Prosić, dzwonić, szukać winnego, żeby wyegzekwować coś co obiecali. I to jeszcze za to wszystko płacić, bo przecież wasza hotline jest płatna. Bzdura jakaś i brak profesjonalizmu. Jestem w stanie teraz sądzić że ci konsultanci są w stanie obiecać wszystko byleby tylko złapać klienta, a jak się nie wywiążą to niech sie klient martwi. Nie wiem z kim rozmawiałem, nie sądziłem że muszę to wiedzieć, żeby nie zostać oszukanym.st.konsultant pisze:Informacji o nielimitowanych rozmowach do TM za darmo w regulaminie nie ma. To jest opcja dodatkowa, na którą rabat daje się ręcznie po włączeniu usługi.
Jeżeli ktoś miał obiecaną tą opcję i coś się nie zgadza, to powinien rozmawiać z konsultantem z którym podpisał aneks. Ostatecznie składać reklamację. Inny konsultant bez odsłuchanie rozmowy (a konsultant nie ma takiej możliwości) nie będzie w stanie włączyć rabatu.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ja Ci nic nie karze...zrobisz jak zechcesz jeżeli zostałeś wprowadzony w błąd. Napisałem tylko jak to wygląda.jarod12 pisze:Prosić, dzwonić, szukać winnego, żeby wyegzekwować coś co obiecali. I to jeszcze za to wszystko płacić, bo przecież wasza hotline jest płatna. Bzdura jakaś i brak profesjonalizmu. Jestem w stanie teraz sądzić że ci konsultanci są w stanie obiecać wszystko byleby tylko złapać klienta, a jak się nie wywiążą to niech sie klient martwi. Nie wiem z kim rozmawiałem, nie sądziłem że muszę to wiedzieć, żeby nie zostać oszukanym.st.konsultant pisze:Informacji o nielimitowanych rozmowach do TM za darmo w regulaminie nie ma. To jest opcja dodatkowa, na którą rabat daje się ręcznie po włączeniu usługi.
Jeżeli ktoś miał obiecaną tą opcję i coś się nie zgadza, to powinien rozmawiać z konsultantem z którym podpisał aneks. Ostatecznie składać reklamację. Inny konsultant bez odsłuchanie rozmowy (a konsultant nie ma takiej możliwości) nie będzie w stanie włączyć rabatu.
Jedno jest pewne, na pewno w tej konkretnej kwestii (nielimitowane do TM) nikt świadomie nie wprowadza błąd. Jeżeli ktoś czegoś nie wyłączył (co oczywiście nie powinno się zdarzyć) to można mówić o ludzkim błędzie.
Za nie włączenie usługi konsultant nic nie zyska....ewentualnie straci premię jak mu akurat ktoś taką rozmowę odsłucha.
Ja wczoraj zadzwoniłem do iBOA raz jeszcze ponieważ czekam 1.5 tygodnia na telefon i umowę. Pan stwierdził, że jest jakiś błąd w systemie i telefon powinien już dawno do mnie być wysłany, ale nie może nic zrobić. Zgłosił sprawę do działu technicznego i mają odpowiedzieć - UWAGA - w ciągu 5 dni! Czyli mam czekać kolejny tydzień. Najlepsze jest to że gdybym nie zadzwonił to status "przesyłka w przygotowywaniu" wisiałaby cały czas bo sami o żadnym błędzie wcześniej nie wiedzieli.
Zastanawiam się czy specjalnie nie przeciągają bo obecną umowę mam do listopada z wyższym abonamentem a aneks chcę podpisać na niższy...
Czekam te 5 dni i jak nie wyślą telefonu to rezygnuje i nic nie podpisuje - to przestaje być zabawne.
Zastanawiam się czy specjalnie nie przeciągają bo obecną umowę mam do listopada z wyższym abonamentem a aneks chcę podpisać na niższy...
Czekam te 5 dni i jak nie wyślą telefonu to rezygnuje i nic nie podpisuje - to przestaje być zabawne.
Spokojnie. Z kim rozmawiałeś w sprawie tego internetu? Jeżeli zadzwoniłeś do BOA to tam raczej Tobie nie pomogą. Zadzwoń jeszcze raz do BOA i niech przełącza ciebie do SUK bo przypuszczam że to własnie w SUK zaproponowali tobie taką ofertę i tam dopytuj jeżeli też usłyszysz że musisz płacić to pisz reklamację przez iBOA. I sprawdzaj czy nadal masz opłatę za internet moze się jednak wyzeruje to może potrwać.Koczkodan pisze:To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB![]()
[ Dodano: 2013-06-19, 10:02 ]
Jak odbywa się naliczanie rabatów na np: nielimitowane rozmowy w T-mobile za 0zł to bardzo dobrze wiem że jest to opcja wybierana ręcznie którą zatwierdza kierownik SUK z resztą opisywałem to już wcześniej. Oczywiście że poprosiłem o kontakt z osobą z którą prowadziłem rozmowę w tym celu skontaktowałem się z Panem z SUK który zaznaczył prośbę kontaktu ale niestety do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie skontaktował. A reklamację na naliczanie opłat za usługę napisałem juz dawno. Wiem natomiast że podobne problemy mają inni abonenci i dlatego też zdecydowałem się to opisać.st.konsultant pisze:Informacji o nielimitowanych rozmowach do TM za darmo w regulaminie nie ma. To jest opcja dodatkowa, na którą rabat daje się ręcznie po włączeniu usługi.
Jeżeli ktoś miał obiecaną tą opcję i coś się nie zgadza, to powinien rozmawiać z konsultantem z którym podpisał aneks. Ostatecznie składać reklamację. Inny konsultant bez odsłuchanie rozmowy (a konsultant nie ma takiej możliwości) nie będzie w stanie włączyć rabatu.
Jakby specjalnie chcieli Cię przetrzymać na wyższej taryfie to nie dawaliby już oferty. Nie twórzcie teorii spiskowych. Błędy systemowe niestety zdarzają się wszędzie, aczkolwiek rozumiem że jest to mocno irytujące.qba84 pisze:Ja wczoraj zadzwoniłem do iBOA raz jeszcze ponieważ czekam 1.5 tygodnia na telefon i umowę. Pan stwierdził, że jest jakiś błąd w systemie i telefon powinien już dawno do mnie być wysłany, ale nie może nic zrobić. Zgłosił sprawę do działu technicznego i mają odpowiedzieć - UWAGA - w ciągu 5 dni! Czyli mam czekać kolejny tydzień. Najlepsze jest to że gdybym nie zadzwonił to status "przesyłka w przygotowywaniu" wisiałaby cały czas bo sami o żadnym błędzie wcześniej nie wiedzieli.
Zastanawiam się czy specjalnie nie przeciągają bo obecną umowę mam do listopada z wyższym abonamentem a aneks chcę podpisać na niższy...
Czekam te 5 dni i jak nie wyślą telefonu to rezygnuje i nic nie podpisuje - to przestaje być zabawne.
[ Dodano: 2013-06-19, 10:23 ]
Już Ci pisałem wcześniej, będziesz miał to za darmo jak wskoczą upusty w systemie.Koczkodan pisze:To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB![]()
[ Dodano: 2013-06-19, 10:26 ]
Bez przesady z tym SUKmunreiker pisze:Spokojnie. Z kim rozmawiałeś w sprawie tego internetu? Jeżeli zadzwoniłeś do BOA to tam raczej Tobie nie pomogą. Zadzwoń jeszcze raz do BOA i niech przełącza ciebie do SUK bo przypuszczam że to własnie w SUK zaproponowali tobie taką ofertę i tam dopytuj jeżeli też usłyszysz że musisz płacić to pisz reklamację przez iBOA. I sprawdzaj czy nadal masz opłatę za internet moze się jednak wyzeruje to może potrwać.Koczkodan pisze:To jakieś jaja co T-mobile odwala miałem mieć neta za darmo a przed chwilą dzwoniłem i się dowiedziałem że mam płacić 39,10zł miesięcznie za 2GB![]()

Oj trochę się zaczyna zaśmiecać ten wątek.st.konsultant pisze:Bez przesady z tym SUK. Każdy konsultant ma dostęp do wszystkich ofert i jest w stanie stwierdzić czy wszystko jest w porządku czy nie. Nie trzeba z każdą sprawą dzwonić do SUK.
Nie do końca jestem w stanie zgodzić się z tym co piszesz. Na swoim przykładzie mogę z czystym sumieniem powiedzieć że każda rozmowa z konsultantem z BOA kończyła się odpowiedzią kosultanta że nia ma takiej opcji żeby nielimitowane rozmowy w T-mobile były za 0 złotych!!! A było tych rozmów sporo. Również mój znajomy doświadczył takiej sytuacji. Dopiero po przełączeniu do SUK romowa się zmieniała i okazywało się że jednak w/w usługa moze być za o złotych.
A widzisz skoro tak dużo wiesz to odpowiedz mi prosze na takie pytanie czy jest możliwość uzyskania usługi "nielimitowane rozmowy w T-Mobiel za 0 złotych" w salonie?
Z góry dzięki za odpowiedź.
htc desire x da się zbić do 4 gr w ofercie r40 multimedialna, które aparaty jeszcze są dostępne na podobnej zasadzie?
////edycja nazwy taryfy
////edycja nazwy taryfy
Ostatnio zmieniony 19 cze 2013, 12:55 przez zygikuleczka, łącznie zmieniany 1 raz.
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


turystasj, słusznie. R40:D
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


No ale na czymś to opierasz?szpenton pisze:Wszystkie telefony do 200 zł można tak ugrać..
nic tu nie zależy od ochoty konsultanta-jak czegoś nie dają to nie dostaniesz.szpenton pisze:o ile konsultant będzie miał ochotę taki rabat dać..
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


Na tym że jak jest zniżka 200 zł na telefon to chyba matematyka jest prosta.No ale na czymś to opierasz?
Nibv często udzielasz się na tym forum, ale jakoś nie zauważyłeś, że jedni dostają 100 zł zniżki inni 200 w tej taryfie... Jedni HTC desire X dostają za 4gr. inni za 1 zł jeszcze inni za 99..zygikuleczka pisze:nic tu nie zależy od ochoty konsultanta-jak czegoś nie dają to nie dostaniesz.
Najprościej będzie wejść w iBoa i otworzyć spis połączeń, na samym dole będzie między innymi wykorzystanie pakietu internetowego.
Zachowaj takie opinie dla siebie. Nie masz nic do powiedzenia sensownego to nie odpowiadaj. Twoja odpowiedź wprowadziła zamęt. Nie pierwszy raz zresztą.szpenton pisze:Nibv często udzielasz się na tym forum, ale jakoś nie zauważyłeś, że jedni dostają 100 zł zniżki inni 200 w tej taryfie... Jedni HTC desire X dostają za 4gr. inni za 1 zł jeszcze inni za 99..
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile

