• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 142 z 350
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 350

 #636876  autor: zygikuleczka
 02 cze 2013, 11:30
snaqq pisze:Czy to znika z powodu jakiś prac w serwisie iBoa?
Masz to przecież napisane w cytowanym powyżej komunikacie. Informacje o niedostępności systemów w tmobile masz także w jednym z wcześniejszych moich postów.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #636888  autor: nefelin
 02 cze 2013, 12:17
deem pisze:
nefelin pisze:czy ktos z was odstepowal od aneksu w TM? Mi przyslali wadliwa S4. 17stego odebrali moja przesylke w magazynei i nadal cisza .... nikt nic nie wiekiedy bede mogla na nowa podpisac aneks:/ moj telefon stary juz umiera i zaczyna mnie to strasznie irytowac :/

jak dlugo trwa anulowanie aneksu? wg tego co mowil konsultant to 3 dni robocze niestety nie mial racji ...

Jedziemy na tym samym wozku. Tez przeslano mi wadliwe S4. Odeslalem 21 V - i do tej chwili cisza...

i jak? wiesz juz cos? strasznie mnie ta sprawa irytuje .... w jakim abo brales telefon ? jakie warunki? ciekawe co nam zaproponuja jak w koncu bedzie mozna na nowo przedluzyc. zaluje ze nie przedluzylam w salonie ....

 #636891  autor: Micho
 02 cze 2013, 12:31
Może zadzwoń i zapytaj co w trawie piszczy :)

 #636892  autor: nefelin
 02 cze 2013, 12:31
Micho pisze:Może zadzwoń i zapytaj co w trawie piszczy :)

dzwonie co 2 dni :P

 #636894  autor: zygikuleczka
 02 cze 2013, 12:43
nefelin, ale dzwonisz co dwa dni i co? Jakie z tego wnioski? Nadal nie możesz przedłużyć? Otrzymali zwrócony przez Ciebie telefon?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #636897  autor: nefelin
 02 cze 2013, 12:47
zygikuleczka pisze:nefelin, ale dzwonisz co dwa dni i co? Jakie z tego wnioski? Nadal nie możesz przedłużyć? Otrzymali zwrócony przez Ciebie telefon?
nadal nie maja zaksiegowanego zwrotu... przesylke otrzymali 17 maja. telefon byl wadliwy i chcialam go wymienic jednak nie ma takiej mozliwosci i musialam odstapic od umowy. konsultant mowil ze to potrwa max 3 dni robocze :D teraz jak dzwonie za kazdym razem rozmawiam z kims innym i uzyskuje inne informacje.... wczoraj bardzo niemiła pani powiedziała ze to trwa meisiac i co ja w ogole od nich chce :/ za kazdym razem prosze o przelaczenie do konsultanta z ktorym zalatwialam aneks ale jeszcze nei udalo mi sie z nim polaczyc a do mnie oczywiscie nikt nie oddzwania ....

 #636900  autor: zygikuleczka
 02 cze 2013, 12:54
Od 17 maja ? Rozumiem, że ta data wynika z Twoich dokumentów dotyczących potwierdzenia nadania? Coś czuje, że zbyt delikatnie z nimi rozmawiasz. Bardzo konkretnie i stanowczo w takiej sytuacji trzeba podejść do sprawy. Następnym razem nie dzwoń z pytaniem, kiedy będziesz mogła przedłużyć tylko czy dotarło Twoje wypowiedzenie(oczywiście wyśli je wcześniej-może być skan mailem).

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #636917  autor: snaqq
 02 cze 2013, 13:37
zygikuleczka pisze:
snaqq pisze:Czy to znika z powodu jakiś prac w serwisie iBoa?
Masz to przecież napisane w cytowanym powyżej komunikacie. Informacje o niedostępności systemów w tmobile masz także w jednym z wcześniejszych moich postów.
Rozumiem, tyle tylko że ja nie mam takiego komunikatu na iBoa. Gdybym miał to bym nie pytał :)

 #636920  autor: zygikuleczka
 02 cze 2013, 13:41
To może w ogole nie masz oferty jeszcze. Zresztą nie wiadomo czy on dziś nadal jest. Wczoraj się pojawiał bo była jakaś tam rekonfiguracja.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #636945  autor: deem
 02 cze 2013, 15:46
nefelin pisze:
deem pisze:
nefelin pisze:czy ktos z was odstepowal od aneksu w TM? Mi przyslali wadliwa S4. 17stego odebrali moja przesylke w magazynei i nadal cisza .... nikt nic nie wiekiedy bede mogla na nowa podpisac aneks:/ moj telefon stary juz umiera i zaczyna mnie to strasznie irytowac :/

jak dlugo trwa anulowanie aneksu? wg tego co mowil konsultant to 3 dni robocze niestety nie mial racji ...

Jedziemy na tym samym wozku. Tez przeslano mi wadliwe S4. Odeslalem 21 V - i do tej chwili cisza...

i jak? wiesz juz cos? strasznie mnie ta sprawa irytuje .... w jakim abo brales telefon ? jakie warunki? ciekawe co nam zaproponuja jak w koncu bedzie mozna na nowo przedluzyc. zaluje ze nie przedluzylam w salonie ....
dzwonilem w piatek do BOA to pani stwierdzila ze caly ten proces moze potrwac okolo 2 tygodni. zadnych konkretow wiecej.
oferte przedluzalem przez BOA. R60 - 54,90pln + 100 pln znizki za S4 (czyli 1449).
nie zaluje ze nie przedluzylem w salonie bo tam oferowano mi jedynie 100 pln znizki na telefon i pakiet bezpieczny telefon w cenie abo czyli 64,90

 #636992  autor: arkady
 02 cze 2013, 18:36
Witam,

Ciekaw jestem, czy T-M wprowadzi jakieś nowe taryfy własnego pomysłu. W końcu taryfy Rodzina funkcjonują już trzy lata na rynku, w miarę "okrajane" z początkowo posiadanych cech ( wymienność na MB, przechodzenie minut ). Ciekawe byłoby zastosowanie pomysłu z proFirma - taki powrót do dawnych Komfortów.

GA628, 3310, T10s, 6100, 6020, 6131, 6151, 6300, 6303, ZTE GRAND X In, G2 MINI

 #637003  autor: zygikuleczka
 02 cze 2013, 19:18
Przechodzenie minut na kolejne miesiące to mało realne. Przy dzisiejszych ilościach minut to nawet nie jest potrzebne szczególnie. Jeśli chodzi o dane to ja bym dodał paczuszkę internetową do pakietów bez telefonu, bo obecne tam teraz 100 mega to za mało. Myślę, że 500 megsów nawet za 7 zł dopłaty byłoby fajne. No i umowy bez telefonu na 12 miesięcy. A z telefonem na 18 albo do tych 24 miesięcznych wyższe zniżki :-D :-D :-D

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #637011  autor: nefelin
 02 cze 2013, 19:46
zygikuleczka pisze:Od 17 maja ? Rozumiem, że ta data wynika z Twoich dokumentów dotyczących potwierdzenia nadania? Coś czuje, że zbyt delikatnie z nimi rozmawiasz. Bardzo konkretnie i stanowczo w takiej sytuacji trzeba podejść do sprawy. Następnym razem nie dzwoń z pytaniem, kiedy będziesz mogła przedłużyć tylko czy dotarło Twoje wypowiedzenie(oczywiście wyśli je wcześniej-może być skan mailem).

oni widza ze odstapilam od umowy ale niby sprzet jest sprawdzany .... jak do nastepnego pt nie bede miala nowego telefony to jest problem bo wyjezdzam. juz nie mam pomyslu co robic z nimi ....

 #637029  autor: zygikuleczka
 02 cze 2013, 20:28
nefelin pisze: jak do nastepnego pt nie bede miala nowego telefony to jest problem bo wyjezdzam.
Na pewno nie możesz takich argumentów używać bo one nic nie przyśpieszą. Trzeba poprosić o decyzję tu i teraz. Niech odkliknięcie zwrotu telefonu nastąpi bezwłocznie. Jak nie da rady z konsultantem to jakiegoś kierownika poproś o rozmowę a jak mimo wszystko nie to złoż wypowiedzenie(dla picu).

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #637031  autor: broda4
 02 cze 2013, 20:31
2 umowy wczesniej dostalem umowe na rok. ale to jeszcze era byla./
teraz juz nawet nie dzwonia.
umowa do 10. 06.

potem ide na bezterminowy.i czekam.

 #637033  autor: nefelin
 02 cze 2013, 20:35
zygikuleczka pisze:
nefelin pisze: jak do nastepnego pt nie bede miala nowego telefony to jest problem bo wyjezdzam.
Na pewno nie możesz takich argumentów używać bo one nic nie przyśpieszą. Trzeba poprosić o decyzję tu i teraz. Niech odkliknięcie zwrotu telefonu nastąpi bezwłocznie. Jak nie da rady z konsultantem to jakiegoś kierownika poproś o rozmowę a jak mimo wszystko nie to złoż wypowiedzenie(dla picu).
dzieki za rade. jutro tak zrobie. Mam nadzieje , ze jak juz zrobia ten zwrot to pojdzie szybko podpisanie nowego aneksu ....

 #637147  autor: snaqq
 03 cze 2013, 11:19
Dziś przedłużyłem umowę na jednym numerze u zwykłego konsultanta.
Rodzina 40 (multimedialna) za 39,9. Telefon HTC 8s za 99 zł

 #637149  autor: qba84
 03 cze 2013, 11:53
Mam pytanie. Umowa kończy mi się dopiero w listopadzie.

Załóżmy, że podpiszę aneks już teraz - wiadomo, że umowa będzie trwała do listopada 2015 - ale teraz mam abonament 59,90 - jak podpiszę aneks i wezmę abonament np. 30 zł to mniejszy abonament będę płacił od następnego okresu rozliczeniowego czy od listopada?

 #637150  autor: UndiscloseD
 03 cze 2013, 12:03
qba84 pisze:będę płacił od następnego okresu rozliczeniowego czy od listopada?
Od następnego. Z tym, że faktura może być wyższa, bo jest coś takiego jak "wyrównanie taryf"

 #637151  autor: qba84
 03 cze 2013, 12:04
ok. Dzięki za informację.
  • Strona 142 z 350
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 350
  • 1
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 350