• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #298315  autor: maniek
 18 lis 2008, 08:32
elfrid pisze:jestes pewien? mi sie wydaje, ze maja 30 dnia na rozpatrzenie reklamacji, natomiast odpowiedz moze przyjsc poniej....
Z reguły tak jest.

 #298570  autor: Marens
 19 lis 2008, 16:14
piokuk pisze:No to Marens masz fantastycznych kolegów złodziei. Pogratulować.
Akurat jest to kolega z klasy, użyłem zbyt dużego skrótu myślowego.
Nie jesteśmy i nie będziemy przyjaciółmi.

 #298590  autor: elfrid
 19 lis 2008, 17:29
Marens pisze:Wydaje mi się, że lepiej dla świętego spokoju zapłacić a dopiero później domagać się korekty.
wiekszosc placi dla swietego spokoju i odpuszcza. i dlatego takie firmy maja racje bytu.... bo tak na prawde firma windykacyjna moze zrobic nic. a jesli operator twierdzi, ze ma racje niech skieruje sprawe do sadu, zaplaci koszta postepowania sadowego jak kazdy uczciwy wierzyciel a pozniej dluznik pokryje jak wyrok bedzie na korzysc wierzyciela. zreszta firmy windykacyjne nic poza kilkoma telefonami nie zrobia dla 1tys zł. prawdziwa kasa dla nich to sumy od 10tys wzwyz

 #298714  autor: Orfi
 19 lis 2008, 22:46
Obawiam się,że robią to na trochę innej zasadzie i dług czy też należność wcale nie musi być duża. Po prostu dorzucają do podstawowej kwoty różne,często wyimaginowane opłaty,procenty,koszty rzekomych działań,pism,procedur wziętych z sufitu itd. W ten sposób nieduża kwota urasta,do całkiem sporej,której zwrotu bezzwłocznie żądają. Po zapłacie, często nie informują wierzyciela,że jego należność została zaspokojona i opóźniają taką informację np. o rok.

[ Dodano: 2008-11-19, 23:02 ]
Dodatkowo,oczywiście hadlują długami i następna firma żąda o 10-15% więcej,niż poprzednia.

 #298774  autor: user_delete14
 20 lis 2008, 14:27
Reklamacje w Erze wyglądają trochę inaczej. Nie zapłacenie za "błędną" fakturę nie wchodzi w rachubę w ogóle... Fakturę należy nawet z bólem serca zapłacić i równolegle wysłać reklamację (najszybsza mailem - te też są uznawane). Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, to klient otrzymuje fakturę korygującą na kwotę "błędnie naliczonych opłat". Tą fakturę tytułem nadpłaty odlicza się od następnych faktur - w iBOA jest wyświetlany bilans na bieżąco.
Powyższe wynika oczywiście z doświadczenia.

 #298867  autor: yagi
 20 lis 2008, 21:50
Dominik Wójcik pisze:Powyższe wynika oczywiście z doświadczenia.
I z Regulaminu o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych PTC.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #299004  autor: elfrid
 21 lis 2008, 21:15
yagi pisze:I z Regulaminu o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych PTC.
regulamin regulaminem ale zarówno w plusie jak i w orange nie zablokuja pol.wych. za nieuregulowanie faktury terminowo, ktora zostala zareklamowana, mimo, ze w regulaminie orange rowniez jest zapis iz reklamacja faktury nie zwalnia z terminowego uregulowania naleznosci. wiadomo, ze w regulaminie operator sie zabezpiecza, ale czesto proklienckie praktyki spowodowane duza konkurencja na rynku, weryfikuja praktyke. a orange pod tym wzgledem jest na prawde w porzadku, wiem bo ciagle cos sie psuje i lub nie zgadza, wiec skladalem sporo reklamacji:-)

 #353979  autor: Orfi
 21 sie 2009, 09:14
Ostatnio Orange faktycznie coś zmienił, w swoim podejściu do klienta, bo dopiero 20 dniowa zwłoka doprowadziła do blokady połączeń wychodzących, która zresztą została natychmiast zdjęta, kiedy okazało się, że pieniądze są już u nich na koncie. W Plusie spornej części faktury po prostu nie płacimy do momentu rozpatrzenia reklamacji i jest to standardową praktyką.

Orfi

 #354157  autor: yagi
 21 sie 2009, 21:00
Era teraz zaostrzyla i potrafi zablokowac juz przy drugiej niezaplaconej fakturze, choc wydaje mi sie ze zalezy to od wysokosci zadluzenia.

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #354173  autor: Orfi
 21 sie 2009, 21:45
To faktycznie poszli do przodu, kiedyś dopiero w trzecim miesiącu, przy braku płatności blokowali wychodzące, ale to było już dosyć dawno temu i czasy się zmieniły. Plus teraz zmienił trochę podejście i bardziej zwraca uwagę na terminowość dokonanych płatności.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2009, 12:39 przez Orfi, łącznie zmieniany 1 raz.

Orfi

 #354213  autor: Marens
 22 sie 2009, 00:36
corner pisze:Nie pamiętam po jakim czasie od terminu płatności nastąpiła blokada wychodzących.
Orange/TP

30dni -> blokada wychodzących
60dni -> blokada wychodzących/przychodzących

[ Dodano: 2009-08-22, 00:41 ]
yagi pisze:wydaje mi sie ze zalezy to od wysokosci zadluzenia.
Albo historii kontraktu

Znajomy w Orange ma firmę płaci spore rachunki i zapłacił tak(przykładowo):

Maj - zapłacone
Czerwiec - brak płatności
Lipiec - zapłacone
Sierpień - zapłacone, telefon o braku płatności za Czerwiec

Widać, że dało się zrobić po ludzku.

Kuzyn w Plusie nie zapłacił jednego rachunku, zadzwonili do niego przeprosił powiedział że zapodziała mu się gdzieś faktura to powiedzieli, że z racji iż ma u nich stałe rachunki od dawna i zawsze płaci to przyślą mu w następnym miesiącu fakturę za 2 miesiące wstecz czy jakoś tak to było.