• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 196 z 318
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 318

 #314143  autor: GuzioR
 30 sty 2009, 12:16
vinc pisze:
GuzioR pisze:Przez telefon nie chcą dać słuchawki bluetooth (przy zamawianiu przez www ta opcja jest ale upośledzona).
W cenniku telefonów dla przedłużających masz zaznaczone, które telefony są w zestawach ze słuchawką BT.
Ale ja doskonale o tym wiem, dlatego mówię, że do iPhone'a nie przewidziano w cenniku dla przedłużających żadnej słuchawki bluetooth.
 #314298  autor: max008
 30 sty 2009, 23:12
witam

niedługo kończy mi się umowa w Erze i myślałem o podpisaniu aneksu bez telefonu.
Wie ktoś może ile jestem wstanie "wysepic od Konsultanta do spraw utrzymania klienta"?

Czy jestem w stanie obnizyc abo o 50% na 2 lata ?

pozdrawiam

Kliknij pomógł jak pomógł :]
 #314311  autor: tarak
 31 sty 2009, 06:10
max008 pisze: Wie ktoś może ile jestem wstanie "wysepic od Konsultanta do spraw utrzymania klienta"?

Czy jestem w stanie obnizyc abo o 50% na 2 lata ?
to, co możesz 'wysępić' znajdziesz na kilku ostatnich stronach.

a na abo dostaniesz 50% zniżki przez 2 lata ale bez wymiany telefonu.

 #314401  autor: grypsujesz
 31 sty 2009, 15:53
Kończy mi się umowa 22-04-2009 już od jakiegoś miesiąca mam ofertę standardową i jestem przerażony :x wysyłam do i-boa maile ze jestem niezadowolony, ze chce odejść a oni non stop tylko standardowa oferta. Moje pytanie brzmi jak z nimi gadać i na co mogę liczyć przy przedłużaniu umowy? obecne abo Era Nowy Komfort Oferta uniwersalna 3 x 40 minut + oferta weekendowa rachunki średnia w przybliżeniu 170zlociszy bo jak tak dalej pójdzie to powiem erze dowidzenia.

 #314414  autor: MADMAX
 31 sty 2009, 17:02
grypsujesz pisze:bo jak tak dalej pójdzie to powiem erze dowidzenia.
W czym problem, skoro ten operator niczego konkretnego nie oferuje - zmieniasz operatora i bierzesz lepszą ofertę :-)

Obecnie "niezadowoleniami" z kapelusza raczej niczego nie zwojujesz. Musiałbyś wykazać iż konkurencyjny operator da Ci więcej i lepiej niż to co oferuje Tobie dotychczasowy usługodawca w przedłużeniu.

Pozdrawiam

 #314614  autor: waeren
 01 lut 2009, 12:48
MADMAX pisze:
grypsujesz pisze:bo jak tak dalej pójdzie to powiem erze dowidzenia.
W czym problem, skoro ten operator niczego konkretnego nie oferuje - zmieniasz operatora i bierzesz lepszą ofertę :-)

Obecnie "niezadowoleniami" z kapelusza raczej niczego nie zwojujesz. Musiałbyś wykazać iż konkurencyjny operator da Ci więcej i lepiej niż to co oferuje Tobie dotychczasowy usługodawca w przedłużeniu.
Era jest żałosna, ja wziąłem ponad rok temu telefon dla żony z abo 20 PLN za 40 minut, jednak sytuacja się pozmieniała i ostatnie rachunki przez 4 miesiące oscylują w okolicach 70 PLN. Poszedłem więc do punktu i pytam czy mogę zwiększyć abo, żeby obniżyć rachunki, a Pani mówi, że mogę dokupić pakiet 40 minut za 30 PLN, więc liczę i wychodzi mi minuta po 75gr, a jak przekraczam teraz ponad abo to płacę po 72 gr za minutę, pytam więc gdzie tu logika skoro wykupienie pakietu podniesie mi koszt użytkowania zamiast go obniżyć, dziwny uśmiech ze strony Pani bo wie sama że to głupota wykupienie tego pakietu. Więc stwierdziłem, że do października płacę po dwie dychy za abo i już wziąłem nową umowę w Play, za obydwa abo wyjdzie mnie mniej więcej to samo a minut będzie sporo więcej dlatego popieram zdanie MADMAX'a :-D

 #314617  autor: maxbike
 01 lut 2009, 12:55
No niestety miałem kilka dni temu identyczną sytuację, pisałem do Ery w sprawie pakietu dodatkowych minut lub smsów, ale oni wyskakują z takimi cenami, że się odechciewa...

Druga rzecz to na ile przed końcem umowy można ją przedłużyć? Myślę tu o umowie z telefonem. Dzisiaj dzwoniłem do Ery myśląc, że są to 4 miesiące, a miła pani oznajmiła mi, ze oferta z telefonem jest dopiero 3 miesiące przed końcem umowy, TAK JEST NAPRAWDE?

 #314619  autor: alef
 01 lut 2009, 12:58
moja umowa konczy sie 15. lutego (abo od 8 lat, ostatnio 2*oferta uniwersalna + oferta do sieci, rachunki ok 60zl, polecenie zaplaty od zawsze)...przez telefon proponowali mi tylko standard, napisalem maila - rowniez standard, ja na to ze jestem niezadowolony - oni ze 50% tanszy abo przez rok, ja im ze to i tak w sumie za 2 lata wychodzi 210 zl drozej niz w playu (porowanlem im ceny abo i telefonow pomiedzy przedluzeniem NE80 a One Play 65) - a oni przyslali mi maila ze to ostateczna oferta i ze maja nadzieje ze sie jeszcze zastanowie........w poniedzialek pisze pismo o rozwiazanie umowy....poki co nie widze zadnego argumentu ktorym mogliby mnie zatrzymac

pzdr

 #314622  autor: MADMAX
 01 lut 2009, 13:04
maxbike pisze:Dzisiaj dzwoniłem do Ery myśląc, że są to 4 miesiące, a miła pani oznajmiła mi, ze oferta z telefonem jest dopiero 3 miesiące przed końcem umowy, TAK JEST NAPRAWDE?
Ciekawe. Wg tego co Panowie piszą na str 252 tego wątku (od 4 postu) są to 4 miesiące...

alef pisze:poki co nie widze zadnego argumentu ktorym mogliby mnie zatrzymac
Dobrze, że mamy kilku poważnych graczy na rynku i jest w czym wybierać.
Sentymenty na bok i wybieraj najlepszą dla siebie ofertę :-)

Pozdrawiam

 #314625  autor: grypsujesz
 01 lut 2009, 13:09
dwa lata temu byli jeszcze jacyś elastyczni dzwonili kombinowali proponowali może nie wiele , ale zawsze coś a teraz standard i weź pan co się pan czepiasz bierz co dają :x
A właśnie ja miałem pod koniec grudnia już ofertę wymiany z telefonem a wiec 4miesiace ciekawe od czego to zależy że jedni tak drudzy tak??

 #314633  autor: yanek
 01 lut 2009, 13:22
maxbike pisze:Druga rzecz to na ile przed końcem umowy można ją przedłużyć? Myślę tu o umowie z telefonem. Dzisiaj dzwoniłem do Ery myśląc, że są to 4 miesiące, a miła pani oznajmiła mi, ze oferta z telefonem jest dopiero 3 miesiące przed końcem umowy, TAK JEST NAPRAWDE?
maxbike, wychodzi na to, że 4 miesiące. 24 maja kończy się mojej mamie umowa, a 24 stycznia gdy zalogowałem się do IBOA, pojawiła się oferta na przedłużenie - zarówno opcja bez telefonu, jak i z telefonem.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #314686  autor: maxbike
 01 lut 2009, 14:33
No właśnie dałbym sobie głowę uciąć, że 4 miesiące przed końcem umowy. Spytałem panią czy oby na pewno nie można już przedłużyć, ale twierdziła uparcie, że 4 miesiące wcześniej można dostać propozycję bez telefonu, a dopiero 3 miesiące wcześniej z telefonem. Coś mi się zdaje, że trafiłem na nie do końca orientującą się osobę, wysłałem przez IBOA maila, że chcę przedłużyć umowę (jest do wyboru z tematów), zobaczymy co zrobią.

A jestem bardzo ciekawy propozycji z telefonem, bo dziewczyna ma teraz:

- 120 minut/480sms za 45zł (standardowa oferta)

A chciałbym jej wziąć:

- NE60 czyli 120minut/360sms - propocyjna cena dla stałych 45zł

I tu się robi śmiesznie bo spytam, czemu teraz za te same pieniądze dostajemy mniej :-D mniej smsów... Bardzo czekam na rozmowę z działem utrzymania klienta, chce posłuchać ich argumentów.

A pakiet 500 smsów za 5zł wezmę później, na początku nie będę o nim wspominał :)

Zastanawiam się, może się uda 50% zniżki przez pierwszy rok i standardowa zniżka przez drugi...

 #314692  autor: vinc
 01 lut 2009, 14:46
Teoretycznie przedłużenie umowy z telefonem jest na 3 miesiące, ale czasami istnieje taka możliwość na 4 miesiące jednak wyłącznie przez telefon jak do Ciebie zadzwonią z propozycją. Konsultant może zmienić ten okres jak się go przyciśnie ;) . Natomiast konsultant w salonie nie ma takiej możliwości :wink:

Obrazek

 #314715  autor: yanek
 01 lut 2009, 16:17
vinc pisze:Teoretycznie przedłużenie umowy z telefonem jest na 3 miesiące, ale czasami istnieje taka możliwość na 4 miesiące jednak wyłącznie przez telefon jak do Ciebie zadzwonią z propozycją.
Nie do końca. Jak pisałem wyżej
Data wygaśnięcia umowy 24-05-2009
i oferta wymiany telefonu po zalogowaniu do I-BOA widnieje już od 24 stycznia. (oczywiście z niej nie skorzystamy, trzeba będzie się z nimi potargować o zniżki ;-) )

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #314739  autor: carmi
 01 lut 2009, 18:34
Witam! Ja pracuję w Erze i już wyjaśniam skąd taka sytuacja. Od stycznia tego roku procedura wymiany telefonu się zmieniła i teraz możliwość przedłużenia umowy na 4 m-ce przed końcem umowy mają tylko Autoryzowane Punkty Sprzedaży, natomiast BOA, Salony i Sklepy Firmowe dopiero na 3 m-ce wcześniej. Konsultanci telefoniczni mogą mieć nieprzyjemności jeżeli zadzwonią z propozycją do klienta wcześniej. A dlaczego tak? ... długo by opowiadać :D

 #314742  autor: yanek
 01 lut 2009, 18:47
carmi pisze:A dlaczego tak? ... długo by opowiadać :D
Chętnie się dowiemy.

Sprzedam NOWE google GALAXY GEAR VR Lite http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 15#p853315

 #314743  autor: maxbike
 01 lut 2009, 18:49
Troche to cwane, a nie chodzi przypadkiem o to, aby ludzie przedłużając umowę w salonie nei mieli mozliwosci negocjacji?

Czyli czy autoryzowany salon może dać jedynie przykładowo:

- NE 60 w standardowej zniżce 45zł i koniec, dalszej negocjacji z nimi nie ma? Bo to mało prawdopdoobne, że jakby nei było mało doświadczeni w przedłużaniu umów pracownicy negocjowali dodatkowe warunki.

Napisz jak to jest bo to ciekawe :)

 #314746  autor: toomi
 01 lut 2009, 19:04
Witam,
firma ma 5 numerów w Erze. Trzy z nich to większe abonamenty,dwa mniejsze, do odbierania. Na te trzy większe kontrakt kończy się na początku marca, na dwa mniejsze jeszcze za jakiś czas.
W jakiej formie polecacie skorzystanie z przedłużenia umów? Dotychczas przedłużaliśmy w salonie, ale oferta była słaba. Jaką drogą teraz to zrobić żeby zyskać przyzwoite warunki?

 #314750  autor: RM
 01 lut 2009, 19:18
toomi pisze:Jaką drogą teraz to zrobić żeby zyskać przyzwoite warunki?
Przez biuro obsługi klienta, a najlepiej poprzez doradcę biznesowego.

 #314765  autor: l.e
 01 lut 2009, 20:32
Witam
Zastanawiaja mnie doladowania z abonamentu, moze ktos wie czy np doladowujac w kazdym miesiacu tak taka, era patrzy na moj rachunek tak jakby byl on wiekszy ogolnie, czy oni odliczaja te operacje i nazwijmy to wartosc klienta patrza po wysokosci rachunku wylacznie za abonament i rozmowy, sms itp?
  • Strona 196 z 318
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 318
  • 1
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 318