• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 160 z 350
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 350

 #640557  autor: jarod12
 19 cze 2013, 00:57
st.konsultant pisze:Informacji o nielimitowanych rozmowach do TM za darmo w regulaminie nie ma. To jest opcja dodatkowa, na którą rabat daje się ręcznie po włączeniu usługi.
Jeżeli ktoś miał obiecaną tą opcję i coś się nie zgadza, to powinien rozmawiać z konsultantem z którym podpisał aneks. Ostatecznie składać reklamację. Inny konsultant bez odsłuchanie rozmowy (a konsultant nie ma takiej możliwości) nie będzie w stanie włączyć rabatu.
Prosić, dzwonić, szukać winnego, żeby wyegzekwować coś co obiecali. I to jeszcze za to wszystko płacić, bo przecież wasza hotline jest płatna. Bzdura jakaś i brak profesjonalizmu. Jestem w stanie teraz sądzić że ci konsultanci są w stanie obiecać wszystko byleby tylko złapać klienta, a jak się nie wywiążą to niech sie klient martwi. Nie wiem z kim rozmawiałem, nie sądziłem że muszę to wiedzieć, żeby nie zostać oszukanym.

 #640559  autor: st.konsultant
 19 cze 2013, 01:14
jarod12 pisze:
st.konsultant pisze:Informacji o nielimitowanych rozmowach do TM za darmo w regulaminie nie ma. To jest opcja dodatkowa, na którą rabat daje się ręcznie po włączeniu usługi.
Jeżeli ktoś miał obiecaną tą opcję i coś się nie zgadza, to powinien rozmawiać z konsultantem z którym podpisał aneks. Ostatecznie składać reklamację. Inny konsultant bez odsłuchanie rozmowy (a konsultant nie ma takiej możliwości) nie będzie w stanie włączyć rabatu.
Prosić, dzwonić, szukać winnego, żeby wyegzekwować coś co obiecali. I to jeszcze za to wszystko płacić, bo przecież wasza hotline jest płatna. Bzdura jakaś i brak profesjonalizmu. Jestem w stanie teraz sądzić że ci konsultanci są w stanie obiecać wszystko byleby tylko złapać klienta, a jak się nie wywiążą to niech sie klient martwi. Nie wiem z kim rozmawiałem, nie sądziłem że muszę to wiedzieć, żeby nie zostać oszukanym.
Ja Ci nic nie karze...zrobisz jak zechcesz jeżeli zostałeś wprowadzony w błąd. Napisałem tylko jak to wygląda.
Jedno jest pewne, na pewno w tej konkretnej kwestii (nielimitowane do TM) nikt świadomie nie wprowadza błąd. Jeżeli ktoś czegoś nie wyłączył (co oczywiście nie powinno się zdarzyć) to można mówić o ludzkim błędzie.
Za nie włączenie usługi konsultant nic nie zyska....ewentualnie straci premię jak mu akurat ktoś taką rozmowę odsłucha.

 #640579  autor: Koczkodan
 19 cze 2013, 09:17
To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB :shock: :shock:

 #640583  autor: jarod12
 19 cze 2013, 09:47
Koczkodan pisze:To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB :shock: :shock:
Widać w TM teraz jakaś masowa akcja pod hasłem "obiecanki cacanki, a głupiemu..."

 #640586  autor: qba84
 19 cze 2013, 09:53
Ja wczoraj zadzwoniłem do iBOA raz jeszcze ponieważ czekam 1.5 tygodnia na telefon i umowę. Pan stwierdził, że jest jakiś błąd w systemie i telefon powinien już dawno do mnie być wysłany, ale nie może nic zrobić. Zgłosił sprawę do działu technicznego i mają odpowiedzieć - UWAGA - w ciągu 5 dni! Czyli mam czekać kolejny tydzień. Najlepsze jest to że gdybym nie zadzwonił to status "przesyłka w przygotowywaniu" wisiałaby cały czas bo sami o żadnym błędzie wcześniej nie wiedzieli.

Zastanawiam się czy specjalnie nie przeciągają bo obecną umowę mam do listopada z wyższym abonamentem a aneks chcę podpisać na niższy...

Czekam te 5 dni i jak nie wyślą telefonu to rezygnuje i nic nie podpisuje - to przestaje być zabawne.

 #640589  autor: munreiker
 19 cze 2013, 09:55
Koczkodan pisze:To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB :shock: :shock:
Spokojnie. Z kim rozmawiałeś w sprawie tego internetu? Jeżeli zadzwoniłeś do BOA to tam raczej Tobie nie pomogą. Zadzwoń jeszcze raz do BOA i niech przełącza ciebie do SUK bo przypuszczam że to własnie w SUK zaproponowali tobie taką ofertę i tam dopytuj jeżeli też usłyszysz że musisz płacić to pisz reklamację przez iBOA. I sprawdzaj czy nadal masz opłatę za internet moze się jednak wyzeruje to może potrwać.

[ Dodano: 2013-06-19, 10:02 ]
st.konsultant pisze:Informacji o nielimitowanych rozmowach do TM za darmo w regulaminie nie ma. To jest opcja dodatkowa, na którą rabat daje się ręcznie po włączeniu usługi.
Jeżeli ktoś miał obiecaną tą opcję i coś się nie zgadza, to powinien rozmawiać z konsultantem z którym podpisał aneks. Ostatecznie składać reklamację. Inny konsultant bez odsłuchanie rozmowy (a konsultant nie ma takiej możliwości) nie będzie w stanie włączyć rabatu.
Jak odbywa się naliczanie rabatów na np: nielimitowane rozmowy w T-mobile za 0zł to bardzo dobrze wiem że jest to opcja wybierana ręcznie którą zatwierdza kierownik SUK z resztą opisywałem to już wcześniej. Oczywiście że poprosiłem o kontakt z osobą z którą prowadziłem rozmowę w tym celu skontaktowałem się z Panem z SUK który zaznaczył prośbę kontaktu ale niestety do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie skontaktował. A reklamację na naliczanie opłat za usługę napisałem juz dawno. Wiem natomiast że podobne problemy mają inni abonenci i dlatego też zdecydowałem się to opisać.

 #640604  autor: st.konsultant
 19 cze 2013, 10:21
qba84 pisze:Ja wczoraj zadzwoniłem do iBOA raz jeszcze ponieważ czekam 1.5 tygodnia na telefon i umowę. Pan stwierdził, że jest jakiś błąd w systemie i telefon powinien już dawno do mnie być wysłany, ale nie może nic zrobić. Zgłosił sprawę do działu technicznego i mają odpowiedzieć - UWAGA - w ciągu 5 dni! Czyli mam czekać kolejny tydzień. Najlepsze jest to że gdybym nie zadzwonił to status "przesyłka w przygotowywaniu" wisiałaby cały czas bo sami o żadnym błędzie wcześniej nie wiedzieli.

Zastanawiam się czy specjalnie nie przeciągają bo obecną umowę mam do listopada z wyższym abonamentem a aneks chcę podpisać na niższy...

Czekam te 5 dni i jak nie wyślą telefonu to rezygnuje i nic nie podpisuje - to przestaje być zabawne.
Jakby specjalnie chcieli Cię przetrzymać na wyższej taryfie to nie dawaliby już oferty. Nie twórzcie teorii spiskowych. Błędy systemowe niestety zdarzają się wszędzie, aczkolwiek rozumiem że jest to mocno irytujące.

[ Dodano: 2013-06-19, 10:23 ]
Koczkodan pisze:To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB :shock: :shock:
Już Ci pisałem wcześniej, będziesz miał to za darmo jak wskoczą upusty w systemie.

[ Dodano: 2013-06-19, 10:26 ]
munreiker pisze:
Koczkodan pisze:To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB :shock: :shock:
Spokojnie. Z kim rozmawiałeś w sprawie tego internetu? Jeżeli zadzwoniłeś do BOA to tam raczej Tobie nie pomogą. Zadzwoń jeszcze raz do BOA i niech przełącza ciebie do SUK bo przypuszczam że to własnie w SUK zaproponowali tobie taką ofertę i tam dopytuj jeżeli też usłyszysz że musisz płacić to pisz reklamację przez iBOA. I sprawdzaj czy nadal masz opłatę za internet moze się jednak wyzeruje to może potrwać.
Bez przesady z tym SUK ;). Każdy konsultant ma dostęp do wszystkich ofert i jest w stanie stwierdzić czy wszystko jest w porządku czy nie. Nie trzeba z każdą sprawą dzwonić do SUK.

 #640607  autor: qba84
 19 cze 2013, 10:27
Masz rację - trochę mnie poniosło, ale wcześniej już 2 razy mnie zapewniano, że telefon wyjdzie - za trzecim razem, że jest błąd... czekam więc jeszcze max. tydzień.
Pozdrawiam.

 #640614  autor: munreiker
 19 cze 2013, 10:46
st.konsultant pisze:Bez przesady z tym SUK ;). Każdy konsultant ma dostęp do wszystkich ofert i jest w stanie stwierdzić czy wszystko jest w porządku czy nie. Nie trzeba z każdą sprawą dzwonić do SUK.
Oj trochę się zaczyna zaśmiecać ten wątek.
Nie do końca jestem w stanie zgodzić się z tym co piszesz. Na swoim przykładzie mogę z czystym sumieniem powiedzieć że każda rozmowa z konsultantem z BOA kończyła się odpowiedzią kosultanta że nia ma takiej opcji żeby nielimitowane rozmowy w T-mobile były za 0 złotych!!! A było tych rozmów sporo. Również mój znajomy doświadczył takiej sytuacji. Dopiero po przełączeniu do SUK romowa się zmieniała i okazywało się że jednak w/w usługa moze być za o złotych.

A widzisz skoro tak dużo wiesz to odpowiedz mi prosze na takie pytanie czy jest możliwość uzyskania usługi "nielimitowane rozmowy w T-Mobiel za 0 złotych" w salonie?

Z góry dzięki za odpowiedź.

 #640619  autor: Koczkodan
 19 cze 2013, 10:53
Telefon mi przyszedł Sony Xperia L. Jak na pierwsze wrażenie bardzo duży

 #640647  autor: zygikuleczka
 19 cze 2013, 12:23
htc desire x da się zbić do 4 gr w ofercie r40 multimedialna, które aparaty jeszcze są dostępne na podobnej zasadzie?
////edycja nazwy taryfy
Ostatnio zmieniony 19 cze 2013, 12:55 przez zygikuleczka, łącznie zmieniany 1 raz.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #640653  autor: turystasj
 19 cze 2013, 12:50
Jesteś pewien że w R20?

 #640657  autor: zygikuleczka
 19 cze 2013, 12:54
turystasj, słusznie. R40:D

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #640662  autor: szpenton
 19 cze 2013, 13:07
Wszystkie telefony do 200 zł można tak ugrać.. o ile konsultant będzie miał ochotę taki rabat dać.. standardowo w R40 dają 100 zł rabatu na fona..

 #640671  autor: Koczkodan
 19 cze 2013, 13:42
Hmmm niby z SUK mówią dzisiaj że internet za darmo a w BOA że za 39,10zł i kogo się tu słuchać
Ostatnio zmieniony 19 cze 2013, 13:46 przez Koczkodan, łącznie zmieniany 1 raz.

 #640672  autor: zygikuleczka
 19 cze 2013, 13:43
szpenton pisze:Wszystkie telefony do 200 zł można tak ugrać..
No ale na czymś to opierasz?
szpenton pisze:o ile konsultant będzie miał ochotę taki rabat dać..
nic tu nie zależy od ochoty konsultanta-jak czegoś nie dają to nie dostaniesz.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #640674  autor: szpenton
 19 cze 2013, 13:58
No ale na czymś to opierasz?
Na tym że jak jest zniżka 200 zł na telefon to chyba matematyka jest prosta.
zygikuleczka pisze:nic tu nie zależy od ochoty konsultanta-jak czegoś nie dają to nie dostaniesz.
Nibv często udzielasz się na tym forum, ale jakoś nie zauważyłeś, że jedni dostają 100 zł zniżki inni 200 w tej taryfie... Jedni HTC desire X dostają za 4gr. inni za 1 zł jeszcze inni za 99..

 #640686  autor: Koczkodan
 19 cze 2013, 14:28
Jak sprawdzić ile pakietu internetu mi zostało w t-mobile na abonament?

 #640692  autor: Butkiewicz
 19 cze 2013, 14:51
Najprościej będzie wejść w iBoa i otworzyć spis połączeń, na samym dole będzie między innymi wykorzystanie pakietu internetowego.

 #640697  autor: zygikuleczka
 19 cze 2013, 15:03
szpenton pisze:Nibv często udzielasz się na tym forum, ale jakoś nie zauważyłeś, że jedni dostają 100 zł zniżki inni 200 w tej taryfie... Jedni HTC desire X dostają za 4gr. inni za 1 zł jeszcze inni za 99..
Zachowaj takie opinie dla siebie. Nie masz nic do powiedzenia sensownego to nie odpowiadaj. Twoja odpowiedź wprowadziła zamęt. Nie pierwszy raz zresztą.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play
  • Strona 160 z 350
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 350
  • 1
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 350