• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 180 z 350
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 350

 #647433  autor: RobertH
 15 lip 2013, 21:11
She pisze:No... Telefon do boa, odrazu prośba o połączenie z suk. Bardzo mila pani bez problemu dala 400zl znizki. Sama z siebie zatroszczyła się o to bym dostała micro sim. Kurier ma być sr/czw. Powiedziała tez ze na umowie będą jej dane i jakby co odrazu prosić ja przy dzwonieniu.

T-mobile wysyła smsa z nr listu przewozowego?
Że też na to nie wpadlem. Sprawdze w poprzednio podpisanej umowie z kim ją podpisywalem i tez uderzeń do tej Pani, bo miałem z nią przyjemność. Tak, podaja nr listu na iboa

 #647451  autor: gadekkow
 15 lip 2013, 22:07
A teraz moja historia z dzisiaj.
Panowie, rzućcie proszę okiem na ten oto cennik: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 006342.pdf . Wiem że dotyczy on taryf dla biznesu, ale o takową mi chodzi. Popatrzcie na listę telefonów z ograniczoną dostępnością, Apple Ihone 4S 64GB za 1,23 w większości taryf. Dzwonię do SUK, mówi że nie widzi nic takiego w cenniku (!!), dzwonię do BOA, pytam, czy są 4S 64GB na stanie, mówi że są. Proszę o sprawdzenie, czy mogę ten telefon w takiej a takiej taryfie, odpowiedź brzmi nie, bo nie jest on przewidziany w cenniku (!!)
Czy można coś jutro zrobić? Próbować w salonie?

 #647462  autor: MateeeusZ
 15 lip 2013, 22:34
chyba błąd im sie zdarzył w cenniku, innej opcji raczej nie ma, myśle, że każdy kumaty konsultant nie da się wkręcić.

 #647512  autor: She
 16 lip 2013, 09:43
Właśnie dzownił do mnie T-mobile z... ofertą przedłużeniową. Chyba coś tam u nich kuleje z organizacją pracy. Najpierw na jednego maila odpowiada mi kilka różnych osób. Teraz mimo, że na moim koncie widnieje jak byk, że przesyłka w przygotowaniu to dzwonią by proponować przedłużenie umowy. Pani z wczoraj była bardzo miła, ale ogólnie rzecz biorąc mają mały bałagan w porównaniu do Ery. Kilka osób pisało np. że to co dostali na umowie nie zgadzało się z ustalonymi przez tel warunkami. W Erze nie było słychać o takich przypadkach w takiej ilości. Chyba nie dziwi mnie, że mają większy odpływ niż napływ klientów.

 #647525  autor: MateeeusZ
 16 lip 2013, 10:09
u mnie rano przyszły smsy ze usługi zostały włączone, od jutra taryfy zmienią się na r80.
Wie ktoś czy trzeba kserokopie dowodu osobistego dla kuriera przy odbiorze ?
I czy przejdzie nr taki ze odbiore paczke za kogos? Majac w reku jego dowod?
Ostatnio zmieniony 16 lip 2013, 10:25 przez MateeeusZ, łącznie zmieniany 1 raz.

 #647528  autor: She
 16 lip 2013, 10:21
MateeeusZ pisze:u mnie rano przyszły smsy ze usługi zostały włączone, od jutra taryfy zmienią się na r80.
Wie ktoś czy trzeba kserokopie dowodu osobistego dla kuriera przy odbiorze ?
Jak wczoraj o to pytałam to pani powiedziała mi, że lepiej mieć, ale nie każdy kurier zabiera.

Bardziej martwi mnie fakt, że patrząc na to jaki mają bałagan mimo, że podawałam nowy nr dowodu osobistego, to na karcie klienta nadal mam stary i że na umowie też będzie stary i może być zonk jeśli kurier będzie bardzo skrupulatny.


A ja mam pytanie z innej beczki: pani konsultantka mówiła, żeby uważać przy zmianie karty sim na micro sim, bo przy aktywacji micro dane ze starej sim zostaną utracone. Kontakty mam co prawda w telefonie a nie na karcie, ale może ci z Was co już zmieniali poradzą jaką kolejność obrać by nic nie stracić z danych? Kiedy następuje aktywacja nowej a dezaktywacja starej karty?

 #647537  autor: MateeeusZ
 16 lip 2013, 10:53
To w takim razie skocze sobie po ksero dowodu na wszelki wypadek.
Ja podawałem nowy numer też dowodu osobistego, po zalogowaniu do iBOA da sie to sprawdzić co wpisal konsultant? Wydawał się w miarę osobą zorientowaną w temacie, no chyba że on tylko zebrał zamówienie, a wykonuje je inna osoba. Bo też nie chce mieć zonka przy kurierze, że pomylił się konsultant w spisywaniu dowodu i klapa z odbioru przesyłki.

@She - dezaktywacja starej karty bodajże następuje po włożeniu nowej micro sim, wtedy ta automatycznie się dezaktywuje. Jeśli kontakty masz zapisane w telefonie to normalnie sobie możesz później na tą micro sim przepisać albo przenieść, w zależności jak będzie Ci wygodniej :).

 #647544  autor: She
 16 lip 2013, 11:08
MateeeusZ pisze:To w takim razie skocze sobie po ksero dowodu na wszelki wypadek.
Ja podawałem nowy numer też dowodu osobistego, po zalogowaniu do iBOA da sie to sprawdzić co wpisal konsultant? Wydawał się w miarę osobą zorientowaną w temacie, no chyba że on tylko zebrał zamówienie, a wykonuje je inna osoba. Bo też nie chce mieć zonka przy kurierze, że pomylił się konsultant w spisywaniu dowodu i klapa z odbioru przesyłki.

@She - dezaktywacja starej karty bodajże następuje po włożeniu nowej micro sim, wtedy ta automatycznie się dezaktywuje. Jeśli kontakty masz zapisane w telefonie to normalnie sobie możesz później na tą micro sim przepisać albo przenieść, w zależności jak będzie Ci wygodniej :).
Ja po zalogowaniu do iBOA patrzyłam w zakładkę "Moje dane", ale tam nadal widać stary nr dowodu.

Dzięki za info o karcie :-)

Jaki brałeś tel?

 #647546  autor: RobertH
 16 lip 2013, 11:11
She pisze:No... Telefon do boa, odrazu prośba o połączenie z suk. Bardzo mila pani bez problemu dala 400zl znizki. Sama z siebie zatroszczyła się o to bym dostała micro sim. Kurier ma być sr/czw. Powiedziała tez ze na umowie będą jej dane i jakby co odrazu prosić ja przy dzwonieniu.
Mogę prosić Cię o imię i nazwisko tej Pani na pw? Na mojej niedawno podpisanej umowie nie ma danych właśnie tej konsultantki, do której chciałem się dodzwonić. Będę bardzo wdzięczny.

 #647547  autor: She
 16 lip 2013, 11:17
RobertH pisze:
She pisze:No... Telefon do boa, odrazu prośba o połączenie z suk. Bardzo mila pani bez problemu dala 400zl znizki. Sama z siebie zatroszczyła się o to bym dostała micro sim. Kurier ma być sr/czw. Powiedziała tez ze na umowie będą jej dane i jakby co odrazu prosić ja przy dzwonieniu.
Mogę prosić Cię o imię i nazwisko tej Pani na pw? Na mojej niedawno podpisanej umowie nie ma danych właśnie tej konsultantki, do której chciałem się dodzwonić. Będę bardzo wdzięczny.
Oczywiście, ale muszę poczekać na kuriera, bo jej dane będę miała na umowie. Zaskoczyła mnie tą informacją na sam koniec rozmowy, a że mialam już wszystko uzgodnione to nie prosiłam i powtórzenie imienia i nazwiska.

 #647548  autor: RobertH
 16 lip 2013, 11:19
She pisze:
RobertH pisze:
She pisze:No... Telefon do boa, odrazu prośba o połączenie z suk. Bardzo mila pani bez problemu dala 400zl znizki. Sama z siebie zatroszczyła się o to bym dostała micro sim. Kurier ma być sr/czw. Powiedziała tez ze na umowie będą jej dane i jakby co odrazu prosić ja przy dzwonieniu.
Mogę prosić Cię o imię i nazwisko tej Pani na pw? Na mojej niedawno podpisanej umowie nie ma danych właśnie tej konsultantki, do której chciałem się dodzwonić. Będę bardzo wdzięczny.
Oczywiście, ale muszę poczekać na kuriera, bo jej dane będę miała na umowie. Zaskoczyła mnie tą informacją na sam koniec rozmowy, a że mialam już wszystko uzgodnione to nie prosiłam i powtórzenie imienia i nazwiska.
dzięki:)

 #647549  autor: MateeeusZ
 16 lip 2013, 11:20
Ja w sumie po takiej dość rzeczowej rozmowie z konsultantem z SUK, nie sprawdzałem niczego na iBOA, smsy mi przyszły, wszystko co miało być włączone jest, za wyjątkiem zmiany taryfy, która ma być dzisiaj w nocy. Może po prostu na nowym aneksie będzie już nowy nr dowodu, a jeszcze w systemie mają wpisany stary. Ja brałem Iphone 4 8gb, kolor czarny, bo konsultant powiedział mi, że na białego nie ma szans, że nie mają na stanie, a też nie mają planowanych dostaw (na to musiałem zaczekać z 1-2 minuty bo byl pogadać z jakimś kierownikiem od dostaw czy coś tego typu). Ogólnie jestem zadowolony bo negocjacja poszła gładko, aż za bardzo gładko, dlatego trochę mnie to martwi, czy w przeciągu paru tygodni coś się nie zmieni, na naszą niekorzyść :)

 #647553  autor: She
 16 lip 2013, 11:28
MateeeusZ pisze:Ja w sumie po takiej dość rzeczowej rozmowie z konsultantem z SUK, nie sprawdzałem niczego na iBOA, smsy mi przyszły, wszystko co miało być włączone jest, za wyjątkiem zmiany taryfy, która ma być dzisiaj w nocy. Może po prostu na nowym aneksie będzie już nowy nr dowodu, a jeszcze w systemie mają wpisany stary. Ja brałem Iphone 4 8gb, kolor czarny, bo konsultant powiedział mi, że na białego nie ma szans, że nie mają na stanie, a też nie mają planowanych dostaw (na to musiałem zaczekać z 1-2 minuty bo byl pogadać z jakimś kierownikiem od dostaw czy coś tego typu). Ogólnie jestem zadowolony bo negocjacja poszła gładko, aż za bardzo gładko, dlatego trochę mnie to martwi, czy w przeciągu paru tygodni coś się nie zmieni, na naszą niekorzyść :)
Ja brałam S4. I w sumie też mnie zdziwiło, że pani konsultantka tak szybko zgodziła się na te 400. Gdybym wiedziała, że będzie tak gładko, to bym ryzykowała 450, bo komuś tu się tak udało. No ale trudno. Przeżyję. Ważne, że się udało, bo ten facet od mailii był strasznie nieugięty. A o to co będzie nie martwię się wcale. Prędzej czy później coś się zmieni :-) A my będziemy musieli czekać 2 lata na nowe negocjacje.

 #647564  autor: MateeeusZ
 16 lip 2013, 12:55
a też masz tak jak wchodzisz na iboa że pisze Ci

Opłaty stałe
blueconnect 39 (2GB - umowa na 6 miesięcy)
39,10 zł
Nielimitowane rozmowy T-Mobile
39,00 zł
Nielimitowane SMS/MMS T-Mobile
0,00 z

?

Nie wiem ale dziwnie to strasznie pisze to wszystko na tym iboa, podałem nowy numer dowodu i nowe dane do wysyłki a na iboa są stare nadal.

 #647570  autor: She
 16 lip 2013, 13:14
MateeeusZ pisze:a też masz tak jak wchodzisz na iboa że pisze Ci

Opłaty stałe
blueconnect 39 (2GB - umowa na 6 miesięcy)
39,10 zł
Nielimitowane rozmowy T-Mobile
39,00 zł
Nielimitowane SMS/MMS T-Mobile
0,00 z

?

Nie wiem ale dziwnie to strasznie pisze to wszystko na tym iboa, podałem nowy numer dowodu i nowe dane do wysyłki a na iboa są stare nadal.
Ja póki co mam dane starej taryfy, ale ja nie dostałam jeszcze żadnych smsów. Moja przesyłka ciągle jest w przygotowaniu.

 #647572  autor: kubawodzu
 16 lip 2013, 13:24
Witam
a ja mam pytanie. podpisałem aneks na blue i mam dodatkową opłatę za podpisanie aneksu. Czy takie opłaty są również podczas przedłużania umowy na tel?

 #647635  autor: aqqryq
 16 lip 2013, 15:58
Witam, mam zamiar przedłużyć umowę w R40
oferta SUK wygląda tak:
250min
500mb internet
t-mobile polska - 0zł
samsung galaxy ace ii - 1zł

zależy mi aby mieć w abonamencie minimum 300 minut.
Czy ktoś dostał ostatnio w tym abonamencie więcej jak 250 minut?

 #647646  autor: RobertH
 16 lip 2013, 16:16
też chcę 300 minut, a pani uparcie twierdzi, że tyle mi nie da (znowu trafiłem na tą samą co w niedzielę, może jest tylko jedna), i mimo że wie że jest oferta gdzie jest 300 minut, to dla mojego numeru nie może jej przyznać (średnia na ten numer 62zł). ponoć ma jakieś wytyczne i koniec. aha do i maksymalna obniżka jak dla mnie 100zł. chyba jestem najgorszym sortem klienta:P. pare razy popróbuje ich pomęczyć, a jak się nie da, to biorę te 250minut.

ps. i dodatkowo gdy spytałem o R60 to też tylko maks. 100zł obniżki i 500 minut, parodia.

ps 2. jeszcze na początku chciała mi wcisnąć no limit w t-mobile za 5zł a nie free... skandal :P.

 #647666  autor: keczup80
 16 lip 2013, 17:37
Jestem po pierwszej rozmowie z SUK (niestety padło na kobietę) i najprawdopodobniej ostatniej.
Tak jak już ktoś zauważył kobiety są mniej uprzejme i wychodzi na to, że mniej zorientowane.
Przedstawiłem jej co proponuje konkurencja.
Włączyła na kilka minut muzyczkę i oznajmiła, że w orange nie ma i nie było promocji z -30% na abonament (no bo raczej tego ze strony orange nie wyczyta, a wychodzi na to, że właśnie tam weszła podczas, gdy ja słuchałem muzyczki).
Kiedy ja przekonywałem, ze zarówno konsultanci to proponowali jak i można było zakupić za 19zl kupon to umożliwiający to stwierdziła, ze i tak mi nie powiedziano prawdy, bo cena za abonament to 112zl ale bez podatku (ze takie właśnie praktyki często stosują konsultanci z innych sieci).
Zaproponowała standardowo:
102zl za r140+stacjonarne i 400zl upustu
132zl za r170+stacjonarne i 400zl upustu
Powiedziałem, ze nadal jest to oferta nie do zaakceptowania i czy mogłaby to skonsultować z przełożonym, zwłaszcza, ze generuje rachunki powyżej 150zl miesięcznie. Odpowiedziała, ze to co mi proponuje jest właśnie po konsultacji z kierownikiem (ciekawe kiedy to zrobiła skoro podczas słuchania muzyczki nie wiedziała czego oczekuje).
A moje oczekiwania to:
r140+stacjonarne za 99,9zl (ew. 2zl za stacjonarne) i 450zl upustu
r170+stacjonarne za 129,9zl (ew. 2zl za stacjonarne) i 500zl upustu
Za kilka dni składam wypowiedzenie (bo chyba nie ma sensu dzwonic do innego SUKowca?) i jeżeli nic to nie da - żegnaj T-Mobile po blisko 10latach (i tak z 4numerów w T-Mobile zostanie O).

 #647682  autor: RobertH
 16 lip 2013, 18:14
keczup80 pisze:Jestem po pierwszej rozmowie z SUK (niestety padło na kobietę) i najprawdopodobniej ostatniej.
Tak jak już ktoś zauważył kobiety są mniej uprzejme i wychodzi na to, że mniej zorientowane.
Przedstawiłem jej co proponuje konkurencja.
Włączyła na kilka minut muzyczkę i oznajmiła, że w orange nie ma i nie było promocji z -30% na abonament (no bo raczej tego ze strony orange nie wyczyta, a wychodzi na to, że właśnie tam weszła podczas, gdy ja słuchałem muzyczki).
Kiedy ja przekonywałem, ze zarówno konsultanci to proponowali jak i można było zakupić za 19zl kupon to umożliwiający to stwierdziła, ze i tak mi nie powiedziano prawdy, bo cena za abonament to 112zl ale bez podatku (ze takie właśnie praktyki często stosują konsultanci z innych sieci).
Zaproponowała standardowo:
102zl za r140+stacjonarne i 400zl upustu
132zl za r170+stacjonarne i 400zl upustu
Powiedziałem, ze nadal jest to oferta nie do zaakceptowania i czy mogłaby to skonsultować z przełożonym, zwłaszcza, ze generuje rachunki powyżej 150zl miesięcznie. Odpowiedziała, ze to co mi proponuje jest właśnie po konsultacji z kierownikiem (ciekawe kiedy to zrobiła skoro podczas słuchania muzyczki nie wiedziała czego oczekuje).
A moje oczekiwania to:
r140+stacjonarne za 99,9zl (ew. 2zl za stacjonarne) i 450zl upustu
r170+stacjonarne za 129,9zl (ew. 2zl za stacjonarne) i 500zl upustu
Za kilka dni składam wypowiedzenie (bo chyba nie ma sensu dzwonic do innego SUKowca?) i jeżeli nic to nie da - żegnaj T-Mobile po blisko 10latach (i tak z 4numerów w T-Mobile zostanie O).
kiedy ja byłem w podobnej sytuacji w lutym br przy przedłużaniu dla jednego z numerów na który rachunki były właśnie w okolicy 150 - 170zł po 8 latach w sieci mieli to za przeproszeniem gdzieś. nawet złotówki upustu nie było, teraz dopiero zaczęli dawać. dzisiaj też rozmawiałem z tą panią, zero elastyczności. dziwne jest to że to czego oczekujemy, jest tak bliskie tego co oni oferują i nie ma wielkiej różnicy w ich przychodzie, a tak to tracą klienta z wysokim rachunkiem. też myślę żeby przez parę dni podzwonić może inny sukowiec coś więcej da, a jeśli nie do końca tego tygodnia to szkoda pięknego lipca na chandryczenie się z nimi.
  • Strona 180 z 350
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 350
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 350