• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #190738  autor: Vieslav
 08 cze 2007, 22:18
Po części się z wami zgadzam. Sam większość rzeczy załatwiam telefonicznie (zmiana abonamentu na stacjonarnym, zamówienie neostrady, jedną umowę też przedłużyłem). Ale jestem bardzo ostrożny i jeżeli proszę konsultanta o dane osobowe (imię i nazwisko) a on mi odmawia to po prostu rezygnuje. Koleżankę już tak orżnęli. Zamówiła telefonicznie Darmowe wieczory i weekendy i okazało się potem, że żadnego zamówienia nikt nie składał a ona biedna przez 2 miesiące korzystała z telefonu jakby już miała ten abo. Reklamacji oczywiście nie uwzględnili. Ostatnio przedłużałem umowę z Orange przez telefon ale niestety dwoje konsultantów nie chciało się przedstawić więc do widzenia. Dopiero za trzecim razem zadzwoniła miła osoba która się przedstawiła a ja jestem szczęśliwym posiadaczem Nowy Twój Plan :P .

 #190921  autor: pyp
 09 cze 2007, 12:19
Z zamawianiem przez telefon i wogule przez całą obsługe telefoniczna abonentów w jej działalnosc i jest dużo nieprawidłowowści. Zauwazylem że konsultancji lubią dzwonić do osób starszych, bo jak wiadomo łatwo ich wykręcić i namówić ,a oni się zgodzą bo są tego nie swiadomi. :-( Mam 2 babcie i niestety jedna która mieszak w innej miejscowości niz ja straciła na tym łądna kase... Po pierwsze w TP zgodziła się na zmiane abo z socjalnego na 60 min. za darmo, na aktywacje pakietu rozmów międzynarodowych i do tego jeszcze podpisała umowe z Tele2 na 12 miesięcu, bo agent ją zakręcił :-( A działanie jest proste. np. O pakiet miedzynarodowych rozmów babcie namówili bo powiedziała że ma rodzine w Niemczech (umowa była taka że zawsze ta rodzinka dzwoni do babci) Nie będe opisywał wszystkich sytuacji bo o tym mozna pisać i pisać. Teraz uczuliłem babcie żeby wogule z TP, Tele2 nie rozmawiała, zeby nie było problemów.
Co do tematu...
Mulder pisze:nie chciało się przedstawić więc do widzenia
Bardzo dobre podejscie do sytuacji, bo zawsze masz jakiś dowód i możesz podać nazwisko i godzine rozmowy z konsultantem i w razie jakis problemów Orange sprawdzi w archiwum rozmów.
Mulder pisze:Sam większość rzeczy załatwiam telefonicznie (zmiana abonamentu na stacjonarnym, zamówienie neostrady, jedną umowę też przedłużyłem). Ale jestem bardzo ostrożny i jeżeli proszę konsultanta o dane osobowe (imię i nazwisko) a on mi odmawia to po prostu rezygnuje
Jest to przynam bardzo wygodne, ale ja i tak wole osobiscie pujść do Salonu.

Pozdrawiam - pYp