PLAY chyba sobie robi żarty, czekałem na telefon od konsultanta w sprawie przedłużenie był telefon 2 razy odebrałem ale w danym czasie nie mogłem rozmawiać wieć poprosiłem o kontakt za jakiś czas powiedziano mi oczywiscie itd po czym żadnego kontatu nie było a co się okazało wchodząc na 24 PLAY i zgłoszenia ukazała sie wiadomość
Odpowiedź
dziękuję za zgłoszenie dotyczące zapytania o ofertę utrzymaniową, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 5 września 2012 roku.
Uprzejmie informuję, iż sprawa została omówiona podczas kontaktu telefonicznego.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
No to jeśli twierdzą ze sprawa została omówiona to niech mi pokażą nagranie z niej