magister_Buka pisze:Długo trzeba czekać na telefon z ofertą po złożeniu rezygnacji?
Czekasz tak długo aż trafisz do bazy klientów, którzy dostaną propozycję oferty GU. Różnie to bywa jeśli chodzi o jakiś bliżej określony termin...
magister_Buka pisze:A jak dzwonić samemu na *500 to co mówić?
Przygotuj sobie umowę, będzie Ci potrzebne imię i nazwisko osoby, która jest na umowie oraz hasło abonenckie znajdujące się na pierwszej stronie tejże umowy.
Gdy masz już ten papier dzwonisz na *500, mówisz, że złożyłeś już rezygnację, ale dowiedziałeś się o ofercie GU, którą otrzymał ostatnio kolega i chcesz taką samą (tutaj podajesz warunki, które chcesz otrzymać w ramach opcji z GU). W związku z tym, że sam podałeś prawidłową ofertę dotyczącą utrzymania, konsultant już nie może Cię dłużej zwodzić i musi zaakceptować wymienione przez Ciebie warunki bo sam takie w swojej ofercie widzi, zatwierdzasz wszystko w rozmowie wyrażając zgodę na zmiany dotyczące wycofania rezygnacji oraz wyrażasz zgodę na rozpoczęcie świadczenie usług na nowych warunkach. Problem w tym, że na *500 też pewnie Ci powiedzą tak jak ja, że SGS+ już nie ma, a większość konsultantów od jakiegoś tygodnia wzbrania się przed wprowadzania zamówień nawet awaryjnych na ten telefon bo nie wiadomo kiedy będzie, więc przygotuj sobie najlepiej drugi telefon, który chciałbyś dostać na wszelki wypadek.