• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 141 z 147
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 147

 #348043  autor: czterdzieści_i_cztery
 22 lip 2009, 18:29
złożyłem wypowiedzenie umowy i wygasa mi we wrześniu.
Wczoraj i dziś rozmawiałem z konsultantką z 2699 i rozmawialiśmy o taryfie
Elastyczna 75 do tego pakiet 960 minut (40/mc) +za 10zł netto 60 minut miesięcznie i 5 bezpłatnych nr w Plus oraz telefon C902 za 1zł (akurat ten mnie interesuje).
Interesuje mnie również taryfa z pakietem kwotowym bo to dla mnie o wiele korzystniejsze rozwiązanie.

Z tym, że mnie by interesowała opcja tych 60 minut ale bez dopłaty tych 10zł i ew mogę zapłacić 50zł za telefon ;) Bo Elastyczna i tak ma wysokie stawki ale plusem jest to że wszystko jest wliczone w pakiet kwotowy.


Jak dzisiaj powiedziałem, że mnie ta oferta po przemyśleniach nie satysfakcjonuje to pani powiedziała, że nr jest przygotowany do wyłączenia, wyłączenie nastąpi w połowie września i jak by się coś zmieniło to prosiła aby dzwonić pod 2699.

I mam pytanie czy zadzwonią do mnie jeszcze (de fakto sa jeszcze prawie 2m-c czasu) czy to już była ostatnia rozmowa? I jak coś chcę ugrać to muszę ja dzwonić (tylko, że w tedy to ja się proszę a nie oni i z innej pozycji się startuje).

 #348054  autor: pprzemo
 22 lip 2009, 20:03
dla wszystkich nowych ktorzy zadaja pytania w stylu "I mam pytanie czy zadzwonią do mnie jeszcze" i ktorym konsultant mowi ze wiecej nie moze dac informuje......ze moga dac i dadza :-D
wiekszosc z odchodzacych z plusa dostala propozycje 1000minut za wycofanie umowy a takze nizsze ceny na niektore telefony:przykladowo przy kubala 55/syberyjska 55 NOKIa e51 jest za 90zl

a jak to zrobic wystarczy poczytac posty w tym dziale ok 9 stron w tyl i w tym dziale:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... &start=300

pozdrawiam i nie dajcie sie robic w konia...bo walsnie dlatego wiele osob odeszlo z plusa..

 #348124  autor: waeren
 23 lip 2009, 07:37
pprzemo pisze:dla wszystkich nowych ktorzy zadaja pytania w stylu "I mam pytanie czy zadzwonią do mnie jeszcze" i ktorym konsultant mowi ze wiecej nie moze dac informuje......ze moga dac i dadza :-D
Nie tak do końca pprzemo, do mnie dzwonili na początku, po ośmiu dniach jak złożyłem wniosek o przeniesienie z pakietem 40 minut/m-c, i już nikt więcej się nie odezwał, wypowiedzenie trwało ponad 1,5 miesiąca, bo tak się złożyło że wniosek dostali na początku okresu rozliczeniowego więc cały do końca i 30 dni, przez ostatni miesiąc zero telefonu i 1000 minut też nie dostałem i od dwóch dni już mnie nie ma w plusie. Byłem skłonny pozostać gdybym dostał 1000 minut, bo i tak przedłużam zawsze bez fona na 12 m-cy, ale najwyraźniej klient ze średnią ok. 170 PLN na jednym telefonie był im zbędny, przecież prywatny w końcu a nie biznes 8)

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #348130  autor: Officzek
 23 lip 2009, 08:35
waren masz napewno zablokowana telekomunikację marketingową w telefonie. Napewno w systemie pojawiła sie informacja ze taki pakiet otrzymasz i gdybyś sam zatelefonował to konsultant napewno by Ci powiedzial o tym ze gdy przedłużysz współpracę to bedziesz mial pakiet 1000.

 #348144  autor: waeren
 23 lip 2009, 10:22
Dzwoniłem dwa razy w ciągu ostatnich dwóch tygodni, raz zapytać czy naliczą mi te 50 PLN za przeniesienie numeru, a drugi raz kiedy dokładnie telefon będzie wyłączony czy o północy czy o dowolnej godzinie dnia 21 lipca. Żaden konsultant nie podjął tematu przedłużenia tylko odpowiedział mi na moje pytanie i koniec, nie było pytań w stylu...czy może Pan jednak zmienił zdanie....może Pan jednak jeszcze raz wysłucha oferty.... a że ja w sumie nie chciałem na siłę zostawać to też nie naciskałem, ale wg mnie nie zależało Plusowi na zatrzymaniu mojego numeru w sieci. Potwierdzam tylko to co kilka razy już tu stwierdzono, nie ma wpływu na negocjacje ani staż w sieci ani to, że ktoś przez ileś tam czasu nie wymieniał telefonu, ja byłem w sieci od 2001 i telefon wymieniłem raptem 2 razy przez ten okres, więc to również nie jest żadnym wyznacznikiem tak jak niektórzy tu pytają czy w takiej sytuacji można liczyć np. na niższą cenę telefonu :roll:

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #348161  autor: Onyx-22
 23 lip 2009, 10:55
Witam,

Mam pytanie odnośnie tego czy ktoś z was próbował negocjować warunki przy ANZ bez telefonu. Przyznam się szczerze, że mam problem z przedłużeniem umowy w Plusie bez telefonu z powodu braku ciekawej oferty.

Potrzebuje abonamentu z ok. 180 - 250 minut do wszystkich sieci. To co może mi konsultant zaproponować to taryfę godziny 110 z 40% rabatu - wtedy wychodzi 220 minut za 66zł (180 abonament +40 miesiecznie z pakietu 960) co daje za minute połączenia 0,30zł! co jest drożej niż w SIMPLUSIE!!!
Nie rozumiem, czemu ja jako stały klient deklarujacy sie zapłacić w ciągu najbliższego roku prawie 800zł nastepny rok ma płacić wiecej niż ktoś kto przychodzi z ulicy i kupuje starter za 9zl który zaraz moze wyrzucić??
Ja nie widzę nic czym sieć chciała mnie zachęcić do pozostania w niej!!!

Moje pytanie czy istnieje możliwość uzyskania abonamentu w granicach 180-250 minut do wszystkich tak by koszt minuty był mniej niż te 29gr z SIMPLUSA?

Czy ktoś wogóle probował skądac na ANZ reklamacje?

POZDRAWIAM

Adam

Dodam że na innym telefonei dostałem 70 minut za 12,50 co oznacza ze minuta kosztuje ok 18gr do wszystkich - więc tak mogą

 #348227  autor: xysiek
 23 lip 2009, 15:45
No i jestem po rozmowie z konsultantką spod 2699. Nic więcej nie chce mi dać.
Jaką opcje przeniesienia numeru do Play wybrać jedno czy dwu wizytową? Jest gdzieś wzór wypowiedzenia umowy w Plusie?
Pozdro

 #348277  autor: kubik
 23 lip 2009, 20:48
xysiek pisze:No i jestem po rozmowie z konsultantką spod 2699. Nic więcej nie chce mi dać.
Jaką opcje przeniesienia numeru do Play wybrać jedno czy dwu wizytową? Jest gdzieś wzór wypowiedzenia umowy w Plusie?
Pozdro
tzn. jeszcze nie złożyłeś wypowiedzenia? w takim razie wiadomo skąd brak 'zachęty' na szeroki wachlarz ofert ;)

 #348281  autor: muza_tv
 23 lip 2009, 20:53
waeren pisze:Potwierdzam tylko to co kilka razy już tu stwierdzono, nie ma wpływu na negocjacje ani staż w sieci ani to, że ktoś przez ileś tam czasu nie wymieniał telefonu, ja byłem w sieci od 2001 i telefon wymieniłem raptem 2 razy przez ten okres, więc to również nie jest żadnym wyznacznikiem tak jak niektórzy tu pytają czy w takiej sytuacji można liczyć np. na niższą cenę telefonu :roll:
Boże... a co ma piernik do wiatraka?
Czy czynsz za mieszkanie też spada po 10 latach płacenia?

Kiedy słyszę, że operator powinien sikac po nogach, że jesteśmy u niego 5 czy 10 lat, i płacimy rachunki (i jestem klientem, który ucieka z powodu regulaminu) to śmiać mi się chce. Jest oferta i albo nam odpowiada albo nie. Prosta piłka.

Lepszej oferty i jakości usług życzę u nowego opa ;)

 #348295  autor: zielony71
 23 lip 2009, 22:01
Muza - ty to chyba jesteś konsultantem Plusa z tej reklamy z harcerzem. Nie dostrzeżesz potrzeby konsumenta chyba, że będzie wisieć na żyrandolu. :-D
No to Ci wytłumaczę - potrzeba konsumenta jest taka żeby były w Plusie jasne reguły dawania klientom bonusów. I nie ma to nic wspólnego z sikaniem.
Na razie zauważyłem jedną prawidłowość. Im mniejszy płaciłeś abonament tym więcej możesz wynegocjować. Może to i słusznie - jeżeli stać Cię na płacenie po 200 zł abonamentu za telefon to znaczy, że masz kasę i upusty nie są Ci potrzebne :wink: :lol:

 #348304  autor: muza_tv
 23 lip 2009, 22:47
zielony71: Ja wychodze z jednego założenia, albo proponowana oferta mi pasuje i ją wybieram, Albo nie i szukam innej. I koniec. A takie "płakanie", że byłem tyle lat, płaciłem takie rachunki i mnie nie lubią - nic nie wnosi.

To klient jest Panem przed wyborem oferty i ma kilka innych operatorów do wyboru ;) Nie jestem konsultantem Plusa, a jedynie abonentem Plusa ;). I jak na razie proponowane oferty mnie zadowalają. Nie płacę dużych rachunków (55 zł), a mam tyle minut ile mi wystarcza, bo sztuką jest dobrać ofertę do swoich potrzeb, a nie "byle dali jak najwięcej".

Dlatego zamiast miałczeć - rezygnować i wybierać lepsze oferty (jeśli są). Tylko wczesniej dobrze przemyśleć (za i przeciw), by płaczu nie było. Jak było się tyle czasu w jednej sieci i było ok, to co takiego nagle się stało, że jest źle? Play oferuje lepsze warnki? Tylko w reklamie, później w profilu dzwoneinia wychodzi szydło z worka ;).

 #348324  autor: waeren
 24 lip 2009, 08:21
muza_tv pisze:Kiedy słyszę, że operator powinien sikac po nogach, że jesteśmy u niego 5 czy 10 lat, i płacimy rachunki (i jestem klientem, który ucieka z powodu regulaminu) to śmiać mi się chce. Jest oferta i albo nam odpowiada albo nie. Prosta piłka.
muza_tv pisze:Dlatego zamiast miałczeć - rezygnować i wybierać lepsze oferty (jeśli są). Tylko wczesniej dobrze przemyśleć (za i przeciw), by płaczu nie było. Jak było się tyle czasu w jednej sieci i było ok, to co takiego nagle się stało, że jest źle? Play oferuje lepsze warnki? Tylko w reklamie, później w profilu dzwoneinia wychodzi szydło z worka ;) .
Nie lubię jak jakiś zakompleksiony dzieciak nie umiejący czytać ze zrozumieniem komentuje czyjeś wypowiedzi, do tego komentarze te nic nie wnoszą do dyskusji, tylko brzmią populistycznie jak działacze samoobrony. Jak zaczniesz rozumieć co czytasz to wtedy zacznij pisać posty, a na forum ludzie piszą żeby innym pomóc, wyjaśnić lub coś potwierdzić albo zdementować, a w szczególności pomóc dobrze wybrać, a nie narzekać i krytykować innych, jeżeli po to się tu zarejestrowałeś to pomyłka kolego :-)

 #348931  autor: Tajemniczy28
 27 lip 2009, 15:06
Onyx-22 pisze:Witam,

Mam pytanie odnośnie tego czy ktoś z was próbował negocjować warunki przy ANZ bez telefonu. Przyznam się szczerze, że mam problem z przedłużeniem umowy w Plusie bez telefonu z powodu braku ciekawej oferty.

Potrzebuje abonamentu z ok. 180 - 250 minut do wszystkich sieci. To co może mi konsultant zaproponować to taryfę godziny 110 z 40% rabatu - wtedy wychodzi 220 minut za 66zł (180 abonament +40 miesiecznie z pakietu 960) co daje za minute połączenia 0,30zł! co jest drożej niż w SIMPLUSIE!!!
Nie rozumiem, czemu ja jako stały klient deklarujacy sie zapłacić w ciągu najbliższego roku prawie 800zł nastepny rok ma płacić wiecej niż ktoś kto przychodzi z ulicy i kupuje starter za 9zl który zaraz moze wyrzucić??
Ja nie widzę nic czym sieć chciała mnie zachęcić do pozostania w niej!!!



Moje pytanie czy istnieje możliwość uzyskania abonamentu w granicach 180-250 minut do wszystkich tak by koszt minuty był mniej niż te 29gr z SIMPLUSA?

Czy ktoś wogóle probował skądac na ANZ reklamacje?

POZDRAWIAM

Adam

Dodam że na innym telefonei dostałem 70 minut za 12,50 co oznacza ze minuta kosztuje ok 18gr do wszystkich - więc tak mogą


Od niedawna nie jestem już w + bo nie mam ochoty być dojną krowa i zmieniłem opa ale z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że:

- po 1 dzwonisz pod 2699 ajak nie możesz to z 2601 jak sie połoczysz odroazu tam prosisz (po prostu tam wiecej ugrasz).
- jest taka oferta syberyjska 90 przez pierwsze chyba 4mies 45 zł za 150 (+25) tj.razem 175 min płacisz 50% taniej, później przez kilka mies rabat 40 % i chyba 3 ostatnie mies. 30%.
starsze taryfy tj kubali,godziny dają automatycznie 50 % rabatu, w nowszych generalnie ok.40 %
- jeśli masz dużo osób w + to poprostu tu zostań lub weź numer na karte bo nieopłaa się zmieniać sieci,jeśłi dużo zaś dzwonisz idziesz do play (tak średnio to 0,21 gr/min w abo bez tel a po 6 mies 0,27 gr.)

 #348942  autor: gm
 27 lip 2009, 15:42
Wypowiem się tylko co do taryf GODZINY, bo takie posiadam. 50% rabatu jest udzielane na taryfy najmniejsze do G55 włącznie. Od G75 i wyższych jest rabat 40%.

Zamieniłem Nokię na SE i wróciłem do Nokii :-)

 #349065  autor: waeren
 28 lip 2009, 11:37
Jak by nie patrzył rabaty na abo są w opcjach przedłużenia bez fona, ewentualnie podwajanie minut w abo, patrz Super Karta w Syberyjskich, bo taką właśnie miałem i za 55 PLN miałem 180 minut, tylko policzyłem i wyszło mi że w play fresh jak doładuje za 55 PLN to 189,65 minuty:) a w obydwu przypadkach nie mam telefonu, więc i tak sam muszę go kupić, porównanie mówi samo za siebie, a każde minuty ponad abo w Super Karcie znacznie podwyższają koszty, które we freshu dalej są stałe, 29gr/min, reszta jest myśleniem co dla mnie jest lepsze, ja już przemyślałem i od 21 lipca nie mam Super Karty w Syberyjskich :-D

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #349598  autor: czterdzieści_i_cztery
 31 lip 2009, 09:11
otrzymałem propozycję na teryfę elastyczną - 40% rabatu.
Zaproponowano mi elastyczną 150 (150 netto - 40% rabatu - 90 netto = 109,8 brutto)
i dodatkowo pakiet 40 minut co miesiąc
umowa na 12 mc

W sumie wychodzi, że jak bym tylko dzwonił to miał bym do wykorzystania 388 minut. Daje to 0,28zł za minutę. Wydaje się oferta w porządku.

Co o tym sądzicie?
Minusem jest brak bezpłatnego nr do plusa. Z tym, że Pani zasugerowała iż mogę napisać reklamację i może mi pozwolą takowy nr wybrać zaopłatą 5zł - ale tego nie obiecuje.

edit: powyższe warunki otrzymałem z 2699
edit2: i jeszcze pytanie czy jestem w stanie uzyskać rabat 50% na Elastyczną 150 - pani z 2699 powiedziała mi że to ma odgórnie nałożone i może mi dać 40% rabatu ale 50% już nie - a jak czytałem w tym wątku to w innych taryfach na niższych abonamentach dawali 50% rabatu.

 #349627  autor: waeren
 31 lip 2009, 13:59
Tak jak sam napisałeś, od pewnego pułapu nie dają już 50%, nie wiem jak jest w biznesie, choć myślę, że podobnie, ale w prywatnych rabat 50% jest tylko do taryfy 55, potem jest 40% a nie wiem czy w najwyższych nie jest przypadkiem jeszcze mniej?

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #349702  autor: SHOUT
 31 lip 2009, 22:14
Witam,
Za 14 dni kończy mi się umowa w Plus. Chciałbym ją przedłużyć, ale op nie posiada w ofercie takich telefonów jakie mnie interesują (Omnia HD, N97). Czy w Plus istnieje odpowiednik "telefonu na życzenie" czy coś w tym stylu, jaki mają w Erze ? Dodam, że pytane o te telefony konsultanki wyraźnie coś kręcą: jedna mówi, że były, ale się już skończyły, inna, że wcale ich nie ma w ofercie :) Obecnie mam taryfę biznesową, płacę ok 130 zł m-c z abonamentem, w Plusie jestem od 6 lat... a może napisać pismo, że nie przedłużam umowy i poczekać na reakcję ?
Pozdrawiam

 #349706  autor: czterdzieści_i_cztery
 31 lip 2009, 22:25
waeren pisze:Tak jak sam napisałeś, od pewnego pułapu nie dają już 50%, nie wiem jak jest w biznesie, choć myślę, że podobnie, ale w prywatnych rabat 50% jest tylko do taryfy 55, potem jest 40% a nie wiem czy w najwyższych nie jest przypadkiem jeszcze mniej?
Zawsze mi się wydawało, że klient który płaci więcej jest cenniejszy. A tu wychodzi odwrotnie. Tych co mają najniższe abonamenty wspierają najbardziej a tych co wyższe to dają im mniej rabatów.

Choć może tych z niższymi abonamentami jest najwięcej i zarabiają na efekcie skali :D

Czy ktoś może wie jakie są możliwości negocjacji w 2699 poza standardowymi pakietami, które mają konsultanci?

 #349779  autor: ebem
 01 sie 2009, 16:06
gm pisze:Wypowiem się tylko co do taryf GODZINY, bo takie posiadam. 50% rabatu jest udzielane na taryfy najmniejsze do G55 włącznie. Od G75 i wyższych jest rabat 40%.
Ja mam taryfę godziny 55, od kilku lat przedłużałem umowę dostając rabat na abonament, ale dziś dostałem informację, iż nie ma takiej oferty i rabat na abonament to mogą dać co najwyżej dla taryfy Nowyplus55 (75 minut w pakiecie, połączenia po 0,72 zł) i to max 40%.
  • Strona 141 z 147
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 147
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 147