• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 11 z 217
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 217

 #440010  autor: jowita
 07 lis 2010, 21:45
Co sie tez dzieje z tym blueconnect, raz jest drozszy, raz tanszy i znowu drozszy. Ciekawe jak to bedzie w styczniu/lutym, kiedy na mnie przyjdzie kolej. Internet w Polsce w ogole jest drogi, a od stycznia chyba jeszcze dojdzie VAT?...

Ja tez bym chciala wiedziec, czy niedlugo pojawia sie nowe Nokie z Symbianem ^3...
Ale pewnie tego mi nikt nie powie;)

 #440060  autor: marcin9913
 08 lis 2010, 09:28
st.konsultant pisze: Z tym wstrzymaniem wysyłki też bądź czujny. Zanim ktoś rozpatrzy zgłoszenie to pewnie wcześniej kurier zawita, także nie bądź zdziwiony. Od ręki cofnąć wysyłkę można w ciągu 2 godzin od jej wprowadzenia.
Dzwoniłem dzisiaj do BOK i niestety przesyłka już poszła 6 listopada do kuriera.
Nowy abonament jest już na moim koncie.

Konsultant powiedział mi że po tym jak nie odbiorę przesyłki to po powrocie oferty na moje konto moge drugi raz zamówić kuriera lub pójść do autoryzowanego salonu ery i tam kupić telefon i podpisać aneks.

I teraz mam dylemat:
Czy zamawiać kuriera drugi raz czy pójść do salonu?

Co polecacie zrobić?

W sumie jak zamówię kuriera to mam w razie czego 10dni na zwrot :)

 #440145  autor: soravia
 08 lis 2010, 17:03
Takich ludzi, jak Ty, to ja w ogóle nie rozumiem.
Przemyśl sprawę, zastanów się, i zrób, co masz zrobić, a nie pytaj nas, jak za przeproszeniem niedorozwinięty, co masz zrobić.
Facet jesteś czy baba?

 #440178  autor: TomekO
 08 lis 2010, 19:58
Mam ofertę w promocji "Swobodne rozmowy" w sieci Era czyli dokładnie Nowa Era 20 z Era Numer Stacjonarny, pakiet 500 minut do Ery i na stacjonarne ze strefy domowej, 30 minut do wszystkich za 25 zł. miesięcznie. Jeżeli umowa przejdzie na czas nieokreślony to będę musiał za pakiet promocyjny 500 minut zapłacić ? Tylko ile kosztuje taki pakiet w taryfie Nowa Era 20 ? Jeżeli przedłużę ofertę czy mogę wybrać taki wariant: Rodzina 20 i 60 minut do wszystkich za 17 zł. plus 5 zł. za usługę Era Numer Stacjonarny i dodatkowa usługa Taniej Strefa Domowa (tutaj nie mogłem regulaminu znaleźć) 1000 minut do Ery i na stacjonarne za 20 zł. = 42 zł. miesięcznie bez telefonu ?

Znalazłem Cennik Taryf Rodzinnych i tam ten pakiet Taniej Strefa Domowa kosztuje nawet 16 zł. jeżeli wykupi się go na 6 miesięcy.

 #440196  autor: fiona
 08 lis 2010, 21:00
Co do pakietu 500 minut ze strefy domowej; w Nowej Erze nie ma takiej usługi, to tylko przywilej promocyjny. Jak umowa przejdzie na czas nieokreślony, tych minut po prostu nie będzie. Zostanie tylko nr stacjonarny, czyli tańsze połączenia do ery i stacjonarnych, jeśli dzwonisz ze strefy -płacisz 20 grosz/ min; ale nie masz żadnych minut.

Moim zdaniem bardziej się opłaca przedłużyć umowę, w opcji bez telefonu, o której wspominasz. Jak aktywujesz tanią strefę domową 1000 minut na okres minimum 6 miesięcy, usługa kosztuje 16 zł, wtedy za całość abonamentu zapłacisz 17+5+16 = 38 zł.

 #440249  autor: TomekO
 08 lis 2010, 23:17
Czyli wszystko jasne. Trzeba przedłużyć ;)

 #440471  autor: BABEL
 10 lis 2010, 11:41
marcin9913 pisze:
st.konsultant pisze: Z tym wstrzymaniem wysyłki też bądź czujny. Zanim ktoś rozpatrzy zgłoszenie to pewnie wcześniej kurier zawita, także nie bądź zdziwiony. Od ręki cofnąć wysyłkę można w ciągu 2 godzin od jej wprowadzenia.
Dzwoniłem dzisiaj do BOK i niestety przesyłka już poszła 6 listopada do kuriera.
Nowy abonament jest już na moim koncie.

Konsultant powiedział mi że po tym jak nie odbiorę przesyłki to po powrocie oferty na moje konto moge drugi raz zamówić kuriera lub pójść do autoryzowanego salonu ery i tam kupić telefon i podpisać aneks.

I teraz mam dylemat:
Czy zamawiać kuriera drugi raz czy pójść do salonu?

Co polecacie zrobić?


W sumie jak zamówię kuriera to mam w razie czego 10dni na zwrot :)
Zachowujesz się jak jakiś dzieciak. Człowieku najpierw się myśli a potem się robi. Telefon nie pasuje, teraz jakieś kombinacje i bzdurne pytania. A potem płacz, że niedobra Era wprowadza opłaty za przesyłki kurierskie. Nic dziwnego, skoro przez takie sieroty jak ty mają tysiące zwrotów
A później płacz dlaczego są kolejki w salonach - no właśnie pośrednio przez takich jak ty. A dlaczego przez takich jak ty? Sam się domyśl albo zadaj pytanie na forum.

 #440486  autor: bebe
 10 lis 2010, 13:58
Przedłużyłem dzisiaj umowę z Erą na dogodniejszych warunkach. Abonament Rodzina 40 za 40 zł przez 24 miesiące. Przeglądając regulamin, który otrzymałem od Ery rzuciła mi się w oczy dość istotna rzecz. W cenniku usług nie ma możliwości włączenia paczki danych Blueconnect za 9 zł. Paczkę danych można włączyć tylko w najdroższym abonamencie. Usługa 500 sms/mms za 5 zł i sieć rodzinna pozostały bez zmian. Czy ktoś z Was wie o co chodzi z tą paczką danych? W trakcie negocjacji miałem informację, że taką usługę mogę włączyć. Co prawda na tym numerze nie planowałem uruchamiać tej usługi, ale niedługo będę przedłużał dwa kolejne numery i tam taka paczka danych będzie mi potrzebna.

 #440514  autor: thonka
 10 lis 2010, 17:06
bebe, paczka danych 2GB jest dodawana do najwyzszego abonamentu jako gratis. w kazdej innej opcji mozesz sobie paczke danych dokupic.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #441242  autor: Kitt
 15 lis 2010, 12:11
Czy bieżąca oferta przedłużeniowa dla biznesu "podchodzi" już pod świąteczną - czy jeszcze wyjdzie na dniach nowa oferta?

 #441425  autor: hugerth
 16 lis 2010, 15:49
Aktualna oferta dla mnie to...
Abonament 30zl, umowa na 12 miesięcy, 60minut i 500smsow do wszystkich. Do tego 100mb miesięcznie transferu. Bez telefonu. Co myślicie?

 #441443  autor: zaspany
 16 lis 2010, 16:47
A ten 100Mb transferu to gratis?

 #441447  autor: SACZI
 16 lis 2010, 17:13
hugerth pisze:Aktualna oferta dla mnie to...
Abonament 30zl, umowa na 12 miesięcy, 60minut i 500smsow do wszystkich. Do tego 100mb miesięcznie transferu. Bez telefonu. Co myślicie?
Porównaj swoją ofertę z ta, co wisi na stronie:
http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_ ... niz_koszty

 #441454  autor: hugerth
 16 lis 2010, 17:41
Czyli po prostu standard dla przedłużających teraz? Poczekam jeszcze tydzien i mam oferte z telefonem... Myslicie że do 200-300zł w abonamencie 30zł coś ciekawego wynegocjuję?

 #441549  autor: zdrojka
 16 lis 2010, 23:16
No to jeszcze raz przypomnę: ceny telefonu nie wynegocjujesz, bo nie podlega negocjacji. Jest na stałe uzależniona od taryfy, którą wybierzesz. Więc zajrzyj na era.pl i w ofercie dla stałych abonentów sprawdź, jaka jest cena telefonu przy danym abonamencie.
Chyba, że masz punkty Era Premia, to możesz obniżyć cenę telefonu za punkty: o 50 zł za 2000 punktów, 100 zł za 3500 punktów, 150 zł za 4500 punktów i o 200 zł za 7000 punktów.

 #441702  autor: st.konsultant
 17 lis 2010, 18:01
zdrojka pisze:No to jeszcze raz przypomnę: ceny telefonu nie wynegocjujesz, bo nie podlega negocjacji. Jest na stałe uzależniona od taryfy, którą wybierzesz. Więc zajrzyj na era.pl i w ofercie dla stałych abonentów sprawdź, jaka jest cena telefonu przy danym abonamencie.
Chyba, że masz punkty Era Premia, to możesz obniżyć cenę telefonu za punkty: o 50 zł za 2000 punktów, 100 zł za 3500 punktów, 150 zł za 4500 punktów i o 200 zł za 7000 punktów.

250 zł 7000 pkt ;)

 #441807  autor: kraker45
 18 lis 2010, 02:04
Mam pytanie:
Czy jest możliwość przedłużenia umowy w salonie na warunkach wynegocjowanych z SUK?
Domyślam się, że jeśli jest to muszę o to poprosić konsultanta. Powinien to zrobić od ręki, czy może się na to nie zgodzić?

 #441834  autor: bebe
 18 lis 2010, 10:59
kraker45 pisze:Mam pytanie:
Czy jest możliwość przedłużenia umowy w salonie na warunkach wynegocjowanych z SUK?
Domyślam się, że jeśli jest to muszę o to poprosić konsultanta. Powinien to zrobić od ręki, czy może się na to nie zgodzić?

Niestety nie ma takiej możliwości. Sam chciałem tak zrobić i nie chcieli się zgodzić, mimo iż tłumaczyłem, że zalałem telefon i on nie działa. Kiedyś była taka możliwość (sam tak realizowałem aneks) ale teraz nie ma takiej możliwości- a szkoda. Bo na przesyłkę czekałem prawie 2 tygodnie :evil:

 #441847  autor: qzmp
 18 lis 2010, 12:04
bebe pisze:
kraker45 pisze:Mam pytanie:
Czy jest możliwość przedłużenia umowy w salonie na warunkach wynegocjowanych z SUK?
Domyślam się, że jeśli jest to muszę o to poprosić konsultanta. Powinien to zrobić od ręki, czy może się na to nie zgodzić?

Niestety nie ma takiej możliwości. Sam chciałem tak zrobić i nie chcieli się zgodzić, mimo iż tłumaczyłem, że zalałem telefon i on nie działa. Kiedyś była taka możliwość (sam tak realizowałem aneks) ale teraz nie ma takiej możliwości- a szkoda. Bo na przesyłkę czekałem prawie 2 tygodnie :evil:
Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Sam wynegocjowałem umowę przedłużeniową we wrześniu a w tamtym tygodniu podpisywałem ją w punkcie Ery. Konkretnie w M1 w Zabrzu.
Umowa przedłużeniowa to:
Rodzina 40 za 40zł oraz blueconnect za 9zł

 #441871  autor: bebe
 18 lis 2010, 13:07
qzmp pisze:
bebe pisze:
kraker45 pisze:Mam pytanie:
Czy jest możliwość przedłużenia umowy w salonie na warunkach wynegocjowanych z SUK?
Domyślam się, że jeśli jest to muszę o to poprosić konsultanta. Powinien to zrobić od ręki, czy może się na to nie zgodzić?

Niestety nie ma takiej możliwości. Sam chciałem tak zrobić i nie chcieli się zgodzić, mimo iż tłumaczyłem, że zalałem telefon i on nie działa. Kiedyś była taka możliwość (sam tak realizowałem aneks) ale teraz nie ma takiej możliwości- a szkoda. Bo na przesyłkę czekałem prawie 2 tygodnie :evil:
Nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Sam wynegocjowałem umowę przedłużeniową we wrześniu a w tamtym tygodniu podpisywałem ją w punkcie Ery. Konkretnie w M1 w Zabrzu.
Umowa przedłużeniowa to:
Rodzina 40 za 40zł oraz blueconnect za 9zł

Nie wprowadzam kolego ludzi w błąd. Najwidoczniej jak negocjowałeś warunki była możliwość wrzucenia oferty na konto i Ci ją wprowadzili. Negocjowałem ostatnio i powiedzieli, że nie ma takiej możliwości, tylko przesyłka kurierska lub w punkcie na standardowych zasadach . Negocjacje prowadziłem z p. ---nie podajemy danych osobowych na forum--- która jest kierownikiem działu utrzymania klienta, czy jak to się zwie.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 15:39 przez bebe, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 11 z 217
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 217
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 217