• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 94 z 217
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 217

 #487565  autor: thonka
 07 lip 2011, 19:46
josse, zeby kogos nagrac musisz wyrazic na to zgode - to dziala w dwie strony. jezeli drugiej stronie sie to nie podoba ma prawo sie rozlaczyc. wszystko w temacie.

juz pisalismy nieraz, zeby przygladac sie temu co sie podpisuje i nie wierzyc na slowo odnosnie wszystkich mozliwych dodatkow.
im zalezy na sprzedazy.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #487589  autor: keczup80
 07 lip 2011, 21:48
Zniknela mi na iboa oferta przedluzeniowa (zarowno z telefonem jak i bez), ktora byla widoczna od kilku miesiecy. Wiecie moze dlaczego? Czy mozliwe,ze po rozmowie z konsultantem i kims chyba z suk i mowieniu,ze najprawdopodobniej sie przeniesie do innej sieci zablokowano mi taka mozliwosc? (do konca umowy zostalo 1,5miesiaca)

 #487598  autor: st.konsultant
 07 lip 2011, 22:12
keczup80 pisze:Zniknela mi na iboa oferta przedluzeniowa (zarowno z telefonem jak i bez), ktora byla widoczna od kilku miesiecy. Wiecie moze dlaczego? Czy mozliwe,ze po rozmowie z konsultantem i kims chyba z suk i mowieniu,ze najprawdopodobniej sie przeniesie do innej sieci zablokowano mi taka mozliwosc? (do konca umowy zostalo 1,5miesiaca)

To przecież oczywiste, że jeżeli złożyłeś dyspozycję rozwiązania umowy i przeniesienia numeru to oferta przestała być dostępna w IBOA.

 #487608  autor: keczup80
 07 lip 2011, 22:48
st.konsultant pisze:
keczup80 pisze:Zniknela mi na iboa oferta przedluzeniowa (zarowno z telefonem jak i bez), ktora byla widoczna od kilku miesiecy. Wiecie moze dlaczego? Czy mozliwe,ze po rozmowie z konsultantem i kims chyba z suk i mowieniu,ze najprawdopodobniej sie przeniesie do innej sieci zablokowano mi taka mozliwosc? (do konca umowy zostalo 1,5miesiaca)

To przecież oczywiste, że jeżeli złożyłeś dyspozycję rozwiązania umowy i przeniesienia numeru to oferta przestała być dostępna w IBOA.
A gdzie ja zlozylem dyspozycje rozwiazania umowy? No chyba,ze dla konsultantow mowienie,ze sie rozwaza rezygnacje(porownuje oferte z konkurencja) oraz pyta o kare umowna przy wczesniejszym zerwaniu umowy jest rownoznaczne ze zlozeniem dyspozycji.
Aaa jeszcze jedno. W takim razie po co od kilku dni wydzwaniaja do mnie konsultanci? (a ze dzwonili w momentach kiedy nie moglem odebrac telefonu) to nie wiedzialem co chca. No chyba,ze T-Mobil poszedl na reke i rozwiazac umowe mozna tel. ;)

 #487617  autor: st.konsultant
 07 lip 2011, 23:34
keczup80 pisze:
st.konsultant pisze:
keczup80 pisze:Zniknela mi na iboa oferta przedluzeniowa (zarowno z telefonem jak i bez), ktora byla widoczna od kilku miesiecy. Wiecie moze dlaczego? Czy mozliwe,ze po rozmowie z konsultantem i kims chyba z suk i mowieniu,ze najprawdopodobniej sie przeniesie do innej sieci zablokowano mi taka mozliwosc? (do konca umowy zostalo 1,5miesiaca)

To przecież oczywiste, że jeżeli złożyłeś dyspozycję rozwiązania umowy i przeniesienia numeru to oferta przestała być dostępna w IBOA.
A gdzie ja zlozylem dyspozycje rozwiazania umowy? No chyba,ze dla konsultantow mowienie,ze sie rozwaza rezygnacje(porownuje oferte z konkurencja) oraz pyta o kare umowna przy wczesniejszym zerwaniu umowy jest rownoznaczne ze zlozeniem dyspozycji.
Aaa jeszcze jedno. W takim razie po co od kilku dni wydzwaniaja do mnie konsultanci? (a ze dzwonili w momentach kiedy nie moglem odebrac telefonu) to nie wiedzialem co chca. No chyba,ze T-Mobil poszedl na reke i rozwiazac umowe mozna tel. ;)

Spokojnie, zrozumiałem, że już poszła dyspozycja rozwiązania umowy ;). Jeżeli nie, to albo coś tam robią znowu na IBOA albo jakiś problem techniczny. Na pewno nikt nie wycofuje ofert z IBOA na podstawie planów Klienta dotyczących zmiany operatora :lol:

 #487642  autor: tomek_mk3
 08 lip 2011, 09:23
i tak jak mówiłem jest nowy cennik telefonów :( niestety podrożały - czy oni tam zgłupieli? nie dość ze taka lipna ofera w abonamencie na przedłużenie to jeszcze ceny podnoszą - chyba chcą się pozbyć klientów bo w Play na dzien dobry w takim samym abo mam 2x wiecej minut, tanszy fon i stan darmowy na zawsze ehh
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... 110605.pdf

może mi ktoś powiedzieć gdzie mogę sprawdzić jakie sa pakiety w taryfach multimedialnych dla przedlużających ? bo nie mogę znależć ;/

 #487647  autor: Kryniczanin
 08 lip 2011, 10:05
Mam pytanie następujące kiedy pojawia się oferta przedłużenia umowy w Blueconnect? Dla telefonu abo głosowego znalazłem 7 miesięcy bez telefonu a 4,5 z telefonem a w taryfach data jak to wygląda?

 #487655  autor: st.konsultant
 08 lip 2011, 10:48
tomek_mk3 pisze:i tak jak mówiłem jest nowy cennik telefonów :( niestety podrożały - czy oni tam zgłupieli? nie dość ze taka lipna ofera w abonamencie na przedłużenie to jeszcze ceny podnoszą - chyba chcą się pozbyć klientów bo w Play na dzien dobry w takim samym abo mam 2x wiecej minut, tanszy fon i stan darmowy na zawsze ehh
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... 110605.pdf

może mi ktoś powiedzieć gdzie mogę sprawdzić jakie sa pakiety w taryfach multimedialnych dla przedlużających ? bo nie mogę znależć ;/
To na prawdę nie jest trudne:

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... timedialne

 #487658  autor: sbronko
 08 lip 2011, 10:56
st.konsultant pisze:
tomek_mk3 pisze:i tak jak mówiłem jest nowy cennik telefonów :( niestety podrożały - czy oni tam zgłupieli? nie dość ze taka lipna ofera w abonamencie na przedłużenie to jeszcze ceny podnoszą - chyba chcą się pozbyć klientów bo w Play na dzien dobry w takim samym abo mam 2x wiecej minut, tanszy fon i stan darmowy na zawsze ehh
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... 110605.pdf

może mi ktoś powiedzieć gdzie mogę sprawdzić jakie sa pakiety w taryfach multimedialnych dla przedlużających ? bo nie mogę znależć ;/
To na prawdę nie jest trudne:

http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/ ... timedialne
poza tym logujesz sie do iboa i masz tam wszystko
ja wysłalem emaila z próbą negocjacji nowych warunków, konsultant oddzwonił i powiedział, że nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany ofery z iboa...
i poradził mi poczekać na ofertę w salonie/przez telefon
mówił, że telefony będą w takich samych cenach
a tu proszę, podwyżka - ale fakt faktem, ceny nadal są te same w salonie i w iboa
nie wpadłem na to, ze można podnieść ceny telefony, myslałem, że to raczej z czasem w dół idzie :(

z tego co chciałem brać, wydaje mi się, że na szczęście nic sie nie zmieniło

 #487659  autor: tomek_mk3
 08 lip 2011, 10:57
ehh no teraz to widze że nie :) ale tak to jest jak człwowiek widzi to co nie trzeba :) dzięki

 #487662  autor: darus161
 08 lip 2011, 11:13
tomek_mk3 pisze: tak jak mówiłem jest nowy cennik telefonów niestety podrożały -
Nie przesadzaj. Niektóre telefony staniały i to sporo. Przykładowo Motorola DEFY staniała o 200 zł z multimedialnej za 69. Reszta fonów z andkiem pozostała bez zmian w tym abo. Także źle nie jest :)

 #487670  autor: josse
 08 lip 2011, 12:53
thonka pisze:josse, zeby kogos nagrac musisz wyrazic na to zgode - to dziala w dwie strony. jezeli drugiej stronie sie to nie podoba ma prawo sie rozlaczyc. wszystko w temacie.

juz pisalismy nieraz, zeby przygladac sie temu co sie podpisuje i nie wierzyc na slowo odnosnie wszystkich mozliwych dodatkow.
im zalezy na sprzedazy.
Tyle, że:
Nie każdy ma blisko do salonu T-mobile, a załatwiając coś przez telefon muszę wyrazić zgodę na nagrywanie. Nagranie przechowywane jest? przez operatora/call center i nie mogę się nim posiłkować w momencie reklamacji.
A odnośnie wiary w to co mówi konsultant: myślałem zwyczajnie, że gdzie jak gdzie, ale w SUK-u takie rzeczy nie mają prawa się zdarzyć. (efekt: to już moja ostatnia umowa z tą siecią, w końcu cała "wielka trójka" ma w zasadzie takie same warunki +/- )

 #487706  autor: DiAbOlO
 08 lip 2011, 14:56
josse pisze:
thonka pisze:josse, zeby kogos nagrac musisz wyrazic na to zgode - to dziala w dwie strony. jezeli drugiej stronie sie to nie podoba ma prawo sie rozlaczyc. wszystko w temacie.

juz pisalismy nieraz, zeby przygladac sie temu co sie podpisuje i nie wierzyc na slowo odnosnie wszystkich mozliwych dodatkow.
im zalezy na sprzedazy.
Tyle, że:
Nie każdy ma blisko do salonu T-mobile, a załatwiając coś przez telefon muszę wyrazić zgodę na nagrywanie. Nagranie przechowywane jest? przez operatora/call center i nie mogę się nim posiłkować w momencie reklamacji.
A odnośnie wiary w to co mówi konsultant: myślałem zwyczajnie, że gdzie jak gdzie, ale w SUK-u takie rzeczy nie mają prawa się zdarzyć. (efekt: to już moja ostatnia umowa z tą siecią, w końcu cała "wielka trójka" ma w zasadzie takie same warunki +/- )
Nagranie jest przechowywane i na dodatek można nim się posiłkować, ba nawet jest podstawą. Tak było w moim przypadku, gdy konsultant wprowadził mnie w błąd w 2 kwestiach. Wysłałem mailowo (z IBOA) reklamację i podczas jej rozpatrywania zostało wykorzystane nagranie.
A co do "muszę" to nie musisz, włączane jest raczej z automatu. Jest to swojego rodzaju umowa między operatorem a klientem.

...:::DiAbOlO:::...

 #487710  autor: Soulfly
 08 lip 2011, 15:20
Kryniczanin. pisze:Mam pytanie następujące kiedy pojawia się oferta przedłużenia umowy w Blueconnect?
4 miesiace przed koncem jest oferta zarowno z modemem/laptope jak i bez

Prawda jest jak d@@a-każdy ma swoją

 #487711  autor: arkady
 08 lip 2011, 15:30
"Niebawem znajdziesz tu specjalną ofertę dla swojego numeru" - Co oznacza taki zapis na głównej stronie IBOA ( tzn. w ciągu jakiego czasu od ukazania się tego info, jest prezentowana rzeczona oferta )?

GA628, 3310, T10s, 6100, 6020, 6131, 6151, 6300, 6303, ZTE GRAND X In, G2 MINI

 #488753  autor: orson_dzi
 12 lip 2011, 21:58
Pewnie nie raz było ale moderator może :P , więc spytam jeszcze raz. Na ile czasu wcześniej można przedłużyć umowę?
Bo jest sprawa teraz tych punktów Premia. Umowa kończy mi się bodajże w marcu, punkty wykorzystać trzeba do któregośtam listopada i chętnie bym się na to załapał. Jakoś swego czasu było to pół roku wcześniej bodajże, a jak teraz?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #488766  autor: st.konsultant
 12 lip 2011, 22:33
orson_dzi pisze:Pewnie nie raz było ale moderator może :P , więc spytam jeszcze raz. Na ile czasu wcześniej można przedłużyć umowę?
Bo jest sprawa teraz tych punktów Premia. Umowa kończy mi się bodajże w marcu, punkty wykorzystać trzeba do któregośtam listopada i chętnie bym się na to załapał. Jakoś swego czasu było to pół roku wcześniej bodajże, a jak teraz?
Numer prywatny?
Najwcześniej oferta może się pojawić 5,5 miesiąca przed końcem umowy (IBOA) lub 4,5 miesiąca (pozostałe kanały sprzedaży). Najpóźniej natomiast 3 miesiące przed końcem (IBOA) lub 2 miesiące (pozostałe kanały sprzedaży).

Punkty można zbierać do 6 września, a wykorzystać najpóźniej do 15 listopada.


http://bsp.era.pl/pl/indywidualni/stali ... zamkniecie

 #488772  autor: orson_dzi
 12 lip 2011, 22:45
Prywatny.
To patrzę się nie załapię.
Ale jeszcze jedno. Skoro poprzednią umowę miałem do marca, a przedłużenie podpisałem grudzień/styczeń, to umowa obecna też jest do marca?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #488790  autor: st.konsultant
 12 lip 2011, 23:58
orson_dzi pisze:Prywatny.
To patrzę się nie załapię.
Ale jeszcze jedno. Skoro poprzednią umowę miałem do marca, a przedłużenie podpisałem grudzień/styczeń, to umowa obecna też jest do marca?
Umowa będzie do marca. Jaka średnia faktur? Jak są dość wysokie to warto przedzwonić do BOA i zapytać czy dałoby radę przyspieszyć wymianę telefonu.

 #488816  autor: darus161
 13 lip 2011, 07:57
Hmm a nie ma jednak tej opcji, o której pisało T-mobile na fb? Chodzi o wymianę telefonu na iBOA 7 miesięcy przed końcem umowy ?
  • Strona 94 z 217
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 217
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 217