• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 37
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 37

 #738340  autor: ciekawy
 06 sie 2014, 17:38
ukefake pisze:
pazera pisze:Jeśli rozwiązuję umowę teraz to nieważne jaki jest powód, skoro dzieje się to w tym miesiącu to jednoznacznie wskazuje na brak akceptacji.
naprawdę uważasz że operator ma szklaną kulę i z góry wie co klient ma na myśli? proszę cię ... :-D
z formalnego punktu widzenia operator może poznać powód rozwiązania umowy tylko w jeden sposób: pisemny, na wypowiedzeniu.
podstawą do nienaliczenia kary jest info o braku akceptacji zmian, nie ma papieru od klienta, nie ma podstawy do rozwiązania umowy bez kary, co konsultanc mówią nie ma znaczenia, to nie prawnicy, tylko sprzedawcy, mogą mieć wytyczne z góry, żeby tak odpowiadać, a potem już wszystkim zajmą się jeśli nie prawnicy to osoby odpowiedzialne za zatrzymanie klienów i T przez ludzką bezmyślność wyjdzie na swoje,

tak wynika z tego tematu, że co z tego że ludzie mają prawo do zerwania umowy bez kary jak nie umieją z niego skorzystać, a jak się napisze gotową treść na stronie 10, to się nawet nie chce zrobić kopiuj wklej, wpisać danych, wydrukować i wysłać poleconym, w tej sytuacji to rzeczywiście T mało ryzykuje bo ludzie coraz częściej nie potrafią zrozumieć co czytają, co jest w tym ważne, a co nie i jak na to odpowiedzieć

 #738348  autor: user_delete21
 06 sie 2014, 17:51
amari pisze:/.../i pobredziła coś o tym ze - tu UWAGA - takie jest życie, że jakby Tmob tak nie zrobił wówczas TYSIACE klientów byłoby niezadowolonych bo nie miałoby możliwości żeby skorzystać z super oferty JUMP....
Czyli oferty migracyjnej wcale a wcale nie było... hmm :mrgreen:
amari pisze:Ale polecam uwadze to że konsultanci moga sobie mówić co chcą - nie jestem pewny czy nagranie ma tu moc prawną, bo konsultant nie został poinformowany o tym fakcie i mozna sobie takim nagraniem narobić kłopotów.
Kłopotów nikt sobie nie narobi, jeżeli takiego nagrania nie będzie publikował. Nie jestem natomiast przekonany czy takie nagranie się do czegoś przyda, bo tutaj liczą się szczegóły, a nawet na maile odpowiadają nie do końca na temat.

Pozostaje jeszcze klasyka gatunku, czyli brak wystarczającego umocowania pracownika udzielającego odpowiedzi.
amari pisze:Zwrócę tu uwagę na to samo "maleństwo", które dziwi wielu ludzi także w tym wątku - że informacje są przysyłane zwykłym listem. Czyli - nadawca nie wie dokładnie, kiedy odbiorca odczytał infromację, jest to tylko domniemane ze w ciągu całego miesiaca będzie to doręczone. Czy jest to zgodne z prawem - nie wiem, i nie interesuje mnie to specjalnie, bo wydaje mi się ze gazownia i elektrownie robią podobnie.
Taka wysyłka odbywa się na ryzyko nadawcy. Gazownia i elektrownia ma zdecydowanie mniejszy problem, bo nie sądzę by ktokolwiek wypowiedział im umowę ze względu na zmianę cennika -- no bo co dalej? :D

Teoretycznie jeżeli ktoś zgłosi we wrześniu reklamację na wysokość faktury, a nie będa mogli wykazać, że został poinformowany -- muszą to zrobić "jeszcze raz" i takiemu abonentowi terminy biegną od nowa. W praktyce może być standard korporacyjny, czyli odpowiedź z szablonu i spadaj na drzewo.

 #738358  autor: pazera
 06 sie 2014, 18:08
Skoro dostałem pismo to znaczy, że mam prawo w określonym terminie wypowiedzieć umowę bez konsekwencji. Konsultant powiedział jak sprawa wygląda i to jest najważniejsze. Jeśli uważacie, że konsultant może mówić inaczej niż sprawa w firmie faktycznie wygląda to proponuje wam założyć firmę oszukującą ludzi w ten sposób i też tłumaczcie się, że konsultant nie jest prawnikiem. Proszę was nie piszcie głupot, że słowo konsultanta się nie liczy.

Ja już napisałem skargę z reklamacją, ponieważ w punkcie obsługi klienta nikt nic nie wiedział, więc nie miałem jak i komu dostarczyć pisma.

 #738359  autor: dominikson
 06 sie 2014, 18:08
Byłem dzisiaj w salonie TM, aby wypowiedzieć umowę. Pan zarejestrował mnie w systemie i zaczął wypełniać wniosek o wypowiedzenie. Zapytałem się w tym momencie o przeniesienie do innego operatora, czy to zadziała, czy musi być powód - brak akceptacji.

W tym momencie Pan powiedział, że powodu nie trzeba podawać, dla mojego numeru kara wynosi 0 zł. Aby to udowodnić obrócił do mnie ekran i pokazał mi, że nie wypełnia we wniosku żadnego powodu wypowiedzenia, po czym przeszedł do formularza wyliczania kary umownej i pokazał, że wyliczona kwota na formularzu wynosi 0.

Powiedział, że dla mojego numeru na okres do 1 września kara została zniesiona. Zauważył też, że mój numer przejdzie na pre-paid 1 października.

Także można spokojnie przenosić z datą 1 października do innej sieci.

 #738363  autor: pazera
 06 sie 2014, 18:13
I co k..cze?! Mówiłem, że tak będzie. Przecież ten ich dział wypowiadania umów nie wyrobi się z obecnym zalewem i to musiało być systemowo rozwiązane.

Będę jeszcze walczył o 30-dniowy termin wypowiedzenia, bo jasno pytałem się o procedurę wypowiadania umowy przy przy jednoczesnym przejściu do innej sieci i nikt mi nic o tym nie mówił, a dopiero jak teraz wróciłem do domu mogłem przeczytać umowę.

 #738366  autor: ciekawy
 06 sie 2014, 18:18
pazera pisze:Skoro dostałem pismo to znaczy, że mam prawo w określonym terminie wypowiedzieć umowę bez konsekwencji. Konsultant powiedział jak sprawa wygląda i to jest najważniejsze. Jeśli uważacie, że konsultant może mówić inaczej niż sprawa w firmie faktycznie wygląda to proponuje wam założyć firmę oszukującą ludzi w ten sposób i też tłumaczcie się, że konsultant nie jest prawnikiem. Proszę was nie piszcie głupot, że słowo konsultanta się nie liczy.

Ja już napisałem skargę z reklamacją, ponieważ w punkcie obsługi klienta nikt nic nie wiedział, więc nie miałem jak i komu dostarczyć pisma.
dostałeś papier od T i ok, tylko teraz musisz poinformować T, że chcesz skorzystać z tego, a jak nie to nie wysyłasz papieru do T i kontynuujesz umowe

[ Dodano: 2014-08-06, 18:21 ]
dominikson pisze:Byłem dzisiaj w salonie TM, aby wypowiedzieć umowę. Pan zarejestrował mnie w systemie i zaczął wypełniać wniosek o wypowiedzenie. Zapytałem się w tym momencie o przeniesienie do innego operatora, czy to zadziała, czy musi być powód - brak akceptacji.

W tym momencie Pan powiedział, że powodu nie trzeba podawać, dla mojego numeru kara wynosi 0 zł. Aby to udowodnić obrócił do mnie ekran i pokazał mi, że nie wypełnia we wniosku żadnego powodu wypowiedzenia, po czym przeszedł do formularza wyliczania kary umownej i pokazał, że wyliczona kwota na formularzu wynosi 0.

Powiedział, że dla mojego numeru na okres do 1 września kara została zniesiona. Zauważył też, że mój numer przejdzie na pre-paid 1 października.

Także można spokojnie przenosić z datą 1 października do innej sieci.
to weź z salnu T zaświadczenie, że umowa wypowiedziana, że kara się nie należy i data końca umowy, tylko papier się liczy

 #738371  autor: dominikson
 06 sie 2014, 18:29
Facet to wypelnial w systemie T-Mobile, w formularzu przeznaczonym do wypowiadania umow ktory sam wszystko wypelnia i liczy systemowo, a nie dlugopisem na kartce i slac przez poczte. Jezeli bym nie zrezygnowal w trakcie bo chce przeniesc, wydrukowalby mi oficjalny papier do podpisania i dal mi kopie ze wszystkimi informacjami (wyliczona kara tez), tak jak daje kopie umowy.

Nie ma więc sensu słać jakiegoś pisma do W-Wy, płacić za list i liczyć, że poczta zdąży i że oni to przetworzą, skoro wszystko jest robione z poziomu informatycznego systemu obsługi w salonie.

 #738375  autor: ciekawy
 06 sie 2014, 18:34
jest sens bo się dostanie odpowiedź pisemną i później w razie problemów jest po problemie, a ci którzy nie będą mieli papieru jak się coś popsuje czy cokolwiek t jak udowodnią, że chcieli rozwiązać umowe bez kary ? a koszt poleconego ile tam 5 zł ? to nie jest duży koszt, żeby zapewnić sobie spokój na przyszłość dzięki ich odpowiedzi

 #738379  autor: dominikson
 06 sie 2014, 18:41
Odpowiedz na pismie stanowi kopia wypowiedzenia przekazana Tobie w salonie przez pracownika T-Mobile, na ich oficjalnym dokumencie wypowiedzenia.

Także chyba najbezpieczniejszą opcją będzie przeniesienie bez pełnomocnictwa, czyli:
1. Wniosek z lepszej sieci o przeniesienie numeru
2. Wypowiedzenie umowy w TM, danie wniosku z nr 1
3. Zgoda od TM na przeniesienie numeru
4. Ze zgodą na przeniesienie udać się do lepszej sieci i podpisać umowę.

Nie zadziała to dla RBM, gdzie umowa jest tylko przez net.

 #738396  autor: asystolia
 06 sie 2014, 19:42
Napisałam do BOA, że nie akceptuję zmian w umowie, chcę przenieść numer do Play i czy nie będzie to związane z naliczeniem jakiejkolwiek kary umownej; otrzymałam taką odpowiedź:

Dzień dobry,
przeniesienie numeru bez naliczenia kary powinno nastąpić do 31.08.2014.
W razie wszelkich pytań zapraszam bezpośrednio do kontaktu z z Biurem Obsługi Abonenta pod numerem 602900 (opłata zgodna z cennikiem).
Z wyrazami szacunku
xxx xxx
Konsultant ds.Telemarketingu i Utrzymania Klienta-Rynek Prywatny

 #738397  autor: pazera
 06 sie 2014, 19:44
Na razie wychodzi, że mam rację.

Jeśli ktoś jeszcze będzie kontaktował się z BOA to czy może zapytać się o okres wypowiedzenia w przypadku przejścia do innego operatora?

 #738419  autor: ciekawy
 06 sie 2014, 20:43
możecie przenieść z pełnomocnictwem w ostatni dzień umowy abonamentowej w T

 #738488  autor: ahmed
 07 sie 2014, 10:26
moim zdaniem dyskusja jest trochę bezprzedmiotowa, jeżeli w salonie dadzą wam potwierdzenie zmiany taryfy na kartę i kopię rezygnacji z naliczoną karą można działać.
Inne formy na odległość.....zrobiłbym jak Ciekawy - ostatni dzień lub w dniu przejścia na kartę. W PLAY nie ma znaczenia - zmieniasz operatora i masz 6 m-cy wolne od abo np. w rodzinnej.
Nierozumiem tylko dalczego ktoś tu napisał że na kartę dostanie dopiero 1.X.2014, okres kończy się mu 30 września czy migracja z abo na kartę trwa 1-2 tygodnie i jaka taryfa - hot , frii czy jump na kartę, bo to ważne. W hot mam 2x więcej, w jump doładuję "niemcowi" z 20 zł na 14 dni i spokojnie poczekam na ruchy konkurencji.

 #738496  autor: pazera
 07 sie 2014, 10:52
Właśnie dostałem fakturę za ostatni miesiąc. Miałem pewne obawy przed otwarciem, ale ku mojemu zdziwieniu kwota na niej jest dużo niższa niż abonament. Licząc na błąd w systemie zapytałem się BOA czy wszystkie formalności zostały załatwione i czy niczego im nie jestem więcej winien. Dam znać jak dostanę odpowiedź.

 #738506  autor: ahmed
 07 sie 2014, 11:18
pazera pisze:Właśnie dostałem fakturę za ostatni miesiąc.
już Ci nie pobrali za abonament, myślałem że we wrześniowej nie pobiorą...

 #738508  autor: lars79
 07 sie 2014, 11:37
ahmed pisze:moim zdaniem dyskusja jest trochę bezprzedmiotowa, jeżeli w salonie dadzą wam potwierdzenie zmiany taryfy na kartę i kopię rezygnacji z naliczoną karą można działać.
No właśnie tylko że na druku z salonu NIE MA żadnych informacji o tym że rozwiązanie umowy jest ze względu na brak akceptacji zmian w regulaminie i co za tym idzie nie ma kary, poniżej skan potwierdzenia wydrukowanego w salonie t-mobile

Pismo nr 1

dlatego miałem przygotowane pismo wg schematu ze str. 10 tego wątku i poprosiłem o dodatkowe podbicie na nim firmowej pieczątki:

Pismo nr 2

Zwróćcie uwagę że na piśmie nr 1 nie ma informacji o sposobie rozwiązania umowy i o tym że numer ma być przeniesiony do systemu "na kartę".

 #738512  autor: pazera
 07 sie 2014, 11:52
ahmed pisze:
pazera pisze:Właśnie dostałem fakturę za ostatni miesiąc.
już Ci nie pobrali za abonament, myślałem że we wrześniowej nie pobiorą...
To powinna być faktura za lipiec, a ja przeszedłem do Play dokładnie na koniec lipcowego okresu rozliczeniowego. Dziwne

EDIT
Dobra czegoś ja nie rozumiem w tych abonamentach. Myślałem że na koniec miesiąca płaci się abonament za ten miesiąc plus dodatkowe koszty jakie się wygenerowało, ale jest inaczej :) To jest faktura za sierpień czyli naliczono mi tylko koszty połączenia z infolinią.

Dostałem potwierdzenie, że umowa jest rozwiązana i to ostatnia faktura bilingowa. Zapytałem się jeszcze dokładnie czy żadnych kar mi nie naliczyli. Na razie wszystko wygląda ok i może nawet upiekło mi się z tym 30 dniowym terminem wypowiedzenia

 #738517  autor: ahmed
 07 sie 2014, 12:18
lars79 pisze:
ahmed pisze: Pismo nr 2

Zwróćcie uwagę że na piśmie nr 1 nie ma informacji o sposobie rozwiązania umowy i o tym że numer ma być przeniesiony do systemu "na kartę".
więc to drugie pismo z misiem konsultanta jest mocniejsze niż to pierwsze z którego nic nie wynika.

Pazera - Abonament naliczają z góry więc jak skończę we wrzesniu 20-go naliczą ew. opłaty za przekroczenie limitów.

[ Dodano: 2014-08-07, 12:24 ]
Wiecie o tym, że są trzy opcje:
1. 5zł więcej
2. brak akceptacji
3. JUMP ale do końca obecnej umowy.....jakoś nikt o tm nie wspomina, a to też dobra oferta skoro ktoś ma np. 9-mcy/1rok do zakończenia, nie chce zmieniać operatora i nie chce płacić 5zł. Piszę o tym bo nikt nie wspomina tutaj o tej opcji. Inna sprawa że w JUMP zamiast 2GB - 0,5 GB

 #738529  autor: elbryk
 07 sie 2014, 12:59
Witam.

Jak wyślę TM oświadczenie o braku akceptacji zmian (tak jak na 10 str.), to kiedy będę mógł podpisać umowę z nowym operatorem ?
  • Strona 16 z 37
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 37
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 37