• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 125 z 675
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 675

 #753678  autor: dost1968
 04 paź 2014, 13:40
Witam, kupię zniżkę 30% na abonament

 #753964  autor: matwiej
 05 paź 2014, 16:15
Witam, niedługo przedłużam umowę w ORANGE.
Czy posiada ktoś może jakiś rabatowy kod ( na telefon lub koszt abonamentu ) i mógłby się nim ze mną podzielić ?

 #754194  autor: Adam__72
 06 paź 2014, 16:58
Witam serdecznie. Jestem zainteresowany dwoma kodami rabatowymi -30% dla przedluzajacych umowe. Jezeli ktos posiada, chetnie przyjme lub odkupie.Pozdrawiam.

 #754282  autor: Imo_Omfg
 06 paź 2014, 21:16
Mam kolejne pytanko. Zlozylem wypowiedzenie (mailowo), po tygodniu dostalem sms'a, ze przyjeli rozwiazanie umowy dla numeru i zachecaja do skorzystania z oferty jakiejstam (wiecej info pod numerem tel...). Czy to wszystko czego mozna sie spodziewac z ich strony?

 #754326  autor: Larryxz
 06 paź 2014, 22:49
Teraz czekaj na telefon z Działu Utrzymania Klienta, było o tym kilka razy na forum.

W Orange od 17-tu lat

 #754339  autor: Imo_Omfg
 06 paź 2014, 23:30
Myslalem, ze nie beda bawic sie w glupie smsy, tylko od razu zadzwonia :p

 #754404  autor: Arcik
 07 paź 2014, 12:11
Witajcie
Ciekawi mnie pewna kwestia którą dzisiaj zauważyłem na stronie, ponieważ w związku z tym że mój telefon się psuje a nie mam ochoty go naprawiać zacząłem się dość intensywnie zastanawiać nad wcześniejszym przedłużeniem umowy. Obecnie do końca umowy brakuje mi dokładnie 8 miesięcy, ale już mam możliwość przedłużenia i tu pojawiło się moje zdziwienie, bo w tym linku wyświetla się możliwość przedłużenia umowy z SGS 5 przy abonamencie dla przedłużających 150zł, ale w momencie gdy przechodzę do finalizowania warunków na stronie pojawia się oferta jak dla "nowych" czyli 165 zł miesięcznie, doliczam do tych kwot 30zł rabatu za pozostałe umowy i 120zł na dzień dzisiejszy byłaby jeszcze akceptowalna. Tylko skąd taka różnica, że normalnie mogę przedłużyć umowę ale strona nie wlicza tej 15zł niższej kwoty ? Czy może to być spowodowane tym, że mam więcej niż 6 miesięcy do końca umowy ?

Wiem że bliżej końca umowy można wynegocjować z DUK lepsze warunki, ale w obecnej sytuacji jestem bardzo niecierpliwy. Więc nawet jeśli pojawiłby się w najbliższym czasie ten telefon w szalonych dniach orange to jego cena z obecnego abonamentu smart plan multi II nie spadnie z 1419 na kwotę mniejszą niż 800zł tak sądzę bo jako masowa promocja by im się to nie opłacało. Porównywałem oferty innych operatorów z S5 ale nie były one na tyle atrakcyjne i za każdym razem wchodziła w gre dopłata, która obecnie jest dla mnie nie do przyjęcia więc to rozwiązanie ratalne jak najbardziej by mi odpowiadało.

Z góry dzięki za pomoc :)

 #754420  autor: sinner84
 07 paź 2014, 13:10
Arcik raczej jest to spowodowane błędem na stronie Orange (czasami się to zdarza). Ja mam 3 miesiące do końca i ta sama sytuacja z tym S5 jak u Ciebie. Możesz spróbować zadzwonić na BOK bo w Orange jest możliwość uprawnienia warunkowego i może coś korzystnego wymyślą dla Ciebie.

 #754432  autor: spythere
 07 paź 2014, 13:36
Do mnie dzwonili z BOK ale oczywiście z "niczym" a po przełączeniu do DUK pani proponowała -20% i brak zniżek na telefony. Nie przyjąłem takiej oferty. Czekam dalej, maja jeszcze kilka dni.

 #754495  autor: Adixm
 07 paź 2014, 19:49
spythere pisze:Do mnie dzwonili z BOK ale oczywiście z "niczym" a po przełączeniu do DUK pani proponowała -20% i brak zniżek na telefony. Nie przyjąłem takiej oferty. Czekam dalej, maja jeszcze kilka dni.
Dlatego wole od kogoś zakupić kupon -30% niż cały miesiąc czekać az szanowny DUK się pofatyguje i zadzwoni z identyczną ofertą.

 #754540  autor: andrew_77
 07 paź 2014, 21:51
Wszyscy piszą tylko kupie/sprzedam kody mimo że w co którymś poście pojawia się info że rabat 30% można spokojnie dostać od konsultanta.
Mnie by w związku z tym ciekawiło przy jakim najniższym abonamencie można uzyskać rabat 20% a przy jakim dają już 30%; Nie zamierzam udawać biznesmena co ma faktury na grube tysiące, po prostu jestem w orange już dość długo; Dodam że taraz mam abo ~69,9, nowy abo chciałbym w granicach ~50; telefonu brać nie muszę jeśli oferta będzie korzystniejsza.

Co komu do tego, skoro i tak mniejsza o to.

 #754547  autor: Arcik
 07 paź 2014, 22:13
sinner84 pisze:Arcik raczej jest to spowodowane błędem na stronie Orange (czasami się to zdarza). Ja mam 3 miesiące do końca i ta sama sytuacja z tym S5 jak u Ciebie. Możesz spróbować zadzwonić na BOK bo w Orange jest możliwość uprawnienia warunkowego i może coś korzystnego wymyślą dla Ciebie.
Powiem Ci tak kontaktowałem się dzisiaj z Orange pierw poprzez czat gdzie spotkałem się tak naprawdę z debilem, bo próbował mi on bezczelnie wmówić, że jest to rozwiązanie wraz z orange open o którym sam mu wspomniałem, po czym była awaria na ich stronie do której się oczywiście nie przyznał i powiedział mi że moje oferty zostały wyłączone i pojawią się dopiero na 150 dni przed końcem umowy. Po czym zażenowany tą sytuacją zadzwoniłem na *400 gdzie dowiedziałem się że takie rozwiązanie o którym pisałem wcześniej owszem jest możliwe, ale przy umowie na 36 miesięcy, co mnie w ogóle nie urządzało. Zaproponował mi rozwiązanie o 5zł niższe niż to dla nowych klientów z którego oczywiście nie skorzystałem, gdy rozmowa zbiegała na tor przedłużenia umowy na internet stacjonarny oraz telefon gdzie kończy się ona dokładnie za jakieś 6 miesięcy to grzecznie przypomniałem że nie w tej sprawie dzwonię. Do rzeczy, jeśli byłoby to rozwiązanie gdzie abonament ten za 140zł razem z rabatem z tytułu orange open był liczony od dnia końca umowy okej, ale w związku z tym że z tego co pamiętam te warunki weszłyby w życie zgodnie z następnym okresem rozliczeniowym w ogóle mi się to nie opłaca bo wtedy umowa by miała łącznie 32 miesiące 140zł co miesiąc daje nam 4480 zł w skali całej umowy, nie ma takiej opcji.

 #754551  autor: Popłoch
 07 paź 2014, 22:22
andrew_77 pisze:Wszyscy piszą tylko kupie/sprzedam kody mimo że w co którymś poście pojawia się info że rabat 30% można spokojnie dostać od konsultanta.
Mnie by w związku z tym ciekawiło przy jakim najniższym abonamencie można uzyskać rabat 20% a przy jakim dają już 30%; Nie zamierzam udawać biznesmena co ma faktury na grube tysiące, po prostu jestem w orange już dość długo; Dodam że taraz mam abo ~69,9, nowy abo chciałbym w granicach ~50; telefonu brać nie muszę jeśli oferta będzie korzystniejsza.

Wiesz co, ja pracuje w takim dziale. Nie zdradzę Ci szczegolow co możesz otrzymać i co musisz zrobić żeby w ogole cos otrzymać taniej. Podpowiem Ci jedno: bądź mily dla konsultanta, nie miej roszczeniowej postawy. Mow rzeczowo, poweidz czego oczekujesz - ale mow o rzeczach REALNYCH. Nic bardziej nie smieszy i zniecheca do negocjacji kiedy klient mowi: ja chce abo za 50 pln i S5 za zlotowke bo inaczej ide do Play. Wierzcie lub nie ale my w większości przypadkow wiemy co proponuje konkurencja. Czasami tez się znamy. Osobiscie znam kilku moich odpowiednikow z TM i Playa. Wierz mi ze naprawdę wiele zależy od konsultanta co otrzymasz. To ze jesteś długo w sieci (jakiejkolwiek) ma niewielkie znaczenie. Wybacz - to jest biznes. Firmy czasami faktycznie doplacaja do klienta ale musza w tym mieć jakiś interes. Nie każdy dostanie znizki np. 20% na abo i telefon taniej np. o 100pln. Ale jeżeli już ktoś dzwoni... Wykorzystajcie to. Grzecznie i rozsądnie. Każdy chce zaoszczedzic/zarobić. Tyle ze pazerność po prostu nie popłaca...

uprzedzając ewentualne pytania czy pogadamy na priv: możemy ale zadnych szczegolow nie zdradzę, nie zadzwonię w celu dania rabatu (chociaż mogę bo mam szerokie kompetencje).

 #754558  autor: mrkarolk
 07 paź 2014, 22:36
andrew_77 pisze:Wszyscy piszą tylko kupie/sprzedam kody mimo że w co którymś poście pojawia się info że rabat 30% można spokojnie dostać od konsultanta.
Mnie by w związku z tym ciekawiło przy jakim najniższym abonamencie można uzyskać rabat 20% a przy jakim dają już 30%; Nie zamierzam udawać biznesmena co ma faktury na grube tysiące, po prostu jestem w orange już dość długo; Dodam że taraz mam abo ~69,9, nowy abo chciałbym w granicach ~50; telefonu brać nie muszę jeśli oferta będzie korzystniejsza.
Aby zyskać rabat 20% wystarczy, że zadzwonisz pod *100 i poprosisz o przełączenie do Działu Utrzymania Klienta. Po przełączeniu bez pretensji mówisz, że chcesz przedłużyć umowę oraz uzyskać ten rabat 20% - uzasadnienie dlaczego akurat Ty masz dostać ten rabat pozostawiam już Tobie ;) Do ugrania na tej linii Działu Utrzymania Klienta jest -20% oraz zniżka na telefon (nie pamiętam jaka kwota dokładnie).

Rabat -30% na abonament możesz otrzymać po złożeniu wypowiedzenia. Gdy je złożysz czekasz na telefon od konsultanta i mówisz wprost czego oczekujesz. Na tej linii możesz zyskać -30% na abonament oraz zniżkę na telefon 400 zł. Sam z tego ostatnio korzystałem. Jeśli nie będziesz mógł się doczekać na telefon, sam się kontaktujesz poprzez stronę Orange lub facebooka w treści wiadomości wpisując, że chcesz przedłużyć umowę tylko z rabatem 30%. Wkrótce po tym ktoś się z Tobą skontaktuje.

Dodam, że do rozmowy możesz się przygotować. Osoby przenoszące numer do Orange mogą skorzystać z 6 msc rabatu 100% na abonament więc biorąc abonament 89,90 z podstawowej umowy 24*89,90 robi się już 18*89,90. Różnica wynosi ponad 500 zł. Dlaczego przenoszący numer mają mieć lepiej od stałego abonenta? Myków jest dużo. Nie zgadzam się z tym co napisał kolega wyżej. Wiadomo, że konsultant konsultantowi nie równy ale z mojej praktyki wychodzi, że trzeba buraczyć i robić lekką zadymę (przynajmniej udawać zdenerwowanego) ale przy tym mieć mocne argumenty.

[ Dodano: 2014-10-07, 22:38 ]
Adixm pisze:
spythere pisze:Do mnie dzwonili z BOK ale oczywiście z "niczym" a po przełączeniu do DUK pani proponowała -20% i brak zniżek na telefony. Nie przyjąłem takiej oferty. Czekam dalej, maja jeszcze kilka dni.
Dlatego wole od kogoś zakupić kupon -30% niż cały miesiąc czekać az szanowny DUK się pofatyguje i zadzwoni z identyczną ofertą.
Złóż wypowiedzenie i poczekaj kilka dni na kontakt. Jeśli takowego nie będzie, skontaktuj się sam z Orange poprzez ich stronę lub facebooka, w treści wiadomości wpisując swoje oczekiwania. Odpowiednia argumentacja jest kluczem sukcesu :)

 #754563  autor: Popłoch
 07 paź 2014, 22:44
<Nie zgadzam się z tym co napisał kolega wyżej. Wiadomo, że konsultant konsultantowi nie równy ale z mojej praktyki wychodzi, że trzeba buraczyć i robić lekką zadymę (przynajmniej udawać zdenerwowanego) ale przy tym mieć mocne argumenty>

:)))))))))))))
powodzenia ! (przyda się)

 #754608  autor: krzysztof.ka
 08 paź 2014, 09:38
Jednak bym się skłaniał do opinii Popłocha. Osobiście lepiej wychodziłem jak traktowałem konsultanta jako partnera do rozmowy, a nie z pozycji klienta - pana.
Trzeba mówić rzeczowo o tym, z czego się korzysta, a z czego nie, kiedy konsultant próbuje coś zaoferować. Nie wiem jak są rozliczani konsultanci z takich działów, ale tak na zdrowy rozum, jak komuś będą chcieli dać max co mogą, to dadzą i to u siebie w papierach uargumentują. Cham drugi raz nie kupi w kiosku biletu spod lady.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.

 #754631  autor: mrkarolk
 08 paź 2014, 10:56
Wiem jak to wygląda zarówno ze strony klienta jak i pracownika. Absolutnie nie neguje Waszego zdania ale po prostu ja mam inne na ten temat ;) Jako klient, gdy byłem elokwentny, grzeczny i rzeczowy to po drugiej stronie słyszałem różnego typu kłamstwa np. że danej oferty nie ma; nikt nie da lepszej oferty; jak nie przyjmę tej oferty to mi odłączą numer itp.

W mojej ocenie, jeśli chodzi o ten konkretny przypadek tj. przedłużanie umowy w Orange, osobiście nie lubię rozmawiać z pracownikami tylko wygłaszam monolog, mówię krok po kroku co ma pracownik zrobić i tyle. Wynika to z tego, że po pierwsze: znam politykę firmy, po drugie: zazwyczaj trafiałem na świażaków lub osoby mało kompetentne, które nie potrafili załatwić sprawy na takim poziomie, który by mnie satysfakcjonował. Albo powiem inaczej - nie potrafiły poprowadzić rozmowy na takim poziomie, na którym sam bym ją poprowadził będąc po drugiej stronie ;)

PS. Zdaję sobie sprawę, że ta wypowiedź może Wam się wydawać bardzo pyszna i nieskromna lecz to są fakty i tak to wygląda z mojej strony.

[ Dodano: 2014-10-08, 11:05 ]
krzysztof.ka pisze:jak komuś będą chcieli dać max co mogą, to dadzą
Mnie nie interesuje co oni chcą a czego nie. Trafię na kobietę, która dostała okres i ma gorszy dzień i ja mam na tym tracić? Jeśli jestem klientem powiedzmy od 10 lat, regularnie płacę rachunki po 100 zł/msc to czemu ja mam się prosić o ofertę na tych samych bądź podobnych warunkach niż klient, który właśnie przenosi numer? Przekalkulujcie sobie oferty - bardzo często tak jest, że oferty przedłużenia umowy są gorsze, niż dla nowych klientów (paradoksów jest o wiele więcej).
Jeśli wiem co mogą mi zaoferować to z doświadczenia (jako klient) wiem, że jak się nieco buraczy to mimo wszystko pracownik czuje się mniej komfortowo przez co bardziej dąży do usatysfakcjonowania klienta.
Gdy byłem pracownikiem, i trafiał mi się właśnie taki buraczan, to wtedy faktycznie był u mnie z góry na gorszej pozycji niż ktoś miły i grzeczny. Czasami potrafiłem nawet nagiąć nieco procedury by takiego chama pogonić ;)

 #754644  autor: frycolapka
 08 paź 2014, 12:09
Kupię kod 30%

 #754662  autor: annesun
 08 paź 2014, 13:48
Witam, obecnie posiadam abonament firmowy 110 zł netto, umowa do końca stycznia, dzisiaj dzwoniła Pani z ofertą:

- umowa 24 miesiące, Samsung Grand Neo, nielimitowane rozmowy i sms, 1 GB LTE, = 63,5 zł brutto miesięcznie
- umowa 24 miesiące, Nokia Lumia 735, nielimitowane rozmowy i sms, 1 GB LTE, = 70,36 zł brutto miesięcznie
- umowa 30 miesiące, Sony Xperia Z, nielimitowane rozmowy i sms, 1 GB LTE, = 73,20 zł brutto miesięcznie

Z całą pewnością, to nie są dobre oferty, pytanie: Za cenę abonamentu +/- 70 zł, na 24 miesiące, z fajnym smartfonem (np. Galaxy SIV), jaką ofertę mogę wynegocjować? I w jaki sposób?

Z góry dzięki za pomoc
  • Strona 125 z 675
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 675
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 675