• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 54
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 54

 #337463  autor: sonicpb
 26 maja 2009, 18:56
tian pisze:byly jeszcze inne cyrki, ze za wczesnie, ze za pozno.. doslownie czepiali sie wszystkiego! Na sam koniec nawet tego, ze nie pojawilem sie w punkcie najblizszym swojego zamieszkania! Czyzby to byl obowiazek?
każdy salon jest rozliczany osobno, dlatego mogą się czepiać np. tego, że rozwiązujesz umowę w innym salonie niż podpisałeś, lub tak jak w Twoim przypadku, dlaczego nie poszedłeś do salonu do którego masz bliżej:) wszystko kręci się wokół pieniędzy, bo im więcej umów podpiszą tym większą kasę dostaną i tak samo działa w drugą stronę, im więcej umów będzie zerwanych tym bardziej im będą ciąć zarobki;)
Sig pisze:Natualnie było kilka nieścisłości - np. sądził że nie można złożyć wniosku przed otrzymaniem faktury. Nie była to zła wola, po prostu brak informacji.
żadne nieścisłości, proszę wziąć do ręki regulamin plusa(stary regulamin bo ten nas jeszcze obowiązuje) przejść do paragrafu 17 punktu 5. Jest tam wyraźnie napisane: "W przypadku zmian w Regulaminie Abonent ma prawo w terminie 7 dni OD UPŁYWU TERMINU PŁATNOŚCI RACHUNKU TELEFONICZNEGO, z którym przysłane zostało zawiadomienie o zmianie, wypowiedzieć umowę". Zatem oczywistym jest że mamy DOKŁADNIE 7 dni na złożenie wypowiedzenia, nie więcej, nie mniej, 7 dni:) w innym przypadku będzie naliczana kara umowna:) pozdrawiam

 #337465  autor: sochaczew
 26 maja 2009, 19:00
sonicpb - głupoty piszesz!!!!! juz była o tym mowa na forum wiele razy, potwierdzona w salonach i oficjalne pisma z BOKa!!! 7 dni od upływu to ostateczny termin na wypowiedzenie a wypowiedziec mozesz w momencie jak powziąłeś info o zmianie regulaminu. Np termin płatności do 27.05 czyli maks 02.06 ALE REZYGNACJE MOZESZ ZŁOŻYĆ JUŻ NP. 15.05

 #337468  autor: sonicpb
 26 maja 2009, 19:10
tak sądzisz? a znajdzie się osoba, która potwierdzi iż złożyła wcześniej rezygnacje i takowa doszła do skutku? jeżeli tak, to sam będę bardzo zaskoczony i jednocześnie zdziwiony. regulamin WYRAŹNIE wyznacza przedział czasowy w którym należy złożyć wypowiedzenie.

 #337469  autor: Sig
 26 maja 2009, 19:12
jako, ze zostałem posrednio wywołany do tablicy...
Z BOK Plus
Odpowiedź (Dominik Sambor) 21/05/2009 19:50
Uprzejmie Pana informuję, że w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A., przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji odszkodowawczych w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przesłane zostało powiadomienie o zmianie. Jednak w takiej sytuacji nie ma możliwości przeniesienia numeru do Simplusa.
Wypowiedzenie można złożyć jeszcze przed otrzymaniem faktury z informacją o zmianie regulaminu.

Zresztą było wałkowane masę razy.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #337471  autor: sonicpb
 26 maja 2009, 19:18
w porządku, do całej układanki brakuje mi jakiegoś namacalnego dowodu, w postaci abonenta, który złożył wcześniej rezygnacje i którego rezygnacja doszła do skutku bez poniesienia żadnych konsekwencji odszkodowawczych :)

właściwie mnie to mało interesuję, ja złożę wypowiedzenie zgodnie z regulaminem, chodzi tylko o prawdziwość informacji które udzielają BOK-owcy:)
bardziej mi zależy na tym czy można przejść do simplusa, bo to pismo które dostał kubik wygląda interesująco:P

 #337474  autor: sochaczew
 26 maja 2009, 19:25
sonicpb pisze:w porządku, do całej układanki brakuje mi jakiegoś namacalnego dowodu, w postaci abonenta, który złożył wcześniej rezygnacje i którego rezygnacja doszła do skutku bez poniesienia żadnych konsekwencji odszkodowawczych :)

właściwie mnie to mało interesuję, ja złożę wypowiedzenie zgodnie z regulaminem, chodzi tylko o prawdziwość informacji które udzielają BOK-owcy:)
bardziej mi zależy na tym czy można przejść do simplusa, bo to pismo które dostał kubik wygląda interesująco:P
Ja tak złożyłem rezygnację i jeszcze kilka osób na tym forum. Została przyjęta i potwierdzona, że bez konsekwencji odszkodowawczych :-).

Ps. pamiętaj o tym, że w salonie robią problemy i może się okazać, że 7 dni będzie dla Ciebie za mało :-). Znam już taki namacalny przypadek. Pozdro.

 #337477  autor: Sig
 26 maja 2009, 19:29
@sonicpb
Specjalnie dla Ciebie zadzwoniłem na 2601, żeby potwierdzić (zresztą sam chciałem się spytać czy konsultant przesłał co tam miał, bo w ebok nie widziałem żadnej informacji - co w sumie radz zrobić też innym składającym, mały wydatek ,a mamy pewność). Nie wiem czy teraz standardowo tak jest, ale na powitaniu była opcja wyboru oferty dla odchodzących z powodu regulaminu - nie sprawdzałem.

W każdym bądź razie wszystko jest ok, numer przestanie działać 23 Czerwca, bez żadnej kary.
Nowe pakiety internetowe w Simplus tylko mnie utwierdziły w słuszności rezygnacji z abonamentu.

Aha, faktury nadal nie mam, ale to wina poczty. Właśnie dlatego można było wypowiedzieć od ogłoszenia - papierowe faktury to nie polecone, czy mejle - mogą łatwo zaginąć, albo przyjść z gigantycznym opóźnieniem (raz jedna przyszła po terminie płatnosci ;-)).

mam nadzieję, że to dość namacalne...

 #337479  autor: vinc
 26 maja 2009, 19:36
sonicpb pisze:tian napisał/a:
byly jeszcze inne cyrki, ze za wczesnie, ze za pozno.. doslownie czepiali sie wszystkiego! Na sam koniec nawet tego, ze nie pojawilem sie w punkcie najblizszym swojego zamieszkania! Czyzby to byl obowiazek?


każdy salon jest rozliczany osobno, dlatego mogą się czepiać np. tego, że rozwiązujesz umowę w innym salonie niż podpisałeś, lub tak jak w Twoim przypadku, dlaczego nie poszedłeś do salonu do którego masz bliżej:) wszystko kręci się wokół pieniędzy, bo im więcej umów podpiszą tym większą kasę dostaną i tak samo działa w drugą stronę, im więcej umów będzie zerwanych tym bardziej im będą ciąć zarobki;)
Wybacz, ale chyba sam wymyśliłeś to o tym cięciu zarobków z powodu zerwanych umów :roll: Matko to nie jest PKO BP gdzie prawie wszystko trzeba załatwiać w placówce, w której się daną usługę wybrało...

Obrazek

 #337482  autor: sonicpb
 26 maja 2009, 19:44
vinc pisze:
sonicpb pisze:tian napisał/a:
byly jeszcze inne cyrki, ze za wczesnie, ze za pozno.. doslownie czepiali sie wszystkiego! Na sam koniec nawet tego, ze nie pojawilem sie w punkcie najblizszym swojego zamieszkania! Czyzby to byl obowiazek?


każdy salon jest rozliczany osobno, dlatego mogą się czepiać np. tego, że rozwiązujesz umowę w innym salonie niż podpisałeś, lub tak jak w Twoim przypadku, dlaczego nie poszedłeś do salonu do którego masz bliżej:) wszystko kręci się wokół pieniędzy, bo im więcej umów podpiszą tym większą kasę dostaną i tak samo działa w drugą stronę, im więcej umów będzie zerwanych tym bardziej im będą ciąć zarobki;)
Wybacz, ale chyba sam wymyśliłeś to o tym cięciu zarobków z powodu zerwanych umów :roll: Matko to nie jest PKO BP gdzie prawie wszystko trzeba załatwiać w placówce, w której się daną usługę wybrało...
taki informacje otrzymałem od człowieka w salonie plusa;) nie mam powodu, żeby coś wymyślać:) zastanawia mnie jedna rzecz, co musiałbym powiedzieć takiemu człowiekowi aby bez zbędnej dyskusji przyjął ode mnie rezygnacje:)

 #337483  autor: sochaczew
 26 maja 2009, 19:45
SING - czyli Ty też złożyłeś wypowiedzenie przed terminem płatności faktury i masz potwierdzenie, że bez kary, tak? sonicpb niech czeka az mu foka po terminie przyjdzie :-P

 #337503  autor: mmdl
 26 maja 2009, 20:37
Czyli jak mam date platnosci rachunku 20.05 to mam czas na zerwanie tylko do jutra?

 #337506  autor: kalion
 26 maja 2009, 20:46
Tak. 20 data upływu płatności rachunku + 7 dni = 27 data graniczna(czyli ostatni dzwonek) czyli masz czas z tego co rozumiem jutro do 23:59:59 ;). 28 jest już traktowany jako data zaakceptowania przez ciebie zmian i nie możesz już wypowiedzieć z tego powodu umowy.
-
ryszard233, jest to już wałkowane cały czas, z wątku wynika że nie masz się czego obawiać!.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 20:58 przez kalion, łącznie zmieniany 5 razy.

 #337510  autor: ryszard233
 26 maja 2009, 20:51
Witam...ja zlozylem rezygnacje 22.05. f-re z powiadomieniem dostane okolo 4 czerwca...czyli rozumiem ze zaplace kare umowna.....prosze niech ktos zprecyzuje to wszystko...mozna zlozyc przed terminem tych 7dni? czy to jest ostateczny termin zlozenia wypowiedzenia?dzieki

 #337512  autor: vinc
 26 maja 2009, 20:54
ryszard233 pisze:mozna zlozyc przed terminem tych 7dni? czy to jest ostateczny termin zlozenia wypowiedzenia?dzieki
Można złożyć wcześniej, a tak jak napisałeś te 7 dni to termin ostateczny. Przecież musi być określony jakiś okres do składania tych wypowiedzeń, a Plus zrobił jak zrobił... Trudno :)

Obrazek

 #337513  autor: kojot78
 26 maja 2009, 21:00
ryszard233 pisze:Witam...ja zlozylem rezygnacje 22.05. f-re z powiadomieniem dostane okolo 4 czerwca...czyli rozumiem ze zaplace kare umowna.....prosze niech ktos zprecyzuje to wszystko...mozna zlozyc przed terminem tych 7dni? czy to jest ostateczny termin zlozenia wypowiedzenia?dzieki
Nie dostaniesz żadnej kary! Nie musisz dostać od nich powiadomienia. Możesz np. sam odwiedzać Plusa codziennie i pytać czy coś się zmieniło w regulaminie i jeśli tak to poprosić aby takowy Ci pokazali ;)

Powtarzam! PLUS określił jedynie datę końcową ! Oznacza to że ostateczny termin masz -> 7 dni od daty płatności. Jeśli 4.06 dostaniesz dopiero powiadomienie to płatność masz np. na 20.06 + 7 dni. A wcześniej kiedy zechcesz od momentu gdy był dostępny nowy reg. - > a był dostępny (można było go poczytać np. w salonach) od 04.05.
Np. Ja składałem 12.05 wypowiedzenie a termin do kiedy mogłem to zrobić mija jutro.
Przy okazji muszę tutaj pochwalić bydgoski salon na Gdańskiej 65-> Co prawda w pierwszej chwili Pani nie wiedziała o co mi chodzi (ale pewnie byłem jednym z pierwszych ;) dzień czy dwa wcześniej był nius na telepolis ;) ) Jednak gdy tylko spojrzała w system powiedziała, że nie ma problemu (oczywiście podpytała czy tylko regulamin i czy to moja ostateczna decyzja, czyli kulturalnie starała się klienta zatrzymać) , skoro nie akceptuję reg. i wydrukowała kwity z adnotacją o braku akceptacji i zapewnieniem że na pewno żadnej kary nie zapłacę.
pozdr.
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 21:04 przez kojot78, łącznie zmieniany 1 raz.

 #337516  autor: sochaczew
 26 maja 2009, 21:03
Ja dzisiaj dostałem pismo potwierdzające rozwiązanie umowy i nic tam nie jest napisane, że zapłacę karę a tez rozwiazalem wczesniej, z tym, ze ja zlozylem wypowiedzenie po wczesniejszym zaplaceniu faktury ale na 100% mozna bylo złożyć i przed zapłaceniem :-). A ktos mial jeszcze napisać do UKE w tej sprawie jak pamiętam?

 #337518  autor: kojot78
 26 maja 2009, 21:06
Wydaje mi się że Plus wspomina jedynie o terminie płatności. Zapłacenie rachunku nie powinno mieć moim zdaniem nic do rzeczy.

 #337520  autor: sochaczew
 26 maja 2009, 21:09
kojot78 pisze:Wydaje mi się że Plus wspomina jedynie o terminie płatności. Zapłacenie rachunku nie powinno mieć moim zdaniem nic do rzeczy.
Z tych wszystkich odpowiedzi wynika, że nie ale jak to mowia: "szczerzonego Pan Bóg szczerze" :-P

 #337538  autor: elrond
 26 maja 2009, 22:08
Pytanie do tych co już złożyli wypowiedzenie - kiedy sie płaci Plusowi za ucieczkę? Podczas składania rezygnacji czy gdzieś później? Kiedy?

 #337574  autor: the_neptun
 27 maja 2009, 01:11
przeczytalem wszystko i nie znalazlem mojego przypadku ;/

okolo miesiaca temu przedluzylem umowe na jednym numerze- czyli nowy regulami zostal podpisany?? juz gdzies zaginal i nie moge odnalezc by sprawdzic..

czy w takiej sytuacji moge zerwac umowe na wybrane przeze mnie numery??

pozdrawiam
  • Strona 15 z 54
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 54
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 54