Panowie, mój problem polega na tym, że podpisałem umowę AIM za 29 sim only 17 kwietnia 2012 i uśmierciłem telefon. Opcji zamiennika nie mam. Jestem skłonny przedłużyć umowę z Play, jednak na wyższym abo - 65, najlepiej z rabatem 20 pln.
Pytanie następujące: czy jeśli złożę rezygnację z umowy /5 miesięcy przed końcem/ dostanę jakąś ofertę GU? Teoretycznie nie dali mi aparatu, bym musiał płacić za zerwanie, a w chwili obecnej zależy mi na telefonie i wyższym poziomie minut.
Proszę o poradę;]
Pzdr, Marcin.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ja przy tym abonamencie z umową na 12 miesięcy mam karę 120zł na całą umowę która pomniejsza się o 10zł co miesiąc
,masz pewnie tak samo jak 12 mc-y-ps. abonament mam taki sam 


Pozdrawiam 

SYF,SYF i jeszcze raz syf!!!!
prawie 2 miesiące męczarni aby przedłużyć umowę. Wypowiedzenie wysłane we wrześniu. Pani konsultantka miała zadzwonić ale zaspała i nie zadzwoniła . Umowa przeszła z winy play na umowę na kartę. Złożyłem około 14 reklamacji. Spotkałem takich debili w play ,ze chyba ściągnęli ich z całej Polski. Dopiero skarga do UKE i rzecznika praw konsumenta ruszyła sprawę. Późna komuna przy Play to chyba psychiczny luksus. Moja rada dla przedłużających . Wszystko zapisywać. Każe nazwisko. Godziny połączeń, nagrywać rozmowy itd...
prawie 2 miesiące męczarni aby przedłużyć umowę. Wypowiedzenie wysłane we wrześniu. Pani konsultantka miała zadzwonić ale zaspała i nie zadzwoniła . Umowa przeszła z winy play na umowę na kartę. Złożyłem około 14 reklamacji. Spotkałem takich debili w play ,ze chyba ściągnęli ich z całej Polski. Dopiero skarga do UKE i rzecznika praw konsumenta ruszyła sprawę. Późna komuna przy Play to chyba psychiczny luksus. Moja rada dla przedłużających . Wszystko zapisywać. Każe nazwisko. Godziny połączeń, nagrywać rozmowy itd...
Oni to mają wszystko zapisane i jak trzeba to da się do tego wrócić, więc zapisanie czy nagranie nic nie da. A to co piszesz to niestety ale jest standardem w wielu innych firmach-zdarzają się różne "przypałowe" sprawy i nie da się na to nic poradzić dopóki do obsługi klienta będą trafiać ludzie z doskoku i łapanki.Wszystko zapisywać. Każe nazwisko. Godziny połączeń, nagrywać rozmowy itd...
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


raffde, kolego a masz świadomość, że jeśli nie informujesz kogoś o tym, że nagrywasz z nim rozmowę to łamiesz prawo?
Tego rodzaju zapisywanie itd. nic nie da, będzie taka sama procedura jak w przypadku innych klientów, sprzedaż w Play i tak odbywa się poprzez zewnętrzną firmę poniekąd, której tylko klientem jest Play.
Tego rodzaju zapisywanie itd. nic nie da, będzie taka sama procedura jak w przypadku innych klientów, sprzedaż w Play i tak odbywa się poprzez zewnętrzną firmę poniekąd, której tylko klientem jest Play.
Karę w tej wysokości jestem w stanie przełknąć. Wg Was po złożeniu rezygnacji nie dostanę żadnej oferty utrzymaniowej? Imho Play ma najlepszy pakiet danych i ilość minut w abo przy tak niskiej cenie. Jakieś rady?
PalonyLolek, nie tyle nagrywanie bez zgody jest łamaniem prawa co z takiego nagrania nic nie wynika. Do jego publikacji/wykorzystania niezbędna jest zgoda osoby, której głos został utrwalony.
Marcinmateusz, teoretycznie nie dostaniesz oferty bo w razie rezygnacji oni są do przodu o parę złotych wynikających z kary. Natomiast stawiam, że się ktoś odezwie i coś Ci zaproponuje jak dostaną Twoje wypowiedzenie. Firma nie puści Cię tak łatwo:) W końcu każdy Abonent jest na wagę złota:)
Marcinmateusz, teoretycznie nie dostaniesz oferty bo w razie rezygnacji oni są do przodu o parę złotych wynikających z kary. Natomiast stawiam, że się ktoś odezwie i coś Ci zaproponuje jak dostaną Twoje wypowiedzenie. Firma nie puści Cię tak łatwo:) W końcu każdy Abonent jest na wagę złota:)
5XX XXX XXX: Plus
Orange
Play
T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile
Nju mobile
Play



6XX XXX XXX: T-mobile


teoretycznie tak. ale jak poprosiłem chyba w 3 reklamacji o odsłuchanie rozmowy to trało to u nich z 2 tygodnie. I skończyło się odpowiedzą zupełnie z d**y. Tzn mniej więcej taką. Dziękują mi ,ze przeszedłem na kartę i pozostałem w sieci Play. A sprawa dotyczyła obietnicy konsultanta na przedłużenie umowy, znalezienia telefonu na magazynie , sporządzenia już aneksu do umowy i oddzwonienia.zygikuleczka pisze:Oni to mają wszystko zapisane i jak trzeba to da się do tego wrócić, więc zapisanie czy nagranie nic nie da. A to co piszesz to niestety ale jest standardem w wielu innych firmach-zdarzają się różne "przypałowe" sprawy i nie da się na to nic poradzić dopóki do obsługi klienta będą trafiać ludzie z doskoku i łapanki.Wszystko zapisywać. Każe nazwisko. Godziny połączeń, nagrywać rozmowy itd...
no właśnie to było moim problemem,ze wierzyłem w pełen profesjonalizm i standardy o których cały czas pisze i mówi rzecznik Gruszka. A tu chu....a Zero standardów. Wolna amerykanka i burdel. Aby tylko dalej. Konsultant twierdzi ,ze nie może zadzwonić, bo nie może. Trzeba napisać kolejną reklamację. I tak w kółko. Dobrze ,ze przestałem wierzyć tym debilom i wysmażyłem pismo opisujące cały ten burdel do kilku instytucji. Od razu sprawa została załatwiona od ręki. Na tego Play to tylko bat działa. Normalność dla nich to chyba obce słowo.PalonyLolek: raffde, kolego a masz świadomość, że jeśli nie informujesz kogoś o tym, że nagrywasz z nim rozmowę to łamiesz prawo?
Tego rodzaju zapisywanie itd. nic nie da, będzie taka sama procedura jak w przypadku innych klientów, sprzedaż w Play i tak odbywa się poprzez zewnętrzną firmę poniekąd, której tylko klientem jest Play.
PS
Nigdzie nie napisałem ,ze nagrywałem rozmowy ( a bardzo żałuje, bo chętnie wkleiłbym teraz kilka plików mp3 i linkował pod profilem na FB aby obnażyć cały ten "profesjonalizm". Napisałem tylko ,ze radzę innym uczestnikom forum aby nagrywać rozmowy. Informowanie o tym to zupełnie inna sprawa.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2012, 14:01 przez raffde, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście, masz rację. Ale obaj zdajemy sobie sprawę, że nie odsłuchiwałby ich wieczorami przy herbatcezygikuleczka pisze:PalonyLolek, nie tyle nagrywanie bez zgody jest łamaniem prawa co z takiego nagrania nic nie wynika. Do jego publikacji/wykorzystania niezbędna jest zgoda osoby, której głos został utrwalony.

Dobrze, może ktoś tam ruszy tyłek kiedyś i załatwi sprawę bo przyjmowani jako konsultanci pracownicy to najczęściej nieodpowiedzialni i miejący wszystko za przeproszeniem w poważaniu studenci...raffde pisze:i wysmażyłem pismo opisujące cały ten burdel do kilku instytucji.
Jest cały czas dostępny, nawet sprawdzałem przed chwilą.Paweel pisze:PalonyLolek możesz określić czy jeszcze będzie dostępny LG L9 i kiedy orientacyjnie?
a to dziwne. rozmawiałem w sobotę z konsultantem, oczywiście doszliśmy do porozumienia w kwestii abo (all inc max 65 w cenie 45pln) i tu nie było żadnych ale. Dotarliśmy do kwestii wyboru telefonu (LG swift L9) i usłyszałem że nie ma. jak będzie zadzwonią. ok myślę nie ma sprawy, ale jak dziś podajesz że jest dostępny cały czas to ktoś mnie "wali w poroże"
tylko kto???
a co do dyskusji powyżej. czasami różnie się dzieje i nie tylko w play-u z konsultantami.
ale to mój przypadek.
złożyłem wypowiedzenie dość dawno. (5 paźdz) po dwóch tygodniach telefon (oczywiście standard na play24 pomijam) i rozmowa (dzięki temu forum zeszła na właściwe tory) abo all inc 65 w cenie 45pln. tylko telefonu nie byłem pewny i uzgodniliśmy rozmowę za tydzień. ok, i tak minął miesiąc. ani nawet sygnału z play. dobrze więc, napisałem zgłoszenie.
zadzwoniła konsultantka i mówi że mogę wziąść ten standard co na play24 przychodzi.
na moje sugestie że miałem lepszą ofertę dostałem odpowiedź że jak była to było brać, teraz już nie ma więc podziękowałem. napisałem jeszcze raz i rozmowa ok, abo ok, ale telefonu brak (lub nie???)
prośba do Palonegololka. Nr na PW bo może Tobie się uda.

a co do dyskusji powyżej. czasami różnie się dzieje i nie tylko w play-u z konsultantami.
ale to mój przypadek.
złożyłem wypowiedzenie dość dawno. (5 paźdz) po dwóch tygodniach telefon (oczywiście standard na play24 pomijam) i rozmowa (dzięki temu forum zeszła na właściwe tory) abo all inc 65 w cenie 45pln. tylko telefonu nie byłem pewny i uzgodniliśmy rozmowę za tydzień. ok, i tak minął miesiąc. ani nawet sygnału z play. dobrze więc, napisałem zgłoszenie.
zadzwoniła konsultantka i mówi że mogę wziąść ten standard co na play24 przychodzi.
na moje sugestie że miałem lepszą ofertę dostałem odpowiedź że jak była to było brać, teraz już nie ma więc podziękowałem. napisałem jeszcze raz i rozmowa ok, abo ok, ale telefonu brak (lub nie???)
prośba do Palonegololka. Nr na PW bo może Tobie się uda.
Witajcie!
8 lutego kończy mi się umowa. Teraz mam Firmową 75 (taaka stara taryfa...)
Mam już możliwość przedłużania przez internet. Jednak zależy mi na taryfie Firmowej 25 (300 minut, darmowe play i stacjonarne) bez telefonu, za 10zł netto. Od maja jeden numer u mnie ma tę taryfę, jak wypowiadałem umowę na inny numer we wrześniu zaproponowali dokładnie to samo.
Czy ta taryfa jest jeszcze dostępna? Mam nadzieję że przy wprowadzeniu nowej oferty do GU PlayOnline nie zepsuli firmowych...
Czy muszę składać wypowiedzenie, czy jak napiszę że chce takie same warunki jakie mają u mnie numery XXXXXXXXX oraz YYYYYYYYY obejdzie się bez kombinowania?
Czy są planowane jakieś nowe taryfy na grudzień/styczeń? Może warto czekać aż bęzie coś lepszego? (lub gorszego w związku ze spadkiem MTR)
Dzięki za info!
8 lutego kończy mi się umowa. Teraz mam Firmową 75 (taaka stara taryfa...)
Mam już możliwość przedłużania przez internet. Jednak zależy mi na taryfie Firmowej 25 (300 minut, darmowe play i stacjonarne) bez telefonu, za 10zł netto. Od maja jeden numer u mnie ma tę taryfę, jak wypowiadałem umowę na inny numer we wrześniu zaproponowali dokładnie to samo.
Czy ta taryfa jest jeszcze dostępna? Mam nadzieję że przy wprowadzeniu nowej oferty do GU PlayOnline nie zepsuli firmowych...
Czy muszę składać wypowiedzenie, czy jak napiszę że chce takie same warunki jakie mają u mnie numery XXXXXXXXX oraz YYYYYYYYY obejdzie się bez kombinowania?
Czy są planowane jakieś nowe taryfy na grudzień/styczeń? Może warto czekać aż bęzie coś lepszego? (lub gorszego w związku ze spadkiem MTR)
Dzięki za info!

tak sobie patrze na te umowy play online gu i widzę że są gorsze od starych czyli z przed ponad roku bo ja wtedy przedłużyłem na 24,5zł za 8gb + dodatkowo 6 strzałów po 500mega w trakcie trwania umowy za e fakturę. a tu nie dość że drożej o złotówkę to nie ma tych dodatkowych strzałów. jeżeli oferta się nie zmieni to po prostu nie będzie sensu przedłużać... lepiej będzie zostawić to co jest będzie taniej;p
pracowałem w CP gorzej być nie może;p
Składasz wypowiedzenie a potem dziwisz się, że umowa się rozwiązała?raffde pisze:SYF,SYF i jeszcze raz syf!!!!
prawie 2 miesiące męczarni aby przedłużyć umowę. Wypowiedzenie wysłane we wrześniu. Pani konsultantka miała zadzwonić ale zaspała i nie zadzwoniła . Umowa przeszła z winy play na umowę na kartę.
A znajdzie się jakaś promocyjna taryfa dla BlackBerry? Wiadomo coś na temat 9360? tzn. nie ma i już nie będzie, czy chwilowo nie ma? Z góry dzięki za odpowiedź.
Alcatel OT501->Siemens SL45i->Nokia 6210->Ericsson T28->Ericsson T39m->Nokia 6100->Samsung D500->Samsung Z400->Samsung F480->Nokia 6030->HTC Kaiser->LG GT540->BB 9000 Bold->Samsung F300->6070->BB8310->BB7290->i600->BB9700->BB9000->BB9900+BB Z3
Witam. Moze ktos tutaj mi pomorze. Mialam numer w mixie i doladowalam juz cale zobowiazanie, 7
listopada zadzwonil do mnie konsultant z propozycja przedluzenia umowy i
przejscia na abonament, chcialam sie jeszcze zastanowic ale konsultant
powiedzial ze bez problemu moge z tego przejscia zrezygnowac w ciagu 10dni
jesli dojde do wniosku ze jednak nie chce abonamentu i ze bede mogla to
zrobic w salonie Play, myslalam ze dostane poczta czy kurierem aneks do
umowy a raczej przejscia z mixa na abonament ale nic nie dostalam, wczoraj
zalogowalam sie przez play24 i okazalo sie ze moj numer juz nie jest w
mixie tylko abonamencie ktory proponowal mi konsultant. Przemyslalam to i
jednak chce pozostac na dotychczasowych warunkach w mixie ewentualnie przedluzyc umowe. Bylam w salonie
Play ale powiedzieli ze musze to zalatwic przez Biuro Obslugi, zadzwonilam,
konsultan powiedzial ze musze napisac maila. Nie wiem juz do kogo mam sie
zwracac i nie chce tego abonamentu, najbardziej mnie dziwi dlaczego moj
numer zostal przeniesiony z mixa do abonamentu skoro nie podpisywalam
zadnego aneksu i w tej sprawie a raczej o propozycji ktora Play mi oferuje
w ramach przedluzenia rozmawialam tylko z konsultantem. Pisalam zgloszenia przez pomocplay. Cos sie ruszylo, logujac sie do Play24 termin waznisci umowy wrocil do daty jaka mialam wczesniej czyli do listopada 2013, w aktywacji uslug jest tak jak bym byla w mixie, ale mam jakies 40minut do wykorzystania, 1900minut wazne do 2026roku (podobno 500zl ktore mialam na koncie w mixie zostalo przeliczone na minuty po przejsciu na abonament) i podobno ktorych juz nie powinnam miec bo po rezygnacji z tego abonamentu i przejsciu spowrotem do mixa minuty przepadaja. Najbardziej martwi mnie to ze po zalogowaniu sie do play24 pokazuje ze do konca umowy zostalo 1150zl i suma doladowan wynosi 0, czyli tak jak bym miala jeszcze raz splacam umowe w mixie ktora juz wczesniej splacilam. Dzwonila 3 dni temu do mnie pani z biura obslugi i stwierdzila ze nie wie dlaczego jest ta kwota do splacenia i ze juz nie jestem w abonamencie tylko mixie, miala to zglosic do jakiegos dzialu i cisza. Co mam zrobic, ani w salonie nie potrafia mi pomoc, ani konsultanci, rozmawialam z 4. Wyglada na to ze mam jednoczesnie abonament i mixa
listopada zadzwonil do mnie konsultant z propozycja przedluzenia umowy i
przejscia na abonament, chcialam sie jeszcze zastanowic ale konsultant
powiedzial ze bez problemu moge z tego przejscia zrezygnowac w ciagu 10dni
jesli dojde do wniosku ze jednak nie chce abonamentu i ze bede mogla to
zrobic w salonie Play, myslalam ze dostane poczta czy kurierem aneks do
umowy a raczej przejscia z mixa na abonament ale nic nie dostalam, wczoraj
zalogowalam sie przez play24 i okazalo sie ze moj numer juz nie jest w
mixie tylko abonamencie ktory proponowal mi konsultant. Przemyslalam to i
jednak chce pozostac na dotychczasowych warunkach w mixie ewentualnie przedluzyc umowe. Bylam w salonie
Play ale powiedzieli ze musze to zalatwic przez Biuro Obslugi, zadzwonilam,
konsultan powiedzial ze musze napisac maila. Nie wiem juz do kogo mam sie
zwracac i nie chce tego abonamentu, najbardziej mnie dziwi dlaczego moj
numer zostal przeniesiony z mixa do abonamentu skoro nie podpisywalam
zadnego aneksu i w tej sprawie a raczej o propozycji ktora Play mi oferuje
w ramach przedluzenia rozmawialam tylko z konsultantem. Pisalam zgloszenia przez pomocplay. Cos sie ruszylo, logujac sie do Play24 termin waznisci umowy wrocil do daty jaka mialam wczesniej czyli do listopada 2013, w aktywacji uslug jest tak jak bym byla w mixie, ale mam jakies 40minut do wykorzystania, 1900minut wazne do 2026roku (podobno 500zl ktore mialam na koncie w mixie zostalo przeliczone na minuty po przejsciu na abonament) i podobno ktorych juz nie powinnam miec bo po rezygnacji z tego abonamentu i przejsciu spowrotem do mixa minuty przepadaja. Najbardziej martwi mnie to ze po zalogowaniu sie do play24 pokazuje ze do konca umowy zostalo 1150zl i suma doladowan wynosi 0, czyli tak jak bym miala jeszcze raz splacam umowe w mixie ktora juz wczesniej splacilam. Dzwonila 3 dni temu do mnie pani z biura obslugi i stwierdzila ze nie wie dlaczego jest ta kwota do splacenia i ze juz nie jestem w abonamencie tylko mixie, miala to zglosic do jakiegos dzialu i cisza. Co mam zrobic, ani w salonie nie potrafia mi pomoc, ani konsultanci, rozmawialam z 4. Wyglada na to ze mam jednoczesnie abonament i mixa
