ahmed pisze:ciekawy pisze:........wszystko załatwią zgodnie z tym pełnomocnictwem które podpisujesz przy wniosku o przeniesienie numeru
no tak ale to nie będzie już przeniesienie z abonamentu na abonament z rabatem u nowego operatora np. 6 m-cy w PLAY, zgadza się ? ...tylko nowa umowa....
nie z abonamentu ale z innej sieci,
jak chcesz skoczyć prosto z abonamentu do innej sieci czyli Play to jak dostaniesz odpowiedź od T kiedyś masz wylecieć z abonamentu w to na dzień przeniesienia numeru podaj ostatni dzień kiedy numer będzie jeszcze w abonamencie w T najwyżej doliczą kare za dzień, a to już raczej nie powinno być dużo, a wniosek o przeniesienie numeru z abonamentu w T złóż w Play na jakiś tydzień wcześniej przed końcem umowy i będzie przejście z abonamentu,
czyli jak będziesz miał datę końca umowy w T to w Play nie podajesz, że rozwiązujesz z dniem końca umowy tylko konkretny ostatni dzień kiedy numer będzie w abonamencie w T, np jak napiszą że rozwiazanie umowy będzie 2 września, to w Play jako datę kiedy ma wskoczyć numer podajesz 1 września, ostatecznie 2 września jeśli jeszcze wtedy numer będzie w umowie, lepiej się dowiedzieć w T czy ten ostatni dzień liczy się jeszcze jako ten w którym numer jest w abonamencie, jak nie jesteś pewien to możesz podać date na dzień wcześniej, jak puszczą numer bez kary i nawet jak naliczą coś tam za 1-2 dni wcześniejszego rozwiązania umowy to nie powinna to być duża kasa,
upwenij się w Play czy nie dadzą tego samego jak przejdziesz z karty T, jak nie to zrób tak jak napisałem, wniosek o przeniesienie numeru na minimum tydzień wcześniej w Play na ostatni albo przedostatni dzień umowy abonamentowej w T,
pazera, skąd dział który w T rozwiązuje umowy, nalicza kary ma wiedzieć, że przechodzisz z powodu braku akceptacji zmian skor nie mają tego na papierze ?
konsultant z którym rozmawiałeś tylko potwierdził, że jeśli z tego powodu rozwiążesz umowe to nie będzie kary, ale to nic nie jest warte te jego słowa bo skąd T ma o tym wiedzieć że umowa będzie rozwiązana z powodu braku akceptacji zmian jeśli nowa sieć wyśle info że klient zrywa umowe i tu nie podaje powodu tylko czy zrywasz na końcu umowy czy na konkretny dzień i to wszystko w komunikacji między sieciami, T ma prawo naliczyć kare i nie ma podstaw do nienaliczania kary bo nawet tej podstawy T nie dałeś w postaci papieru, że zrywasz bo nie akceptujesz zmian, zrobisz jak zechcesz,
dziwie się, że ludzie którzy chcą odejść z T nie chcą nawet powiadomić T pisemnie że zrywają umowe z tego powodu tylko wolą niewyjanioną sytuacje w T i od razu do nowej sieci, a w starej zostaje dług w postaci kary, a nowej sieci to kompletnie nie interesuje bo dba o swoje interesy i nie będzie za klienta myśleć jak ma prawidłowo rozwiązać umowe bo to nie należy nawet do ich kompetencji, numer przyjmą, kara będzie naliczona temu kto przechodzi ze źle rozwiazaną umową,
przyjęcie numeru należy do nowej sieci i nic im do kary, kara należy do starej sieci i jak się ze starą siecią nie dogadasz żeby nie naiczali kary to ją naliczą bo dlaczego nie skoro nawet komuś się nie chciało napisać dlaczego rozwiązuje umowe i wysłać poleconym, bez tego będzie to standardowe rozwiązanie umowy z karą,
po co rozmawiacie z konsultantami jak ja wam powtarzałem, że nie należy pytać konsultantów czyli sprzedawców o kwestie którymi zajmują się prawnicy, a tu dalej pojawiają sie tacy, którzy piszą, że konsultant tak powiedział, no to super, a macie to na piśmie od konsultanta, że chodzi o konkretny numer ? nie, to nic to nie jest warte, każdy może potwierdzić ogólną zasade ale nie każdy może napisać, że rozwiązuje umowe dla konkretnego numeru konkretnego dnia bez kary, tylko taki papier od T tyczący się konkretnego numeru jest coś wart,
może rzeczywiście niektórzy powinni rozwiązać umowe tak żeby T przyslało kare do zapłacenia, to może by to was czegokolwiek nauczyło, np czytać ze zrozumieniem to co już ktoś wcześniej napisał