

Orfi

 #575100  autor: Underek
 15 sie 2012, 12:10
Orfi pisze: bo konsultanci, którzy do mnie dzwonili mieli tylko sztywno przygotowaną formułkę aneksu i zero pola do negocjacji a przynajmniej tak mówili.
Bo to prawda. Konsultanci dzwonią ja jakiejś firmy zewnętrznej i mają tylko podstawową ofertę. Jak ktoś Cie przekieruje na *400 to tam możesz coś dostać dodatkowego.
maykel pisze: Czy walczyć dalej?
Walczyć dalej! Zadzwoń pod *400 i negocjuj jakiś rabat czy minuty.

 #575133  autor: Orfi
 15 sie 2012, 14:52
Nie wiem czy konsultantka z punktu Orange połączyła mnie akurat z nr *400. Po prostu połączyła się z kimś, podała jakieś swoje wewnętrzne kody uwierzytelniające, po czym przekazała mi słuchawkę. Osoba z którą rozmawiałem przedstawiła się jako konsultant do spraw utrzymania klienta indywidualnego sieci Orange. Przedstawiłem to, co chciałbym dostać od sieci Orange w ramach aneksu ( zwłaszcza obniżkę ceny zakupu telefonu, bo przy tej taryfie wydała mi się zbyt wygórowana) i obniżkę abonamentu do poziomu na jakim teraz aktualnie jestem czyli do 100 zł./mies. Resztę pani konsultantka dorzuciła od siebie ( pewnie jest to zawarte w taryfie, ale nie każdy o tym wie). W każdym razie było to o wiele więcej, niż otrzymywałem, przy poprzednich kontaktach telefonicznych z Orange dotyczących tej sprawy. Ciekawostka w tym tylko taka, że po zakończonej rozmowie zapytałem panią z punktu Orange czy sam nie mógłbym się połączyć , ze swojego telefonu z taką osobą i nie zajmować im czasu i okazuje się , że niestety nie i że taka oferta jest możliwa do zrealizowania tylko za ich pomocą. Teraz pozostaje czekać na kuriera z paczką i aneksem umowy.

Orfi

 #575136  autor: Underek
 15 sie 2012, 14:58
Tak to jest jak się nie wie o *400 :-P
Nawet jak dzwonisz pod *100 to mają możliwość przekierowania do tego "dzialu".

 #575388  autor: pomaranczowy
 16 sie 2012, 18:51
Underek pisze:Tak to jest jak się nie wie o *400 :-P
Nawet jak dzwonisz pod *100 to mają możliwość przekierowania do tego "dzialu".
Ale ten magiczny dział do, którego połączyli kolegę z salonu to nie *400 :)

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #575532  autor: malysek
 17 sie 2012, 11:13
Chcę przedłużyć umowę, która kończy się we wrześniu. Obecnie mam Delfin 2 59,90 rachunki około 80 zł. Chcę teraz wziąć Panterę 89,90 lub Rozmowy bez Limitu 89,90 (oferta bez telefonu) tylko chciałbym jakąś zniżkę na abonament. Dzwoniłem do konsultantów i oni do mnie ale żaden nie mógł dać mi zniżki na abonament. Czy jest taka możliwość żeby tą zniżkę uzyskać czy konsultanci będą szli w zaparte, że nie mogą dać mi żadnej zniżki? Z wcześniejszych postów wynika, że można ale gdzietrzeba zadzwonić lub jak negocjować aby otrzymać rabat na abonament?

 #575663  autor: Orfi
 17 sie 2012, 21:58
Zrób tak jak ja, dostałem też rabat na abonament 30%, poza obniżką ceny telefonu.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2012, 23:36 przez Orfi, łącznie zmieniany 1 raz.

Orfi

 #575665  autor: Underek
 17 sie 2012, 22:12
@malysek *400

 #576415  autor: MADMAX
 21 sie 2012, 11:46
Jestem szczerze zdziwiony ale firmie Orange udało się utrzymać jeden z numerów. W zasadzie byłem już zdecydowany przenieść go do PLAY ale przy okazji przedłużenia Neostrady rozmowa zeszła również na ofertę przedłużeniową na komórkę.

Dotychczasowa taryfa: DELFIN II 60 z telefonem (60 minut do wszystkich - zgoza :roll: )

Chęć przejścia na: http://www.play.pl/pl/oferta/przejdz-do ... z-telefonu
39 zł miesięczny abonament
550 minuty do wszystkich sieci

Wynegocjowana taryfa:
DELFIN II (bez telefonu)
- Umowa na 16 m-cy
- Abonament 42zł
- 460 minut do wszystkich
- 80 smsów (pakiet "sms do wszystkich") gratis dodatkowo
- Zatrzymaj czas PRO
- Jeden darmowy numer w sieci

Nie jest to szczyt marzeń ale akurat oferta z mojego punktu widzenia jest opłacalna, otrzymałem to co chciałem, dlatego zostawiłem ten numer w sieci.

Pozdrawiam

 #576869  autor: Marens
 22 sie 2012, 22:13
Znajomej w październiku kończy się umowa na Orange Abonament 35zł + 50pakiet złotówek ekstra. To co oferują na przedłużenie to jest kpina z ich strony.

Pierwszy telefon: 39,90zł -> 180min
Drugi telefon: 39,90zł -> 220min + 70SMS

Dyskusja z nimi na *400 czy *100 nie ma sensu, bo argument w Play jest 550min za 39zł tylko wyprowadza ich z równowagi a ja wcale dużo od nich nie wymagałem. Chciałem tylko uzyskać do planu 350min/39zł/18mies jakikolwiek pakiet SMS. Oczywiście nie da się i już.

Zastanawiam się czy mamy iść do salonu Orange i kazać się połączyć z ich magicznym działem przedłużania umów czy bez zbędnych formalności iść do Playa i przenieść numer.

To co uzyskał MADMAX wydaje się być interesujące (Delfin 59,90 -30% + dodatki).

 #576922  autor: MADMAX
 23 sie 2012, 00:18
Marens pisze:Chciałem tylko uzyskać do planu 350min/39zł/18mies jakikolwiek pakiet SMS. Oczywiście nie da się i już.
Marens pisze:Drugi telefon: 39,90zł -> 220min + 70SMS
Już dokładnie nie pamiętam ale 350min. proponowali przy drugim telefonie (choć chyba bez paczki smsów) jednak nieszczególnie byłem zainteresowany mając na uwadze te 550min. w Play. Później sprawa ucichła na miesiąc i jedną nogą już byłem u konkurencji.
Jeszcze odnośnie tego co w końcu otrzymałem, była druga możliwość - wszystko to co w poprzednim poście ale zamiast darmowego numeru 490min. do wszystkich sieci. Zdecydowałem się na 30 min. mniej ale za to z wybranym numerem.

Pozdrawiam

 #576933  autor: alex1155
 23 sie 2012, 01:10
Ale MADMAX ma taryfę 59.90? Wiem, że jest w niej 150 minut domyślnie do tego 5 prezentów i Zatrzymaj Czas Pro. Z tego co widzę jedną z funkcji jest darmowy numer w orange, więc pozostałymi czterema powinny być pakiety po 30minut, więc łącznie 270 minut. Skąd pozostałe 190? I jeszcze zniżka do tego. Oferta mocno atrakcyjna. Jeśli ktoś z Was ma numer dla firm, to informuję, że znajomy dostał taryfę za około 50zł z 800minutami do wszystkich:)

 #576968  autor: pomaranczowy
 23 sie 2012, 10:12
alex1155 pisze:Ale MADMAX ma taryfę 59.90? Wiem, że jest w niej 150 minut domyślnie do tego 5 prezentów i Zatrzymaj Czas Pro. Z tego co widzę jedną z funkcji jest darmowy numer w orange, więc pozostałymi czterema powinny być pakiety po 30minut, więc łącznie 270 minut. Skąd pozostałe 190? I jeszcze zniżka do tego. Oferta mocno atrakcyjna. Jeśli ktoś z Was ma numer dla firm, to informuję, że znajomy dostał taryfę za około 50zł z 800minutami do wszystkich:)
pakiet specjalny 100% = 2 razy więcej minut (kolejne 150 min.) czyli standard dla każdego kto przedłuża umowę i pewnie dostal z rabatem 100% rozmowy do wszystkich (30 min. wzrastające do 40) więc wychodzi nam te 190 min.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #577019  autor: MADMAX
 23 sie 2012, 13:09
Znalazłem kartkę z alternatywną wersją propozycji:

- Kwota zobowiązania 48,93zł (czyli droższa wersja tego co otrzymałem)
- Umowa 12 m-cy
- 490 minut do wszystkich
- 80 smsów do wszystkich
- do Orange za free
- Darmowy numer stacjonarny (*tu nie jestem pewny, coś nabazgrałem w tym miejscu)

Pozdrawiam

 #577326  autor: maszenia
 24 sie 2012, 16:10
Czy ktoś z Was przy przedłużaniu umowy w Delfinie wynegocjował jakiś pakiet internetowy? Wzięłabym abonament 79,90zł, bo jest tam teraz moja wymarzona Nokia N8 za 3 zł, ale nie ma żadnego pakietu internetowego. Jest niby 5 prezentów do wyboru, ale dotyczą one tylko rozmów(też mi wybór) Ten abonament to już jest max. moich mozliwości budżetowych, dlatego nie mogę sobie pozwolić na dokupywanie jakichś dodatkowych pakietów czy przejście na jeszcze wyższy abonament Pantera 89,90. I tak teraz nie wiem co z tym fantem zrobić, chyba zacznę rozglądać się co tam konkurencja proponuje z tym telefonem :smt102

 #577400  autor: jacek84
 24 sie 2012, 20:42
maszenia pisze:Czy ktoś z Was przy przedłużaniu umowy w Delfinie wynegocjował jakiś pakiet internetowy? Wzięłabym abonament 79,90zł, bo jest tam teraz moja wymarzona Nokia N8 za 3 zł, ale nie ma żadnego pakietu internetowego. Jest niby 5 prezentów do wyboru, ale dotyczą one tylko rozmów(też mi wybór) Ten abonament to już jest max. moich mozliwości budżetowych, dlatego nie mogę sobie pozwolić na dokupywanie jakichś dodatkowych pakietów czy przejście na jeszcze wyższy abonament Pantera 89,90. I tak teraz nie wiem co z tym fantem zrobić, chyba zacznę rozglądać się co tam konkurencja proponuje z tym telefonem :smt102

Ja wynegocjowałem rok temu w Delfinie 150 (59zł) pakiet 100MB za 1,25zł

 #577547  autor: Orange Ekspert
 25 sie 2012, 15:36
maszenia pisze:Czy ktoś z Was przy przedłużaniu umowy w Delfinie wynegocjował jakiś pakiet internetowy? Wzięłabym abonament 79,90zł, bo jest tam teraz moja wymarzona Nokia N8 za 3 zł, ale nie ma żadnego pakietu internetowego. Jest niby 5 prezentów do wyboru, ale dotyczą one tylko rozmów(też mi wybór) Ten abonament to już jest max. moich mozliwości budżetowych, dlatego nie mogę sobie pozwolić na dokupywanie jakichś dodatkowych pakietów czy przejście na jeszcze wyższy abonament Pantera 89,90. I tak teraz nie wiem co z tym fantem zrobić, chyba zacznę rozglądać się co tam konkurencja proponuje z tym telefonem :smt102
W każdej chwili możesz skontaktować się z działem propozycji pod numerem *400 gdzie będziesz mogła uzyskać pomoc w doborze oferty, które najlepiej spełni Twoje oczekiwania. Możesz również skorzystać z formularza dostępnego na naszym profilu na FB https://www.facebook.com/...278559028851067 Postaramy się pomóc.

Pozdrawiam
Tomek

 #577586  autor: Krisu6230i
 25 sie 2012, 18:42
@up czy potwierdzasz że magiczny dział z do ktorego połączono kolegę orfi z salonu to nie to samo co *400?
tzn nawet nie wiem co to jest więc pytam tylko, bo będzie moja połówka przedłużać ofertę. ja działam ciągle w t-mobile

/*Boris the Blade, or Boris "the Bullet Dodger." As bent as the Soviet's sickle, and as hard as the hammer that crosses it. Apparently, it's impossible to kill the bastard.*/
http://ag.bocznica.org/

 #577772  autor: kolaj
 26 sie 2012, 17:14
Może kogoś zainteresuje co udało mi się uzyskać, w ofercie dla firm, bo tu dużo więcej informacji o abonamentach indywidualnych.

Numer, który służy tylko do internetu, abonament Business Everywhere (może jeszcze Plus w nazwie, ale nie jestem pewien). Było to przedłużenie umowy.
- umowa na 12mc, bez modemu
- rabat 50% na cały okres umowy, czyli będzie płacone 26zł netto zamiast 52zl netto
- 17GB (12+5)

A teraz ciut więcej informacji, jak kogoś zainteresuje (bo może będzie łatwiej negocjować):
Poprzednia umowa na internet (pierwsza) była negocjowana dość dziwnie. Wydawało mi się, że konsultanci podali nam dużo niższą cenę za modem ADU 635WA i nią się nie przejmowaliśmy (zakładając że jest subsydiowana) i o niej nie rozmawialiśmy. Negocjowaliśmy tylko abonament. Jak już w końcu udało się uzyskać cenę za abonament, która była ok i chcieliśmy podpisać umowę okazało się, że modem będzie kosztować ponad 400zł (jeśli mnie pamięć nie myli, ze 4x tyle ile myśleliśmy, że będzie kosztować). Taki układ nam średnio pasował i na nasze narzekania konsultant (po zawieszeniu rozmowy i kilku min oczekiwania) powiedział, że ceny modemu nie da się ruszyć, ale zaproponował 50% upustu na cały okres (29 netto zamiast 58) i więcej GB (9=7+2). Sumarycznie (koszt modemu i suma abonamentów przez cały okres 24 miesięcznej umowy) wyszło taniej niż przy poprzedniej wersji propozycji, więc chętnie się zgodziliśmy.

Teraz opiszę podpisywanie obecnej umowy przedłużeniowej. Najpierw standardowe telefony od konsultantów do właściciela firmy, ale to nawet się nie interesowałem co oferują, bo wiedziałem, że nic ciekawego. Zacząłem sam dzwonić i 3 rozmowy doprowadziły do podpisania umowy na warunkach jak wyżej.
Wszystkie rozmowy zakładały umowę bez modemu, 12 miesięczną.
1 rozmowa:
- 29 netto przy limicie 4GB
- 42 netto przy limicie 6GB
- 52 netto przy limicie 17GB (12+5)
- przy każdym wariancie 2 pierwsze miesiące za 1zł
2 rozmowa:
- 35,7 netto przy limicie 6GB
- 42 netto przy limicie 11GB (8+3)
- te ceny to podobno 20% upustu od ceny standardowej
3 rozmowa
Ta sama oferta co w 2 rozmowie, tylko, że upust miał być być 40% przez połowę umowy (wychodzi na to samo jak upust 20% przez cała umowa)
Zacząłem narzekać, że poprzednia umowa była dużo korzystniejsza (50% upustu na abonament na caly okres) mimo, że była z modemem. A przecież ceny usług internetowych spadają przy rosnącej jakości (więcej GB i szybszy net). I że uważam, że ta oferta - droższa, mimo, że bez modemu - jest nie do przyjęcia. Zasugerowałem, że może ta osoba z którą rozmawiam, nie ma odpowiednich uprawnień i niech może mnie przełączy do kogoś z maksymalnym poziomem negocjacyjnym. Na to konsultant poprosił o to bym chwilę poczekał i po ok. 2 minutach odezwał się inny konsultant, który zaproponował to co podałem na początku posta.

Dodam 2 informacje:
- nie wysyłaliśmy pisemnego wypowiedzenia
- poprosiłem (przez pm) 2 osoby na forum (które deklarują. ze można się z nimi kontaktować w sprawie abonamentów dla firm) o pomoc by się dowiedzieć co maksymalnie mogę uzyskać (było to jeszcze przed 3 rozmową). OrangeDlaFirm odebrał pm, ale nic nie odpisał. Druga osoba (nie wiem czy mogę podawać nick) długo nie odpisywała (w między czasie udało mi się podpisać umowę), a w końcu dostałem na pm prośbę o podanie numeru tel, na który jest internet i napisała, że sprawdzi w pracy co mogę uzyskać.
  • Strona 198 z 208
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 208
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 208