Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
90
Rejestracja
26 kwie 2021, 10:33
Model telefonu
iPhone 13
*106# pokazuje Stan pakietu transmisji danych to 0BYTESKarlos20 pisze: ↑22 lip 2023, 10:20fpiotro123: zawsze pierwsza faktura będzie wyższa, bo rozliczany jest okres od aktywacji do końca miesiąca kalendarzowego + kolejny pełny miesiąc.
Limit wydatków się unormuje w nowym okresie rozliczeniowym. Pierwszego dnia po aktywacji net powinien działać w lejku 1 mbps. Następnego dnia otrzymujesz pełny limit transferu danych.
Sprawdź co Tobie pokazują kody USSD:
> pakiet internetowy *106#
> limit wydatków *102#
> nie sugeruj się kodem *101# który pokazuje 0 minut - masz nielimitowane połączenia na komórkowe i stacjonarne (za wyjątkiem numerów specjalnych czy do BOK Vectry - masz alternatywne numery do BOK które wliczają się do połączeń nielimitowanych).
Wlasnie z nimi probuje pisac poraz 5 i mnie chamsko rozłacząją. Sprobuje zaraz jeszcze na infolinie bo nadal ten problem nie ustąpił. Na chwile obecną nie jestem zadowolony z VECTRA- gdybym wiedzial ze beda takie problemy to bym nawet nie wchodził na ich stronę.
Wlasnie czekam 30 minut na infolini i juz sie powoli poddaje
W jaki sposób przenosisz numery? Kurierem czy stacjonarnie w BOK? Rozumiem, że kurier już raz był z wnioskiem MNP skoro Orange "uwolniło" numery? Dopóki nie podpiszesz umowy, a ta przyjdzie z kartą SIM, to nic nie powinno się stać złego z numerami. Zerknij kilka stron wcześniej, pisałem jak proces przebiegał w moim przypadku z dokładnymi datami. Ostatecznie możesz zablokować przeniesienie w Orange i spróbować drugi raz.Llordus pisze: ↑20 lip 2023, 08:54W poniedziałek wieczorem zleciłem przeniesienie moich numerów.
We wtorek dostałem potwierdzenia warunków na maila, jak również orange przyklepał przeniesienie numeru w najbliższy poniedziałek, 24 lipca.
Zonk polega na tym, że vectra nie wysłała jeszcze kurierem simek. Nie mają nawet numeru przewozowego, co znaczy że nawet tego nie wprowadzili w system inpostu :/
No i jest problem, bo wychodzi na to że nie tylko nie dostane simek do jutra, ale i w poniedziałek też ich nie będę mieć. W rezultacie okaże się że dziecko straci jakikolwiek kontakt ze światem na cały tydzień (bo wyjeżdża w sobotę), a pozostałe numery przynajmniej w poniedziałek (jak nie więcej) też będą bez łączności.
W pierwszej dobie również miałem problemy, ale jeden telefon na infolinię wszystko rozwiązał i od tamtej pory wszystko u mnie działa.fpiotro123 pisze: EDIT: Ha, odkrylem ze VECTRA dzis mi wszystko zablokowala, nie moge dzwonic , pisac wiadomosci ani korzystac z internetu. Bede jak najszybciej odchodzil z tej sieci.
Sorry.Vieslav pisze: ↑23 lip 2023, 21:20W jaki sposób przenosisz numery? Kurierem czy stacjonarnie w BOK? Rozumiem, że kurier już raz był z wnioskiem MNP skoro Orange "uwolniło" numery? Dopóki nie podpiszesz umowy, a ta przyjdzie z kartą SIM, to nic nie powinno się stać złego z numerami. Zerknij kilka stron wcześniej, pisałem jak proces przebiegał w moim przypadku z dokładnymi datami. Ostatecznie możesz zablokować przeniesienie w Orange i spróbować drugi raz.