Nic tylko trzymać się takiej oferty bezterminowo.Patryk7588 pisze:Nic lepszego nie dostaniesz, nowy SmartDom nie ma już takich rabatów.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nic tylko trzymać się takiej oferty bezterminowo.Patryk7588 pisze:Nic lepszego nie dostaniesz, nowy SmartDom nie ma już takich rabatów.
Przeczytaj wątek, bo widać, że raz na kilka lat tu zaglądasz.Sodarr pisze:Kończy mi się nieługo umowa w Plusie, 2 lata temu po złożeniu wypowiedznia dostałem ofartę od DUKu: Wszystko no limit, 16,8 gb internetu, 120 minut rozmowy międzynarodowe( czy jakoś tak) umowa na 26 mc 69,99 + jednorazowa dopłata za telefon Honor 8 - 179 zł, czy tym razem też mogę dostać co tak dobrego? żadnych innych usług w Plusie juz nie ma
Nie można samodzielnie przewinąć kilka stron wątku?obek pisze:Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
W systemie nie ma możliwości zaznaczenia z jaką datą zostanie rozwiązana umowa!!! ...i cholera wie kto o tym decyduje, tzn. czy system, czy jacyś ludzie. 20 minut czekania to średnia. Czasami wypowiedzenie jest od ręki a czasami - jeśli zostanie wprowadzone po godz. 19:00 lub 20:00 (nie pamiętam) lub w niedzielę (nie pamiętam po której godz.) to do odbioru będzie dopiero na drugi dzień.dark3lf pisze:dziś byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!
Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Nie ma takiej opcji. Pracowałem 3 lata w Plusie i wiem dobrze jak to się robi.Bartplus pisze:Umowę można rozwiązać albo z końcem najbliższego cyklu rozliczeniowego, który nastąpi po złożeniu wniosku o rezygnację albo z końcem okresu na jaki została zawarta. Ale z mojego doświadczenia wiem, że pracownicy w salonach nie wiedzą jak to drugie zaznaczyć w salonie. Dlatego ja jestem zmuszony składać wnioski o rezygnację w salonie u kolegów z którymi kiedyś pracowałem
Dzisiaj Pani zadzwoniła i zaproponowali przejscie umowy na czas nieokreślony czyli 60 GB no limit za 30 zł najlepsza oferta na rynku chyba nie ma lepszej nigdzie a jak jest to dajcie znać z chęcią skorzystamobek pisze:Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?