DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 15 z 28
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 28
 #1154397  autor: fpiotro123
 22 lip 2023, 12:28
Karlos20 pisze:
22 lip 2023, 10:20
fpiotro123: zawsze pierwsza faktura będzie wyższa, bo rozliczany jest okres od aktywacji do końca miesiąca kalendarzowego + kolejny pełny miesiąc.
Limit wydatków się unormuje w nowym okresie rozliczeniowym. Pierwszego dnia po aktywacji net powinien działać w lejku 1 mbps. Następnego dnia otrzymujesz pełny limit transferu danych.
Sprawdź co Tobie pokazują kody USSD:
> pakiet internetowy *106#
> limit wydatków *102#
> nie sugeruj się kodem *101# który pokazuje 0 minut - masz nielimitowane połączenia na komórkowe i stacjonarne (za wyjątkiem numerów specjalnych czy do BOK Vectry - masz alternatywne numery do BOK które wliczają się do połączeń nielimitowanych).
*106# pokazuje Stan pakietu transmisji danych to 0BYTES
*102# w ramach miesiecznego limitu wydatkow pozostalo ci do wykorzystania 59,95zł
Martwi mnie bardziej limit wydatkow. Aktywacja miala kosztowac 1zl. Wiec skad wzielo ze 100zl wydatek ze pokazuje ze zostalo 59,95,
Internet mam zablokowany. Nic nie moge zrobic, nawet nie dziala lejek.
 #1154400  autor: KC-KARLOS
 22 lip 2023, 12:44
fpiotro123: sprawdź ustawienia punktu APN: "internet" to prawidłowy punkt dostępu.
Włącz w telefonie funkcję "transmisja danych w roamingu", gdyż Play w ofercie Vectry oferuje zapasowy zasięg Orange max do 2025 roku. Może się przydać, przy słabszym sygnale Playa.
Włącz na kilka sekund i następnie wyłącz tryb samolotowy. Powinny odświeżyć ustawienia sieciowe.

100 zł limit wydatków to podstawowy limit poza abonamentem, unormuje się 1go sierpnia, gdy wejdziesz w nowy okres rozliczeniowy - obecnie masz niepełny okres, więc limit jest rozliczony proporcjonalnie. Jeśli nie wykonywałeś aktywności cennikowej, to kwota wydana w ramach limitu wydatków nie powinna się pojawić.
Aktywacja nie wlicza się w limit wydatków i jest płatna wraz z pierwszą fakturą, którą dostaniesz między 4 a 8 dniem miesiąca kalendarzowego - dostaniesz maila i powiadomienie z aplikacji Strefa Klienta Vectra.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154409  autor: fpiotro123
 22 lip 2023, 13:53
APN prawidlowy, roaming krajowy i miedzynarodowy wlaczony i sie nie da uzywac internetu, LTE lapie ale nic nie dziala , jakby zblokowane
 #1154410  autor: KC-KARLOS
 22 lip 2023, 13:56
fpiotro123: ustaw ręcznie zasięg Orange. Spróbuj jeszcze wyłączyć i ponownie włączyć telefon.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154444  autor: fpiotro123
 22 lip 2023, 19:24
Karlos20 pisze:
22 lip 2023, 13:56
fpiotro123: ustaw ręcznie zasięg Orange. Spróbuj jeszcze wyłączyć i ponownie włączyć telefon.
Z roamingu Orange mnie Wyrzuca praktycznie odrazu
 #1154445  autor: KC-KARLOS
 22 lip 2023, 19:25
fpiotro123: czy uruchamiałeś ponownie telefon? Sprawdzałeś kartę SIM w innym telefonie?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154449  autor: TomLee
 22 lip 2023, 19:49
Należy zadzwonić na infolinię Vectry. Problem może być po ich stronie. Miałem tak na jednej karcie sim.
 #1154475  autor: fpiotro123
 23 lip 2023, 10:53
TomLee pisze:
22 lip 2023, 19:49
Należy zadzwonić na infolinię Vectry. Problem może być po ich stronie. Miałem tak na jednej karcie sim.
Wlasnie z nimi probuje pisac poraz 5 i mnie chamsko rozłacząją. Sprobuje zaraz jeszcze na infolinie bo nadal ten problem nie ustąpił. Na chwile obecną nie jestem zadowolony z VECTRA- gdybym wiedzial ze beda takie problemy to bym nawet nie wchodził na ich stronę. :(
EDIT: Ha, odkrylem ze VECTRA dzis mi wszystko zablokowala, nie moge dzwonic , pisac wiadomosci ani korzystac z internetu. Bede jak najszybciej odchodzil z tej sieci.
 #1154476  autor: KC-KARLOS
 23 lip 2023, 11:17
fpiotro123: zadzwoń natychmiast do obsługi klienta i wyjaśnij szybko sprawę. Czatem niczym nie wskórasz.

Daj im jeszcze jedną szansę, możliwe, że coś się zblokowało - tak się zdarza w każdej sieci przy śladowej ilości klientów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154479  autor: fpiotro123
 23 lip 2023, 11:50
Karlos20 pisze:
23 lip 2023, 11:17
fpiotro123: zadzwoń natychmiast do obsługi klienta i wyjaśnij szybko sprawę. Czatem niczym nie wskórasz.

Daj im jeszcze jedną szansę, możliwe, że coś się zblokowało - tak się zdarza w każdej sieci przy śladowej ilości klientów.
Wlasnie czekam 30 minut na infolini i juz sie powoli poddaje
 #1154482  autor: KC-KARLOS
 23 lip 2023, 12:32
fpiotro123: dzwoń na infolinię techniczną, szybciej się połączysz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154493  autor: TomLee
 23 lip 2023, 14:44
fpiotro123: problemy są tylko na początku. Potem już nie będzie potrzeby kontaktu z bok. U mnie są 3 karty sim i wszystko ok. Ale na początku były problemy, które szybko rozwiązano
 #1154541  autor: Vieslav
 23 lip 2023, 21:20
Llordus pisze:
20 lip 2023, 08:54
W poniedziałek wieczorem zleciłem przeniesienie moich numerów.
We wtorek dostałem potwierdzenia warunków na maila, jak również orange przyklepał przeniesienie numeru w najbliższy poniedziałek, 24 lipca.

Zonk polega na tym, że vectra nie wysłała jeszcze kurierem simek. Nie mają nawet numeru przewozowego, co znaczy że nawet tego nie wprowadzili w system inpostu :/

No i jest problem, bo wychodzi na to że nie tylko nie dostane simek do jutra, ale i w poniedziałek też ich nie będę mieć. W rezultacie okaże się że dziecko straci jakikolwiek kontakt ze światem na cały tydzień (bo wyjeżdża w sobotę), a pozostałe numery przynajmniej w poniedziałek (jak nie więcej) też będą bez łączności.
W jaki sposób przenosisz numery? Kurierem czy stacjonarnie w BOK? Rozumiem, że kurier już raz był z wnioskiem MNP skoro Orange "uwolniło" numery? Dopóki nie podpiszesz umowy, a ta przyjdzie z kartą SIM, to nic nie powinno się stać złego z numerami. Zerknij kilka stron wcześniej, pisałem jak proces przebiegał w moim przypadku z dokładnymi datami. Ostatecznie możesz zablokować przeniesienie w Orange i spróbować drugi raz.
fpiotro123 pisze: EDIT: Ha, odkrylem ze VECTRA dzis mi wszystko zablokowala, nie moge dzwonic , pisac wiadomosci ani korzystac z internetu. Bede jak najszybciej odchodzil z tej sieci.
W pierwszej dobie również miałem problemy, ale jeden telefon na infolinię wszystko rozwiązał i od tamtej pory wszystko u mnie działa.
BTW w niedzielę infolinia raczej jest nieczynna...
 #1154558  autor: Durek
 24 lip 2023, 07:14
U znajomej też ostatnio problemy na 2 numerach. Pierwszy dokupiony pakiet internetu w roamingu aktywował się po 5 minutach. W następnym dniu kolejne 2 już się nie aktywowały, choć po zamówieniu miały status aktywny, w historii widniały jako zamówiony. Usunęli je i ... chcieli aktywować ręcznie. Coś nie wypaliło. Za 15 zł dodało 10 GB w kraju, ale w roamingu dodało tylko 1 zamiast 2,95 GB. Dodatkowo z Illiad Italy mieli problemy, dzieciak zdąrzył przyjechać, problem do dzisiaj nie rozwiązany, choć zbliża się 14 dniowym termin jak poszła reklamacja. Na problemy techniczne mają wywalone. W sobotę po godz. 15 dokupiłem na innym numerze, (który jest w Polsce) dodatkowe dane za 15 zł bo netu zero, nawet na lejku !! Po blisko 36h pakiet nie jest włączony, status ma zamówiony pomimo, że było info AKTYWNY po zakupie. Net ruszył ... na lejku... zamiast 10GB dodało 1,73 GB choć nie spowodowało to wzrostu prędkości, tylko odetkało lejek. Także VECTRA jest OK do czasu, aż się nie posypie co na szczęście moje numery omija.
 #1154563  autor: fpiotro123
 24 lip 2023, 09:44
Niestety, 4 dzien od aktywacji numeru a numer nie dziala- znaczy dziala a uslugi nie. Niby mialy dzialac od dzisiejszej polnocy a nadal nic. Aktualnie musze isc do sklepu kupic starter by byc w kontakcie z innymi bo polaczenia i internet zblokowane. Jestem bardzo niezadowolony z ich uslug i smialo nie polecam innym
 #1154572  autor: KC-KARLOS
 24 lip 2023, 10:48
fpiotro123: dzwoń do obsługi klienta do działu technicznego, zamiast narzekać. Za nienależycie świadczone usługi należy się Tobie rekompensata. Działaj zanim będzie za późno, gdy przyjdzie faktura w przyszłym miesiącu. Możesz też przenieść numer (o ile masz umowę bezterminową), ale to potrwa minimum miesiąc czasu, a tyle nie chcesz czekać.

Masakra, zamiast brać sprawy w swoje ręce i minimalizować problemy, niektórzy tylko je nawarstwiają swoją bezradnością, a potem jest płacz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154697  autor: Llordus
 26 lip 2023, 14:13
Vieslav pisze:
23 lip 2023, 21:20
W jaki sposób przenosisz numery? Kurierem czy stacjonarnie w BOK? Rozumiem, że kurier już raz był z wnioskiem MNP skoro Orange "uwolniło" numery? Dopóki nie podpiszesz umowy, a ta przyjdzie z kartą SIM, to nic nie powinno się stać złego z numerami. Zerknij kilka stron wcześniej, pisałem jak proces przebiegał w moim przypadku z dokładnymi datami. Ostatecznie możesz zablokować przeniesienie w Orange i spróbować drugi raz.
Sorry.
Dopiero teraz zauważyłem pytanie do mnie :)

Generalnie zlecenie szło przez infolinię, kwity i simki dotarły do mnie kurierem.
Wyrobili się na czas i nawet ogarnęli po moim telefonie na infolinię w czwartek.
I to jest jedyna dobra rzecz na temat tych przenosin, jaką mogę powiedzieć.

Klasyczne "siostry, ja tu widzę niezły burdel" nawet w połowie nie oddaje pierdolnika jaki w tej firmie panuje.

Każdy z konsultantów mówił co innego nt samego procesu. Sam proces też przebiegł zupełnie inaczej.
W efekcie nic nie działa, nikt nie wie dlaczego.

Numery przeniesione w nocy z poniedziałku na wtorek (wczoraj).
Wczoraj na żadnym urządzeniu nie miałem praktycznie internetu, ale dało się przedzwonić czy wysłać sms.
Dziś się jeszcze bardziej spieprzyło - nie tylko nie było netu, ale też nie dało się dzwonić i sms-ować.

Po dość zdecydowanym kontakcie z infolinią, i zgłoszeniu od razu reklamacji, jedyne co widzialnie się zmieniło to status moich numerów w systemie ebok - teraz już są 'aktywne' a nie 'zamówione'.

Ale netu nadal nie ma (tzn. wygląda jak by lejek nałożyli, co na jedno wychodzi) i dzwonić też się nie da (i tu zależnie, mam 2 różne komunikaty - o braku środków na koncie albo że po prostu się nie da i już).

Przyznam że mam dość, i zaczynam poważnie rozważać kolejne przeniesienie tych numerów :)
 #1154714  autor: bogna22
 26 lip 2023, 22:33
Vectra... klauzury inflacyjne +15%... i tak usługa "no-limit" kosztuje śmieszną kasę... ale Vectra ją zastosowała... 4mc po zawarciu Umowy. Tak informacyjnie zostawiam info.
Ale pełne VoWifi za 12zł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • Strona 15 z 28
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 28
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 28