• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 183 z 350
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 350

 #648047  autor: MateeeusZ
 17 lip 2013, 23:25
U mnie na aneksie jest tam harmonogram spłat rat co miesiąc 55 pln, aczkolwiek do iBOA już nei wchodziłem grzebać, bo w sumie nie ma co się denerwować, czekam do piątku, 10 dni na zerwanie umowy jest, jak przedłużałem cyfre + to też na necie pisało ze będę płacił 150 zł, a jak przyszla faktura to 99 zł, więc narazie się nie spinam, w SUK jak zadzwoniłem to zaśpiewali mi taka taryfe jaką uzgodniłem że mam włączoną tylko do iBOA nie doszło jeszcze info, więc nie ma co się spinać :-).

A co do negocjacji, widocznie w r40 nie chca dać więcej minut narazie, ja 5 miesięcy przed końcem i zaproponowałem im moją oferte i bez zająknienia przyjęli - gorzej jest teraz, po podpisaniu jest więcej problemów niż z załatwianiem oferty :D

 #648050  autor: RobertH
 17 lip 2013, 23:28
chyba jesteś dla nich lepszym sortem klienta :), natomiast ja nie spełniam jakiś ich niejasnych kryteriów co do przyznania oferty, mam nadzieje że konsultantka od She pomoże (dzięki za pamięć :) )

 #648051  autor: broda4
 17 lip 2013, 23:31
she:
no to widzę że jutro wszystko się okaże:
ja także jutro mam mieć umowę do podpisania.

dla innych.
kolega z pracy podpisywał aneks.
\mieli być we wtorek . byli dziś. kurier miał dokumenty. podpisałem za niego i pojechał.
Minus taki -że ja nie czytałem aneksu, on też nie.Przeczyta dopiero jutro. :P

 #648053  autor: MateeeusZ
 17 lip 2013, 23:32
Ja Ci moge dać swojego konsultanta jak znajde zaraz, pocieszny koleś, wszystko gładko poszło, miałem wrażenie, że gdybym zażyczył sobie 1000 minut to by mi je dał :D

 #648055  autor: RobertH
 17 lip 2013, 23:33
to daj na pw jeśli możesz:) im więcej tym lepiej :P

 #648057  autor: MateeeusZ
 17 lip 2013, 23:36
przegrzebałem całe papiery i nigdzie nie moge znaleźć jego nazwiska mam tylko jakiś kod trzyliterowy, poza tym, kurcze nie mam na aneksie praktycznie zaznaczonego co w ten aneks zawiera (750 minut i etc) tylko sam bełkot marketingowy.

 #648058  autor: RobertH
 17 lip 2013, 23:39
możliwe, ja na aneksie który zawierałem w lutym też nie mam danych konsultanta, nawet żadnego kodu, tylko jaka jest promocja i jaka taryfa, też nie ma wypisane ile jest minut itd. tylko wypisane usługi dodatkowe (no limit na stacjonarne)

 #648075  autor: Sparta88
 18 lip 2013, 07:30
MateeeusZ pisze:przegrzebałem całe papiery i nigdzie nie moge znaleźć jego nazwiska mam tylko jakiś kod trzyliterowy, poza tym, kurcze nie mam na aneksie praktycznie zaznaczonego co w ten aneks zawiera (750 minut i etc) tylko sam bełkot marketingowy.
No i się okaże ile masz minut w praktyce :P A na aneksach w Punkcie są minuty wypisane na umowie :P poza tym jest nazwisko i podpis żywego konsultanta, i wiemy do kogo mnie jakby co obiekcje :P a no i raty hehe w punkcie konsultant od razu mówi co i jak z ratami i nie ma zaskoczenia :)

 #648077  autor: She
 18 lip 2013, 08:05
Skoro tylu z Was nie ma danych konsultanta w dokumentach dostarczonych przez kuriera to zaczynam wątpić bym i ja miała. Nie lubię jak ktoś mnie robi w bambuko. Po co gadać jak się robi co innego? Poza tym - co to za dziwna praktyka? Ten kto przyjmował zlecenie boi się podpisać? Ale pomagają klientom. Jak wtedy namierzyć tą osobę? Jakieś sposoby?

EDIT: ufff... na iboa uaktualnili mi cenę za 2gb internetu. Teraz kwota mi odpowiada, bo jest równa 0zł ;-)

Jeszcze 2 lata temu kurier dzwonił nim przyjechał. Ciekawe czy zadzwoni jak nikogo pod adresem nie zastanie. Podawałam konsultantce 2 adresy dostarczenia bo nie wiedziałam gdzie będę w dniu doręczania paczki (dokładnie 2 bloki na jednej ulicy), ale wątpię by sobie to odnotowała. Pewnie zapisali główny adres, a tam dziś pusto ;-(

 #648080  autor: broda4
 18 lip 2013, 08:30
jak nie bedzie nikogo - to zadzwoni - nie oplaca mu sie wozic tej samej paczki jutro i po jutrze :)

 #648081  autor: She
 18 lip 2013, 08:32
broda4 pisze:jak nie bedzie nikogo - to zadzwoni - nie oplaca mu sie wozic tej samej paczki jutro i po jutrze :)
Taką mam nadzieję. Chciałabym już zamknąć ten temat raz na 2 kolejne lata ;-)

 #648082  autor: broda4
 18 lip 2013, 08:34
teoretycznie na 1,5 :) można

 #648084  autor: She
 18 lip 2013, 08:42
broda4 pisze:teoretycznie na 1,5 :) można
No to fakt, tylko ja jestem z tych co czekają do końca prawie :-)

 #648085  autor: prcr
 18 lip 2013, 09:03
W poniedzialek 15.07.2013 negocjowalem umowe z konsultantem z BOK:
R80 za 65 pln w tym:
800 min
2GB
t mobile za darmo
Lumia 820 z 1plm
24 miesiace
Wczoraj dzwonilem i z kazdym z kim rozmawialem (BOK, SUK) nie potwierdzil mi tej oferty na moim koncie.
Dzis przyjezdza kurier. Straszne bagno. Co robic? Zlozylem juz reklamacje i prosbe o odsluchanie nagranej rozmowy ale to bedzie trwalo.

 #648088  autor: broda4
 18 lip 2013, 09:22
sprawdz u siebie na iboa. tam powinienes miec rozpiske wszystkiego

 #648091  autor: zygikuleczka
 18 lip 2013, 09:30
She pisze:Jeszcze 2 lata temu kurier dzwonił nim przyjechał.
usługa kurierska, gdzie kurier nie ma obowiązku dzwonić jest tańsza i najczęsciej wybierana przez t-mobile.
Jeśli chodzi o kontakt z danym konsultantem to wystarczy zadzwonić i poprosić o rozmowę z nim-jego danych nie ma w aneksie.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #648111  autor: She
 18 lip 2013, 10:09
Jestem tępa, wybacznie. Możecie mi wyjasnić fakturę jaką dostałam?

Kwota faktury: 116,52
Do zapłaty: 186,52 (czyli +70 rata za telefon)

Rozliczenie mam od 17 do 16 każdego miesiąca.

Na abonament rozliczają mi (kwoty bez vat):
R20 15,45 (drugi nr)
R80 (nie wiem czemu R80 a nie R110, w końcu zmieniłam taryfę) za 17/07 - 18/08 w kwocie 72,36 (po dodaniu 23% vat jak byk wychodzi 89zł, a nie 79,90)

Czy dobrze rozumiem, że:
- nie ujęli mi rabatu za abonament
- do abonamentu bez rabatu doliczają ratę za telefon (co wyklucza to co pisał wcześniej MateeeusZ, że będzie rozpiska na 70zł sprzęt + 9,90 abonament).

Zaraz mnie coś trafi!

 #648125  autor: RobertH
 18 lip 2013, 10:22
policzyli Ci za stary abonament ze starego aneksu (zakładam że poprzednio był r80) od 17.06 do dnia w którym zawarłaś nowy aneks proporcjonalnie do ilości dni w którym był ważny jeszcze poprzedni aneks, a od dnia zawarcia nowego aneksu (telefonicznie) do 16.07 proporcjonalnie do ilości dni aktywności tego aneksu plus pierwsza rata za sprzęt. ja tak to rozumiem, w iboa powinien być taki wykres który tłumaczy wysokość pierwszej faktury. zawsze ta pierwsza faktura jest taka pokićkana, bo masz w niej część starego aneksu i część nowego, no bo rzadko zdarza się, że ktoś podpisze umowę w dniu poprzedzającym rozpoczęcie nowego cyklu rozliczeniowego :)

 #648128  autor: speedy
 18 lip 2013, 10:29
a ja k to będzie u mnie ? Wcześniej płaciłem 66 zł ...okres rozliczeniowy do bodajze 9 każdego miesiąca. Umowa nowa podpisana od dnia 16.07. Od dziś mam nowy okres rozliczeniowy. Abonament teraz mam 72 zł. Cena telefonu 49 zł, opłacilem za niego już w banku przelewem. Jakiej faktutry się moge spodziewać ? :( Na iboa mam kwota abonamentu: 16.90 zł ....o co chodzi ??!! tyle wyszło do zapłaty za okres korzystania do podpisania nowej umowy ?
Ostatnio zmieniony 18 lip 2013, 10:34 przez speedy, łącznie zmieniany 1 raz.

 #648129  autor: She
 18 lip 2013, 10:32
Chyba masz rację, choć i tak coś mi się nie zgadza.

Aneks mam podpisany wg iBOA 15/07/2013, czyli w dniu rozmowy z SUK (choć nadal go nie podpisałam bo nie było kuriera), a cykl rozliczeniowy kończy mi się 16/07. Wg f-ry rozliczają mi R80 za okres 17/07-16/08. Czy nie powinno być rozliczenie 1 dnia z R80 i reszty już z R110? Albo inaczej: czy potem to skorygują?
  • Strona 183 z 350
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 350
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 350