• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 152 z 350
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 350

 #638899  autor: mnd017
 11 cze 2013, 23:13
mooop12 pisze:Chciałem jeszcze wynegocjować 5 GB internetu, ale konsultant powiedział że w cenie abonamentu nie ma na to szans.
Czy komuś w ogóle udało się wynegocjować większą paczkę internetu, niż ta podawana w iboa?

Z tego co widzę to rabat na komórkę to standard tak samo jak darmowe rozmowy do T-Mobile, czasami jakieś minuty.

Jestem ciekaw czy w R40 albo R60 daliby 2GB internetu.

 #638946  autor: tarinQ
 12 cze 2013, 09:20
Ogólnie na 3 lata się nie opłaca brać umów, po tym czasie ten tel będzie warty tyle co nic :mrgreen:

 #638953  autor: Horacy
 12 cze 2013, 10:10
Przez 3 lata może w telekomach zmienić się więcej niż przez 2 :) tez moim zdaniem nie opłaca się brać umów na 3 lata, lepiej trochę dopłacić za telefon, mieć umowę na 2 lata i po 2 latach wziąć coś nowego na jeszcze lepszych warunkach.

 #638965  autor: munreiker
 12 cze 2013, 11:21
dedeman pisze:W sobotę przedłużyłem umowę na R40 z rozmowami no limit w T, dzisiaj rano przyszedł mi sms, że włączyli mi nielimitowane smsy w T (a tego nie zamawiałem). Kuriera jeszcze nie było, więc mnie zdziwiło, że cokolwiek zmienili. Jakiś błąd czy konsultant włączył mi jeszcze smsy albo smsy zamiast rozmów?
W takiej sytuacji najlepiej zadzwonic do BOa i wyjaśnić sytuację. Jeżeli nie zamawiałeś tej opcji to prawdopodobnie jest to błąd kunsultanta. Upewnij się również że nilimitowane rozmowy w T masz za 0 złotych bo wiem że mimo obietnic konsultanta i tak naliczają opłatę.
Pamietaj również że masz 10 dni na rozwiązanie umowy zawieranej na odległość.

 #638991  autor: Euronymous
 12 cze 2013, 12:37
Żadnych zmian w lepszych fonach poza tym, że Zetka w R140 ciągle 700zł droższa niż jeszcze 2 tyg temu...

 #638992  autor: qba84
 12 cze 2013, 12:37
Ktoś wie w jakim czasie wysyłają telefon? Zapomniałem zapytać a już 4 dzień wisi "w przygotowaniu" czy jakoś tak. Telefon HTC 8s.

 #639007  autor: dedeman
 12 cze 2013, 12:51
munreiker pisze:
dedeman pisze:W sobotę przedłużyłem umowę na R40 z rozmowami no limit w T, dzisiaj rano przyszedł mi sms, że włączyli mi nielimitowane smsy w T (a tego nie zamawiałem). Kuriera jeszcze nie było, więc mnie zdziwiło, że cokolwiek zmienili. Jakiś błąd czy konsultant włączył mi jeszcze smsy albo smsy zamiast rozmów?
W takiej sytuacji najlepiej zadzwonic do BOa i wyjaśnić sytuację. Jeżeli nie zamawiałeś tej opcji to prawdopodobnie jest to błąd kunsultanta. Upewnij się również że nilimitowane rozmowy w T masz za 0 złotych bo wiem że mimo obietnic konsultanta i tak naliczają opłatę.
Pamietaj również że masz 10 dni na rozwiązanie umowy zawieranej na odległość.
Tak też zrobiłem, podobno konsultant się pomylił. Nie mam tego w usługach tylko pojawia się na pierwszej stronie. Pytałem trzy razy czy trzeba będzie za to płacić i niby nie. Przed otrzymaniem faktury jest jakiś sposób aby to sprawdzić? Czy jak nie ma w usługach to pakiet jest darmowy?

 #639012  autor: pivovar
 12 cze 2013, 12:56
faktycznie w cenniku dużych zmian nie ma, ale Xperii S też nie ma :cry:,
chyba że spod lady :)

pozdrawiam - PIVOVAR ;-)

 #639014  autor: blazej_84
 12 cze 2013, 13:02
Coś mi się wydaje, że Xperie L będzie można wyrwać trochę taniej.

 #639022  autor: munreiker
 12 cze 2013, 13:25
Tak też zrobiłem, podobno konsultant się pomylił. Nie mam tego w usługach tylko pojawia się na pierwszej stronie. Pytałem trzy razy czy trzeba będzie za to płacić i niby nie. Przed otrzymaniem faktury jest jakiś sposób aby to sprawdzić? Czy jak nie ma w usługach to pakiet jest darmowy?
Skoro konsultant powiedział że masz nielimitowane rozmowy w T to znaczy że wszystko OK. Gorzej jakby konsultant powiedział że musisz płacic...
Informacja w "usługach" powinna się pojawić w ciągu kilku dni także spokojnie. Moze być tak że przez pewien czas będziesz miał info że jest za to opłata dopóki system nie załapie wszystkich rabatów.

[ Dodano: 2013-06-12, 13:48 ]
Dzisiaj przedłużyłem kolejną już trzecią umowę w T-mobile. Tym razem abonament był stosunkowo niski:

39,90,-
250 minut,
500 mb internet,
nielimitowane rozmowy w T za 0 złotych,
Huawei Ascend za 1 zł.

W niskich abonamentach ciężko cokolwiek negocjować. Pozostał mi jeszcze abonament w kwocie 25-30 złotych. Natomiast muszę powiedzieć że już dawno nie rozmawiałem z tak przemiłą konsultantką.

 #639042  autor: tarinQ
 12 cze 2013, 13:58
Witam,
ma ktoś może numer do SUK? Albo jakąś dobrą metodę na kontakt z nimi? Może coś w e-mailu napisać?

Kontaktowałem się Telefonicznie i Pani mnie nie chciała przełączyć oO

 #639046  autor: zygikuleczka
 12 cze 2013, 14:03
tarinQ, ciezko Ci idzie to przedluzanie. Moze nie chciala przelaczyc bo powiedziales SUK a nie rozszyfrowales skrotu...No i oczywiscie 13 lat trzeba miec aby sie do nich dodzwonic.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #639048  autor: torture
 12 cze 2013, 14:05
Witam!

Czy to normalne, że od ponad dwóch godzin pani z automatu mówi mi, że w związku z wydłużonym czasem oczekiwania na kontakt z konsultantem, proszę zadzwonić później? Chciałem ich zaatakować ws przedłużenia i kicha. A w międzyczasie widzę, że sporo ludzi coś załatwiło czyli dodzwoniło się jakoś :)

Przy okazji, podsumowując ofertę do wynegocjowania:
R40 za 40 zł 250 minut, 0 zł do t-Mobile, 2 zł paczka sms/mms, Internet 250 mb/500 mb (różne wartości padają) i HTC Desire X za 1 zł (z cennikowych 199 zł). Zgadza się?

PS Najprostszą metodą, żeby przełączyli (dwa razy już się udawało) jest powiedzenie, że dostało się maila z ofertą przedłużenia umowy od konsultanta z działu utrzymania klienta (nawet jeśli się nie ma). Mnie przełączali od razu.

 #639049  autor: zygikuleczka
 12 cze 2013, 14:12
torture, moze sa jakies kolejki i dlatego. Sprobuj za dwa dni albo wyslij maila, ze chcesz oferte.
Co do przelaczania to nie ma zadnych sposobow. Mowisz, ze chcesz rozmawiac z SUK i tyle.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #639051  autor: torture
 12 cze 2013, 14:17
Nie sprecyzowałem, że taki komunikat mam od razu na dzień dobry - żadna opcja w telefonicznym BOA nie jest dostępna, nawet automatyczna. Można w sumie spróbować mailowo, ale wtedy i tak trzeba dzwonić drugi raz i załatwiać, z tym że odpadają negocjacje. Tak to dwie pieczenie na jednym ogniu, ale skoro nie da się dodzwonić, to napiszę. Dzięki za pomysł ;)

PS Tak z ciekawości, od kiedy jest możliwość negocjacji cen telefonów? Ostatnie kilka razy jak przedłużałem umowę było to niemożliwe. Widzę, że akurat to się zmieniło :)

EDIT: Ok, udało się. Sztuczka z "dostałem maila od działu utrzymania" znów zadziałała ;)
 #639059  autor: vaha
 12 cze 2013, 14:51
Dziś na stronie iBOA znalazłem taką ofertę dla mnie:

Oferta Specjalna Rodzina 40 - 24,99zł na 18 m-cy bez telefonu

300 minut do wszystkich sieci krajowych, wymienne na SMSy, MMSy i połączenia międzynarodowe na numery stacjonarne w Unii Europejskiej w stosunku 1:1
Internet w telefonie do 500 MB za 0 zł, do 1 GB za 10 zł
Promocyjny pakiet 100 000 SMSów/MMSów w T-Mobile w Polsce za 1,99 zł
Promocyjny pakiet 1 000 SMSów/MMSów w kraju za 4,99 zł
Sieć Rodzinna grupa 2 osobowa za 1,99 zł
Nielimitowane rozmowy w T-Mobile Polska za 4,99 zł

Umowa kończy mi się 2 lipca. Czy warto czekać jeszcze na jakieś urodzinowe oferty, czy warto brać to co jest?

 #639062  autor: zygikuleczka
 12 cze 2013, 15:00
vaha, do maksa brakuje 50 min do wszystkich sieci, które może Ci dać konsultant z SUK.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #639064  autor: p__m
 12 cze 2013, 15:08
nefelin pisze:
nefelin pisze:
zygikuleczka pisze: Na pewno nie możesz takich argumentów używać bo one nic nie przyśpieszą. Trzeba poprosić o decyzję tu i teraz. Niech odkliknięcie zwrotu telefonu nastąpi bezwłocznie. Jak nie da rady z konsultantem to jakiegoś kierownika poproś o rozmowę a jak mimo wszystko nie to złoż wypowiedzenie(dla picu).
dzieki za rade. jutro tak zrobie. Mam nadzieje , ze jak juz zrobia ten zwrot to pojdzie szybko podpisanie nowego aneksu ....
Mam serdecznie dosyc.... Mam "niestandardowe" odstapienie, telefon jest sprawdzany. Nikt nie wie ile to potrwa.... Fakture dzisiaj wystawili razem z rata za sprzet jak bym nie odstapila. Pierwszy raz mam taka sytuacje .... :/
Czy już rozliczyli zwrot i możesz wziąć nowy aneks?

 #639071  autor: vaha
 12 cze 2013, 15:29
zygikuleczka pisze:vaha, do maksa brakuje 50 min do wszystkich sieci, które może Ci dać konsultant z SUK.
Dziękuję Ci za odpowiedź. Czy z tą SUK można się samemu skontaktować, czy oni sami dzwonią? Jak do tej pory nikt do mnie nie dzwonił z żadną ofertą.

Czy przy użytkowaniu smartfona warto dopłacić 10zł do 1GB, jak mam w cenie 500MB? Do tej pory miałem 100MB i mi wystarczało, ale wiedziałem, że nie mogę korzystać z multimediów.
  • Strona 152 z 350
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 350
  • 1
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 350