Witam,
Spojrzałem ostatnio na rachunek mojego Taty i stwierdziłem, że należy coś z tym zrobić. Kończy mu się umowa w lutym więc pewnie do tego czasu już nic kombinować nie będziemy, ale może na podstawie poniższego wyliczenia z faktury moglibyście poradzić o co można by powalczyć przy przedłużeniu.
Rachunek za listopad. Kwota: 289,67 zł.
Abonament: BiznesKlasa 100 - 122 zł
Strefa Plus - 1,22 zł
Kontakt Plus, 1 numer - 1,22
Zniżka 40% na Plus i stacjonarne - w sumie 6,10 zł
Co razem daje 130,54
I generalnie jak patrzyłem na biling to ten abonament wystarczy gdzieś do 20 dnia każdego okresu rozliczeniowego. Reszta jest nabijana poza abonament i wychodzi tego mniej więcej co miesiąc 100 - 150 zł ponad to. Zbiorczo wygląda to tak, że w listopadzie jest wygadane
602 minut i 49 sekund z tego 14:30 to połączenia między krajowe - Słowacja i Szwecja. Reszta to mniej więcej po równo, każda sieć i stacjonarki. Sytuacje troszkę na pewno poprawiła by ta dodatkowa godzina do wszystkich, ale chyba w tym abonamencie - a i chyba w ogóle to zlikwidowali - nie obowiązuje. Jak mówię, umowa się zaraz kończy więc teraz już chyba nie ma sensu nic z tym kombinować, tylko teraz pytanie jak to zrobić, żeby płacić mniej.
Jaka Taryfa? O jakie ulgi walczyć przy przedłużeniu ? Telefon nie jest tak bardzo ważny. Ma 6310 już z 6 lat i jest z niej zadowolony bardzo. Jak by był coś podobnego jeśli chodzi o łatwość obsługi i baterie to można by się temu przyglądnąć. Bierzemy też pod uwagę opcję bez telefonu - jeśli to przyniesie jakąś sensowną ulgę.
I teraz tak. Tato niedawno dostał od Plusa info, że dostaje swojego opiekuna. Jeśli chodzi o ilość aktywacji to jest trochę skomplikowane - już próbowałem to kiedyś tłumaczyć w tym temacie. W skrócie: firma ma dwie komórki z odrębną siedzibą itd. na jednym koncie abonenckim są dwa numery - Taty i jeszcze jeden z Max Profitem 30 z którego mało się korzysta i w tej chwili jest tam pewnie z 210 minut darmowych. W sumie daje to co miesiąc około 320 - 350 zł na to konto. Na koncie abonenckim tej drugiej komórki firmy są 2 numery w sumie dające co miesiąc około 150 - 200 w porywach + Iplus, ale tylko do końca grudnia. W każdym razie musieli potraktować to wszystko razem, jeśli przydzielili opiekuna, który notabene chyba był osobiście w firmie kiedyś z tego co tata mówił

.
Teraz pytania.
1. Czy kontaktować się z tym opiekunem, czy czekać do lutego?
2. Rozumiem, że nawet jak ten IPlus odpadnie to ten opiekun dalej zostanie, bo wtedy nie będzie 5 aktywacji tylko 4 ?
Inna sprawa jest taka, że cały czas ja się zastanawiam nad abonamentem na tą firmę. Pisałem o tym w lutym bo wtedy się przymierzałem

ale nadal korzystam z Simplusa. I czekam i czekam. Właściwie nie wiem na co. Jestem już zdecydowany, że do końca stycznia biorę bo tak to mi jeszcze z 5 lat zejdzie jak będę czekał na jakieś lepsze oferty. W każdym razie w tym momencie czekam jeszcze z nadzieją, że przed świętami będzie jeszcze jakaś nowa oferta, albo zaraz po. Od lutego zmieniło się to, że przestał mnie interesować jakiś drogi telefon, a mogę wziąć nawet i bez gdyby była za to jakaś fajna liczba minut. Właśnie to mnie interesuje, coś w stylu dodatkowej godziny dla wszystkich jaka była z pewnego czasu w BiznesKlasie. Czy myślicie, że istnieje możliwość taka, że właśnie przy świątecznej albo noworocznej promocji pójdą coś na rękę w kwestii kosztów utrzymania czy raczej należy oczekiwać ewentualnej obniżki aparatów?
I dwa dodatkowe pytania. Czy jeśli czekałbym do końca umowy Taty - luty. I wzięlibyśmy to razem - on przedłużenie, a ja nowe abo to byłoby coś taniej? Czy wręcz przeciwnie? Lepiej, żebym wziął wcześniej bo wtedy jak Tata będzie przedłużał to będzie 5 aktywacji, a nie 4 i on będzie miał coś taniej?
Bo mam rozumieć, że ten nasz opiekun nic zdziałać nie może w mojej sprawie jeśli to nowa aktywacja jest?
Trochę zamieszałem, ale mam nadzieję, że wiecie o co chodzi.
Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
