• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #616340  autor: st.konsultant
 24 lut 2013, 18:59
agami pisze:Fakt, patrzę na zagadnienie z mojego punktu widzenia, zapominając że wiele osób z różnych powodów wybierze prostsze formalnie=droższe rozwiązanie jakim jest zakup słuchawki u opa. Jeszcze do niedawna w Tmobile były abonamenty rzędu 70-99 pln typu Smartfonowa Okazja, ale w tych ofertach dawali choć symboliczne ilości minut. No ale były...
Tyle, że były to umowy 36 miesięczne, więc wychodziły nawet jeszcze drożej.
Oferty są różne, jedne lepsze, drugie śmieszne. Ale nikt nikogo do wyborów nie zmusza. Każdy bierze to co mu pasuje.

 #616367  autor: agami
 24 lut 2013, 22:03
Rok temu z małym kawałkiem był w sprzedaży abonament Smartfonowa Okazja NA 30 MIESIĘCY. Kosztował tak jak teraz ten golec 99,90, ale...Iphone 4S 16 GB był za 499 na wejście( potem zdrożał na 799, ale IP jednak traci na wartości nieco wolniej niż SGS3) i w abonamencie dawali 120 min plus pakiet danych. Porównując tę Smartfonową do tego co jest teraz, nie trzeba sięza bardzo wysilać, żeby dojść do wniosku, że sieć ,która jako jedyna pobiera opłatę za sprawdzenie stanu konta w pre-paid, w ofertach abonamentowych jest tak samo bezczelnie pazerna i takimi ofertami strzela sobie do własnej bramki. Ale tak jak już stwierdzono tutaj...nikt nikogo do niczego nie zmusza..Ten topik, jak wiele innych tutaj, to tylko smutna konstatacja, w jakim kierunku zmierza ta kiedyś całkiem dobra sieć.

 #616375  autor: Anthrax
 24 lut 2013, 22:30
st.konsultant, prawidłowo rozumujesz, tyle że jest mały drobiazg. Obecnie trudno znaleźć cokolwiek optymalnego (mówię tutaj zwłaszcza o stałych abonentach). Najlepszy przykład to zlikwidowanie "super zestawu" na internet mobilny.
Ofertę na telefon dla stałych klientów trudno skomentować bez oznak niezadowolenia. Jeżeli klient z ulicy (który równie dobrze za 1,5 roku może powiedzieć żebyście go pocałowali wiadomo gdzie) dostaje 2 lub nawet 8 razy więcej internetu, więcej minut i płacąc przy tym o wiele mniej, i mogąc zawrzeć 18 miesięczną umowę, to jak mają czuć się stali klienci? Jak mają interpretować słowa pracowników, którzy mówią: Dla stałych klientów należą się rabaty albo 10 lat stażu lub więcej do czegoś zobowiązują - na pewno oferta będzie dużo lepsza? Kiedy była "Era" przy przedłużaniu na dzień dobry dostawałem więcej minut, w dodatku zawsze udawało się coś wynegocjować dodatkowo bez "straszenia".
Oferta bez telefonu - co do reakcji patrz wyżej. Nowy klient dostaje od kilku do prawie 25% więcej minut niż stały!!! I do tego ma znacznie szerszy wybór usług! A sieć dalej swoje.
Jakby tego było mało, sieć kompromituje się na facebooku, w setkach już wątków dotyczących problemów z logowaniem do iBOA, albo ze samą stroną. Hasło: "To przejściowe problemy" stały się chlebem powszednim, abonenci/taktakowcy klną, śmieją się, a rozwiązania problemu nie widać od wielu miesięcy (no tak, w zamian wprowadzono opłatę za sprawdzenie stanu konta).
Niezadowolenie także ze "Smartfonowej Okazji" jest w pełni uzasadnione. Rachunek za 100 zł i ani jednej darmowej minuty? Z całym szacunkiem, ale to tak, jakbyście oferowali Airbusa A380 z zamontowanymi silnikami z Fiata 126p, albo myśliwiec F-35 z jedynym uzbrojeniem w postaci kuszy i scyzoryka...
Program lojalnościowy? - 2011 koniec, później dezinformacja godna najlepszych instytucji wywiadowczych i kontrwywiadowczych, o tym, że będzie "coś" w 2012, a potem niemal na bank na początku 2013. Mamy prawie marzec 2013 i... nic. Co będzie dalej?

Zamiast ciągłego powtarzania o nieustannym uważnym śledzeniu uwag klientów, może ktoś w końcu zaweźmie się i zrobi porządek z iBOA i z samą stroną t-mobile.pl? To ile razy w ciągu dnia zdarzają się awarię, "forbiddeny", gateway'e itp. to już przestało być zabawne. I równolegle co ważne - może tak warto zacząć się z powrotem interesować stałymi klientami? Ich wdzięczność i mniejsze koszty utrzymania z pewnością zmienią wizerunek sieci...
Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, 08:27 przez Anthrax, łącznie zmieniany 1 raz.

 #616395  autor: ...radek...
 24 lut 2013, 23:04
Anthrax pisze:Zamiast ciągłego powtarzania o nieustannym uważnym śledzeniu uwag klientów, może ktoś w końcu zaweźmie się i zrobi porządek z iBOA i z samą stroną t-mobile.pl? To ile razy w ciągu dnia zdarzają się awarię, "forbiddeny", gateway'e itp. to już przestało być zabawne. I równolegle co ważne - może tak warto zacząć się z powrotem interesować stałymi klientami? Ich wdzięczność i mniejsze koszty utrzymania z pewnością zmienią wizerunek sieci...
Amen :mrgreen:

 #616421  autor: st.konsultant
 25 lut 2013, 00:30
Anthrax pisze:st.konsultant, prawidłowo rozumujesz, tyle że jest mały drobiazg. Obecnie trudno znaleźć cokolwiek optymalnego (mówię tutaj zwłaszcza o stałych abonentach). Najlepszy przykład to zlikwidowanie "super zestawu" na internet mobilny.
Ofertę na telefon dla stałych klientów trudno skomentować bez oznak niezadowolenia. Jeżeli klient z ulicy (który równie dobrze za 1,5 roku może powiedzieć żebyście go pocałowali wiadomo gdzie) dostaje 2 lub nawet 8 razy więcej internetu, więcej minut i płacąc przy tym o wiele mniej mniej, i mogąc zawrzeć 18 miesięczną umowę, to jak mają czuć się stali klienci? Jak mają interpretować słowa pracowników, którzy mówią: Dla stałych klientów należą się rabaty albo 10 lat stażu lub więcej do czegoś zobowiązują - na pewno oferta będzie dużo lepsza? Kiedy byłe "Era" przy przedłużaniu na dzień dobry dostawałem więcej minut, w dodatku zawsze udawało się coś wynegocjować dodatkowo bez "straszenia".
Oferta bez telefonu - co do reakcji patrz wyżej. Nowy klient dostaje od kilku do prawie 25% więcej minut niż stały!!! I do tego ma znacznie szerszy wybór usług! A sieć dalej swoje.
Jakby tego było mało, sieć kompromituje się na facebooku, w setkach już wątków dotyczących problemów z logowaniem do iBOA, albo ze samą stroną. Hasło: "To przejściowe problemy" stały się chlebem powszednim, abonenci/taktakowcy klną, śmieją się, a rozwiązania problemu nie widać od wielu miesięcy (no tak, w zamian wprowadzono opłatę za sprawdzenie stanu konta).
Niezadowolenie także ze "Smartfonowej Okazji" jest w pełni uzasadnione. Rachunek za 100 zł i ani jednej darmowej minuty? Z całym szacunkiem, ale to tak jakbyście oferowali Airbusa A380 z zamontowanymi silnikami z Fiata 126p, albo myśliwiec F-35 z jedynym uzbrojeniem w postaci kuszy i scyzoryka...
Program lojalnościowy? - 2011 koniec, później dezinformacja godna najlepszych instytucji wywiadowczych i kontrwywiadowczych, o tym, że będzie "coś" w 2012, a potem niemal na bank na początku 2013. Mamy prawie marzec 2013 i... nic. Co będzie dalej?

Zamiast ciągłego powtarzania o nieustannym uważnym śledzeniu uwag klientów, może ktoś w końcu zaweźmie się i zrobi porządek z iBOA i z samą stroną t-mobile.pl? To ile razy w ciągu dnia zdarzają się awarię, "forbiddeny", gateway'e itp. to już przestało być zabawne. I równolegle co ważne - może tak warto zacząć się z powrotem interesować stałymi klientami? Ich wdzięczność i mniejsze koszty utrzymania z pewnością zmienią wizerunek sieci...
Z większością pozostaje się zgodzić. Nowa oferta lojalnościowa będzie dostępna od dziś. Tydzień po ofercie dla nowych Klientów. Kolejność powinna być odwrotna. Lepiej jednak późno niż wcale :)

Problemów z IBOA to nie ma co komentować nawet bo to wstyd. Tutaj TM nie ma nic na obronę. Żenada i tyle....

Jednak co do samej oferty, o której mowa w temacie, to nadal nie widzę w czym jest problem? :) Dla większości oferta śmieszna i kompletnie nie opłacalna, ale jednak są chętni. Jeżeli ktoś świadomie się na to decyduje a Operator niczego nie ukrywając na tym zarabia to ja nie widzę nic złego. Nie jest to przecież jedyna dostępna opcja dla Klienta, który wybiera abonament w TM :D Jeżeli ktoś chce sprzedać Airbusa z silnikiem malucha a ktoś chce to kupić to co mają do tego osoby trzecie? :)

 #616427  autor: sa
 25 lut 2013, 01:05
agami pisze:Rok temu z małym kawałkiem był w sprzedaży abonament Smartfonowa Okazja NA 30 MIESIĘCY. Kosztował tak jak teraz ten golec 99,90, ale...Iphone 4S 16 GB był za 499 na wejście( potem zdrożał na 799, ale IP jednak traci na wartości nieco wolniej niż SGS3) i w abonamencie dawali 120 min plus pakiet danych. Porównując tę Smartfonową do tego co jest teraz, nie trzeba sięza bardzo wysilać, żeby dojść do wniosku, że sieć ,która jako jedyna pobiera opłatę za sprawdzenie stanu konta w pre-paid, w ofertach abonamentowych jest tak samo bezczelnie pazerna i takimi ofertami strzela sobie do własnej bramki. Ale tak jak już stwierdzono tutaj...nikt nikogo do niczego nie zmusza..Ten topik, jak wiele innych tutaj, to tylko smutna konstatacja, w jakim kierunku zmierza ta kiedyś całkiem dobra sieć.
To potwierdza moja tezę o wycofywaniu się opów z dotowania smartów itp.telefonów. Nadchodzą czasy że aby kupić fona trzeba będzie iść do np.mm lub innego sklepu a do opa tylko po nowy abo i sam sim...A kto chce głównie fona na raty to dla niego t-mobile ofertę już ma...

 #616515  autor: Kryniczanin
 25 lut 2013, 13:17
Anthrax, Brawo brawo!
Anthrax pisze:Zamiast ciągłego powtarzania o nieustannym uważnym śledzeniu uwag klientów, może ktoś w końcu zaweźmie się i zrobi porządek z iBOA i z samą stroną t-mobile.pl? To ile razy w ciągu dnia zdarzają się awarię, "forbiddeny", gateway'e itp. to już przestało być zabawne. I równolegle co ważne - może tak warto zacząć się z powrotem interesować stałymi klientami? Ich wdzięczność i mniejsze koszty utrzymania z pewnością zmienią wizerunek sieci...
Mi PTC wciskała bajeczkę o tym że nie mają rejestru połączeń do IBOA i mój screen ich syfu nic nie znaczy bo zgłoszenie w ten sam dzień co syfilis na i-boa było zbyt późne.

Sam jestem abonentem płacącym PTC 250pln miesięcznie. Do czasu! Rodzina powoli się przenosi w tym roku wygasają 2 umowy a jedną chyba zerwę w tamtym wygasły 2. Na ich oferty przedłużenie gorsze niż dla kogoś z ulicy śmieje się w twarz i przenoszę nr do Play.

 #616592  autor: thonka
 25 lut 2013, 17:52
Kryniczanin pisze:Na ich oferty przedłużenie gorsze niż dla kogoś z ulicy śmieje się w twarz i przenoszę nr do Play.
na dzien dzisiejszy przedluzenie (bez znizek) prezentuje sie tak samo jak dla nowych.

moze byc tylko lepiej i oby tak bylo.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet