• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #703457  autor: pomaranczowy
 10 mar 2014, 19:54
Lover pisze:Orange odpowiedział na moją reklamację - oni nie widzą problemu pod warunkiem, że wpłacę 760 zł depozytu :) śmiać się czy płakać?
Czy otrzymałeś w reklamacji wyjaśnienie co jest powodem narzucenia depozytu w tej wysokości?

orson_dzi pisze:Przy tej kwocie musiałeś mieć gdzieś jakieś zaległości, niekoniecznie w Orange. Nie ma wyższego depozytu.
To byś się zdziwił. :D

 #703601  autor: Król Kier
 11 mar 2014, 19:14
orson_dzi pisze:
Lover pisze:orson_dzi uśmiałbym się także gdyby to był mój tekst ale słowa te "należą" do Pana ze sklepu internetowego, którego ja tylko cytowałem...
I z tego się śmieję, bo jak pisałem, mógł to obejść.
Lover pisze:nie widzą problemu pod warunkiem, że wpłacę 760 zł depozytu :) śmiać się czy płakać?
Dalej bym się śmiał ;) .

Przy tej kwocie musiałeś mieć gdzieś jakieś zaległości, niekoniecznie w Orange. Nie ma wyższego depozytu.
Uwierz mi kolego, że jest większy i te 760 zł to pikuś :) Aczkolwiek te 760 to już mocno na koncie musisz mieć nabrudzone

 #703648  autor: pomaranczowy
 12 mar 2014, 00:08
Król Kier pisze:
orson_dzi pisze:
Lover pisze:orson_dzi uśmiałbym się także gdyby to był mój tekst ale słowa te "należą" do Pana ze sklepu internetowego, którego ja tylko cytowałem...
I z tego się śmieję, bo jak pisałem, mógł to obejść.
Lover pisze:nie widzą problemu pod warunkiem, że wpłacę 760 zł depozytu :) śmiać się czy płakać?
Dalej bym się śmiał ;) .

Przy tej kwocie musiałeś mieć gdzieś jakieś zaległości, niekoniecznie w Orange. Nie ma wyższego depozytu.
Uwierz mi kolego, że jest większy i te 760 zł to pikuś :) Aczkolwiek te 760 to już mocno na koncie musisz mieć nabrudzone
To, że istnieją większe depozyty już wyżej zasugerowałem. Nie bawmy się w chwalenie kto ile wie (i skąd to wie), bo takie rzeczy tutaj nie maja sensu i tylko dubluje się informację zasugerowaną wyżej. Niekoniecznie na koncie w Orange musi mieć nabrudzone i niekoniecznie w ogóle jakoś bardzo nabrudzone. Przyczyn wymagania depozytu 760 zł może być wiele, dlatego zapytałem założyciela tematu, czy BOK podał jakiś powód żądania depozytu. Jakby skontaktowali się z odpowiednimi osobami, to mieliby rzetelne informacje i sprawę by wyjaśnili dokładnie w odpowiedzi.

 #703810  autor: Lover
 13 mar 2014, 08:00
Oto lakoniczna odpowiedź od Orange:
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego zamówienia nowej aktywacji poprzez sklep internetowy Orange informuję
o jego rozpatrzeniu. Po analizie konta abonenckiego i kontakcie z e-sklepem wyjaśniam powód odrzucenia
zamówienia. W związku z wymaganą wpłatą depozytu nie jest możliwe złożenie zamówienia drogą elektorniczną.
Depozyt w kwocie 760 zł należy wpłacić bezpośrednio w Salonie Orange. Po jego wpłacie będzie możliwe
zrealizowanie zlecenia na nową aktywację. Depozyt będzie do odzyskania po 6 miesiącach. Jego zwrot można
zlecić telefonicznie w BOK *100 lub 510 100 100 lub pisemnie. Istnieje możliwość zwrotu depozytu na Pana konto
bankowe lub uznanie kwoty na poczet przyszłych faktur. Czas realizacji zwrotu depozytu to okres do 4 tygodni.
Liczę, iż powyższe wyjaśnienia będą dla Pana wyczerpujące. Będzie nam miło, jeśli zechce Pani polecać usługi
Orange.

 #703828  autor: zielony71
 13 mar 2014, 10:53
Najlepszy jest ten dopisek: będzie nam miło, jeśli zechce Pani
polecać usługi Orange. Ciekawe czy oni celowo ludzi wku...ją czy to tak przez bezmyślność;-)

 #703872  autor: Orange Ekspert
 13 mar 2014, 15:22
Każda tego typu umowa to jest to pewne zobowiązanie finansowe, które jest szczegółowo weryfikowane. Nie każde zamówienie może być zrealizowane przez stronę orange.pl. Część zamówień może zostać złożonych w salonie Orange lub po wpłacie depozytu.

Jeśli jesteś nadal zainteresowany ofertą to napisz do nas na Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl/. Sprawdzimy czy możemy pomóc w tej sprawie.

 #703892  autor: bora1410
 13 mar 2014, 17:51
Orange Ekspert pisze:Każda tego typu umowa to jest to pewne zobowiązanie finansowe, które jest szczegółowo weryfikowane. Nie każde zamówienie może być zrealizowane przez stronę orange.pl. Część zamówień może zostać złożonych w salonie Orange lub po wpłacie depozytu.

Jeśli jesteś nadal zainteresowany ofertą to napisz do nas na Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl/. Sprawdzimy czy możemy pomóc w tej sprawie.
Czy Orange Expert może napisać nie tak ogólnikowo na czym polega weryfikacja Orange. Co jest sprawdzane i gdzie. Czym też taka weryfikacja się różni w salonie od tej poprzez internet. Bardzo mnie interesuje co może więcej salon niż sklep internetowy.

 #703897  autor: pomaranczowy
 13 mar 2014, 18:44
Lover pisze:Oto lakoniczna odpowiedź od Orange:
Szanowny Panie,
W nawiązaniu do zgłoszenia dotyczącego zamówienia nowej aktywacji poprzez sklep internetowy Orange informuję
o jego rozpatrzeniu. Po analizie konta abonenckiego i kontakcie z e-sklepem wyjaśniam powód odrzucenia
zamówienia. W związku z wymaganą wpłatą depozytu nie jest możliwe złożenie zamówienia drogą elektorniczną.
Depozyt w kwocie 760 zł należy wpłacić bezpośrednio w Salonie Orange. Po jego wpłacie będzie możliwe
zrealizowanie zlecenia na nową aktywację. Depozyt będzie do odzyskania po 6 miesiącach. Jego zwrot można
zlecić telefonicznie w BOK *100 lub 510 100 100 lub pisemnie. Istnieje możliwość zwrotu depozytu na Pana konto
bankowe lub uznanie kwoty na poczet przyszłych faktur. Czas realizacji zwrotu depozytu to okres do 4 tygodni.
Liczę, iż powyższe wyjaśnienia będą dla Pana wyczerpujące. Będzie nam miło, jeśli zechce Pani polecać usługi
Orange.
W mojej opinii byłoby dobrze gdybyś został poinformowany jaka jest przyczyna wymagania tego depozytu. Gdyby BOK zadzwonił do odpowiednich osób, to by poznał powód i mógł Ci go przekazać. Przekaż sprawę poprzez pomoc Orange lub rzecznika - wierzę, że pomogą.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2014, 18:54 przez pomaranczowy, łącznie zmieniany 1 raz.

 #703898  autor: Lover
 13 mar 2014, 18:50
Tez mnie to ciekawi. Nigdy z niczym nie zalegalem, nie miałem też abonamentu czy nawet prepaida w innej sieci.

Proponowalem im doslanie zaświadczenia o zatrudnieniu, o zarobkach, zaświadczenia o posiadaniu kredytu hipotecznego czy umowy kart kredytowych. Oni nie zwracali nawet na to uwagi. Tylko kaucja i bez dyskusji. Może i mnie stać by to zapłacić ale w dobie takiej konkurencji po co mam im płacić praktycznie wartość telefonu? To już wolałbym kartę i telefon bez laski na wolnym rynku.

Żeby nie było moje posty nie mają charakteru uzalen - chce tylko pokazać jak operator traktuje swoich klientów, którzy chcą dać mu dodatkowo jeszcze zarobić..

 #703902  autor: orson_dzi
 13 mar 2014, 19:47
pomaranczowy pisze:orson_dzi napisał/a:
Przy tej kwocie musiałeś mieć gdzieś jakieś zaległości, niekoniecznie w Orange. Nie ma wyższego depozytu.


To byś się zdziwił. :D
Nie pamiętam żeby przy nowej umowie był wyższy depozyt niż 760zł. Wyższe są, ale w momencie np. przekroczenia abonamentu itp., ale to już co innego. Chodzi mi konkretnie o depozyt wymagany do nowej umowy.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #703915  autor: pomaranczowy
 13 mar 2014, 23:06
orson_dzi pisze:
pomaranczowy pisze:orson_dzi napisał/a:
Przy tej kwocie musiałeś mieć gdzieś jakieś zaległości, niekoniecznie w Orange. Nie ma wyższego depozytu.


To byś się zdziwił. :D
Nie pamiętam żeby przy nowej umowie był wyższy depozyt niż 760zł. Wyższe są, ale w momencie np. przekroczenia abonamentu itp., ale to już co innego. Chodzi mi konkretnie o depozyt wymagany do nowej umowy.
Był, był... :) Rozumiem, że jesteś pracownikiem? Sprzedawca? Może nigdy nie miałeś okazji się z tym spotkać.

No ale wracając do tematu, to chyba się ze mną zgodzisz, że BOK powinien naszemu koledze chociaż wyjaśnić co jest przyczyną wymagania takiego depozytu? Chociaż jedno zdanie z informacją.

 #703996  autor: Król Kier
 14 mar 2014, 16:08
pomaranczowy pisze:
Król Kier pisze:
orson_dzi pisze: I z tego się śmieję, bo jak pisałem, mógł to obejść. Dalej bym się śmiał ;) .

Przy tej kwocie musiałeś mieć gdzieś jakieś zaległości, niekoniecznie w Orange. Nie ma wyższego depozytu.
Uwierz mi kolego, że jest większy i te 760 zł to pikuś :) Aczkolwiek te 760 to już mocno na koncie musisz mieć nabrudzone
To, że istnieją większe depozyty już wyżej zasugerowałem. Nie bawmy się w chwalenie kto ile wie (i skąd to wie), bo takie rzeczy tutaj nie maja sensu i tylko dubluje się informację zasugerowaną wyżej. Niekoniecznie na koncie w Orange musi mieć nabrudzone i niekoniecznie w ogóle jakoś bardzo nabrudzone. Przyczyn wymagania depozytu 760 zł może być wiele, dlatego zapytałem założyciela tematu, czy BOK podał jakiś powód żądania depozytu. Jakby skontaktowali się z odpowiednimi osobami, to mieliby rzetelne informacje i sprawę by wyjaśnili dokładnie w odpowiedzi.
760 dostaje każdy z automatu kto miał deaktywację z powodu braku płatności w Centku, Idei lub Orange. W innych przypadkach max 300 dostanie.
Jeszcze taki duży depozyt generuje się przy braku zgody na weryfikację.
Podejdź do najbliższego salonu z dowodem, zweryfikują Cie w 2-3 minuty i będziesz mieć odpowiedź.
Często przy zamówieniach internetowych coś się ekhm...
Lover skąd dokładnie jesteś może być pw

 #704047  autor: Lover
 14 mar 2014, 17:32
Za porada użytkownika Orange Ekspert sprawę zgłosiłem pod podanym przez Niego linkiem. Odpisali, że mogą pomóc z przeniesieniem numeru i że będą się kontaktować. Dzisiaj odebrałem od nich telefon i poinformowalem ze ja nie chcę przenosić numeru tylko podpisać nowa umowę z nowym numerem. Miła Pani potwierdziła, że nigdy nie miałem żadnych zaległości w płatnościach i nie wie dlaczego jest wymagany taki depozyt (ma się dowiedzieć i zadzwonić wieczorem).

 #704073  autor: Kryniczanin
 14 mar 2014, 19:07
Król Kier pisze:760 dostaje każdy z automatu kto miał deaktywację z powodu braku płatności w Centku, Idei lub Orange. W innych przypadkach max 300 dostanie.
Nie dotyczy to umów only sim. Tutaj nie ma kaucji mimo deaktywacji w Centku, Idei lub Orange, Sprawdzane i pewne. Warunek:brak zaległości w dniu zakupu nowej aktywacji.

 #704091  autor: Lover
 14 mar 2014, 20:26
Jestem po rozmowie z Panią z Bok. Pani oczywiście przyznała mi rację i abonament w kwocie 159,9,zl ze zniżka 30% na 24 miesiące jest dla mnie dostępny bez żadnego depozytu. Zamówienie mógłbym złożyć nawet dzisiaj ale nie ma telefonu, który mnie interesował i umówiliśmy się na poniedziałek celem finalizacji.
Szkoda ze musiało się to odbyć przez reklamację, skargę, kontakty z Bok itd. Trochę nie rozumiem polityki firmy, która każe walczyć klientowi by ten wybrał jego usługi ale koniec końców finał sprawy.
Dziękuję użytkownikom forum (powolalem się w skardze na ten temat) oraz Pani z Bok.

 #704112  autor: orson_dzi
 14 mar 2014, 21:50
pomaranczowy pisze:Był, był... :) Rozumiem, że jesteś pracownikiem? Sprzedawca? Może nigdy nie miałeś okazji się z tym spotkać.
Patrz w profilu. Ale depozytami nigdy nie miałem okazji się zajmować, czysta teoria ;) .
pomaranczowy pisze: BOK powinien naszemu koledze chociaż wyjaśnić co jest przyczyną wymagania takiego depozytu?
Szczerze, gdyby wiedział cokolwiek, to by powiedział ;) . Tu niestety jest problem.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #704128  autor: pomaranczowy
 14 mar 2014, 23:14
orson_dzi pisze:
pomaranczowy pisze:Był, był... :) Rozumiem, że jesteś pracownikiem? Sprzedawca? Może nigdy nie miałeś okazji się z tym spotkać.
Patrz w profilu. Ale depozytami nigdy nie miałem okazji się zajmować, czysta teoria ;) .
pomaranczowy pisze: BOK powinien naszemu koledze chociaż wyjaśnić co jest przyczyną wymagania takiego depozytu?
Szczerze, gdyby wiedział cokolwiek, to by powiedział ;) . Tu niestety jest problem.
Jaka sekcja dokładniej panie kierowniku? :) Widzisz, u mnie to inna sprawa - depozyt to moje drugie imię. :P

Co do BOK, to od czego mają magiczny trzycyfrowy numer z gwiazdką na początku, jak nie wiedzą skąd się depozyt wziął?

Lover, fajnie że sprawa się wyjaśniła. Ja wolę nie pomagać na PW w takich sprawach. Trzeba ostrożnym być.

 #704133  autor: ja.michal
 14 mar 2014, 23:49
Kryniczanin pisze:Nie dotyczy to umów only sim.
Niestety również dotyczy. Akurat nie abonament głosowy, a internet - na Free Net 89,90 przy umowie na 6 miesięcy przy podpisywaniu w punkcie system "krzyknął" 300 zł depozytu. Miła Pani jednak gdzieś podzwoniła i depozyt nie był wymagany. Umowa dokupowana bo już jest jedna na koncie abonenckim (2 lata z abo głosowym). Może to był problem?

 #704207  autor: orson_dzi
 15 mar 2014, 13:57
pomaranczowy pisze:Jaka sekcja
16.8
pomaranczowy pisze:Co do BOK, to od czego mają magiczny trzycyfrowy numer z gwiazdką na początku, jak nie wiedzą skąd się depozyt wziął?
Żeby jeszcze ktoś wiedział jak go wybrać na telefonie, to byłoby dobrze ;) . Z takich rzeczy nikt nie szkoli niestety.
Co więcej jak ktoś nie korzysta z aplikacji sprzedażowych, to nawet nie ma pojęcia, że coś takiego istnieje.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)