• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 54
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 54

 #337575  autor: elrond
 27 maja 2009, 02:04
the_neptun, sprawa 'wypłynęła' chyba 6 maja, a już chyba od paru dni były podpisywane nowe umowy. Można założyć, że jeśli przedłużałeś na samym początku maja to możesz mieć już nowy regulamin. Musiałbyś podać dokładną datę.

Ponawiam też swoje pytanie z poprzedniej strony o to kiedy sie płaci Plusowi za ucieczkę...?

 #337576  autor: lukasz
 27 maja 2009, 02:23
elrond pisze:Pytanie do tych co już złożyli wypowiedzenie - kiedy sie płaci Plusowi za ucieczkę? Podczas składania rezygnacji czy gdzieś później? Kiedy?
Opłata za przeniesienie numeru będzie widoczna na przedostatniej lub ostatniej fakturze VAT.

A ostatnie dwie faktury będą zawierać następujące opłaty (podaje na swoim przykładzie; okres rozliczeniowy od 1 do 31 dnia każdego miesiąca; umowa ulega rozwiązaniu 01 lipca):
- w czerwcu: abonament za czerwiec + rozmowy/sms za maj,
- lipiec: rozmowy/sms za czerwiec.

I na którejś z nich będzie opłata za przeniesienie numeru: 50 zł brutto.

 #337583  autor: HAL
 27 maja 2009, 08:56
Ponawiam pytanie: Co konkretnego Plus proponuje za pozostanie u nich?

 #337587  autor: the_neptun
 27 maja 2009, 09:44
elrond pisze:the_neptun, sprawa 'wypłynęła' chyba 6 maja, a już chyba od paru dni były podpisywane nowe umowy. Można założyć, że jeśli przedłużałeś na samym początku maja to możesz mieć już nowy regulamin. Musiałbyś podać dokładną datę.

Ponawiam też swoje pytanie z poprzedniej strony o to kiedy sie płaci Plusowi za ucieczkę...?
problem w tym, ze nie wiem gdzie jest ;/ jest jakas inna mozliwosc sprawdzenia?? chyba bede musial poczekac az przyjdzie do mnie fakturka, jesli z regulaminem to da rade, jesli bez to nie..

 #337590  autor: kojot78
 27 maja 2009, 09:53
Opisywalem juz co plus mi oferowal.Napisze w skrocie. [opcje dostepne dopiero po zlozeniu wypowiedzenia]
- nowa umowa 24 m-ce z fonem. Mozliwa negocjacja ceny telefonu.[podejscie indywidualne-staz , wys.rachunkow itp.]
-12 m-cy bez fona z podwojna iloscia minut.
-12 m-cy z fonem!tutaj jednak albo bierzesz jakis badziew na opych albo placisz spora cene za byle sluchawke.
Jest to i duzo i malo. Zalezy z ktorej strony spojrzec. Jessli ktos w kwietniu podpisal umowe to w zasadzie dostaje nowy fonik a umowa przedluza sie jedynie o m-c.
pozdrawiam

 #337593  autor: Tajemniczy28
 27 maja 2009, 10:05
A rabat na abonament?

 #337597  autor: kojot78
 27 maja 2009, 10:28
Rabatu nie wykluczam. jednak osobiscie takiej propozycji nie dostalem. Ja ostatecznie zostaje z abo"super karta" jako z umowa na czas nieokreslony :) uwzglednili to ze rozmawialem z konsultantem przed 15.05 na ten temat . [dla p. Edyty z 2699 podziekowanie i pozdrowienia]

 #337599  autor: uzer
 27 maja 2009, 10:41
Z gotowym, napisanym wypowiedzeniem trzeba przyjsc do salonu, punktu Plusa czy wystarczy zglosic to na miejscu i wydrukuja odpowiednie pismo do podpisania?

 #337600  autor: elrond
 27 maja 2009, 10:52
lukasz, dzięki.

uzer, podobno drukują. Tylko trzeba patrzeć co drukują, żeby jako "powód" był wpisany brak akceptacji regulaminu.

 #337601  autor: Tajemniczy28
 27 maja 2009, 10:56
kojot78 pisze:Rabatu nie wykluczam. jednak osobiscie takiej propozycji nie dostalem. Ja ostatecznie zostaje z abo"super karta" jako z umowa na czas nieokreslony :) uwzglednili to ze rozmawialem z konsultantem przed 15.05 na ten temat . [dla p. Edyty z 2699 podziekowanie i pozdrowienia]
'


Ostatnie pytanie,po jakim okresie do Ciebie dzwonili licząc od złożenia wypowiedzenia, umnie minęło 6 dni i nic. (w sumie łaski nie robią,ale jestem ciekaw).

 #337603  autor: kojot78
 27 maja 2009, 11:04
-wystarcxy podejsc do plusa. wydrukuja sami.
-u mnie dzwonili po 3dniach. ale pamietaj ze bardzo wczesnie skladalem wypowiedz. teraz maja mase roboty. pozniejsze kontakty juz byly spoznione o dzien,dwa.

 #337607  autor: ikkou
 27 maja 2009, 11:47
nie wiecie moze czy jest lub bedzie taka mozliwosc w play ??

 #337615  autor: kojot78
 27 maja 2009, 12:15
taka mozliwosc bedzie byc moze u wszystkich jak pezegraja w sadzie z uokikiem. plus dobrowolnie wdpolpracowal przy zmianach regulaminu.pozostali zostali podani do sadu. wiec czas pokaze. pozdrawiam.

 #337618  autor: gojka02
 27 maja 2009, 12:54
grzybekxl pisze:Sochaczew? Mógłbyś podać jakieś szczegóły tych propozycji na 12 lub 24 m-ce?

na 12 miesiecy przedłuzasz umowę i otrzymujesz dodatkowe pakiety minut do tych otrzymywanych w abonamencie, natomiast jeżeli wymieniasz telefon to podpisujesz umowę na 24 miesiace i korzystasz z aktualnych taryf i promocji.

paula

 #337619  autor: waeren
 27 maja 2009, 13:14
kojot78 pisze:taka mozliwosc bedzie byc moze u wszystkich jak pezegraja w sadzie z uokikiem. plus dobrowolnie wdpolpracowal przy zmianach regulaminu.pozostali zostali podani do sadu. wiec czas pokaze. pozdrawiam.
Czyli aktualna sytuacja Plusa, obejmie też pozostałych opów, włącznie z Play? Jeżeli tak to kiedy to nastąpi?

 #337621  autor: elrond
 27 maja 2009, 14:07
waeren pisze:Czyli aktualna sytuacja Plusa, obejmie też pozostałych opów, włącznie z Play? Jeżeli tak to kiedy to nastąpi?
Niedługo wchodzi nowe prawo telekomunikacyjne. Słyszałem opinię jednej dość obeznanej osoby, że wówczas będą małe szanse na wygraną UOKiK'u. Więc nie nastawiałbym się na możliwość rezygnacji z umów. A już na pewno Play będzie wolał płacić kary jak Era niż tracić klientów.

 #337625  autor: kojot78
 27 maja 2009, 14:55
skatego napusalem ze czas pokaze[uokik zakwestionowal regulaminy wszystkim a tylko plus zmienil je dobrowolnie]. zalezy wiec czy szybciej sad wyda wyrok czy Sejm prawo;) Jezeli wejdzie nowe prawo to okaze sie ze Plus niezle umoczy;) Nie mam przekonania czy kary sie oplaca operatorom. Era za tamten numer dostala 2miliony kary.

 #337626  autor: Zdzisław0000
 27 maja 2009, 14:56
Mój przypadek jest bardzo ciekawy doradźcie jak go najlepiej rozwiązać.
8 kwietnia zadzwonił do mnie diler proponując super warunki jako stałego klienta (w plusie ponad 10 lat) zaproponował taryfę tanioRozmowna 180 dodatkowy nr tel i w ogóle wszystko naj, zgodziłem się w między czasie myślę sprawdzę ofertę. Był to jednak okres przedświąteczny więc nie zdążyłem zapoznać się z ofertą. 11 kwietnia sobota przyjechał kurier przywożąc umowę i telefon Nokia E51 podobna sytuacja jutro święta goście w domu chciałem zapoznać się z warunkami lecz kurier mówi nie mam czasu ma pan 10 dni na odesłanie bez podania przyczyny, podpisałem umowę kurier pojechał. Po zapoznaniu się z warunkami okazało się że właściwie nic nie dostałem wszystkim oferują to samo Dzwonię do plusa mówię ze warunki minie pasują chcę zwrócić telefon i rozwiązać umowę. Kazali odesłać na adres zwrotny co też uczyniłem 15 kwietnia tą samą firmą kurierską Byłem bardzo zdziwiony gdy rachunek przyszedł za oba numery, dzwonię i dowiaduję się że jako firma nie mam prawa do zwrotu w ciągu 10 dni a umowa jest obowiązująca inie mogę jej rozwiązać.
Telefonu nie mam karty sim też a płacić muszę Dzisiaj byłem w puncie obsługi i złożyłem reklamację w skrócie "skoro nie można rozwiązać umowy proszę o zwrot telefonu i karty sim"

 #337634  autor: kojot78
 27 maja 2009, 15:31
Kolego tez mialem taki przypadek. Mnie rowniez kurier wprowadzil w blad. na partyline uswiadomili mnie ze firm nie dotyczy odstapienie i w zasadzie nie bylo do kogo miec pretensji :( Plus mowi ze kurier to nie ich pracownik. kurierzy sie pewnie wykpia ze ktos cos chlapnal :( Ty jestes w bdb sytuacji i jesli nie uplynal Ci jeszcze termin to wypowiedz umowe. Telefon wydaje mi sie ze beda musieli Ci oddac :) bo go kupiles ! kurde chyba ze zmiany reg. nie dotycza firm ;) bo sie nie interesowalem.

 #337677  autor: baszar
 27 maja 2009, 18:45
Dzisiaj mój ojciec próbował rozwiązać umowe iplus. W jednym salonie w Bydgoszczy powiedzieli, że nie wiedzą czy będzie kara, czy można zatrzymać netbooka i w ogóle aby dzwonić na 601102601. Zadzwoniłem tam - i potwierdzili to co już napisano w tym wątku: można rozwiązać wcześniej - 7 dni po terminie płatności faktury to termin ostateczny, kar oczywiście nie ma. A najlepsze, że konsultantka chciała adres punktu gdzie odmówiono przyjęcia rezygnacji - czyli można się poskarżyć infolinii na salony :)

W innym salonie wypowiedzenie przyjeli - ale wydrukowane z powodem rezygnacji "inne". Na uwagę, że powinien byc podany jako powód "brak akceptacji nowego RŚUT" - powiedzieli, że się nie da, bo system nie przewiduje. Na sugestie, że zadzwonie na infolinie aby ich poinstruowali - okazało się, że jednak da się wydrukować odpowiednie formularze (chyba chodziło tu o nieznajomość systemu a nie złą wole - chłopakowi nie udało się wydrukować - załatwiła to dopiero jego koleżanka).

Dodam jeszcze, że Plus robił problemy przy sprzedaży netbooka - między podpisaniem umowy a odbiorem zmieniła się cena - chcieli go sprzedać po wyższej (ostatecznie wywiązali się z umowy).
  • Strona 16 z 54
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 54
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 54