• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 141 z 208
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 208

 #471706  autor: potter28
 20 kwie 2011, 15:08
sic pisze:jak to tu niektórzy związani z Orange piszą "odejdź do konkurencji, droga wolna", coż... jaki pracodawca tacy pracownicy....
Takie coś piszemy wtedy jak ktoś narzeka w stylu:
"Eh co za badziewie oferują ! Za taką cenę to ja w PLAY dostanę tyleeee więcej..."
No to skoro PLAY przywita Cię z otwartymi rękami to
Droga wolna, nikt Cię nie trzyma

 #471720  autor: sic
 20 kwie 2011, 16:27
potter28 pisze:
sic pisze:jak to tu niektórzy związani z Orange piszą "odejdź do konkurencji, droga wolna", coż... jaki pracodawca tacy pracownicy....
Takie coś piszemy wtedy jak ktoś narzeka w stylu:
"Eh co za badziewie oferują ! Za taką cenę to ja w PLAY dostanę tyleeee więcej..."
No to skoro PLAY przywita Cię z otwartymi rękami to
Droga wolna, nikt Cię nie trzyma
Oczywiście, że przywita, tak jak każda inna sieć. Konsultanci Orange moga być z siebie dumni. Jak widać po raporcie o przenośności numerów na głównej, coraz więcej ludzi korzysta z rady:
Droga wolna, nikt Cię nie trzyma
:lol:

 #471733  autor: ubuntulnx
 20 kwie 2011, 19:28
Proponuję skończyć tę jałową dyskusję. Jak ktoś jest dorosły, a nie dopiero co po gimnazjum, doskonale zdaje sobie wtedy sprawę, że oparator to nie żona, która jak nie daje to i tak trzeba z nią być. Jak operator nie daje, to się nie jęczy, szlocha, zaciska rączki w piąstki, tylko szuka alternatywy, podstawowe zagadnienia wolnego rynku i konkurencji się kłaniają. Droga wolna.

Jak Orange be, można śmiało do PLAY, za rok będziesz jeden z drugim narzekał na ofertę PLAY.
Jak nie do PLAY to do ERY, za rok będziesz narzekał na ofertę ERY.
Jak ERA be to do PLUSA, za rok będziesz narzekał na ofertę PLUSA.
Jak zostajesz w Orange, to i tak będziesz za rok narzekał na ofertę Orange, bo taka nasza polaczkowa mentalność - narzekać, a nie brać w swoje ręce.

Każdy jest zachłany i nienachapany i w Opt 100 chciałby 110 minut, 5 numerów, 100SMS, 2GB, wieczory i weekendy i rabat 25% za lojalność (prawdziwa propozycja, z jaką wyjechał klient, zanim mój konsultant udusił się śmiechem).

Więc zachowujcie się jak klienci biznesowi, a nie jak klienci posiadający numery zarejstrwane na biznes. Różnica jest taka, że pierwsi to tacy, którzy wiedzą, czym jest wolny rynek i konkurencja, a drudzy to duże dzieci z kasą.

Obrazek

 #471734  autor: potter28
 20 kwie 2011, 19:31
sic pisze:Opt 100 chciałby 110 minut, 5 numerów, 100SMS, 2GB, wieczory i weekendy i rabat 25% za lojalność
Bardzo Ci dziękuje za poprawienie mi humoru

 #471736  autor: ubuntulnx
 20 kwie 2011, 19:33
potter28 pisze:Bardzo Ci dziękuje za poprawienie mi humoru
]

Nie ma za co, gość faktycznie chciał taką i uparcie twierdził, że w salonie dawali :wink:

Obrazek

 #471742  autor: potter28
 20 kwie 2011, 19:56
ubuntulnx pisze:uparcie twierdził, że w salonie dawali

No to jak w salonie dawali mógł tam przedłużyć :mrgreen:
Hehe, a potem tacy ludzie pójdą na wieś i będa gadać jakie to Orange złe bo nie dało mi tego co chciałem.. :|

 #471751  autor: sic
 20 kwie 2011, 20:34
ubuntulnx pisze: Jak operator nie daje, to się nie jęczy, szlocha, zaciska rączki w piąstki, tylko szuka alternatywy, podstawowe zagadnienia wolnego rynku i konkurencji się kłaniają. Droga wolna.
Hahaha, grunt to podejście do klienta :lol: ale oczywiście podpisuję się pod tym jak najbardziej. Nikt nikogo na siłę nie trzyma.
ubuntulnx pisze: Jak Orange be, można śmiało do PLAY, za rok będziesz jeden z drugim narzekał na ofertę PLAY.
Jak nie do PLAY to do ERY, za rok będziesz narzekał na ofertę ERY.
Jak ERA be to do PLUSA, za rok będziesz narzekał na ofertę PLUSA.
Jak zostajesz w Orange, to i tak będziesz za rok narzekał na ofertę Orange, bo taka nasza polaczkowa mentalność - narzekać, a nie brać w swoje ręce.
Co innego narzekać, co innego wyrażać swoje opinie. Inna sprawa, że niewygodne dla pewnej pomarańczowej grupy, która swoją drogą wykazuje kolejną typową cechę "polaczkowej" mentalności - przemądrzałość. Jeszcze czego żeby klient miał rację :smt005
ubuntulnx pisze: Każdy jest zachłany i nienachapany i w Opt 100 chciałby 110 minut, 5 numerów, 100SMS, 2GB, wieczory i weekendy i rabat 25% za lojalność (prawdziwa propozycja, z jaką wyjechał klient, zanim mój konsultant udusił się śmiechem).

Więc zachowujcie się jak klienci biznesowi, a nie jak klienci posiadający numery zarejstrwane na biznes. Różnica jest taka, że pierwsi to tacy, którzy wiedzą, czym jest wolny rynek i konkurencja, a drudzy to duże dzieci z kasą.
Skromna rada: szanuj klienta swego, bo możesz nie mieć żadnego :mrgreen: takie tam kolejne prawo wolnego rynku, o którym szanowny kolega wspomniał

 #471759  autor: ubuntulnx
 20 kwie 2011, 20:53
sic pisze:mentalności - przemądrzałość
jak 24/7 karmiłbym Cię pączkami - zamuliłoby Cię po godzinie.
jak 24/7 dawałbym Ci colę do picia zasłodziłbyś się po godzinie.
jak 24/7 karmiłbym Cię kawiorem ile byś dał radę zjeść.

To taka moja rada: usiądź 6 godzin na słuchawkę w CC/ProPozycji i nasłuchaj się biadolenia, narzekania, grożenia, głupot i wtedy nabierzesz zdania.

Obrazek

 #471771  autor: sic
 20 kwie 2011, 21:43
Uwierz mi też mam do czynienia z różnymi klientami w mojej działalności, wiem co masz na myśli. Tu jednak idzie o traktowanie klienta i sposób jego obsługi, nieważne jakie masz o nim zdanie. Każdy zadowolony klient to bezpłatna reklama twojej firmy, i wszelkie inne korzyści z tego płynące. Bycie największym w branży nie upoważnia do lekceważenia i zbywania klienta, z którego się żyje. I nikt tu nikogo karmić pączkami z colą nie musi, bo nie to jest istotą interesów, a jedynie może być miłym dodatkiem. Zresztą długo by o tym pisać. Miłej nocy. Koniec OT z mojej strony.

 #471832  autor: potter28
 21 kwie 2011, 10:57
Ludzie nie ma sensu tutaj rozmawiać na temat innych osób i tego co oni oczekują.. Ja jestem zdania że jak coś Ci się nie podoba to wyp...*aj

 #471833  autor: tomus261
 21 kwie 2011, 11:22
potter28 pisze:Ja jestem zdania że jak coś Ci się nie podoba to wyp...*aj
Życzę owocnej pracy z klientami przy takim podejściu.
Ja osobiście używam innego stwierdzenia : wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.

Co do utrzymania klienta to mam styczność z kilkoma opiekunami oraz przrdstawicielami TP/Orange i jakoś oni mają inne podejście do tematu.
Nieraz coś takiego dla klienta wymyślą że jestem pod wrażeniem, nie wspominając o gadżetach jakie są w stanie załatwić.

B

 #471835  autor: potter28
 21 kwie 2011, 11:26
tomus261 pisze:Życzę owocnej pracy z klientami przy takim podejściu.
jeżeli klient przez 3/4 rozmowy narzeka że Orange to kit i oszuści to co ja mam nadal oferte "wćiskać" ?

 #471847  autor: tomus261
 21 kwie 2011, 13:04
A to zmienia postać rzeczy.

Ja nie miałem ostatnio problemów i wbrew opini innych -sieci nie zmieniam bo jak już pisałem wszędzie dobrze gdzie nas nie ma.(tzn może poprostu nie przedłuże umowy).

Słuzbowo mam Orange i prywatnie również. Moi koledzy z pracy w większości również posiadają Orange. Kilka osób posiada nr prywatnie w innych sieciach i nigdzie nie jest słodko. Zawsze są jakieś ale, tylko trzeba się zastanowić co tak naprawdę da zmiana sieci bo czasami jak emocje opadną to się okazuje iż to co się dostało to wcale nie kokosy.
Dlatego do negocjacji podchodzę na tzw zimną rybę. :P

Obecnie będę negocjował nowe warunki i jeżeli wszystko pójdzie zgrabnie to powinno wyjść dobrze.
Uważam że najważniejsze to wiedzieć co się chce. Ja rozpatrując swoje potrzeby jestem w 100% przygotowany na kontakt z Bok/konsultantem itp.
Jeżeli ktoś chce mi dać jakieś usługi, których nie potrzebuję to ich poprostu nie biorę na zasadzie bo dali i w zamian proszę o usługę użyteczną dla mnie. To na tyle co do abo i usług/pakietów.
Zawsze tylko istnieje kwestia ceny samego telefonu ale przy moich wymaganiach co do usług i dodatkowych bonusów to przeważnie jestem w stanie uzyskać dobrą cenę.
Jak się nie chce wymyślnych bonusów to można za to dostać rabat na telefon.
Sieci komórkowe to nie są instytucje harytatywne i mauszą zarabiać ale niech tylko nie piszą że przygotowali specjalna ofertę dla tego nr bo śmiesznie to brzmi. :-D

 #471850  autor: farjatka
 21 kwie 2011, 13:26
Witam,

jakieś dwa tygodnie temu, gdy rozmawiałam z jakimś konsultantem dowiedziałam się, że 26 czerwca będę mogła przedłużyć umowę.. mimo że na orange.pl jest napisane, że mogę przedłużyć umowę dopiero za 369dni..

wiem, że to tylko 2 miechy, ale mam małe problemy z moim fonem.
czytałam wcześniejsze posty i ktoś tam się wypowiadał, że pisał prośbę do orange o wcześniejsze przedłużenie umowy. jak to się w końcu skończyło.?

 #471851  autor: tomus261
 21 kwie 2011, 13:39
farjatka pisze:jak to się w końcu skończyło.?
Dla mnie się nie skończyło bo dostałem ofertę, która mnie nie zadowala.
Nie odpowiada mi cena telefonu reszta to raczej standart co dają.

B

 #471855  autor: farjatka
 21 kwie 2011, 14:37
ja przed chwilą dzwoniłam na *100, bo na tym czacie na orange.pl babeczka napisała mi, że tam mi udzielą jakiś info na ten temat.. i gość z którym rozmawiałam powiedział mi, że nie ma możliwości warunkowego przedłużenia umowy..

kurde, każdy konsultant mówi mi coś innego.. dziwna sprawa..
jednak babeczka powiedziała mi, że 26 czerwca mogę przedłużyć umowę.. inna osoba napisała mi, że dopiero w maju 2012 ;/ teraz facet przez tele powiedział mi, że w ogóle nie mogę warunkowo przedłużyć umowy..

o co chodzi.? hahaha. ;]

 #471869  autor: potter28
 21 kwie 2011, 15:57
Proste ;)
Na ProPozycji można przedlużyć 3 mies wcześniej. Dla każdego nr.
A na orange.pl 4 miesiące wcześniej. A na orange.pl nawet czasem 5 mies wcześniej.
Pzdr

[ Dodano: 2011-04-21, 15:58 ]
P.S Stąd u Ciebie na ProPozycji w maju a na orange.pl w marcu ;)

 #471965  autor: gerth
 22 kwie 2011, 08:21
ubuntulnx pisze:Proponuję skończyć tę jałową dyskusję. Jak ktoś jest dorosły, a nie dopiero co po gimnazjum, doskonale zdaje sobie wtedy sprawę, że oparator to nie żona, która jak nie daje to i tak trzeba z nią być. Jak operator nie daje, to się nie jęczy, szlocha, zaciska rączki w piąstki, tylko szuka alternatywy, podstawowe zagadnienia wolnego rynku i konkurencji się kłaniają. Droga wolna. .

Ludzie najczęściej marudzą że konkurencja - dowolna, w stosunku do ich "obecnego" operatora - daje więcej i są rożżaleni że "ich" sieć akurat w danym momencie tego nie daje. Widocznie jesteśmy przyzwyczajeni do monopolu - gdyby była jedna sieć wszystkie zmartwienia by zniknęły
ps. Co do reszty: co jakis czas zmiana operatora sie przyda - Orange w "rozmowie ostatniej szansy" dostał propozycje "dacie mi (prawie) to co w Play to zostaje". Nie dali to nr bedzie przeniesiony do Play. Ale za jakiś czas może/pewnie wróce.

 #471987  autor: masters50
 22 kwie 2011, 11:32
Nadchodzi powoli czas przedłużenia umowy z Pomarańczą, ale totalnie się teraz nie orientuję w jej ofercie. Obecnie mam abo 35zł, korzystam z orange od 7 lat, rachunki ostatnio średnio przekraczam o 20-30zł. I czy są jakieś szanse, by móc dzwonić do 2 numerów za free i mieć tak min. 300 sms? Mogę podwyższyć abo do 59zł ewentualnie, ale im mniej tym lepiej. Oczywiście przedłużenie bez telefonu.

 #471989  autor: potter28
 22 kwie 2011, 11:38
Pewnie. Dostaniesz w standardzie 5 free nrów 150 minut wymiennych na 300sms i dodatkowo 210minut . I jeszcze jakiś pakiecik internetowy na pewno ;) Pisz na PW zajmę się Twoim nrem
  • Strona 141 z 208
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 208
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 208