• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 180 z 318
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 318

 #299597  autor: dawoo1
 24 lis 2008, 21:03
Zniżka jest 50%od cennika dla przedłużających umowę(niejednokrotnie gorsze są ceny jak dla nowych abonentów)

 #299633  autor: lukastel
 24 lis 2008, 22:39
Potwiedziłem informacje, pierwszy rok ERA80 za 40zł drugi za 65zł, czyli nie dali mi 25% na ostatni rok umowy. Wprowadził mnie w błąd. Wiecie może czy przy telefonach jak oferują za 49zł obniżają o 50% na 25zł? Czy tylko przy wyższych kwotach jest taka operacja. Oraz czy poza bonusem w postaci słuchawki bezprzewodowej coś jeszcze można było wywalczyc?

 #299696  autor: Mr.Exclusive
 25 lis 2008, 13:54
Heh wlasnie otrzymalem odpowiedz - standardowa oferta przedluzeniowa :twisted:

Wklejam tresc e-maila :



Witam

Dziękuję za skierowaną korespondencję.


Poniżej zamieszczam szczegóły oferty dotyczące oferty z wymianą aparatu.

Mam przyjemność przedstawić indywidualną ofertę przygotowaną specjalnie dla Pana. Jako Stały Abonent sieci Era, zyskuje Pan możliwość skorzystania z jednej z propozycji: Oferty bez wymiany aparatu lub Oferty z wymianą aparatu.


OFERTA Z WYMIANĄ APARATU:


Gwarantuję realizację oferty z taryfą Nowa Era oraz promocyjnym upustem na abonament przez okres 24 cykli rozliczeniowych dla wybranych zestawów ofert. Zachęcam do zastanowienia się nad wyborem następujących zestawów:

- Nowa Era 60 - miesięcznie 120 minut lub 360 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 45,00 zł z VAT
- Nowa Era 80 - miesięcznie 170 minut lub 510 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 65,00 zł z VAT
- Nowa Era 100 - miesięcznie 220 minut lub 660 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 85,00 zł z VAT
- Nowa Era 120 - miesięcznie 280 minut lub 840 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 100,00 zł z VAT


Dzięki ofercie będzie Pan mógł zakupić markowy model aparatu w cenie promocyjnej z załącznika cenowego. Wykaz wszystkich aparatów wraz z cenami promocyjnymi przy poszczególnych taryfach jest dostępny na naszej stronie internetowej pod adresem

http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... _cen20.pdf Dla powyższej Oferty cena aparatu znajduje sie w opcji 1 załączonego cennika.


Dodatkowo, tylko teraz, z okazji 12 urodzin Sieci Era przy wyborze taryfy nie mniejszej niż Nowa Era 80 będzie Pan mógł otrzymać aż 2000 darmowych minut miesięcznie na połączenia z 5 wybranymi numerami w Sieci Era, TAK-TAK oraz numerami stacjonarnymi. Specjalnie z myślą o Stałych Abonentach, opłata za ten pakiet obniżona została z 30 do 15 zł z VAT miesięcznie.
Ponadto, niezależnie od wybranej opcji, tylko jako Stały Abonent, otrzymuje Pan możliwość dopasowania taryfy wedle własnych potrzeb. Do każdej z taryf może Pan wykupić usługi dodatkowe na warunkach cennika Nowa Era:

Era i stacjonarne - 35 lub 70 minut dodatkowe minuty na połączenia do Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci stacjonarnych.

Weekendy oraz Wieczory i weekendy - nawet 2000 minut w soboty i niedziele na połączenia do Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci stacjonarnych.

Wybrana osoba lub 5 wybranych osób - możliwość wykupienia nawet 2000 minut na połączenia z 5 wybranymi numerami Abonentów Era, Użytkowników systemu Tak Tak i użytkowników sieci stacjonarnych.
SMS-y lub MMS-y - 500 SMS-ów lub 100 MMS-ów do Abonentów Era i Użytkowników systemu Tak Tak.

Blueconnect w telefonie - nawet do 500 MB do wykorzystania za pomocą erawap, erainternet, Hotspot w sieci Era.
Szczegółowe informacje dotyczące pakietów dodatkowych dostępne są na naszej stronie internetowej pod adresem: http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... wa_era.pdf



* Operator zastrzega sobie możliwość zmiany ofert oraz określania puli dostępnych modeli aparatów. Szczegółowe informacje na temat warunków promocji, nowych taryf oraz parametrów aparatów, dostępne w punktach sprzedaży, na stronie internetowej www.era.pl.

Liczę, że przedstawione wyżej informacje są pomocne.


Z wyrazami szacunku
xxxxxx xxxxxxxxxx
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta




oraz drugi list w ktorym pisze :



Witam!

Dziękuję za nadesłaną korespondencję.


W odpowiedzi na Pana zgłoszenie pragnę poinformować, że analiza Pana konta abonenckiego pod względem ilości rozmów przychodzących jak również wychodzących, pozwoliła na zaproponowanie Panu znanej już oferty.

Na obecną chwilę kształt tej oferty jest ostateczny i nie może ulec zmianie.

Zachęcam do ponownej analizy zaproponowanych warunków.


Z wyrazami szacunku
xxxxxxxxx xxxxxxxx
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta





Tak sie zastanawiam co teraz napisac...

 #299717  autor: kishar
 25 lis 2008, 16:06
Ja bym osobiście nie odpisywał tylko przeniósł się do innej sieci, to operatorowi powinno zależeć na kliencie a nie odwrotnie, niby dlaczego to my mamy błagać operatora żeby nam coś łaskawie rzucił.
Ja póki co jestem abonentem ery, umowa mi się kończy 7 grudnia, i jestem w trakcie przenoszenia numeru do Play. Średnie moje rachunki to 90-100 zł, dużo rozmów przychodzących i w erze jestem już 4 lata. I jak do tej pory zadzwonili do mnie dopiero raz (nie liczę sytuacji jak byłem za granica i nie miałem ochoty z nimi gadać-brak przygotowania). Oferta jaką dostałem była śmieszna to znaczy ta standardowa dla przedłużających oraz jakieś kiepskie telefony za 1 zł. Kiedy powiedziałem konsultantce o tym no i że konkurencje ma lepszą ofertę i do dla nowych klientów nie dostałem jakiejś konkretnej odpowiedzi poza tym, że ta oferta ery jest super hiper i że została przygotowana indywidualnie dla mnie. Jako, że byłem po lekturze forum podziękowałem i powiedziałem, że się zastanowię i żeby zadzwonili z lepszą oferta dorównująca np. Play-owi. Było to już coś ponad miesiąc temu. Miałem nawet ochotę do nich dzwonić ale stwierdziłem, że po co, zachowują się tak jak by mi łaskę robili, że pozwalają mi korzystać ze swojej wspaniałej sieci. Po przeanalizowaniu wszystkich ofert zdecydowałem się na abonament Play za 65 zł plus zbieraj minuty za 5 zł oraz Samsunga F-480 za 199 zł a jako, że przenoszę numer dostane zniżkę na abonament przez 6 miesięcy. Z wypowiedzi jakie padały na forum wynika, że nie możliwym jest dostać lepszą ofertę (a akurat ten telefon wpadł mi w oko) a ja nie widzę powodu dla którego mam prosić ere o łaskę i decydować się na inny telefon bo nie wierzę w obniżkę jego ceny do tak atrakcyjnej jak ma Play.

 #299740  autor: Maly745
 25 lis 2008, 17:32
W sobotę zamówiłem aneks i telefon konsultant stwierdził że we wtorek kurier się zjawi u mnie, ale narazie cisza ani smsa ze zmianą taryfy ani numeru listu przewozowego nie ma.

 #299751  autor: dawoo1
 25 lis 2008, 17:59
Mały745 ja zamówiłem siostrze tydzień temu we wtorek i też cisza,jak się wkońcu wk....ę i jak zadzwonię do patałachów to im dam popalić.Niby mają 10dni roboczych a nawet 21 jeśli coś tam coś tam.Zawsze wyrabiali się w parę dni ale teraz to już przeginają :twisted:

 #299755  autor: przemo940
 25 lis 2008, 18:11
Pod jaki adres email kierujecie Wasze meile w sprawie przedłużenia umowy??

 #299766  autor: Mr.Exclusive
 25 lis 2008, 19:07
Oto odpowiedz na e-maila otrzymanego od sieci Era



Witam ponownie,

Po zapoznaniu się z oferta , która została przedstawiona przez sieć Era informuje ,iż spodziewałem się lepszej oferty dla stałego abonenta. Została mi przedstawiona standardowa oferta, która dostaje każdy abonent, przedłużający umowę z siecią. Tak jak wspominałem w poprzedniej wiadomości nie jestem zainteresowany standardowa oferta przedłużenia umowy. Poza tym wiem, iż warunki , o których będę pisał poniżej każdy abonent dostaje po pewnych negocjacjach - czasem mając niższy abonament i płacąc niższe rachunki niż ja.
Jestem abonentem od 4 lat w sieci , płacę regularnie rachunki, których średnia miesięczna z ostatniego roku to ca 120 zł. Moje rachunki składają się z minut wliczonych w abonament , minut, które wykorzystałem poza abonamentem - dodatkowo płatnych oraz okresowo z roamingu. W tym roku podpisałem dodatkowo umowę na 2 lata w Era Mix 25. W związku z tym oczekuje znacznie lepszych warunków. Operatorowi powinno zależeć na tym aby abonent pozostał w sieci i przedłużył umowę – jednakże po przedstawionych mi warunkach nie widzę sensu kontynuowania współpracy.

Poniżej przedstawiam Moje warunki, które nie podlegają negocjacji.

1. Abonament Nowa Era 100 z upustem 50% przez pierwsze 12 miesięcy ( 50 zł / m-c) oraz na pozostałe 12 miesięcy w cenie 85 zł / m-c
lub
Abonament Nowa Era 80 z upustem 50% przez pierwsze 12 miesięcy ( 40 zł / m-c) oraz na pozostałe 12 miesięcy w cenie 65 zł / m-c

2. 50% upustu na telefonu z oferty przesłanej w poprzednim e-mailu

3. Dodatkowo pakiet 2000 lub 200 minut do jednej osoby w cenie zaproponowanej przez siec Era ( nie interesuje mnie standardowa oferta)


W przypadku braku akceptacji moich warunków proszę o informacje w jaki sposób mogę przenieść numer do sieci PLAY, która zaoferowała mi znacznie lepsze warunki dla nowego abonenta niż siec Era dla stałego abonenta. Przedstawiam warunki poniżej:

Abonament 95 zł - w przypadku przeniesienia numeru z Ery 50% zniżki na 6 miesięcy ( do negocjacji), dodatkowo pakiet 3000 minut na 6 miesięcy .
Wliczone minuty - 243 minuty do wszystkich sieci ( cena minuty 39 groszy po przekroczeniu limitu minut wliczonych w abonament – W Era 49 groszy)
Dostępne aparaty:
HTC Touch Diamond (MDA Compact IV) – 839 zł ( w Era 1099zł)
Nokia N95 8 GB – 739 zł ( w Era 1599 zł)
Nokia E66 – 429 zł ( w Era 1099 zł)
Nokia E71 – 469 zł ( w Era 1099zł)
SE P1i – 599 zł ( w Era 799 zł)

Proszę również o informacje w jaki sposób oraz gdzie mogę złożyć rezygnacje z dalszego przedłużania umowy z siecią Era. Dodatkowo proszę o informacje o kosztach zerwania umowy na dzień dzisiejszy gdyż nie widzę sensu kontynuowania współpracy z Era i wg mojej wiedzy zerwanie umowy i przeniesienie sie do sieci Play będzie o wiele bardziej opłacalne.

Z wyrazami szacunku


P.S. Informuje jednocześnie iż jest to ostatni e-mail w tej sprawie do sieci Era , ponieważ nie mam czasu i chęci aby prosić sie o warunki, które powinny zostać przedstawione przez operatora bez moich prośb.

 #299776  autor: qzmp
 25 lis 2008, 19:20
kishar pisze:Ja bym osobiście nie odpisywał tylko przeniósł się do innej sieci, to operatorowi powinno zależeć na kliencie a nie odwrotnie, niby dlaczego to my mamy błagać operatora żeby nam coś łaskawie rzucił.
Ja póki co jestem abonentem ery, umowa mi się kończy 7 grudnia, i jestem w trakcie przenoszenia numeru do Play. Średnie moje rachunki to 90-100 zł, dużo rozmów przychodzących i w erze jestem już 4 lata. I jak do tej pory zadzwonili do mnie dopiero raz (nie liczę sytuacji jak byłem za granica i nie miałem ochoty z nimi gadać-brak przygotowania). Oferta jaką dostałem była śmieszna to znaczy ta standardowa dla przedłużających oraz jakieś kiepskie telefony za 1 zł. Kiedy powiedziałem konsultantce o tym no i że konkurencje ma lepszą ofertę i do dla nowych klientów nie dostałem jakiejś konkretnej odpowiedzi poza tym, że ta oferta ery jest super hiper i że została przygotowana indywidualnie dla mnie. Jako, że byłem po lekturze forum podziękowałem i powiedziałem, że się zastanowię i żeby zadzwonili z lepszą oferta dorównująca np. Play-owi. Było to już coś ponad miesiąc temu. Miałem nawet ochotę do nich dzwonić ale stwierdziłem, że po co, zachowują się tak jak by mi łaskę robili, że pozwalają mi korzystać ze swojej wspaniałej sieci. Po przeanalizowaniu wszystkich ofert zdecydowałem się na abonament Play za 65 zł plus zbieraj minuty za 5 zł oraz Samsunga F-480 za 199 zł a jako, że przenoszę numer dostane zniżkę na abonament przez 6 miesięcy. Z wypowiedzi jakie padały na forum wynika, że nie możliwym jest dostać lepszą ofertę (a akurat ten telefon wpadł mi w oko) a ja nie widzę powodu dla którego mam prosić ere o łaskę i decydować się na inny telefon bo nie wierzę w obniżkę jego ceny do tak atrakcyjnej jak ma Play.
Przyjąłem ta samą metodę co Ty. W Play jako nowy abonent dostałem więcej niż w Erze po ośmiu latach i srednich rachunkach 100-120zł. Zależało mi na Nokii E71 gdzie w Erze w taryfie NE80 kosztuje 1299zł a w Play w taryfie One Play 65 dostane ją za 559zł. A od 24.11 jako, że mam bony Sodexho dostanę w Play dodatkowo 100zł upustu na telefon. Tak więc niech Era dalej bawi się ze starymi abonentami w kotka i myszkę.

 #299810  autor: bebe
 25 lis 2008, 21:20
Mam pytanie do negocjujących. Czy zniżkę 50 % na aparat dostaje się w przypadku wysokich rachunków z jednego, konkretnego numeru, na który negocjujemy warunki czy ze wszystkich łącznie które posiadamy? Posiadam 4 numery i moje rachunki to ok 170 pln na miesiąc. Jak myślicie czy jest szansa na zniżkę? Dziękować za info :-)

 #299904  autor: Mr.Exclusive
 26 lis 2008, 14:16
i kolejna odpowiedz z Ery. Coraz lepiej ale jeszcze nie to. I najlepszy tekst ze nie maja mozliwosci obnizenia ceny telefonu 8)



Witam

Dziękuję za skierowaną korespondencję.

W odpowiedzi na Pana korespondencję chciałbym serdecznie podziękować za uwagi dotyczące przygotowanej oferty oraz zapewnić, że wszystkie spostrzeżenia są wnikliwie analizowane. Ze swojej strony mogę Panu zaproponować następujące rozwiązanie:

- Nowa Era 80 - miesięcznie 170 minut lub 510 SMS-ów do wszystkich sieci krajowych w promocyjnej cenie 40,00 zł z VAT (przez 3 pierwsze miesiące) oraz 65,00 zł z VAT przez miesiące pozostałe do końca aneksu

Odnosząc się do Pana sugestii obniżenia ceny wybranego telefonu, pragnę zaznaczyć, iż sieć Era, będąc firmą świadczącą usługi telekomunikacyjne ma możliwość dopasowywania poszczególnych cenników usług i abonamentu do oczekiwań Abonentów. Dodatkowo, aby umożliwić korzystanie z przygotowanych promocji, proponujemy Klientom zakup nowego aparatu telefonicznego, którego cena uzależniona jest bezpośrednio od modelu i producenta danej marki. Dlatego też nie mamy możliwości obniżania cen wybranych aparatów telefonicznych. W tym miejscu zachęcam do ponownego zapoznania się z pełną listą dostępnych dla Pana aparatów.

W odpowiedzi na Pana zapytanie dotyczące przeniesienie numeru do innego Operatora, pragnę poinformować, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług telekomunikacyjnych celem rozwiązania umowy i przeniesienia numeru telefonu do innego Operatora, niezbędnym jest:

- uzyskanie od Operatora przejmującego numer telefonu, Zaświadczenia o technicznej możliwości przejęcie numeru telefonu.
- złożenie pisemnej dyspozycji o rozwiązaniu Umowy, zawierającej Pana dane adresowe, numer telefonu, hasło abonenckie i odręczny podpis zgodny z podpisem złożonym na Umowie wraz załączonym, aktualnym Zaświadczeniem o technicznej możliwości przejęcia numeru telefonu wydanym przez innego Operatora.

Pismo takie należy przesłać listem poleconym na adres:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa

lub złożyć w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era z zachowaniem regulaminowego okresu wypowiedzenia.
Jedynie na takiej podstawie umowa może ulec rozwiązaniu.
Opłata za przeniesienie numeru wynosi 50,00zł.

W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy terminowej zostanie naliczona kara umowna w kwocie 540 zł.

Liczę, że przedstawione wyżej informacje są pomocne.

Z wyrazami szacunku
xxxxxx xxxxxxxxxx
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta


 #299920  autor: robsoneq
 26 lis 2008, 15:34
Mr.Exclusive...muszę przyznać, że strasznie uparci i toporni tam w Erze! Ja póki co darowałem negocjacje bo i tak za dużo nie chcieli dać, czekam co się pojawi w nowym roku, bo mi umowa kończy się dopiero w lutym,także mi się nie pali.

 #299931  autor: dawoo1
 26 lis 2008, 16:41
Mr.Exclusivejakoś topornie to idzie w twoim przypadku.Ja przez ostatnie 2 m-ce wynegocjowałem 3 przedłużenia w rodzinie i znajomym i ze zniżką na 12 m-cy 50% nie miałem problemów a wydatki na poszczególne faktóry nie były zbyt wysokie.Najlepiej mi wyszło dla siostry(dzisiaj dotarł kurier) bo miała dość wysokie rachunki(zawsze ponad 100zł)a dostała:NE 100 za 50zł za 12mieś i kolejne 12mieś za 85zł telefon za 50%ceny słuchawkę za 1zł 60min na 2 mieś do wszystkich no i standardowo za 15zł 2000min do 5 nr. w erze lub na stacjonarne.
A w grudniu kolejne przedłużenie tym razem dla żonki :mrgreen: A jako że ja mam Playa to jak nie dadzą od razu co chcę to ja przeniosę i będzie git :wink:

 #299964  autor: metpablo
 26 lis 2008, 20:41
kishar pisze:Ja bym osobiście nie odpisywał tylko przeniósł się do innej sieci, to operatorowi powinno zależeć na kliencie a nie odwrotnie, niby dlaczego to my mamy błagać operatora żeby nam coś łaskawie rzucił.
Zgadzam się w pełni z tym stwierdzeniem. Nie ma co żebrać, mówisz na HL że chcesz iść do Playa. W ZUK, jak już Cię połączą, albo dostaniesz co chcesz, albo nie, wtedy mówisz "spadam do konkurencji" i po sprawie. Chyba że tak naprawdę chcesz zostać w Erze. Jest jeszcze szansa, że po napisaniu wypowiedzenia zadzwonią i będą Cię namawiać na pozostanie w Erze.

Moim zdaniem dopóki człowiek o coś prosi, to oni się nie przejmują. Zaczynają się interesować jak powiesz, że chcesz odejść lub wtedy, kiedy napiszesz wypowiedzenie.

 #299985  autor: garo
 26 lis 2008, 22:27
Mr.Exclusive, moim zdaniem przesadzasz.
Szantażem nic nie wskórasz.
Powiem Ci, ze zawsze jak przedłużam abonament (mam 4) jestem grzeczny i oczywiście konkretny. Zawsze z uśmiechem rozstaję się (telefonicznie) z kimś z działu utrzymania klienta - nigdy nie rozmawiam z pierwszą linią.
Efekt?
Po kilku małych rozmowach i mailach już 4 miesiące przed końcem umowy podpisałem aneks ( moje rachunki nie przekraczały średnio kwoty 98 zł)na NE 80 za 40 zł przez rok, potem 65 zł a do tego telefon za 50% ceny plus obnizka kwoty z punktów Era premia.
Bez zbędnego proszenia się a tym bardziej szantażowania.
Złe podejście.
I powiem Ci jedno - dodatkowego pakietu 2000 lub 200 minut do jednej osoby w cenie zaproponowanej przez siec Era nie uzyskasz. Mogę się z Tobą o wszystko założyć. Chcesz? Oczywiście będziesz musiał wtedy podać mi swój numer na który podpiszesz aneks a wszystko Ci powiem.

www.Symbianos.pl

 #300000  autor: esco
 26 lis 2008, 23:39
garo z tym szantazem to akurat nie moge sie zgodzic chyba, ale to zalezy od wysokosci rachunkow itp, jesli ktos im robi dosc duze manko na rachunkach, to z automatu dostaje lepsza oferte(duk musi naprawde sie przylozyc by takiego klienta utrzymac)

inna sprawa z abonentami z malym abo i malymi rachunkami, takich juz tak bardzo nie trzymaja

w sumie to jestem w erze 6 lat, 2 abon, i zdaje mi sie ze to co pisze ma jako taki sens (a z przedluzaniem roznie bywalo, duzo zalezy od tego na kogo sie trafi, czasem trzeba przesalc wypowiedzenie, zadzwonic spytac ile wynosi kara za zerwanie itp itd)

 #300045  autor: kishar
 27 lis 2008, 12:18
Mr.Exclusive chyba już wiele od nich nie wyciągniesz, można odnieść wrażenie, że era ignoruje bardziej wymagających klientów którzy nie zadowalają się telefonem za 1 zł i standardowym abonamentem. Moja osobę chyba totalnie już olali bo do końca umowy zostało 11 dni, pewnie wpłynął już wniosek o przeniesienie do Play a nikt nie dzwoni.

 #300056  autor: certino
 27 lis 2008, 13:32
Witam. Mi umowa się kończy 27 stycznia, wczoraj do mnie zadzwoniła pani z propozycją. Ponieważ nie jestem zainteresowany telefonem, więc zaproponowało 170 minut za 50 zł. Z tego co wiem jest to standardowa oferta na przedłużenie, która też siedzi na stronce ery. Mi się ona nie podoba. Powiedziałem że nie, ona coś ta po marudziła, że teraz mówię a potem pójdę do salonu i przedłużę jak 2 lata temu. Zapytała ponownie czy nie jestem zainteresowany, po czym zaprosiła mnie do salonu na rozwiązanie obecnej umowy i z wielkim zdenerwowaniem zakończyła rozmowę.

Telefon u nich 4.5 roku, na jednego abonenta 3 numery, rachunki płacone terminowo. Co negocjować bez telefonu ?? Liczba minut od 170-200 do wszystkich z powodzeniem by starczyła dla mnie. Jaką cenę mogę spróbować negocjować ??

Pozdrawiam

 #300065  autor: DiAbOlO
 27 lis 2008, 14:33
certino, gdybyś troszkę poczytał ten temat (do kilku stron wstecz), to byś wiedział... No ale skoro tak... Powiem wprost, zapomnij byś dostał większą zniżkę niż to co Ci proponują. Możesz tylko ew. wywalczyć umowę na rok zamiast na dwa lata.
Ostatnio zmieniony 28 lis 2008, 08:34 przez DiAbOlO, łącznie zmieniany 1 raz.

...:::DiAbOlO:::...

 #300127  autor: Mr.Exclusive
 27 lis 2008, 19:14
Taka odpowiedz otrzymalem. Odpisalem iz z koncem umowy rezygnuje z uslug sieci Era. Kpina totalna.

Witam

Dziękuję za skierowaną korespondencję.

Nawiązując do Pana korespondencji chciałbym z przykrością poinformować, że analiza Pana konta abonenckiego pod względem ilości rozmów przychodzących jak również wychodzących, pozwoliła na zaproponowanie Panu znanej już oferty.
Na obecną chwilę kształt tej oferty jest ostateczny i nie może ulec zmianie.

Zachęcam do ponownej analizy zaproponowanych warunków.


Z wyrazami szacunku
xxxxxx xxxxxxxxxx
Kierownik Zespołu ds. Utrzymania Klienta
  • Strona 180 z 318
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 318
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 318