• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 18 z 54
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 54

 #337841  autor: Peet
 28 maja 2009, 16:34
komson pisze:Witam serdecznie,

- Kiedy jednak BOK zadzwoni z nowa propozycja, czy mozna wycofac przeniesienie do innej sieci i podpisac nowa umowe z PLUSem ?
Cytat z pisma z plusa jakie dostałem:
Jednocześnie potwierdzamy, że wycofanie wniosku lub podpisanie nowej umowy automatycznie anuluje rezygnację.

 #337845  autor: baton_km
 28 maja 2009, 17:07
DawidMisiak pisze:Przeczytałem wątek i widzę, że większość z Was ma telefon na abonament dla ludności lub iPlusa, ale mam pytanie odnośnie Plus dla Firm.

Czy tak samo mogę rozwiązać umowę dla telefonu firmowego powołując się na zmianę regulaminu?
Ja rozwiązywałem 3 abo na osobę prywatną i 2 na firmę i nie było problemu. Miałem wydrukowane proste, jednozdaniowe wypowiedzenia dla każdego numeru z osobna - czy były potrzebne to nie wiem ale Pani już mi ich nie oddała po wprowadzeniu wszystkiego w system.

3110 > c45 > t610 > cfx65 > 3100 > v3 > e50 > e51, 6300 > e51, e63

 #337863  autor: sochaczew
 28 maja 2009, 18:24
Tajemniczy28 pisze:... i co się okazało? moje wypowiedzenie w systemie jest - ale BRAK ŻE Z POWODU BRAKU AKCEPTACJI REGULAMINU:) tylko że jest ogólnie wypowiedzenie. Niezłe jaja. Na moją odpowiedź że mam stosowne potwierdzenie z plusa,z podpisem itp, oraz że z tego powodu rozwiązanie umowy(brak akceptacji regulaminu),poprosiła pani mnie o wysłanie jej faxem, co też uczynię...
Ja osobiście nigdzie nie będę dzwonił!!! Mam stosowny papier z podpisem i pieczątką, więc... to mi ryba. Jak mają bałagan to ich sprawa!!! Ja im łaski robił nie będę i faxował cokolwiek i kase tracił!!!

 #337874  autor: kalion
 28 maja 2009, 19:03
Napiszę wam jedno, cyrk na kółkach z tym ;) .

 #337964  autor: juzef
 29 maja 2009, 10:56
Hmmm... tak mnie zaciekawiła jedna rzecz. Czy po zerwaniu poza papierkiem z PLUSa na którym było napisane: "brak akceptacji RŚUT" otrzymaliście dodatkowe potwierdzenie SMSem, pocztą ? Z tego co pamiętam do niektórych osób PLUS dzwonił. Rozwiązałem umowę dobry tydzień temu i cisza...

 #337966  autor: Tajemniczy28
 29 maja 2009, 11:07
Sprawdź czy mają Cie systemie tzn powód rozwiązania ża zerwanie, umnie był w systemie ale nie taki powód wiec pewnie dlatego nie dzownią.

 #337969  autor: bard
 29 maja 2009, 11:28
U mnie tez minal ponad tydzien i zero telefonow z plus-a... natomiast w statusie play-a widze kiedy numer zostanie przeniesiony, czyli wypowiedzenie w plusie jest i powiadomili play-a kiedy oddadza numer

 #337978  autor: sochaczew
 29 maja 2009, 12:10
Ja tez juz rozwiązałem umowę jakiś czas temu i nikt nie dzwoni. Widocznie nie jestem dla nich opłacalnym klientem bo boza płaceniem abonamentu z reguły miesciłem się w darmowych minutach :-). A co do systemu to ich problem. Ja mam papier i już :-).

 #337981  autor: ywis
 29 maja 2009, 12:14
Ja po złożeniu rezygnacji od razu po ok. 2-3 godzinach miałem tel. z nowymi propozycjami, tzn. zaproponowali mi umowę iPlus w cenie 30 zł brutto na rok czasu, ale odmówiłem...

 #337983  autor: baranekk
 29 maja 2009, 12:17
Do mnie po kilku dniach (ok 3-5) zadzwoniła Pani potwierdzić, że rezygnacja do Plusa dotarła i że "przy okazji chciała zaproponować świetną ofertę". Jeżeli chodzi o dodatkowe minuty to oferta była całkiem korzystna - trochę gorsza niż w play ale do przyjęcia. Mnie jednak interesował nowy telefon a tutaj sprawa wyglądała już znacznie gorzej. Telefon który w play kosztuje 99zł Pani zaproponowała za 349zł. Podsumowując zaproponowano mi mniej minut niż w play i zdecydowanie droższy telefon.
Po około 2 tyg. dostałem pisemne potwierdzenie z plusa o przyjęciu mojej rezygnacji z datą rozwiązania umowy.

 #337986  autor: sochaczew
 29 maja 2009, 12:22
baranekk a czy w tej info zaznaczyli, ze powodem rozwiązania jest brak akceptacji NRŚUT?

 #337988  autor: baranekk
 29 maja 2009, 12:35
sochaczew pisze:baranekk a czy w tej info zaznaczyli, ze powodem rozwiązania jest brak akceptacji NRŚUT?
Na pewno jest to zaznaczone na potwierdzeniu które dostałem w salonie jak składałem wypowiedzenie a czy jest na potwierdzeniu to nie pamiętam - ale chyba nie ma. Jest tylko informacja, że do następnego rachunku będzie doliczona opłata za przeniesienie numeru (50zł brutt) i data rozwiązania umowy. Jak wrócę do domu to sprawdzę to dokładnie.

 #337989  autor: elrond
 29 maja 2009, 12:37
Nie wiem jak to wyjdzie z moją rezygnacją. Wysłana pocztą w ostatni możliwy dzień (termin płatności - 20 maja, stempel - 27 maja). Na razie w Play mam cały czas oczekiwanie na zgodę operatora. List już powinien do nich dojść... Ciekawe co znowu wykombinują :evil:

 #337992  autor: sochaczew
 29 maja 2009, 12:55
No u mnie też nie zaznaczyli, potwierdzenie stosowne tez mam ale z tego co pisze Tajemniczy28 to też miał a w systemie było co innego :shock: :roll:

 #337998  autor: baranekk
 29 maja 2009, 13:18
sochaczew pisze:No u mnie też nie zaznaczyli, potwierdzenie stosowne tez mam ale z tego co pisze Tajemniczy28 to też miał a w systemie było co innego :shock: :roll:
Możliwe ale co nas interesuje co oni mają w systemie. System Plusa to nie jest żadna wyrocznia :). Masz potwierdzenie z pieczątką salonu i podpisem i to jest ważne.
Poza tym wydaje mi się, że skoro napisali o opłacie za przeniesienie numeru to napisaliby o ewentualnej karze.
Uważam, że w trochę gorszej sytuacji są osoby wysyłające pocztą. Bo co najwyżej mogą dostać potwierdzenie, że "coś" do plusa doszło ale co dokładnie to już troszkę gorzej udowodnić. Mam jednak nadzieje, że Plus takiego świństwa ludziom nie zrobi.

 #338000  autor: Tajemniczy28
 29 maja 2009, 13:22
Pozatym mam wrażenie ża do danych nr. sa przydzielone konkretne osoby. Ja dziś dzwoniłem i tu zonk ze konsultant ktory sie mojo sprawo zajmuje niedostepny i albo oddzwoni albo coś tam

 #338001  autor: baranekk
 29 maja 2009, 13:25
Może dzięki temu nie będzie dzwonić 10 osób z dokładnie taką samą propozycją.

 #338005  autor: Mariusz_fbs
 29 maja 2009, 13:33
Mam pytanie, sorrka ale trudno przebrnąć przez te 24 strony (do 6 dotarłem :P)
Mam 2 umowy w plusie czyli muszę z dwóch zrezygnować (tj iść do Plusa i złożyć wypowiedzenie na piśmie i potwierdzić to jeszcze kserem?), i następnie zadzwonią z nową ofertą dla mnie, na co mogę liczyć? więcej minut + nowy telefon (razy dwa :P) ? I jeszcze jedno, czy wtedy obie umowy będą liczone od nowa ?

 #338007  autor: Tajemniczy28
 29 maja 2009, 13:45
Mariusz_fbs pisze:Mam pytanie, sorrka ale trudno przebrnąć przez te 24 strony (do 6 dotarłem :P)
Mam 2 umowy w plusie czyli muszę z dwóch zrezygnować (tj iść do Plusa i złożyć wypowiedzenie na piśmie i potwierdzić to jeszcze kserem?), i następnie zadzwonią z nową ofertą dla mnie, na co mogę liczyć? więcej minut + nowy telefon (razy dwa :P) ? I jeszcze jedno, czy wtedy obie umowy będą liczone od nowa ?

W skrócie postaram się objaśnić:
1. wpierw idziesz do peratora (do którego ewent. chesz przenieść nr. by CI wydał zaświadczenie o technicznych możliwościach przeniesienia nr (cos w tym rodzaju).
2. potem z tym idziesz do salonu,zostawiasz tam 1 egz. w/w dokumentu i składasz wypowiedzenie z powodu regulaminu( 1 egz. Ci dają podpisany wypowiedzenia).
3.czy zadzwonią to nie wiem,ale pewnie tak. (o ile tak jak ja nie okaze sie że w systemie nie wpiszą Ci byków co sam musiałem prostować). na co liczyć- pytają Cie co oczekujesz,to generalnie, pozatym pewnie wchodzi w gre nowa umowa z tel, ewent bez telefonu (pewnie superkarta), ewent. rabat 50 % na abo,co do innych nie wiem bo nie przerabiałem (dopiero będe).
4. jak obie umowy zerwiesz i wexmiesz z telefonem to one będa od nowa.wkońcu je rozwiązałes wypowiedzeniem i nowe zawrzesz.

 #338009  autor: Mariusz_fbs
 29 maja 2009, 13:51
Wielkie dzięki :) Tyle że punktu 1 nie wykonam bo chcę zostać w Plusie, po prostu chcę coś zyskać na tej zmianie skoro jest okazja :)
  • Strona 18 z 54
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 54
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 54