tarinQ pisze:Kurde coś konsultanci są wredni...
kasa... Ty bys tez tak chetnie nie rezygnowal z pieniedzy.
tarinQ pisze:Niby punkty mi nie dorzuca to prawda?
w salonie nie maja takiej mozliwosci.
ogolnie w salonach opcje przedluzenia sa dokladnie takie jak na pierwszym kontakcie z BOKiem. tylko kierownik salonu moze zgodzic sie na obnizenie oplat, ale nie musi tego robic.
skoro telefonu nie ma na magazynie to radze wybrac inny model, sprzedac i kupic taki jak sie Tobie podoba.
GuzioR pisze:ale nie chcą przedłużać teraz umowy - wolą stracić klienta.
podpisujac umowe i to jeszcze na 3 lata dobrowolnie zgodziles sie na taka, a nie inna dlugosc umowy. do kogo masz wiec pretensje?
zawsze mozesz podwyzszyc sobie abonament tylko musisz przeczytac cennik (czy wieksza ilosc minut Tobie wystarczy) i warunki twojej umowy (czy zachowujesz rabaty i inne takie).
przed pazdziernikiem raczej nic nie zdzialasz.