• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 2 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54

 #334158  autor: elrond
 08 maja 2009, 22:51
mariusz9a, jak widać inny konsultant. Mi nie odpisali w ten sposób.

Jak będzie możliwość rozwiązania umowy z jednoczesnym przeniesieniem numeru, to przenoszę przynajmniej jeden z nich do Play. Z drugiego rezygnuję całkowicie.

EDIT:

Dzwoniłem do BOKu i numer ponoć można normalnie przenieść. Więc z tym nie powinno być problemu.

 #334319  autor: ywis
 09 maja 2009, 19:38
Wiadomo coś kiedy zaczną rozsyłać nowy regulamin, czy to jednak dopiero nastąpi od 1-go lipca br.?

 #334324  autor: elrond
 09 maja 2009, 20:07
Ja mam cichą nadzieje że już w poniedziałek lub wtorek z rachunkiem przyjdzie.

 #334348  autor: adrian_2009
 09 maja 2009, 21:47
witam,
jestem nowy na forum więc na początku chciałem Wszystkich przywitać, a teraz moje pytanie :

mam 5 umów w plug gsm, wszystkie dotyczą iPlusa, jedną podpisałem tydzień temu podpisując również nowy regulamin. Czy w przypadku nie akceptowania regulaminu w przypadku pozostałych umów mogę je rozwiązać nie płacąc kary umownej ? Ja rozumiem, że muszę zaakceptować regulamin do każdej umowy, więc mogę zostawić tą obecną a resztę rozwiązać - jednak proszę o wypowiedz kogoś bardziej zorientowanego w temacie .

Z góry dziękuję za pomoc

PS umowy mam podpisane na firm

 #334402  autor: ywis
 10 maja 2009, 08:21
adrian_2009, poza tym jednym iPlus na którego podpisałeś starą i nową umowę, to pozostałe umowy możesz rozwiązać bez ponoszenia żadnych kosztów związanych z karą umowną, tak jak głosi regulamin, także czekaj na rachunek i składaj wymówienie do najbliższego salonu.

Ja na dniach powinienem dostać rachuneczek, oby był już z nowym regulaminem, to bym się szybciej uwolnił niż mogłoby się wydawać :)

 #334433  autor: elrond
 10 maja 2009, 12:05
ywis pisze:Ja na dniach powinienem dostać rachuneczek, oby był już z nowym regulaminem, to bym się szybciej uwolnił niż mogłoby się wydawać
Tylko oni grają na zwłokę jak mogą. W mailu który Ci wysłali piszą że 30-dniowy okres wypowiedzenia nie liczą od czasu wpłynięcia twojej rezygnacji, ale od pierwszego dnia kolejnego okresu rozliczeniowego :| Czyli o tych umów się uwolniomy na początku lipca...

 #334468  autor: ywis
 10 maja 2009, 14:25
Dobry i lipiec, bo ja dopiero w innym wypadku pozbyłbym się tej umowy w styczniu.
Może ktoś podać przykładowe pismo wymówienia?

 #334469  autor: Gesar
 10 maja 2009, 14:40
Mam kolege w punkcie plusa, niestety nie maja jeszcze prawie zadnych informacji. Mowil mi tylko to, ze stosowna rezygnacje najlepiej zlozyc w punkcie plusa. W systemie pers gdzie sie dokonuje przedluzen i rezygnacji, przy rezygnacji bedzie do zaznaczenia opcja, z powodu braku akceptacji regulaminu. Nie trzeba nic pisac i dostaje sie powtierdzenie rezygnacji, ktora jest od razu widoczna w systemie plusa.

Nie wie natomiast nic o przejsciu na simplusa w tym wypadku, moze byc tak ze plus wylaczy numer, taka forma malej zemsty.

 #334486  autor: lukasz
 10 maja 2009, 15:48
Witam,
wczoraj wysłałem do Plusa takiego maila:
Dzień dobry,
w związku ze zmianą Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych od 1 lipca 2009 roku mogę rozwiązać Umowę Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych bez ponoszenia konsekwencji w postaci obowiązku zapłacenia kary umownej.
Czy w przypadku wypowiedzenia umowy z powodu braku akceptacji zmian w Regulaminie i Cenniku istnieje możliwość przeniesienia numeru do innej sieci?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Łukasz

a dziś dostałem taką odpowiedź:
Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.

chyba sami za bardzo nie wiedzą jak to jest z przenoszeniem numeru...albo odpowiedź wysłał automat...
A jeżeli jednak będzie możliwość rozwiązania umowy z przeniesieniem numeru do innej sieci to w jaki sposób? tzn. prostszy - wszystko załatwia za mnie nowy operator czy "bardziej skomplikowany" - idę do nowego operatora po druczek o możliwościach technicznych przeniesienia numeru i z tym drukiem idę wypowiedzieć umowę do Plusa.

 #334487  autor: elrond
 10 maja 2009, 15:55
lukasz pisze:chyba sami za bardzo nie wiedzą jak to jest z przenoszeniem numeru...albo odpowiedź wysłał automat...
Tak, to jest automat. Odpowiedzą Ci prawdopodobnie jutro. Dzwoniłem do nich w tej sprawie i numer można przenieść.
lukasz pisze:A jeżeli jednak będzie możliwość rozwiązania umowy z przeniesieniem numeru do innej sieci to w jaki sposób? tzn. prostszy - wszystko załatwia za mnie nowy operator czy "bardziej skomplikowany" - idę do nowego operatora po druczek o możliwościach technicznych przeniesienia numeru i z tym drukiem idę wypowiedzieć umowę do Plusa.
Sam się zastanawiam jak to zrobić, żeby nie było problemu z przeniesieniem i żeby numer nie przepadł. Nie wiem, czy najpierw iść do Playa czy do Plusa złożyć rezygnacje..?
ywis pisze:Może ktoś podać przykładowe pismo wymówienia?
Ja sobie napisałem takie:

Imię i nazwisko Miejscowość, data
Adres
Nr tel:



POLKOMTEL S.A.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa



Podanie



W związku z brakiem akceptacji zmian wprowadzonych przez POLKOMTEL S.A. operatora sieci komórkowej Plus w Regulaminie Świadczenia Usług, wnioskuję o rozwiązanie umów bez ponoszenia konsekwencji finansowych z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia, w przypadku dwóch posiadanych przeze mnie numerów telefonu: XXX XXX XXX oraz YYY YYY YYY z zaznaczeniem chęci przeniesienia numeru XXX XXX XXX (konto abonenckie nr. ZZZZZZZZ) do sieci Play.



Z poważaniem

(troche sie układ poprzestawiał, ale chyba wiadomo co i jak)

 #334506  autor: hettman
 10 maja 2009, 17:49
nicram pisze:Jak będzie z osobami które mają włączoną e-fakturę (ebok) ?
Przyślą regulamin listownie, czy też będzie dołączony z fakturą w eboku?
-prawdopodobnie dostaniesz info.o mozliwosci wypowiedzenia podpisana podpisem elektronicznym (takie cos dostalem od UPC jak zmieniali regulamin)

 #334509  autor: express100
 10 maja 2009, 18:21
Mam kilka pytań:
Mój znajomy ma od kilku lat umowę z Plusem, ostatnio wziął sobie SE K660i, który mu się bardzo nie podoba i chce wrócić do Nokii, a normalnie umowa kończy mu się za dwa lata.
Najbardziej chciałbym zerwać umowę, ale tak aby numer został zachowany.
PYTANIE 1: Czy może po zerwaniu umowy podpisać kolejną umowę na ten sam numer telefonu?
PYTANIE 2: Jeżeli na pytanie 1. odpowiedź brzmi NIE to czy można rozwiązać umowę na abo, po "chwili" przenieść na Simplusa, po kilku dniach od włączenia Simplusa podpisać na ten numer umowę abonamentową?
PYTANIE 3: Jeżeli na pytanie 2. odpowiedź brzmi NIE to czy może przenieść numer na Play Fresh i po kilku dniach wrócić do Plusa abonamentowego?
PYTANIE 4: Jeżeli na wcześniejsze pytanie odpowiedzi brzmią NIE, to czy spokojnie może numer przenieść na stałe do Fresha lub One Play?
Jeżeli będzie musiał przenieść numer do Playa to co ma wpierw zrobić:
:arrow: Rozwiązać umowę w Salonie Plusa
:arrow: Iść do Playa i oni wszystko wraz z rozwiązaniem umowy załatwią.
Jeżeli by ktoś mógł (najlepiej ktoś kto w Plusie pracuje :P ) wyjaśnić mi łopatologicznie, gdzie po kolei musi iść mój znajomy i w jakiej kolejności, czy najpierw do Plusa (rezygnacja), potem do Playa i znowu do Playa?
Z góry dziękuję!
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #334511  autor: widex
 10 maja 2009, 18:43
Wydaje mi się, że ta zmiana dotyczy równiez oferty na kartę. Skoro w abonamencie jej nie akceptuje to i w Simplusie.

Można przenieść numer do Play i wrócić do Plusa. Uważam, że to zbędne. Lepiej przejść na kartę i poczekać. W lipcu obniżka MTR, więc i w abonamentach się może coś zmieni. Ten czas pobyć w Play Fresh, bo jest to atrakcyjna oferta.

 #334512  autor: express100
 10 maja 2009, 19:10
Ale mojemu znajomemu potrzebny jest telefon.

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #334566  autor: ywis
 10 maja 2009, 22:32
express100, tylko jeśli Twój znajomy brał dość nie dawno telefon przy przedłużeniu umowy, to możliwe że dostał dwa regulaminy do podpisania i tutaj niestety nie będzie mógł skorzystać z odstąpienia od umowy bez ponoszenia umownej kary.

 #334592  autor: jurk
 11 maja 2009, 01:21
Wszystko w porządku z rozwiązywaniem umów, przenoszeniem numerów, ale co będzie z telefonem, który od nich kupiłem za cenę 250zł. (cena rynkowa jest obecnie drugie tyle wyższa)?? Będę go mógł zatrzymać?? A jeśli nie to czy oddadzą mi pieniądze jakie za niego zapłaciłem??

 #334594  autor: elrond
 11 maja 2009, 01:27
jurk pisze:Będę go mógł zatrzymać?? A jeśli nie to czy oddadzą mi pieniądze jakie za niego zapłaciłem??
No jasne, że możesz zatrzymać. Z resztą równie dobrze mogłeś go sprzedać na allegro zaraz po kupnie i teraz co byś oddał? W momencie gdy go dostałeś do ręki - stał się twój. W tym całe sedno sprawy i sens zrywania umowy bez kary.

 #334648  autor: express100
 11 maja 2009, 14:35
ywis pisze:express100, tylko jeśli Twój znajomy brał dość nie dawno telefon przy przedłużeniu umowy, to możliwe że dostał dwa regulaminy do podpisania i tutaj niestety nie będzie mógł skorzystać z odstąpienia od umowy bez ponoszenia umownej kary.
Wziął go we wrześniu 2008r. i podpisał umowę na trzy lata, ale bez nowego regulaminu.

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #334662  autor: lukasz
 11 maja 2009, 15:57
Witam,
dziś dostałem odpowiedź z Plusa:
Odpowiedź (Magdalena J...) 11/05/2009 11:10
Uprzejmie Panu wyjaśniam, że taką możliwość będzie dostępna dla Klientów chcących rozwiązać umowę.


Oprócz tego zadzwoniłem na 2601 i tam Konsultant również potwierdził tą wersję, że można przenieść numer do innego operatora, ale chętnych na taką operację obowiązuje dłuższa droga tzn. bez pełnomocnictwa.
To samo usłyszałem też w punkcie sprzedaży Plusa i w salonie Orange i Play ;)

Ja mam problem bo z jednej strony Play ma niższe ceny w abonamencie i przy okazji nisze ceny telefonów ale z drugiej strony mam internet Freedom z Orange i przysługuje mi co miesiąc pakiet 20 zł, a umowa na neta podpisana w kwietniu na 2 lata... i co tu zrobić???
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, 18:07 przez lukasz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #334677  autor: ywis
 11 maja 2009, 17:37
express100 pisze:
ywis pisze:express100, tylko jeśli Twój znajomy brał dość nie dawno telefon przy przedłużeniu umowy, to możliwe że dostał dwa regulaminy do podpisania i tutaj niestety nie będzie mógł skorzystać z odstąpienia od umowy bez ponoszenia umownej kary.
Wziął go we wrześniu 2008r. i podpisał umowę na trzy lata, ale bez nowego regulaminu.
To nie ma problemu, aby rozwiązał umowę bez ponoszenia konsekwencji, która odnosi się do kary umownej.
  • Strona 2 z 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 54