• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 120 z 208
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 208

 #453514  autor: hammurabi
 16 sty 2011, 20:57
no to dwa pytanka:

1 - czy jest różnica pomiędzy traktowaniem klienta który sam dzwoni w sprawie przedłużenia a tym do którego dzwoni konsultant? :)

2 - Ponoć póki co P500 można dostać tylko przez sklep internetowy, czy w związku z tym pod *400/*500 będą mogli mnie obsłużyć jeżeli właśnie ten telefon mnie interesuje?

 #453515  autor: ubuntulnx
 16 sty 2011, 21:02
hammurabi pisze:1 - czy jest różnica pomiędzy traktowaniem klienta który sam dzwoni w sprawie przedłużenia a tym do którego dzwoni konsultant?
Nie ma (chociaż jednemu wielkiemu przedsiębiorcy kilkanaście stron wcześniej nie mogło się w głowie zmieścić, jak to on może zadzwonić :wink: )
hammurabi pisze:Ponoć póki co P500 można dostać tylko przez sklep internetowy, czy w związku z tym pod *400
Tylko net.
hammurabi pisze: *500
Tu nie dzwoń.

Obrazek

 #453604  autor: wisniaa
 17 sty 2011, 01:33
Witam
Mam pytanie do was kochanych konsultantow Orange :)
Czy ktos z was zna adres pod jaki moge wyslac/reklamowac telefon jako niezgodnosc towaru z umowa ?

 #453642  autor: jacek84
 17 sty 2011, 15:52
Witam. Jedno pytanie.

2-3 dni temu logowałem się na swoje konto w orange on-line w celu sprawdzenia za ile dni będę mógl podpisac nową umowę. Pokazywało 108 dni, a dziś pokazuje 82 dni. Czyżby orange zmniejszyło czas oczekiwania?

 #453731  autor: ubuntulnx
 17 sty 2011, 22:08
wisniaa pisze:Witam
Mam pytanie do was kochanych konsultantow Orange
Czy ktos z was zna adres pod jaki moge wyslac/reklamowac telefon jako niezgodnosc towaru z umowa ?
CEVA CENTRALA ZWROTÓW PTK
Ołtarzew ul. Południowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki
Witam. Jedno pytanie.

2-3 dni temu logowałem się na swoje konto w orange on-line w celu sprawdzenia za ile dni będę mógl podpisac nową umowę. Pokazywało 108 dni, a dziś pokazuje 82 dni. Czyżby orange zmniejszyło czas oczekiwania?
Dla klientów ind. się nic nie zmieniło.

Obrazek

 #453822  autor: jacek84
 18 sty 2011, 11:35
Dla klientów ind. się nic nie zmieniło.
No cóż, skoro tak to ciekawe dlaczego skrócili mi czas oczekiwania o dobre 20 dni... Ale ja się mogę tylko cieszyć ;)
Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 11:38 przez jacek84, łącznie zmieniany 1 raz.

 #453824  autor: ubuntulnx
 18 sty 2011, 11:38
No cóż, skoro tak to ciekawe dlaczego skrócili mi czas oczekiwania o dobre 20 dni... Ale ja się ciesze
Powtarzam, nic się nie zmieniło, mogłeś źle spojrzeć, mógł być błąd na orange, może automatyczna windykacja, ale dla klientów ind.okres oczekiwania na przedłużenie się w ostatnim czasie nie zmienił.

Obrazek

 #453825  autor: jacek84
 18 sty 2011, 11:41
Powtarzam, nic się nie zmieniło, mogłeś źle spojrzeć, mógł być błąd na orange, może automatyczna windykacja, ale dla klientów ind.okres oczekiwania na przedłużenie się w ostatnim czasie nie zmienił.
No to pewnie był błąd. Jeszcze jedno pytanie, a mianowicie jest możliwość pozostania jeszcze w taryfie OA czy jak będę podpisywał umowę muszę przejść do "zwierzaczków"?

 #453843  autor: ubuntulnx
 18 sty 2011, 12:20
jacek84 pisze:No to pewnie był błąd. Jeszcze jedno pytanie, a mianowicie jest możliwość pozostania jeszcze w taryfie OA czy jak będę podpisywał umowę muszę przejść do "zwierzaczków"?
Można, ale jest kilka obostrzeń: nie ma już usług rabatowanych w 100%, zostało tylko 50% rabatu na Popołudnia i weekendy, 50% rabatu na Navifon, 50% rabatu na Orange Free (ale czasem). Wyjątkiem jest tu, gdy wcześniej miałeś usługę Twój Numer, w takim przypadku możesz ją otrzymać ze 100% rabatem. Co za tym wszystkim idzie: jeżeli nie miałeś Twojego Numeru, a chcesz bez telefonu i bez usług rabatowanych w 50%, to taka oferta nie przejdzie przez system (nie można zapisać, nic nie dając).

Podsumowując: w OA można pozostać w 4 przypadkach:
1. chcesz telefon;
2. nie chcesz tela i miałeś Twój numer
3. nie chcesz tela i chcesz dopłacać za jakąś usługę;
4. chcesz pozostać na czas nieokreślony.

Obrazek

 #453860  autor: jacek84
 18 sty 2011, 13:35
Można, ale jest kilka obostrzeń: nie ma już usług rabatowanych w 100%, zostało tylko 50% rabatu na Popołudnia i weekendy, 50% rabatu na Navifon, 50% rabatu na Orange Free (ale czasem). Wyjątkiem jest tu, gdy wcześniej miałeś usługę Twój Numer, w takim przypadku możesz ją otrzymać ze 100% rabatem. Co za tym wszystkim idzie: jeżeli nie miałeś Twojego Numeru, a chcesz bez telefonu i bez usług rabatowanych w 50%, to taka oferta nie przejdzie przez system (nie można zapisać, nic nie dając).

Podsumowując: w OA można pozostać w 4 przypadkach:
1. chcesz telefon;
2. nie chcesz tela i miałeś Twój numer
3. nie chcesz tela i chcesz dopłacać za jakąś usługę;
4. chcesz pozostać na czas nieokreślony.
No to jeszcze nie tak źle, a ceny telefonów? Na orange on-line są ceny już do nowych taryf, nie wiem jak się do tego odnosić. Pomimo, ze jeszcze 80 dni mi zostało powoli zaczynam śledzić telefony i ceny...

I druga rzecz, co byście polecili w OA 55 lub Delfin 150 (jeszcze nie wiem czy przejde czy zostanę) w miarę rozsądnej cenie z wifi, pda i 16mln kolorow (marka raczej nie gra roli) ?

 #453865  autor: stg
 18 sty 2011, 13:48
Witam,

Myślę żeby przy przedłużeniu umowy zmienić swój przestarzały już nieco plan taryfowy na inny. Myślę o planie Rozmowy do Wszystkich Optymalny 250. Mam takie pytanie, czy ta promocja dodatkowych 89 minut dających razem 339 minut w tym abonamencie obowiązuje tylko w przypadku umowy bez telefonu?

 #453875  autor: ubuntulnx
 18 sty 2011, 14:08
jacek84 pisze:No to jeszcze nie tak źle, a ceny telefonów?
W większości przypadków ceny telefonów w OA/OM są większe, ale z drugiej strony są rabaty netto, więc finalnie większe. Do nowego tela polecam Delfiny raczej.
jacek84 pisze:I druga rzecz, co byście polecili w OA 55 lub Delfin 150 (jeszcze nie wiem czy przejde czy zostanę) w miarę rozsądnej cenie z wifi, pda i 16mln kolorow (marka raczej nie gra roli) ?
Do dyskusji odnośnie telefonów jest osobny wątek.

Obrazek

 #453960  autor: Officzek
 18 sty 2011, 20:28
Witam, chciałbym przedłużyć umowę w Orange na warunkowych zasadach bo moja kończy się za 6 miesięcy (podpisana na 3lata-błąd) i mam pytanie czy mogę negocjować ofertę która została mi przestawiona? Czy wpłynięcie rezygnacji ułatwi negocjacje?
Oto propozycja:
Abo z iPhonem 149zł - iPhone 4G 16GBna 24 miesiące 949zł, na 36 m-cy- 549zł
iPhone 3GS 8GB 299zł na 24 miesiące, na 36m-cy 99zł

Chciałem też Samsunga Galaxy S ale powiedziała mi konsultantka, że najniższe abo to 199zł.... z tym telefonem.

 #453963  autor: Jedrker
 18 sty 2011, 20:41
Officzek pisze:Czy wpłynięcie rezygnacji ułatwi negocjacje?
Nie ;)
Straszenie odejścia od sieci już nikogo nie rusza ;P

 #453967  autor: mnkowalski
 18 sty 2011, 20:53
Ja jak słyszę o rezygnacji to zapraszam do salonu na 30 dni przed końcem umowy i tyle , groźby niewiele dają normalna rozmowa zazwyczaj więcej. próbuj szczęścia i tyle może ci się uda

 #453972  autor: ubuntulnx
 18 sty 2011, 21:09
Officzek pisze:Witam, chciałbym przedłużyć umowę w Orange na warunkowych zasadach bo moja kończy się za 6 miesięcy (podpisana na 3lata-błąd) i mam pytanie czy mogę negocjować ofertę która została mi przestawiona? Czy wpłynięcie rezygnacji ułatwi negocjacje?
Oto propozycja:
Abo z iPhonem 149zł - iPhone 4G 16GBna 24 miesiące 949zł, na 36 m-cy- 549zł
iPhone 3GS 8GB 299zł na 24 miesiące, na 36m-cy 99zł

Chciałem też Samsunga Galaxy S ale powiedziała mi konsultantka, że najniższe abo to 199zł.... z tym telefonem.
Kiedy wreszcie ludzie się nauczą, że nikt nie zna milionów kombinacji na pamięć, i nie da się powiedzieć, czy dana oferta jest maksymalna, nie mając jej przed oczami. Dzwoń na *100/*400 i negocjuj.
Officzek pisze:Chciałem też Samsunga Galaxy S ale powiedziała mi konsultantka, że najniższe abo to 199zł.... z tym telefonem.
Tel dostępny w każdym abo, ale wiadomo, ceny są różne.
Officzek pisze:Czy wpłynięcie rezygnacji ułatwi negocjacje?
Nie. Ostatnio klient mi powiedział na starcie, że rezygnuje, stwierdziełem, że OK, zapiszę taką informację w systemie, to się spłoszył i prosił, żebym jednak tego nie robił :wink:

Obrazek

 #453973  autor: Officzek
 18 sty 2011, 21:10
To z waszego doświadczenia czy ofertę którą mi zaproponowali mogą polepszyć na moją korzyść?

 #453975  autor: ubuntulnx
 18 sty 2011, 21:12
Officzek pisze:To z waszego doświadczenia czy ofertę którą mi zaproponowali mogą polepszyć na moją korzyść?
Serio, odpowiedź na to pytanie jest niemożliwa nie dlatego, że jestem złośliwy i mi się nie chce myśleć. Nikt nie zna Twojego zysku i tyle. Dzwoń na *400, nie stracisz.

Obrazek

 #453985  autor: Officzek
 18 sty 2011, 21:34
Zależy mi głownie na zejściu z ceny telefonu. Czy są jakieś progi negocjacji czy konsultanci mają sztywny cennik.

 #453989  autor: ubuntulnx
 18 sty 2011, 21:37
Officzek pisze:Zależy mi głownie na zejściu z ceny telefonu. Czy są jakieś progi negocjacji czy konsultanci mają sztywny cennik.
Mogą, ale to zależy od zysku, czasem można zejść z ceny, czasem nie. Ty już otrzymałeś rabaty. 4G na 24 m-ce normalnie kosztuje 1349zł, dostałeś 400zł rabatu w tym przypadku więcej nie dostaniesz.

Obrazek
  • Strona 120 z 208
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 208
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 208