• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #425785  autor: sosen
 28 sie 2010, 12:16
a jak to sobie inaczej wyobrażasz? nie korzystasz z numeru w orange nie korzystasz również z przywilejów jakie daje ci posiadanie konta na orange

 #425792  autor: pomaranczowy
 28 sie 2010, 12:28
Tylko połączenia alarmowe
Mam nadzieję, że nie będziesz żałował, że się przeniosłeś.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #425794  autor: evolucja
 28 sie 2010, 12:48
sosen pisze:nie korzystasz z numeru w orange
Akurat korzystam ;) Numer 505 jest z puli numerów Orange.
No ale tam miałem wszystkie faktury, bilingi, usługi takie, owakie.. powinni zostawić chociaż na jeden dzień!
W sumie, to ich problem. Nie przyjdzie żadna faktura to jej nie opłacę.
pomaranczowy pisze:Mam nadzieję, że nie będziesz żałował, że się przeniosłeś.
Ja również :(


Właśnie złapało mi zasięg. Chyba z Playa bo nie ma znaczku R, no i raczej 3G skoro mieszkam koło Katowic.
Na razie jednak nie mogę wykonywać połączeń/odbierać-wysyłać smsów ani rejestrować się w Plusie.

Generalnie trochę mi smutno. Od dzisiaj straciłem kontakt smsowy z tymi którzy mają orżnij...

Przy okazji, co to za sieci: POL, POL-16 i POL-17?

 #425795  autor: pomaranczowy
 28 sie 2010, 12:54
evolucja pisze:Nie przyjdzie żadna faktura to jej nie opłacę.
Nie radzę tego robić. Potem będą odesteczki.. a potem się słyszy jak chce się sprzedać oferte na klienta, że zalega z płatnościami lub po windykacji i depozycik jedynie w salonie 760 zł żeby skorzystać z oferty. Lepiej udaj się do salonu i opłać wszystkie zaległe faktury, bo i tak kiedyś będziesz musiał zapłacic tylko, że więcej.

Prezenty: 4gift.cupsell.pl ;)

 #425797  autor: evolucja
 28 sie 2010, 13:06
Ale co mnie to obchodzi? Za co odsetki? Generalnie na stronie mam włączonych ekofakktur. Mimo wszystko od początku współpracy z orżnij nigdy do mnie żadna faktura nie przyszła- wszystko musiałem na stronie sprawdzać.
A skoro w tym wypadku nie wiem ile mam zapłacić to nie zapłacę, bo wyślę za dużo i pieniądze przepadną.

 #425808  autor: Marens
 28 sie 2010, 14:06
A skoro w tym wypadku nie wiem ile mam zapłacić to nie zapłacę, bo wyślę za dużo i pieniądze przepadną.
Zadzwoń do nich na 510100100, ewentualnie pójdź do salonu Orange.
Musisz mieć saldo zerowe, albo będziesz miała spore kłopoty. Tylko żeby nie było później płaczu i zgrzytania zębami. Takie zachowanie jest dziecinne.

Chociaż w Plusie ostatnie dwie faktury przyszły do mnie papierowe pomimo iż miałem e-faktury. Jedna była z opłatą za zerwanie umowy a druga wyzerowanie salda.

 #425815  autor: evolucja
 28 sie 2010, 14:50
Dziecinne powiadasz? Moim zdaniem nieprofesjonalne jest kasowanie konta na Orange. Można zablokować dostęp do poczty, smsów, mmsów i innych, ale powinna pozostać w ogóle możliwość logowania i uregulowania wszelkich należności.

A tak to teraz straciŁEM kolejne kilkanaście groszy na telefon do BOK. Po wpłacie 29zł stan mojego konta będzie zerowy. W związku z czym wnioskuję że nie naliczyli mi jeszcze opłaty za zerwanie umowy. W tym momencie raczej moja rola się kończy. O kolejnych fakturach i opłatach to oni mają mnie informować.

#
W Play działają już rozmowy i smsy. Nie mogę jedynie zalogować się w plusie. Mimo wszystko mają 24 godziny na pełną aktywację karty, a więc jeszcze sporo czasu.

 #425821  autor: maniu
 28 sie 2010, 15:47
Jak trafisz do BIK za nie opłacenie kary umownej i faktury korygującej i potem będziesz chciał wziąć najzwyklejszy kredyt i dostaniesz odmowę to inaczej będziesz mówił. Ale Polak zawsze najmądrzejszy. A konto kasują bo już nie jesteś abonentem, nie rozumiesz tego?? To trudno.

 #425828  autor: evolucja
 28 sie 2010, 16:23
Jak nie przyjdzie mi żadna faktura ani inna informacja to nie zapłacę. Bo nie wiem ile, za co i gdzie.

Co do orżnij.pl - to ja ci z przyjemnością poinformuję, że przecież można tam posiadać konto bez numeru więc czemu do jasnej cholery mi je usunęli zamiast 'odpiąć' z niego mój numer?
To co ja mam zrobić gdybym np. teraz chciał sobie zobaczyć wykaz połączeń za luty?
Ich zachowanie jest żenujące. Przeniosłem numer? Przeniosłem. Miałem do tego prawo. Ale żeby od razu wywalać 'po mnie' wszystkie pozostałości? Niech nie zapominają że mam tam jeszcze 3 aktywacje.

 #427132  autor: Samuraj
 02 wrz 2010, 14:22
evolucja pisze:Jak nie przyjdzie mi żadna faktura ani inna informacja to nie zapłacę.
Niewiedza Cię nie ratuje, nie jest tłumaczeniem. Nie płać, ale jak będziesz chciał kiedyś wziąść kredyt na mieszkanie/samochód czy kupić telefon u innego operatora to się nie dziw... . Różne są sytuacje w życiu i kiedyś może być Ci potrzebny zastrzyk pieniędzy i możesz "obudzić się z ręką w nocniku". :roll:

Jam Samuraj, skumaj, honor i duma u nas
To Skor, Mati, Bukarini, K.D.W.A. - StyliSuma
Anno Domini ku anatomii miliardów
Sztuka artu synu, na linii startu tu

 #436082  autor: evolucja
 17 paź 2010, 22:57
Co nowego w mojej sprawie?

Koło 5 września zadzwoniłem aby dowiedzieć się czy wszystkie należności zostały już uregulowane. I owszem, na chwilę obecną były - ale zaznaczył że wkrótce zostanie wystawiona faktura za zerwanie umowy. Kazał zadzwonić po 14 i zapytać się jaka to kwota.. prosiłem o wysłanie tej faktury, jaka odpowiedź- nie ma takiej możliwości, muszę dzwonić.

No i przed chwilą zadzwoniłem. Nie byłem za bardzo zdziwiony gdy usłyszałem '149zł'. I zaczęły się tłumaczenia. Czy wszyscy pracownicy są tam tak mało rozgarnięci? Zaczeła czytać wszystkie moje reklamacje na koncie, z 5 minut jej to zajęło. W końcu omieszkała się złożyć nową. Kolejne 5 minut wklepywała ten tekst.. w końcu wybuchłem. Opierdzieliłem ich za te pieprzone problemy, że dwa miesiące temu składałem prośbę o wyjaśnienie a oni do teraz tego nie naprawili. Kazałem szanownej blondynce wpisać w reklamacji również to iż jestem cholernie niezadowolony z tego, że to ja muszę do nich wiecznie dzwonić by to wyjaśniać. Już chyba 10 połączeń od sierpnia wykonałem.
Dzisiejsze kosztowało mnie 6zł - bo dzwonię już z Playa a samo połączenie trwało 20 minut.

Szanowna zapisała mój adres email i ustawiła priorytet "WYSOKI". Odpowiedź mam dostać w ciągu 2 dni - wtorek, środa.

Szczerze nie żałuję że się z tamtąd wyniosłem :)

[ Dodano: 2010-10-17, 22:55 ]
Ostatecznie sprawa znalazła finał w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej. Wysłałem im stosownie ułożoną skargę i oni się już tym zajęli. Niedawno przyszło pismo z wyjaśnieniami i przeprosinami w imieniu operatora.
Faktura została skorygowana a na koncie znalazła się nadpłata w wysokości 13złotych(pomimo tego, że stan konta był zerowy przed naliczeniem tej faktury...), którą właśnie zwracają.
____


Podsumowując: przez ich pomyłkę udało mi się skrócić umowę o 6 miesięcy, przenieść numer do innej sieci 16dni przed jej zakończeniem, dostać za to wszystko przeprosiny na piśmie od operatora i 13zł zwrotu na konto.

Ktoś miał lepiej? :mrgreen:

[ Dodano: 2010-10-18, 21:13 ]
Dzisiaj przyszedł kolejny polecony. Tym razem z Orange - pełne wytłumaczenie zaistniałej sytuacji i imienne przeproszenie na piśmie z podpisem jakiegoś tam prezesa. To mi się podoba :-D

 #461529  autor: 3xtasy
 23 lut 2011, 18:33
Jaka jest aktualna kara za zerwanie umowy w orange z winy abonamenta ?? abonament delfin 36 mies.

 #461758  autor: KKI_
 25 lut 2011, 00:31
dział wróżbitów dwa piętra wyżej :lol:

KKI

 #461790  autor: kerim36
 25 lut 2011, 11:55
3xtasy,

od 1zl w gore - szczegoly po kontakcie z BOK Orange

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl