• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 37
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 37

 #738194  autor: ahmed
 06 sie 2014, 10:03
[quote="molibden"][/quote]
zgadzam się, lepiej spokojnie po przeniesieniu na kartę. Jak wygląda procedura w nju, pewnie 2 razy kurier, a o 5 numerów będę miał zabawę, co ?

 #738197  autor: molibden
 06 sie 2014, 10:10
Ja w swoim piśmie nie mam ani słowa o karach i obniżeniu ich wartości do 0zł. Jest natomiast takie zdanie: W przypadku wypowiedzenia umowy z powodu braku akceptacji zmian Operatorowi nie przysługuje roszczenie o zapłatę kary umownej.
Celowo podkreśliłem tą frazę bo wyraźnie pisze o powodzie który musi być uwzględniony
Też przeniosłem numer od razu do nowego operatora z zachowaniem jedynie terminu wypowiedzenia na koniec okresu rozliczeniowego
Nie bardzo rozumiem co i kiedy przenosiłeś? Chyba nie numer objęty sytuacją o której mówimy. Wygląda jkbyś przenosił numer na umowie na czas nieokreślony po prostu.

Każdy ma swoje zdanie. Nei bedę się upierał - chciałbym zwrocić jedynie uwagę że od samego t-mobile dochodzą sprzeczne opinie a jesli tak jest to jet z tym jakiś bałagan.
zgadzam się, lepiej spokojnie po przeniesieniu na kartę. Jak wygląda procedura w nju, pewnie 2 razy kurier, a o 5 numerów będę miał zabawę, co ?
Kurier tylko raz. 5 numerów - 5 umów do podpisania. Przy podpisaniu warto mieć dowód lub paszport bo u mnie sprawdzał PESEl a nie numer dowodu os. I to wszystko. Razem z umowa dostajesz komplet kopii wszystkich wniosków i oświadczeń które nju wysyła do t-mobile. Aha... mając 5 numerów dostaniesz 5 faktur bo nie dają zbiorczych. Jak złożysz wszystkie zamówienia w jeden dzień to wszystkie przyjadą chyba razem ale nie wiem jak ty tam masz... Rożne adresy, nazwiska to moze być to wszystko porozrzucane w czasie. U mnie były 2 telefony na jedną osobę to przyjechał facet z dwoma kopertami i dwoma kartami. Posiedział pogadał, dał do podpisu wszystko i po miesiącu miałem numery w nju
Ostatnio zmieniony 06 sie 2014, 10:15 przez molibden, łącznie zmieniany 1 raz.

 #738200  autor: pazera
 06 sie 2014, 10:13
Żeby nie być gołosłownym. W umowie mam napisane, że mogę zlecić przeniesienie numeru do innego operatora bez zachowania terminu wypowiedzenia. Zamiast tego muszę uiścić opłatę abonamentową jak za jeden miesiąc plus kary.

Tu naprawdę nie ma co wymyślać. Wszystko się zgadza z tym co powiedział mi konsultant.

W mojej umowie są to podpunkty 10.2 10.6 i punkt 8

EDIT
Ja 3 sierpnia poszedłem do Play i zaznaczyłem 4 sierpnia jako dzień przeniesienia. W nocy z 4 na 5 sierpnia już straciłem zasięg T-matoł. Konsultant mi powiedział że jak pismo od drugiego operatora dojdzie do 4 to mi przeniosą na koniec obecnego okresu rozlizeniowego czyli właśnie 4 sierpnia

 #738202  autor: molibden
 06 sie 2014, 10:20
Żeby nie być gołosłownym. W umowie mam napisane, że mogę zlecić przeniesienie numeru do innego operatora bez zachowania terminu wypowiedzenia.
Nic nie rozumiem. My tu piszemy o ludziach którzy mają umowy które kończą się po 1 września (niektórym nawet za dwa lata, a ty piszesz ze już 3 sierpnia przenosiłeś numer. Czyli miałeś na czas nieokreślony albo w ogóle coś innego. T-mobile w interesującej nas sytuacji rozwiąże umowy 1 września

 #738205  autor: chopin1984
 06 sie 2014, 10:21
Faktycznie, że nie należy mi się odstąpienie od umowy :-) ale mam 2x R20 i dają mi po zniżkach 24.90 brutto no limit TM i stacjonarne, 200 min do wszystkich wymienne tylko na sms. Umowa biznesowa na 12 m-cy. Brać, czy coś lepszego mają?

 #738210  autor: ahmed
 06 sie 2014, 10:29
molibden pisze:
Żeby nie być gołosłownym. W umowie mam napisane, że mogę zlecić przeniesienie numeru do innego operatora bez zachowania terminu wypowiedzenia.
Nic nie rozumiem. My tu piszemy o ludziach którzy mają umowy które kończą się po 1 września (niektórym nawet za dwa lata, a ty piszesz ze już 3 sierpnia przenosiłeś numer. Czyli miałeś na czas nieokreślony albo w ogóle coś innego. T-mobile w interesującej nas sytuacji rozwiąże umowy 1 września
jasne mylone są 2 rzeczy. niestety lepiej poczekać.
1 miesiąc z TM do NJU to niezła obsuwa. Okres rozliczeniowy kończy mi się 21 września, więc 5 numerów do przeniesienia to może na Wszystkich Świętych nju mnie powita :)
Molibden - czemu wysyłasz już do nju, przecież "brak akceptacji" chyba Ci się skończy najwcześniej ok. 1 września ?

 #738211  autor: molibden
 06 sie 2014, 10:37
1 miesiąc z TM do NJU to niezła obsuwa. Okres rozliczeniowy kończy mi się 21 września
Okres rozliczeniowy to tylko data przeniesienia numeru. Sprawdź kiedy kończą ci się umowy na te telefony bo wypowiedzenia trzeba wyslac nie na miesiąc przed początkiem ostatniego okresu ale co najmniej miesiąc przed datą zakończenia umowy. U niektórych więc okres miedzy wysłaniem wniosku o rozwiazanie i przenosiny a faktycznym przeniesieniem trwa prawie 2 miesiące. ja tak miałem bo koniec umowy miałem 2lutego zdaje się a okres rozliczeniowy wypadał 27 każdego miesiąca.. Wypowiedzenie poszło w jeszcze w grudniu a przenieśli mi pod koniec lutego do Virgin. Jesli pamietam to coś tak to wyglądało.
Molibden - czemu wysyłasz już do nju, przecież "brak akceptacji" chyba Ci się skończy najwcześniej ok. 1 września ?
Ja już mam przeniesione numery rodziców bo umowy kończyły im się w lipcu. Druga umowa była do 27lipca i ten telefon w dniu 23 lipca został objęty akcja "zapraszającą do skorzystania z pełni usług" i wysłali mi pismo mimo ze mieli juz wniosek o wypowiedzenie także mnei to w ogóle nie dotyczyło tak naprawdę. Chciałbym rpzeneiśc brata i bratowa ale oni chyba łykną te 5zł bo on jest w Anglii i musi miec telefon teraz a do września nie przyjedzie tu chyba.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2014, 10:40 przez molibden, łącznie zmieniany 1 raz.

 #738212  autor: pazera
 06 sie 2014, 10:39
molibden pisze:
Żeby nie być gołosłownym. W umowie mam napisane, że mogę zlecić przeniesienie numeru do innego operatora bez zachowania terminu wypowiedzenia.
Nic nie rozumiem. My tu piszemy o ludziach którzy mają umowy które kończą się po 1 września (niektórym nawet za dwa lata, a ty piszesz ze już 3 sierpnia przenosiłeś numer. Czyli miałeś na czas nieokreślony albo w ogóle coś innego. T-mobile w interesującej nas sytuacji rozwiąże umowy 1 września
Ja swoją umowę podpisałem w lutym na dwa lata (rodzina 110 aka premium). W piśmie masz napisane, że zmiany wchodzą po 1 września, a czas na zmianę umowy vel. jej rozwiązanie masz do 1 września. Ja właśnie z tego skorzystałem, a zgodnie z moją umową (o czym pisałem w poprzednim poście) nie ma żadnego 30 dniowego okresu wypowiedzenia przy przechodzeniu do innego operatora tylko kary których nie mogą mi naliczyć bo zrywam umowę z powodu pisma.
Ostatnio zmieniony 06 sie 2014, 10:47 przez pazera, łącznie zmieniany 1 raz.

 #738214  autor: molibden
 06 sie 2014, 10:43
(o czym pisałem w poprzednim poście) nie ma żadnego 30 dniowego okresu rozliczeniowego.
Nie masz okresu rozliczeniowego? Teraz to już mnie zabiłeś :shock: Coś pomyliłeś najwyraźniej. Pierwsze słysze że T-mobile dawało umowy bez miesięcznego okresu wypowiedzenia, ale moze rzeczywiście były. Tylko na pewno nie była to standardowa akcja.

 #738216  autor: ahmed
 06 sie 2014, 10:47
[quote="molibden"][/quote]

ok, ok, ja mam brak akceptacji, pismo wysłałem przed 1 września, więc jak mi przeniosą na kartę 21 września zacznę dopiero działać z NJU. Chyba dobrze myślę.... :?

 #738223  autor: pazera
 06 sie 2014, 10:59
Wiadomo pomyłka. Chodziło o okres wypowiedzenia.


http://postimg.org/image/7cguytrv5/

http://postimg.org/image/iz0yzyf69/

http://postimg.org/image/6yfiz87rl/

Fakt, że nie jest uwzględnione przejście do innego operatora przez zerwanie umowy z powodu braku akceptacji nowych warunków. Konsultant powiedział mi że żadnych kar nie będę musiał płacić jeśli zrobię tak jak zrobiłem.

Poprawcie mnie jeśli się mylę

 #738226  autor: ukefake
 06 sie 2014, 11:01
ahmed pisze:O co chodzi z tym pełnomocnictwem, nie można chyba przenieść BEZ, skoro numer będzie na kartę w TM po powiedzmy 1 września ?
pisałem o tym dosłownie 2 strony wcześniej od twojego wpisu. dałem link do regulaminu. Wersji tweeterowej brak - trzeba się męczyć z czytaniem ze zrozumieniem ok połowy strony A4.

 #738229  autor: molibden
 06 sie 2014, 11:09
ok, ok, ja mam brak akceptacji, pismo wysłałem przed 1 września, więc jak mi przeniosą na kartę 21 września zacznę dopiero działać z NJU. Chyba dobrze myślę.... :?
Nie bardzo pojmuję bo nie czytałem twoich wczesniejszych wypowiedzi. Rozumuje tak. Masz telefon w Tmobile chcesz skorzystac z okazji i przejsć do Nju bo tak wybrałes i ma to ie odbyć przez przeniesienie na kartę? Normalnie jak koledzy powiedzieli. Wysyłasz własną rezygnacje z podaniem uzasadnienia ze się nei zgadzasz na nowe warunki i prosisz o przeniesienie do systemu prepaid w tmobile. To koledzy dokładniej wyjasnią bo ja tego nigdy nie robiłem. 1 września przeniosą cię na kartę i wtedy raz dwa składasz wniosek w nju o przenosiny do nich i tyle. Nei wiem ile to potrwa. nju musi wysłac papier do tmobile, otrzymać wnioski powrotne, tobie karty wysłac i z chwila podpisania umowy u kuriera powinienes miec sygnał i numer tymczasowy a numer przeniesiony do nju będzie w dwa, trzy dni chyba. Nigdy nie przenosiłem z karty na abo tylko w odwrotną stronę.

 #738291  autor: ciekawy
 06 sie 2014, 15:04
ahmed pisze:
ciekawy pisze:........wszystko załatwią zgodnie z tym pełnomocnictwem które podpisujesz przy wniosku o przeniesienie numeru
no tak ale to nie będzie już przeniesienie z abonamentu na abonament z rabatem u nowego operatora np. 6 m-cy w PLAY, zgadza się ? ...tylko nowa umowa....
nie z abonamentu ale z innej sieci,

jak chcesz skoczyć prosto z abonamentu do innej sieci czyli Play to jak dostaniesz odpowiedź od T kiedyś masz wylecieć z abonamentu w to na dzień przeniesienia numeru podaj ostatni dzień kiedy numer będzie jeszcze w abonamencie w T najwyżej doliczą kare za dzień, a to już raczej nie powinno być dużo, a wniosek o przeniesienie numeru z abonamentu w T złóż w Play na jakiś tydzień wcześniej przed końcem umowy i będzie przejście z abonamentu,

czyli jak będziesz miał datę końca umowy w T to w Play nie podajesz, że rozwiązujesz z dniem końca umowy tylko konkretny ostatni dzień kiedy numer będzie w abonamencie w T, np jak napiszą że rozwiazanie umowy będzie 2 września, to w Play jako datę kiedy ma wskoczyć numer podajesz 1 września, ostatecznie 2 września jeśli jeszcze wtedy numer będzie w umowie, lepiej się dowiedzieć w T czy ten ostatni dzień liczy się jeszcze jako ten w którym numer jest w abonamencie, jak nie jesteś pewien to możesz podać date na dzień wcześniej, jak puszczą numer bez kary i nawet jak naliczą coś tam za 1-2 dni wcześniejszego rozwiązania umowy to nie powinna to być duża kasa,

upwenij się w Play czy nie dadzą tego samego jak przejdziesz z karty T, jak nie to zrób tak jak napisałem, wniosek o przeniesienie numeru na minimum tydzień wcześniej w Play na ostatni albo przedostatni dzień umowy abonamentowej w T,

pazera, skąd dział który w T rozwiązuje umowy, nalicza kary ma wiedzieć, że przechodzisz z powodu braku akceptacji zmian skor nie mają tego na papierze ?
konsultant z którym rozmawiałeś tylko potwierdził, że jeśli z tego powodu rozwiążesz umowe to nie będzie kary, ale to nic nie jest warte te jego słowa bo skąd T ma o tym wiedzieć że umowa będzie rozwiązana z powodu braku akceptacji zmian jeśli nowa sieć wyśle info że klient zrywa umowe i tu nie podaje powodu tylko czy zrywasz na końcu umowy czy na konkretny dzień i to wszystko w komunikacji między sieciami, T ma prawo naliczyć kare i nie ma podstaw do nienaliczania kary bo nawet tej podstawy T nie dałeś w postaci papieru, że zrywasz bo nie akceptujesz zmian, zrobisz jak zechcesz,

dziwie się, że ludzie którzy chcą odejść z T nie chcą nawet powiadomić T pisemnie że zrywają umowe z tego powodu tylko wolą niewyjanioną sytuacje w T i od razu do nowej sieci, a w starej zostaje dług w postaci kary, a nowej sieci to kompletnie nie interesuje bo dba o swoje interesy i nie będzie za klienta myśleć jak ma prawidłowo rozwiązać umowe bo to nie należy nawet do ich kompetencji, numer przyjmą, kara będzie naliczona temu kto przechodzi ze źle rozwiazaną umową,

przyjęcie numeru należy do nowej sieci i nic im do kary, kara należy do starej sieci i jak się ze starą siecią nie dogadasz żeby nie naiczali kary to ją naliczą bo dlaczego nie skoro nawet komuś się nie chciało napisać dlaczego rozwiązuje umowe i wysłać poleconym, bez tego będzie to standardowe rozwiązanie umowy z karą,

po co rozmawiacie z konsultantami jak ja wam powtarzałem, że nie należy pytać konsultantów czyli sprzedawców o kwestie którymi zajmują się prawnicy, a tu dalej pojawiają sie tacy, którzy piszą, że konsultant tak powiedział, no to super, a macie to na piśmie od konsultanta, że chodzi o konkretny numer ? nie, to nic to nie jest warte, każdy może potwierdzić ogólną zasade ale nie każdy może napisać, że rozwiązuje umowe dla konkretnego numeru konkretnego dnia bez kary, tylko taki papier od T tyczący się konkretnego numeru jest coś wart,

może rzeczywiście niektórzy powinni rozwiązać umowe tak żeby T przyslało kare do zapłacenia, to może by to was czegokolwiek nauczyło, np czytać ze zrozumieniem to co już ktoś wcześniej napisał

 #738307  autor: pazera
 06 sie 2014, 15:56
Jeśli rozwiązuję umowę teraz to nieważne jaki jest powód, skoro dzieje się to w tym miesiącu to jednoznacznie wskazuje na brak akceptacji.

Słowa konsultanta są bardzo ważne bo jeśli wprowadzi on was w błąd to umowa taka nie jest ważna. Zapytałem się dokładnie czy jeśli rozwiąże umowę w sposób w jaki to zrobiłem to czy zostaną naliczone jakieś kary. Powiedział, że nie i w razie doliczenia mi do faktury choćby grosika od razu będę leciał z reklamacją.

 #738320  autor: amari
 06 sie 2014, 16:36
A ja dodam od siebie że dziś miałem drugą rozmowę z konsultantką "utrzymania klienta" - pani zmęczonym i totalnie zblazowanym głosem powtórzyła mi te same oferty co wcześniej i pobredziła coś o tym ze - tu UWAGA - takie jest życie, że jakby Tmob tak nie zrobił wówczas TYSIACE klientów byłoby niezadowolonych bo nie miałoby możliwości żeby skorzystać z super oferty JUMP....
Muszę przyznać że nie miałem zadnego kontrargumentu - po prostu zatkało mnie, że potrafia już wymyślać takie argumenty.

Ale polecam uwadze to że konsultanci moga sobie mówić co chcą - nie jestem pewny czy nagranie ma tu moc prawną, bo konsultant nie został poinformowany o tym fakcie i mozna sobie takim nagraniem narobić kłopotów. A nagranie ze strony tmob nie zostanie nigdy znalezione - i tez w swietle prawa, bo informują o tym przed połączeniem. A nawet jak to będzie to kilka lat po całym wydarzeniu i nawet ewentualna kara będzie miała zerowe znaczenie dla takiego kolosa.
Dlatego - lepiej zrobić wszystko tak, zeby nie było niedomówień. Bo za miesiąc ten sam konsultant będzie udawał że nie pamięta w ogóle takiej akcji 5pln, za to będzie się stosował do litery prawa. To klasyka gatunku.

Zwrócę tu uwagę na to samo "maleństwo", które dziwi wielu ludzi także w tym wątku - że informacje są przysyłane zwykłym listem. Czyli - nadawca nie wie dokładnie, kiedy odbiorca odczytał infromację, jest to tylko domniemane ze w ciągu całego miesiaca będzie to doręczone. Czy jest to zgodne z prawem - nie wiem, i nie interesuje mnie to specjalnie, bo wydaje mi się ze gazownia i elektrownie robią podobnie.
Ale chodzi mi o ten fakt, ze za dwa miesiace tmob moze nałozyć karę za przeniesienie, bo przeciez dany człowiek przenosił numer "z własnej inicjatywy", bez związku z listem od tmob. Poniewaz daty odebrania nie ma - rzeczywiście mozna się spierac kto jest tu "na prawie", a brak jasnego powodu wypowiedzenia moze być tu kluczowy. Oczywiscie - mozliwe ze tmob faktycznie zastosował tu tę "specjalną flagę" i z automatu traktuje tak wszystkie wypowiedzenia z oznaczonych numerów - także ze wzgledu na własną wygodę bo nawet taki kolos moze sie zatkać tego typu sprawami. Jak ktoś nie lubi ryzyka - to lepiej mieć zawsze zabezpieczone tego typu szczegóły.

 #738325  autor: ukefake
 06 sie 2014, 16:57
pazera pisze:Jeśli rozwiązuję umowę teraz to nieważne jaki jest powód, skoro dzieje się to w tym miesiącu to jednoznacznie wskazuje na brak akceptacji.
naprawdę uważasz że operator ma szklaną kulę i z góry wie co klient ma na myśli? proszę cię ... :-D
z formalnego punktu widzenia operator może poznać powód rozwiązania umowy tylko w jeden sposób: pisemny, na wypowiedzeniu.

 #738326  autor: Kryniczanin
 06 sie 2014, 17:02
Jeśli rozwiązuję umowę teraz to nieważne jaki jest powód, skoro dzieje się to w tym miesiącu to jednoznacznie wskazuje na brak akceptacji.
Pewny jesteś swego? Bo ja w życiu bym takiego nr nie ryzykował.

 #738335  autor: ciekawy
 06 sie 2014, 17:29
pazera pisze:Jeśli rozwiązuję umowę teraz to nieważne jaki jest powód, skoro dzieje się to w tym miesiącu to jednoznacznie wskazuje na brak akceptacji.

Słowa konsultanta są bardzo ważne bo jeśli wprowadzi on was w błąd to umowa taka nie jest ważna. Zapytałem się dokładnie czy jeśli rozwiąże umowę w sposób w jaki to zrobiłem to czy zostaną naliczone jakieś kary. Powiedział, że nie i w razie doliczenia mi do faktury choćby grosika od razu będę leciał z reklamacją.
,

jak nieważne z jakiego powodu to dlaczego każdej umowy terminowej nie można sobie rozwiązać kiedy się chce bez kary i dlaczego w prawie jest zapis że tylko z tego powodu można rozwiązać umowe jeśli nie jest ważne z jakiego powodu rozwiązujesz umowe ?

skoro tak uważasz to zrób sobie jak chcesz tylko potem nie szukaj pomocy na forum albo gdzieś typu rozwiązałem umowe z T i naliczyli mi kare, a wysłałeś im papier że rezygnujesz bo nie chcesz nowych warunków ? nie, no to zostaje zapłacić kare w całości albo w ratach jak T się zgodzi,

to twoja odpowiedzialność i sam odpowiesz jeśli źle rozwiążesz umowe, nikomu tu na forum nie robisz łaski że dobrze rozwiazesz umowe, to jest twój interes, a jak czytam takie wypowiedzi to mam wrażenie, że myślisz, że jak zrobisz tak jak powinieneś to zrobisz komuś łaskę, nie, na odwrót, to inni robią łaskę że dobrze doradzją, a w interesie T jest niejednoznaczna sytuacja bo im więcej źle rozwiązanych umów tym większe pole do popisu ma T bo np złoży propozycje nie do odrzucenia typu darujemy ci kare ale cofasz wypowiedzenie i kontynuujesz starą umowe a w najlepszym przypadku przedłużasz na nowych warunkach
Ostatnio zmieniony 06 sie 2014, 17:44 przez ciekawy, łącznie zmieniany 1 raz.

 #738336  autor: user_delete21
 06 sie 2014, 17:31
pazera, zmiana cennika powoduje zwolnienie z zapłaty kary umownej (= zwrotu przyznanej ulgi). To, co podkreśliłeś na skanach z umowy to rekompensata za rozwiązanie umowy bez zachowania terminu wypowiedznia, i z zapłaty tejże nie jesteś zwolniony.
  • Strona 15 z 37
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 37
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 37