• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 124 z 217
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 217

 #510977  autor: pinkibass
 24 paź 2011, 17:16
st.konsultant pisze:Powiększenie paczki cały czas obowiązuje. Jest ona dostępna przy taryfie multimedialnej (albo przy ofercie SUK). Konsultant zadzwonił do Ciebie ze standardową ofertą, gdzie takiej opcji nie ma.
W takim razie to już się pogubiłem.

Wysłałem maila do BOKu, że standardową oferta mi nie odpowiada i żebym został, to muszę otrzymać coś więcej. No i zadzwonił konsultant z ofertą abonamentu za 69 zł z pakietem 250zł i cenami telefonów takimi jak w R60 multimedialnej. Czy wyglądało na to, że była to R60 multimedialna z abo obniżonym o 10 zł.

Dlaczego w takim razie konsultant mógł stwierdzić, że oferta podniesienia limitu do 500 nie obowiązuje ?

Czyżby to, co mi zaproponowali to nie jest R60 multimedialna z obniżonym abo na 69 tylko standardowa R60 z pakietem 250Mb za free i cenami telefonów z R60 multimedialnej? To by było bez sensu chyba ?

 #510997  autor: bazi
 24 paź 2011, 19:03
Witam

Najpierw podziękuje za wiedzę jaką tu zdobyłem, przyczyniła się do bezproblemowego uzyskania korzystnych warunków przy przedłużeniu - w SALONIE :), bez kontaktu wcześniej z kimkolwiek SUK, BOA, i-BOA.
Po krótce:
Rodzina 80 -75PLN, paczka danych 250MB - 10 PLN, i SE ARC.
Nie dzwoniłem do SUK, napisałem maila do pracownika salonu w Krakowie, nie znam go ale już przedłużałem u niego umowę rok temu i dwa lata temu i dał mi wizytówkę firmową.
Oto treść maila:

Witam

Mój nr klienta xxxxxx
Panie Axxxx kilka razy załatwiałem pomyślnie z Panem sprawy związane z
nowa umową bądź przedłużeniem.
Kończy mi się umowa w grudniu ale mam punkty i trzeba je wykorzystać.
Czy załatwię z Panem w salonie takie warunki przedłużenia jak z Sekcją
Utrzymania Klienta:
- Rodzina 80 za 75PLN
- do tego paczka danych 250 mb za 10 PLN i telefon z cennika taryfy
multimedialnej?
- standardowo T-mobile przez 6 miesięcy za darmo
Preferuje salon niż załatwianie przez net czy tel. bo nie ma to jak
kontakt bezpośredni .
Jeszcze jedno pytanie czy w SE Arc S jest dostępny w taryfach rodzinnych
i w jakiej cenie?
I jak z dostępnością też zwykłego SE Arc?

Pzdr

Odpowiedź po ok 2h.

"witam
myslę, że możemy taką transakcję załatwić,
na razie tylko SE ARC

Axxxx"

Stąd mogę powiedzieć że nie jest regułą że tylko SUK oferuje te zniżki. Wspomniałem w mailu o SUK żeby mieć podkładkę jako blef :).
Dodam że jak 2 lata temu w grudniu poszedłem przedłużać umowę i chciałem E52 w mojej taryfie była za 399 PLN ale mi nie uśmiechało się wydawać tyle za tel a miałem 250 PLN upustu, więc spytałem że mi pasuje ten tel ale za 300 PLN i go biorę, konsultant powiedział że musi się iść spytać kierownika, poszedł ze 2 min go nie było i powiedział że ok. Więc odjęli mi 250 za pkt i dopłaciłem 49 PLN. A taryfę też mi taką ciekawą dał bo przez pierwszy rok płaciłem 105 PLN i dostałem aktywacje na nowy nr którego nie używałem z 30 min + 30 min a po roku mogłem z tego zrezygnować i mam obecnie taryfę Nowa Era 120, 280+220 (220 oprócz PLAY za przedłużenie)czyli w sumie 500 min za 90 PLN.

 #511004  autor: Arxel
 24 paź 2011, 19:22
Potwierdzam to co było pisane wcześniej o zestawie zniżek na abo.
Co do telefonu to można patrzeć na ceny z multimedialnej + rabat za twoje punkty wg normalnego przelicznika i mogą dołożyć max 500.
Jedyne co, to jeszcze 100 min wymienialne na 400 sms na 2 cykle za decyzje (otrzymywane w momencie podjęcia decyzji).
Pozdrawiam :)

 #511013  autor: ancur85
 24 paź 2011, 19:50
a ja sie dzis poirytowalam :x dzwonila babka z BOA i akurat bylam w pracy,poprosilam zeby zadzwonila kolo 17,bo jestem w pracy,a ona ze oczywiscie nie ma problemu i co? zlewka, czekalam i sie nie doczekalam,a juz cala gadke mialam rozplanowana :( po raz kolejny spotkalam sie z olewactwem z ich strony :x

 #511174  autor: luko
 25 paź 2011, 13:38
Witam serdecznie,

mnie również w najbliższych dniach czeka przedłużenie umowy z opcją wymiany tel.
Najprawdopodobniej zdecyduje się na Samsunga S8500. Pasuje mi Taryfa Rodzina 40 (240 min.), dodatkowo chciałbym opcję multimedialną (250 MB internet). Wyżej wymieniony telefon, wyceniony jest przy tej opcji na 299 zł, a abonament na 59 zł.
Przyznam, że z abonamentem nie chciałbym przekraczać 50 zł, a na telefon dostałem już 50 zł zniżki za uzbierane punkty... ale może są jeszcze jakieś szanse na obniżenie tych kwot?

Być może dokupiłbym jeszcze troche wyższy pakiet internetowy (500MB) - wprawdzie póki co planuję sporadycznie sprawdzać pocztę, ale kto wie... może jakąś nawigację czasami też się uruchomi... aczkolwiek nie wiem na jakiej zasadzie działa nawigacja w tej sieci i w tym telefonie, może wcale nie potrzeba aż takiego limitu - w ogóle się na tym nie znam.

Przepraszam, za (być może) chaotyczny post, ale jestem nowicjujszem w kwestii negocjacji warunków umowy oraz tych wszystkich nowych telefonów... mogę oczywiście uściślić jakieś informacje, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Łukasz

 #511182  autor: bora1410
 25 paź 2011, 14:19
Polaczono mnie z SUK, wysluchalem oferty. Oferuja mi pakiet dla biznesu 140 za 84 netto (ale bez zadnego pakietu internetowego). Za pakiet 300MB mialbym doplacic 9 netto, za 1,5G- 38 netto. Desire S za zlotowke lub Galaxy S za 243. Czy da sie cos lepszego wynegocjowac? Posiadamy w firmie ok 8 abonamentow, akurat ten sie teraz konczy. Rachunki srednie dla tego numeru ok 100pln.
Telefon chciałbym Galaxy S+, Galaxy S2, bądź coś z HTC. Iphone poza zasięgiem cenowym więc odpada. Potrzeba mi ok 300-400 minut do wszystkich sieci (wraz z Playem), darmowe T-mobile, i jakiś 1G pakiet internetowy.Czy znajdę jakiś abonament w granicach 100zł brutto spełniający te warunki i jakąś przyzwoitą cenę słuchawki?

 #511201  autor: knopers
 25 paź 2011, 15:16
Właśnie jestem po długich negocjacjach z SUK. Finalnie dostałem standardowo R60 za 59 zł i Samsung Wave S8500 za 1 zł po zejściu z punktów. Do tego możliwość odbioru w salonie po kilkuminutowym namawianiu i dzisiaj telefon będzie u mnie, a jeszcze w tym tygodniu będzie wymieniony na Wave II ;)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #511263  autor: ancur85
 25 paź 2011, 18:10
gratuluje negocjacji, do mnie nie zadzwonili mimo ze pani obiecala odezwac sie wczoraj o 17. na jaki adres pisac maila z przypomnieniem sie? zalezy mi na czasie, moja stara nokia ledwo dycha :?

 #511324  autor: knopers
 25 paź 2011, 21:28
Zaloguj się na iboa, wejdź w zakładkę kontakt, wybierz temat "inne" i wpisz, że jesteś niezadowolona z przedstawionej oferty i napisz, że prosisz o szybki kontakt.
Ja napisałem, że jestem niezadowolony z oferty ponieważ w innej sieci za tą samą cenę dostanę więcej i że chciałbym wave II za 250-300 zł, którego niestety nie mają. Napisałem po 15, przed 20 dzwoniła pani z SUK i przedstawiła mi ofertę, niestety wave II nie było, więc dzisiaj ja sam zadzwoniłem i po zaciętych negocjacjach o odbiór w salonie dostałem to co chciałem :)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #511376  autor: malony
 26 paź 2011, 07:50
Witam
w zwiazku z tym ze rowniez udalo sie przedluzyc bez problemu na warunkach prezentowanych na forum (fon wave8500 za 149zl)mamm jeszcze jedno pytanie co do uslug dodatkowych
takich jak siec rodzinna i internet
chodzi mi w szczegolnosci o to ze z tego co wiem dana usluge musze uruchomic w ciagu 60 dni no i ok ale w taryfie za 59 mam wszystkie numery ery za darmo przez 6 miesiecy tak wiec idealnie by bylo gdyby mozna bylo uruchomic usluge siec rodzina i internet przez miesiac (tak aby dziala na promocyjnych warunkach) potem wylaczyc i nastepnie po 6 miesiach wlaczyc z powrotem gdyz po co placic co miesiac dodtakowo 5 zl
czy tak mozna?tzn jak ja wlacze z powrotem po 6 miesiacach to bede placil dalej 5 zl czy juz bez promocji 15 zl?
pozdr
malony

 #511378  autor: ywis
 26 paź 2011, 08:07
malony pisze:Witam
tzn jak ja wlacze z powrotem po 6 miesiacach to bede placil dalej 5 zl czy juz bez promocji 15 zl?
pozdr
malony
Jak włączysz po 6 miesiącach, to zapłacisz za ŚR gr. 2 os dokładnie 15 pln według cennika. Promocyjna cena w wysokości 5 pln obowiązuje tylko w terminie 60 dni od momentu podpisania aneksu.

 #511384  autor: Lukaszek78
 26 paź 2011, 08:58
Ja rowniez bez wiekszych problemow Rodzina 80 za 75 zl + paczka danych i Neo V za 1 zl..

 #511393  autor: malony
 26 paź 2011, 10:10
[quote="ywisJak włączysz po 6 miesiącach, to zapłacisz za ŚR gr. 2 os dokładnie 15 pln według cennika. Promocyjna cena w wysokości 5 pln obowiązuje tylko w terminie 60 dni od momentu podpisania aneksu.[/quote]

czyli pomimo tego ze wlaczyl bym ja w 30 dniu i wtedy tu zgoda 5 zl ,po nastepnych 30 dniach wylaczyl a potem po 4 miesiacach wlaczyl spowrotem to juz bede placil 15zl:(
troche kicha bo to tak troszke sie promocje dubluja
malony

 #511442  autor: korsarz75
 26 paź 2011, 14:10
Same problemy mam ostatnio z TM: najpierw uslugę sieci rodzinnej po podpisaniu aneksu źle wyłączono (usluga nieaktywna wg iBOA ale na fakturze pobierane były opłaty za nią), nie przedłuża mi o rok konta w Tak Tak-u (mimo aktywnosci na numrze) to terez doliczono mi opłatę za usługę "zawsze rozmawiaj". W lipcu podpisałem aneks na dwa numery telefoniczne. Do każdego numeru na 3 miesiące otrzymałem za darmo usługę "zawsze rozmawiaj". Na obecej fakturze pobrano mi ponad 60 zł za te usługi. Jakim prawem? Nie dostałem żadnego sms-a że usługa nie jest już darmowa i mam ją dezaktywować (jak było w przypadku grania na czekanie). O co kurde chodzi? Co oni tam za jaja odstawiają? Przepadło już te 60 zl czy składać reklamację? jak to tak ma wyglądać to ja chrzanię tę sieć i spadam gdzieś indziej. Przez tyle lat miałem ciszę i spokój a teraz gorzej jak w Playu :evil:

 #511446  autor: knopers
 26 paź 2011, 14:21
korsarz75 pisze:na 3 miesiące otrzymałem za darmo usługę "zawsze rozmawiaj"
Na 3 miesiące, a po 3 miesiącach usługa jest płatna. Trzeba czytać regulamin...
korsarz75 pisze:nie przedłuża mi o rok konta w Tak Tak-u (mimo aktywnosci na numrze)
Wiem, że OT, ale to jest chyba aktualizowane raz na jakiś czas.

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #511458  autor: korsarz75
 26 paź 2011, 15:11
@Up: Tak, ale w tzw. międzyczasie doładowałem konto, dzwoniłem smsowałem, odbierałem połaczenia, a wychodzi na to, że za tydzień połączenia będę mógł tylko odbierać.

Czytać regulamin: kurde, chciałem podpisac aneks w taryfie, w której dają tę usługę na 6-mcy - też mam pamiętać, żeby na czas wyłączyć? Pogłupieli? Przecież są taryfy, w których "zawsze rozmawiaj" są free na 9 mcy - kto o tym będzie pamiętał?

Jeszcze raz mówie - chrzanię takie traktowanie klienta, brat miał podobne jaja w Play-u, ale chociarz rachunki miał małe i słuchawki w rozsadnych cenach. Jak się chcą tak bawic to beze mnie. Jest jeszcze Orange. Patrzyłem na ich ofertę - nie zakładają na klienta podobnych pułapek. Jak mi reklamacji nie uznają to się pożegnamy z siecią.
Ciekawe ilu jeszcze odejdzie w IV kwartale, coś czuję że w tym niechlubnym rankingu nadal TM będzie liderem.
Pozdrawiam

 #511465  autor: knopers
 26 paź 2011, 15:28
korsarz75 pisze:wychodzi na to, że za tydzień połączenia będę mógł tylko odbierać
Znowu OT... Dzwoń na iboa lub pisz do nich meila żeby wyjaśnili o co chodzi.
korsarz75 pisze:Czytać regulamin: kurde, chciałem podpisac aneks w taryfie, w której dają tę usługę na 6-mcy - też mam pamiętać, żeby na czas wyłączyć? Pogłupieli? Przecież są taryfy, w których "zawsze rozmawiaj" są free na 9 mcy - kto o tym będzie pamiętał?
Ja jestem "na świeżo" w temacie ponieważ aneks mam z wczoraj i miła pani w salonie powiedziała mi, że po niepełnych 6 miesiącach muszę pamiętać żeby "zawsze rozmawiaj" wyłączyć, chyba, że chcę dalej korzystać to wtedy 39zł/mc. Podobno jest to napisane w regulaminie, ale nie wiem czy oby na pewno jest, bo mam niecałe 7 stron regulaminu, a wystarczyło mi przejrzenie go, może pod wieczór przeczytam.
Kto o tym będzie pamiętał? Chociażby kalendarz w telefonie, jeśli po podpisaniu aneksu ustawi się przypomnienie...

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #511482  autor: st.konsultant
 26 paź 2011, 16:40
malony pisze:[quote="ywisJak włączysz po 6 miesiącach, to zapłacisz za ŚR gr. 2 os dokładnie 15 pln według cennika. Promocyjna cena w wysokości 5 pln obowiązuje tylko w terminie 60 dni od momentu podpisania aneksu.
czyli pomimo tego ze wlaczyl bym ja w 30 dniu i wtedy tu zgoda 5 zl ,po nastepnych 30 dniach wylaczyl a potem po 4 miesiacach wlaczyl spowrotem to juz bede placil 15zl:(
troche kicha bo to tak troszke sie promocje dubluja
malony[/quote]


Jeżeli w ciągu 60 dni włączysz sieć rodzinną za 5 zł i później ją wyłączysz to ponowne włączenie spowoduje znowu cenę promocyjną.

Polecam regulamin :

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... lefonu.pdf

podpowiedź punkt: 9.11.3

[ Dodano: 2011-10-26, 16:48 ]
knopers pisze: Znowu OT... Dzwoń na iboa lub pisz do nich meila żeby wyjaśnili o co chodzi.
korsarz75 pisze:Czytać regulamin: kurde, chciałem podpisac aneks w taryfie, w której dają tę usługę na 6-mcy - też mam pamiętać, żeby na czas wyłączyć? Pogłupieli? Przecież są taryfy, w których "zawsze rozmawiaj" są free na 9 mcy - kto o tym będzie pamiętał?
Ja jestem "na świeżo" w temacie ponieważ aneks mam z wczoraj i miła pani w salonie powiedziała mi, że po niepełnych 6 miesiącach muszę pamiętać żeby "zawsze rozmawiaj" wyłączyć, chyba, że chcę dalej korzystać to wtedy 39zł/mc. Podobno jest to napisane w regulaminie, ale nie wiem czy oby na pewno jest, bo mam niecałe 7 stron regulaminu, a wystarczyło mi przejrzenie go, może pod wieczór przeczytam.
Kto o tym będzie pamiętał? Chociażby kalendarz w telefonie, jeśli po podpisaniu aneksu ustawi się przypomnienie...

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... lefonu.pdf

9.9.4

Niestety, jak się zapomni to pretensje można mieć tylko do siebie. Można jednak telefonicznie lub mailowo poprosić konsultanta o zaznaczenie w systemie wyłączenia usługi z datą przyszłą (czyli na koniec bezpłatnego okresu). Jeżeli ktoś przegapi i na fakturze pojawi mu się opłata to minimalnym pocieszeniem może być to, że jak szybko wyłączy to na kolejnej fakturze będzie miał proporcjonalny zwrot (opłata naliczana jest za cały miesiąc z góry).

 #511541  autor: malony
 26 paź 2011, 20:18
st.konsultant pisze:

Jeżeli w ciągu 60 dni włączysz sieć rodzinną za 5 zł i później ją wyłączysz to ponowne włączenie spowoduje znowu cenę promocyjną.

Polecam regulamin :

http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... lefonu.pdf

podpowiedź punkt: 9.11.3

.
dziekuje za podpowiedz czyli gdzies cos mi dzwonilo ale tu wczesniej na forum i rowniez przy rozmowie negocjacyjnej z pracownikiem tmobile uslyszalem ze jest to niemozliwe i ze nawet jak teraz wlacze ,po miesiacu wylacze a potem znowu po 4 miesiacach wlacze to juz bede placil normalnie czyli 15zl
a jednak okazuje sie to nieprawda ..cieszy mnie ta informacja
trzeba sobie regulamin zachowac jako podkladke:)
pozdr
malony

 #511560  autor: korsarz75
 26 paź 2011, 21:34
Dzięki St. konsultant. Przez BOK wyłączyłem usługi. Zgodnie z tym co mówiłeś przy następnej fakturze dostanę zwrot większości tych 39 zł. Od wystawienia faktury upłynął tylko jeden dzień.

Odnośnie mojego małego OT - był problem z taryfą - miałem Happy i na niej nie chciał wejść nowy termin (taryfa ta ma być wygaszana). Po zmianie na HOT pojawił się roczny termin ważności konta. Dzięki za pomoc., Wszystkim :P
  • Strona 124 z 217
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 217
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 217