• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 54
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 54
 #908749  autor: muchakk
 01 lut 2017, 17:13
Może jest tak jak w abonamentach plusa? Ja jak wykorzystam cały pakiet internetowy w PLUS ABO i dostaje lejek to z automatu wywala mnie do 3G(z LTE nie mogę korzystać).
 #908755  autor: cyanoone
 01 lut 2017, 17:53
Miałem włączone domyślnie. Potem wyłączyłem i włączyłem jeszcze raz.

@muchakk
Też tak myślę, ale nie mam karty Plusa na potwierdzenie.

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #908758  autor: taki44
 01 lut 2017, 17:58
Na stronie lajt nie widać już tej oferty(strzał w 10tkę). Na infolinii czas oczekiwania znacząco się wydłużył. chyba, że źle trafiłem :) Czatu nadal nie ma.
 #908759  autor: myslak12
 01 lut 2017, 18:02
taki44 pisze:Na stronie lajt nie widać już tej oferty(strzał w 10tkę).

jest http://www.lajtmobile.pl/oferta/promocja-strzal-w-10/10


Na infolinii czas oczekiwania znacząco się wydłużył. chyba, że źle trafiłem :)

potwierdzam dłuzej sie czeka


Czatu nadal nie ma.

teraz nie ma ale w dzien dzialal
 #908760  autor: macc
 01 lut 2017, 18:13
taki44 pisze: Na infolinii czas oczekiwania znacząco się wydłużył. chyba, że źle trafiłem :)
zbyt na usługę na pewno mają bo co to jest 10zł czy 15zł miesięcznie to paczka marnych, najtańszych i najgorszych papierosów bez filtra. :lol:
 #908775  autor: taki44
 01 lut 2017, 19:30
myslak12 pisze:
taki44 pisze:Na stronie lajt nie widać już tej oferty(strzał w 10tkę).

jest http://www.lajtmobile.pl/oferta/promocja-strzal-w-10/10


Na infolinii czas oczekiwania znacząco się wydłużył. chyba, że źle trafiłem :)

potwierdzam dłuzej sie czeka


Czatu nadal nie ma.

teraz nie ma ale w dzien dzialal
Teraz widzę. Układ strony się zmienił i już tak nie promują tej oferty. Wszyscy rzucili się do rejestracji kart, dlatego tyle się czeka na połączenie. Czekałem 45 min. i muszę jeszcze raz zadzwonić bo w połowie rozmowy mimo trwającego połączenia przestałem słyszeć konsultantkę :evil:
 #908803  autor: macc
 01 lut 2017, 23:11
cyanoone pisze:
LTE nadal nie wpuszcza, a pakiet mam ;/
dzwoń do BOK bo coś jest nie tak
 #908916  autor: yndpvcem
 02 lut 2017, 16:50
Cześć wszystkim!
Przenosiłem numer z Plusa, korzystam z oferty "Strzał w 10tkę" już prawie 2 tydzień i jestem bardzo zadowolony. Co ciekawe, odnoszę wrażenie że mam lepszy zasięg niż miałem w Plusie ( tak wiem że to niby te same nadajniki )
Jednak zmartwiły mnie dzisiaj dwie rzeczy.
1) Po zalogowaniu się do panelu i sprawdzeniu bilingów podsumowało mnie już na ładne parę złotych i nie wiem czy to jest wina nie do końca funkcjonalnego systemu czy to tylko zapisy podglądowe.
2) Czy to normalnie że po wpisaniu #100 wyświetla mi się prawie 400 złotych + ważność konta do 2022 roku?
Dla pewności aż sprawdziłem w panelu typ konta: stoi jak wół -> postpaid
 #908932  autor: amigo007
 02 lut 2017, 17:29
Może to typ zastosowanej platformy billingowej? Może te "no limit", to tak na prawdę 400zł z których schodzi po 0,17pln za minutę, i po 0,12pln za sms? Może tyle dają w pierwszym miesiącu? Później może zwiększają limit.. Ps. sam złożyłem wniosek o przeniesienie numeru. Ale mam wątpliwości. Od zawsze jestem w karcie orange. Lubię wolność, nie cierpię się wiązać umową. Pozatym mam obecnie 40gb w orange free na kartę. Te 10gb co miesiąc wydaje mi się mało. Chociaż realnie raczej zużywam max 3 lub 4gb.. No ale psychologicznie to 10gb, a nie 40gb obecnie na karcie. Słuchajcie, a jak w umowie strzał w 10-kę, wybrałem umowa bezterminowa. To opłata rozumiem niepromocyjna 36,99zł? Chociaż dzwoniłem i pytałem, i strzał w 10-ke jest tylko w wariancie 12 m-cy. Więc niby to bez znaczenia, że wybrałem umowa bezterminowa. Wacham się jeszcze z tą umową. Ps.oni mają aplikację mobilną na smartfona?
 #908962  autor: peterka90
 02 lut 2017, 20:15
Czegoś nie rozumiem. Teraz prędzej można znaleźć ukrytego Wallyego w gazetce niż tę ofertę. To znaczy po wejściu na stronę wyświetla się piękny baner z tą promocją ale po wejściu w niego okazują się nam 4 inne oferty. Tamta jest schowana gdzieś w osobnej zakładce. Skoro uznali, że już więcej klientów nie chcą bo pójdą z torbami to nie lepiej zakończyć promocję niż bawić się w jej umieszczanie w piątym rzędzie?
 #908971  autor: taki44
 02 lut 2017, 20:45
peterka90 pisze:Znalazłem, ale przy wejściu nie jest ona eksponowana wśród innych promocji.
Dokładnie o tym samym pisałem wczoraj. Poza tym pierwszy falstart. numer mojej mamy, który miał być włączony dzisiaj nadal jest nieaktywny. Po półgodzinnym oczekiwaniu na infolinii dowiedziałem się, że to nie pierwszy przypadek dzisiaj. Chyba w plusie system się zagrzał przez zapominalskich. Dodatkowo dzisiaj po północy było chyba przesilenie :) Co nie zmienia faktu, że telefon cały dzień nieaktywny i nie wiadomo kiedy to się zmieni.
 #908996  autor: cyanoone
 02 lut 2017, 22:08
taki44 pisze:Co nie zmienia faktu, że telefon cały dzień nieaktywny i nie wiadomo kiedy to się zmieni.
Prepaid?

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #908997  autor: myslak12
 02 lut 2017, 22:10
yndpvcem pisze: 1) Po zalogowaniu się do panelu i sprawdzeniu bilingów podsumowało mnie już na ładne parę złotych i nie wiem czy to jest wina nie do końca funkcjonalnego systemu czy to tylko zapisy podglądowe.

odpowiedź:

rafmik pisze:W dniu dzisiejszym mój numer został przeniesiony do Lajt Mobile

Kilka spraw które już zaobserwowałem:

- w tym starym panelu administracyjnym nalicza opłaty za internet. połączenia i SMSy - tym się mam nie przejmować, koszta będą zgodnie z umową. Po prostu tak będzie do momentu włączenia nowego panelu administracyjnego (wtedy też będzie można sobie opcje wy klikać - blokady premium itd), na razie pozostaje telefon do BOK lub USSD.

- pakiet internetu jest odnawiany zgodnie z datą przeniesienia numeru - czyli jak przeniosłem numer 29 grudnia, to każdego 29 dnia miesiąca będę miał nowy pakiet do netu.
Faktury są wystawiane w okresie pierwszy-ostatni dzień miesiąca.

Ostatnio zmieniony 02 lut 2017, 22:12 przez myslak12, łącznie zmieniany 1 raz.
 #908999  autor: taki44
 02 lut 2017, 22:11
cyanoone pisze:
taki44 pisze:Co nie zmienia faktu, że telefon cały dzień nieaktywny i nie wiadomo kiedy to się zmieni.
Prepaid?
Tak. Karta była na kartę ;-) To coś zmienia?
  • Strona 16 z 54
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 54
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 54