• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 54
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 54

 #338132  autor: elrond
 29 maja 2009, 23:20
Bardzo ciekawy news do poczytania! KLIK!
I nawet jest o "praktykach" Plusa co do powstrzymywania klientów od składania rezygnacji.
Rogi pisze:Powiedz im że to nie Twój problem, że system nie działa, a jak nie przyjmą go w odpowiednim terminie to UOKiK się tym zainteresuje.
Ja bym z chęcią zobaczył twarz sprzedawcy jakby mu powiedzieć że ma sie gdzieś jego premie :wink:

 #338134  autor: yagi
 29 maja 2009, 23:29
mendes, napisze taka rade: popros na pismie kierownika, zeby dal Ci zaswiadczenie z pieczatka sklepu i imienna, ze nie przyjmie rezygnacji...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #338137  autor: marekzawada
 30 maja 2009, 00:15
salony plusa wprost mówią że nowe umowy można zawrzeć jest problem z wypowiedzeniem , u mnie w miejście wciąż jest problem z systemem , 5 dzień z kolei , mimo że mój wiosekprzyjeli 2 dni temu pisałem we wcześniejszym poście nie bez kłopotów oczywiście , ale jak uprzedziłem ze dzwoniłem do uokik nagle system się naprawił . Salony są przedstawicielem firmy Plus mają jego autoryzacje i muszą przyjąć wypowiedzenie umowy jest to ich obowiązek . To tak jakby polkomtel odmówił przyjęcia wypowiedzenia wysłanego pocztą bo mają awarie , tojest ich problem a nie klienta , ja równierz mógł bym sie tłumaczyć że nie opłaciłem rachunku bo komputer mi padł i nie mogłem wysłać przelewu

 #338150  autor: czterdzieści_i_cztery
 30 maja 2009, 09:40
Powiedzcie mi, czy jeżeli wypowiem umowę w związku ze zmianą regulaminu to na 100% do mnie zadzwonią (płacę rachunki w granicach 80-110 zł, na firmę)?
Czy może ktoś miał sytuację, że nie zadzwonili do niego i stracił nr albo przeniósł się do innej sieci?

Bo jak rozumiem jak złożę wypowiedzenie przez brak akceptracji regulaminu to PLUS ma jeszcze 30 dni na uratowanie sprawy?

Mi się de fakto umowa kończy w sierpniu ale to co mi teraz zaproponowali jest mało atrakcyjne.

Zaproponowali mi przy normalnym przedłużeniu abonament 65zł netto w tym 240 minut do wszystkich+pakiet do wybory (z 5 dostępnych) + jeszcze po rozmowie z 2699 dodatkowe 340 minut jednorazowo na 10 m-c. (umowa na 12 mc bez telefonu)
A umowa z telefonem (chciałem SE C902) była za droga. Za telefon chcieli 129 netto a ja go chciałem za 1zł (za tyle przy tym samym abonamencie mają go w Play).
Jest realne abym ten telefon dostał za 1zł w Plus przy abonamencie 65 netto?

 #338167  autor: michal218
 30 maja 2009, 11:09
Moim skromnym zdaniem nieco przesadzasz z żądaniami...Moj koniec umowy w tym samym terminie,kwoty minimalnie nizsze,ale jestem w stanie podniesc abo o jeden stopien,nie chce wiecej minut niz mam...i gdybym dostal Nokie 5800 za pol ceny z cennika,to bym sie pietami w tylek klepal i od razu podpisal nowa umowe.Tobie jednak i to za malo,ale rozni sa ludzie :) PZDR

 #338187  autor: czterdzieści_i_cztery
 30 maja 2009, 12:54
Jak by mi zaproponowali tego C920 za 50zl to tez bym wzial.
W Play przy abo 75zł jest on właśnie za 1zł. Więc stąd moje porównanie.
Na stronie www plusa C902 przy abo Tanie Rozmowy180 jest za 245 zł(czy jakos tak) a przy TanioRozmowy 300 już za 1zł.
Więc może dlatego mam takie wymagania :D.

I ponowie pytanie: czy ktoś złożył rozwiązanie umowy ze względu na nieakceptacje nowego regulaminu i NIE ODDZWONILI z niego z 2699?

 #338190  autor: michal218
 30 maja 2009, 13:07
Zgoda,masz racje..Jednak roznica w samym abonamencie to jest niemal 600zl rocznie.Stad taka roznica w cenie aparatu.Wiadomo,ze minuty taniej kosztuja operatora,niz nowe telefony.Nie chce bronic tu Plusa,zwlaszcza za sam mam taki sam cel wypowiedzenia jak Ty :) ,ale wydaje mi sie,ze juz bardziej z ceny zjechac nie moga w tej taryfie.Porownania z Play moim zdaniem wypadaja roznie,zalezy to zawsze od preferencji abonenta.Ja Playa nie rozwazam juz w ogole,bo tej Nokii nie maja juz w cenniku(wczesniej byla).Pozostala konkurencja tez ma wyzsze ceny za aparat.Ja wcale nie chce odchodzic z Plusa :) Jak juz pisalem,zalzey mi na gps jeszcze w czasie wakacji i stad moja rezygnacja.Inaczej spokojnie dotrwalbym do konca umowy :)

P.S. Teraz dojrzalem,ze mozna ja kupic w cenie 699 zl w Playu,w dodatku z polroczna obnizka o 50% i dalsza 25% przez kolejne 3 miesiace abonamentu Play 65.
Twoj wybranek w Play 75 firmowa-kosztuje jednak 49 zl+takie same rabaty w abonamencie...Te wszystkie cenniki to chyba o d... potluc.Wszedzie sa inne ceny telefonow.Nie wiadomo,ktory jest prawdziwy :)
Ostatnio zmieniony 30 maja 2009, 13:21 przez michal218, łącznie zmieniany 3 razy.

 #338191  autor: mendes
 30 maja 2009, 13:07
Poszedłem, przedstawiłem moje pismo, usłyszałem że system nie działa i mogę z tego tytułu zgłosić reklamację. Powiedziałem, że chce to mieć załatwione tu i teraz. Na pani bezradną minę i propozycję wysłania poczta odpowiedziałem zdecydowanym "nie będę latał po pocztach, znam swoje prawa i nie wyjdę stąd bez złożenia rezygnacji". Pani odpowiedziała jeszcze bardziej bezradną miną. W tej sytuacji zażądałem by wysłać to pismo faxem. Po wysłuchaniu "opowieści z krypty" na temat w/w urządzenia ("fax może nie działać", "nie wiem, czy dojdzie", "mogą być problemy") niespodziewanie poszło. Dostałem kopię mojego pisma z pieczątką i datą. Udało się? Chyba? - Oby? - Mam nadzieję! :) W poniedziałek tylko zadzwonię do BOKu spytać się czy doszło bez przeszkód... Co myślicie? :)

 #338195  autor: kalion
 30 maja 2009, 13:35
I ponowie pytanie: czy ktoś złożył rozwiązanie umowy ze względu na nieakceptacje nowego regulaminu i NIE ODDZWONILI z niego z 2699?
Do mnie jeszcze nie dzwonili, ale pismo otrzymałem.

 #338203  autor: czterdzieści_i_cztery
 30 maja 2009, 13:55
michal218, cene SE 902 podał mi sprzedawca w salonie Play. Przy abonamencie firmowym 75zł netto, umowa na 24 m-c dostałem informację, że mogę mieć ten telefon za 1zł.
Więc mając na uwadze, to że w Play chcą ściągnąć klientów, cena w Plusie na poziomie 50zł netto też by mnie zadowoliła przy porównywalnym abonamencie :).
Poza tym w Plusie w abonamencie o oczko wyższym ten tel jest właśnie po 1zł. (różnica w kwocie w abonamencie to 40zł netto). Więc chyba moja wymagania nie są duże :D
Jestem skłonny nawet z dodatkowych minut zrezygnować bo to co mam teraz jest wystarczające :P

kalion, a ile dni temu złożyłeś wypowiedzenie umowy?

 #338211  autor: michal218
 30 maja 2009, 14:04
No to zycze Tobie i sobie powodzenia w ewentualnych dalszych negocjacjach z Plusem :) Ja mam nadzieje zalapac sie na swoj wybor przy taryfie 55 za ok 400-450zl,lub ewentualnie przy 75 za ok 250zl.Wtedy bede szczesliwy na maxa

 #338212  autor: kalion
 30 maja 2009, 14:06
19 doszła, wczoraj dostałem pismo.

 #338224  autor: sochaczew
 30 maja 2009, 15:03
Jak tak czytam to wszystko co piszecie to w głowie się nie mieści :shock: Ja w salonie nie mialem żadnego problemu. pani mi wszystko wytłumaczyła, doradziła i wydrukowała potwierdzenie zlożenia rezygnacji :-). Z takimi problemami to nie warto wracać do Plusa nawet za 300 darmowych minut :-). Juz nigdy nie podpisze umowy na 24 miechy z zadnym operatorem :-).

 #338262  autor: wiper
 30 maja 2009, 17:27
Ja wybieram sie do salonu w tym tygodniu i napisze jak to wygladalo u mnie. Mam nadzieje kolejek nie bedzie bo po przeczytaniu newsa na Telepolis o liczbie odchodzacych klientow i to jest mozliwe.

 #338264  autor: czterdzieści_i_cztery
 30 maja 2009, 17:29
A mam pytanie ilu z was chce faktycznie odejść a ilu wykorzystuje tą sytuację do wynegocjowania lepszej umowy?

 #338267  autor: Peet
 30 maja 2009, 17:35
sochaczew pisze:Jak tak czytam to wszystko co piszecie to w głowie się nie mieści :shock: Ja w salonie nie mialem żadnego problemu. pani mi wszystko wytłumaczyła, doradziła i wydrukowała potwierdzenie zlożenia rezygnacji :-).
Ja też nie miałem żadnych problemów.
czterdzieści_i_cztery pisze:A mam pytanie ilu z was chce faktycznie odejść a ilu wykorzystuje tą sytuację do wynegocjowania lepszej umowy?
Ja dużo nie rozmawiam i nawet abonament 12pln to za dużo dla mnie, dlatego przenoszę numer do play fresh.

 #338275  autor: sochaczew
 30 maja 2009, 19:14
Ja odchodze bo nawet największe promocje nie dadzą mi tego co inna siec :-). AAA i co ważne kara umowna tam wynosi 320 zł a w + 840 zł miałem :-). To tez duzy + :-D

 #338321  autor: kojot78
 31 maja 2009, 00:35
NO NO NO :) Nie myślałem że akcja nabierze takiego rozpędu jak piszą w TYM NIUSIE

Za chwilę nowe prawo wejdzie więc PLUS ostro umoczył :smt010 Jednak czy na pewno uniknąłby tej sytuacji gdyby zaczekał ? Wydawało mi się że nie będzie można zrywać umowy przy korzystnych zmianach a Plus wprowadził również niekorzystne w postaci dodatkowych opłat.
pozdr.

 #338332  autor: Rogi
 31 maja 2009, 06:21
Jakby podnieśli ceny za ten billing i BOK później to i tak sytuacja byłaby taka sama, bo to właśnie niekorzystne zmiany dla klienta. Chcieli to po prostu zrobić za jednym zamachem, dostosowując regulamin do wymogów UKE, ale chyba się przeliczyli.

 #338345  autor: wujo
 31 maja 2009, 11:14
Mój termin płatności to 25.05. Czy te 7 dni do dni robocze? Jeśli tak to miałbym jeszcze czas jeśli nie to po robocie... :( Za późno się zorientowałem :smt011
  • Strona 20 z 54
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 54
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 54