- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Na dzień dzisiejszy w magazynach w centrali nie ma ani jednej sztuki...
Miało być do końca tygodnia pewnie wyprzedali i już nie będzie po takiej cenie jak coś 

Pozdrawiam 

Raz w e-shopie pokazują, że jest a raz nie, jak się załapiesz to będziesz miał i tyle.
Trochę to podejście Play jest delikatnie mówiąc niepoważne w tej kwestii.
Trochę to podejście Play jest delikatnie mówiąc niepoważne w tej kwestii.
Napisali do końca tygodnia to chyba znaczy że już nie będzie w takiej cenie co nie ,ludzie czy wy tego nie zrozumiecie,jak chcesz to zmieniaj,ja bym nie zmieniał z takiej głupoty,wg mnie nie ma idealnego operatora każdy może mieć jakieś problemy techniczne itp. ,byłem w Orange i tam miałem parę cyrków,byłem też w Dawnej Erze tam miałem słaby zasięg,zawsze się coś znajdzie.
Pozdrawiam 

Nie aż z takiej głupoty zmieniam - Orange ma tą motkę w promocji też...pakierhakierxd pisze:Napisali do końca tygodnia to chyba znaczy że już nie będzie w takiej cenie co nie ,ludzie czy wy tego nie zrozumiecie,jak chcesz to zmieniaj,ja bym nie zmieniał z takiej głupoty,wg mnie nie ma idealnego operatora każdy może mieć jakieś problemy techniczne itp. ,byłem w Orange i tam miałem parę cyrków,byłem też w Dawnej Erze tam miałem słaby zasięg,zawsze się coś znajdzie.

Konsultant Play przekazywał informacje, że to błąd w e-szopie... Może sam nie wiedział.
Dzień dobry.
W skrócie przedstawię sytuację jaka mnie spotkała ze strony Play. Jakiś czas temu byłam w salonie Play w Szczecinie. Zaproponowano mi tam rabat w wysokości -10zł od abonamentu dla stałych klientów ale nie było interesujących telefonów, więc zrezygnowałam z przedłużania umowy. Po przestudiowaniu portali internetowych oraz rozmowie z konsultantem na forum internetowym poszłam złożyć wymówienie do salonu tak aby ugrać zniżkę -20zł na taryfie w ramach ofert GU. W salonie okazało się, że jest interesujący mnie telefon, więc zapytałam czy mogę dostać niższy abonament bo wiem o tym, że takie rabaty są możliwe. Ustaliliśmy, że podpiszę aneks na All Inclusive Max 65, który będzie z upustem -10zł na cały abonament. Podczas rozmowy wielokrotnie konsultant zapewniał mnie, że właśnie takie warunki otrzymam. Gdy przyszło co do podpisania aneksu zapytałam dlaczego w tytule taryfy widnieje nazwa All Inclusive Max z upustem 30.03 a nie All Inclusive Max 65 z upustem 10 zł konsultant odpowiedział, że to jest ogólna nazwa, bo różni klienci otrzymują różny upust. Gdy poprosiłam o regulamin konsultant odpowiedział, że od nie ma takiego regulaminu z tych samych wyżej wymienionych powodów ale nadal zapewniał mnie, że wszystko jest ok. i będę mieć upust -10zł przez cały okres trwania umowy.
No i teraz oczywiście okazuje się, że dostałam upust lecz -50% przez pierwsze 3 miesiące. Odwołałam się na stronie internetowej Play, poprzez kanał telefoniczny oraz w salonie Play, w którym podpisałam umowę (niestety nie trafiłam na tego samego konsultanta) i jedyne co uzyskałam to jednorazowy rabat 20zł.
W salonie podczas podpisywania umowy był jeden konsultant ja natomiast byłam z osobą towarzyszącą, która była świadkiem całej tej sytuacji. Dziś kolejny raz dzwoniłam na infolinię Play i kazano mi po raz kolejny się odwołać lecz tym razem na piśmie. Oczywiście to zrobię a jeśli tym razem nie otrzymam tego co mi obiecano a nawet czegoś lepszego (bo w końcu ile mnie takie pogrywanie ze strony Play nerwów kosztuje) pozostaje mi tylko zgłaszać się do UOKiK, Gazety.pl, …
Zastanówcie się poważnie nim przedłużycie umowę w Play i nie wierzcie w nic czego nie dostajecie na piśmie. Ja bardzo żałuję, że nie przeszłam do konkurencji lecz podpisałam kolejne przedłużenie umowy ale rodzinie stanowczo zakazałam już przedłużać swoje umowy.
W skrócie przedstawię sytuację jaka mnie spotkała ze strony Play. Jakiś czas temu byłam w salonie Play w Szczecinie. Zaproponowano mi tam rabat w wysokości -10zł od abonamentu dla stałych klientów ale nie było interesujących telefonów, więc zrezygnowałam z przedłużania umowy. Po przestudiowaniu portali internetowych oraz rozmowie z konsultantem na forum internetowym poszłam złożyć wymówienie do salonu tak aby ugrać zniżkę -20zł na taryfie w ramach ofert GU. W salonie okazało się, że jest interesujący mnie telefon, więc zapytałam czy mogę dostać niższy abonament bo wiem o tym, że takie rabaty są możliwe. Ustaliliśmy, że podpiszę aneks na All Inclusive Max 65, który będzie z upustem -10zł na cały abonament. Podczas rozmowy wielokrotnie konsultant zapewniał mnie, że właśnie takie warunki otrzymam. Gdy przyszło co do podpisania aneksu zapytałam dlaczego w tytule taryfy widnieje nazwa All Inclusive Max z upustem 30.03 a nie All Inclusive Max 65 z upustem 10 zł konsultant odpowiedział, że to jest ogólna nazwa, bo różni klienci otrzymują różny upust. Gdy poprosiłam o regulamin konsultant odpowiedział, że od nie ma takiego regulaminu z tych samych wyżej wymienionych powodów ale nadal zapewniał mnie, że wszystko jest ok. i będę mieć upust -10zł przez cały okres trwania umowy.
No i teraz oczywiście okazuje się, że dostałam upust lecz -50% przez pierwsze 3 miesiące. Odwołałam się na stronie internetowej Play, poprzez kanał telefoniczny oraz w salonie Play, w którym podpisałam umowę (niestety nie trafiłam na tego samego konsultanta) i jedyne co uzyskałam to jednorazowy rabat 20zł.
W salonie podczas podpisywania umowy był jeden konsultant ja natomiast byłam z osobą towarzyszącą, która była świadkiem całej tej sytuacji. Dziś kolejny raz dzwoniłam na infolinię Play i kazano mi po raz kolejny się odwołać lecz tym razem na piśmie. Oczywiście to zrobię a jeśli tym razem nie otrzymam tego co mi obiecano a nawet czegoś lepszego (bo w końcu ile mnie takie pogrywanie ze strony Play nerwów kosztuje) pozostaje mi tylko zgłaszać się do UOKiK, Gazety.pl, …
Zastanówcie się poważnie nim przedłużycie umowę w Play i nie wierzcie w nic czego nie dostajecie na piśmie. Ja bardzo żałuję, że nie przeszłam do konkurencji lecz podpisałam kolejne przedłużenie umowy ale rodzinie stanowczo zakazałam już przedłużać swoje umowy.
agata_-c mniej pretensje do siebie. Rozmowa w POS nie jest rejestrowana, wiec będzie Ci ciężko udowodnić swoją racje. Zresztą na każdym aneksie masz informację podpisując powyższy aneks oświadczasz, ze otrzymałaś i przeczytałaś regulamin promocji. Jeśli w treści odwołania będziesz bardzo roszczeniowa to Ci nic nie da a porostu powołają się na powyższy punkt regulaminy.
Pracownik odwołań może jedynie sprawę zgłosić do POS- U w którym był podpisywany aneks z zapytaniem, czy ten pracownik przyznaje się się do błędu. Jak się przyzna to najprawdopodobiniej dostaniesz ten rabat w ramach rekompensaty. Dodam ze około 90% pracowników POS nie pamięta sprawy i odwołanie jest niezasadne.
Ty zamiast chodzić po gazetach czy po urzędach idź do POSu pogadaj z tym pracownikiem zęby się przyznał i niech zarejestruje zgłoszenie do Twojego numeru, że Cię wprowadził w błąd wtedy będziesz miała podstawę do roszczenia, bo UOKIK czy UKE na słowo honoru Ci nie uwierzą a play prześle im sprostowanie całej sprawy z 20 argumentami ze to Twoja wina.
W POS- nie masz praw negocjacji warunków umowy, konsultant GU jest kanałem oficjalnym udzielania dla klientów rabatów.
Pozdawiam
Pracownik odwołań może jedynie sprawę zgłosić do POS- U w którym był podpisywany aneks z zapytaniem, czy ten pracownik przyznaje się się do błędu. Jak się przyzna to najprawdopodobiniej dostaniesz ten rabat w ramach rekompensaty. Dodam ze około 90% pracowników POS nie pamięta sprawy i odwołanie jest niezasadne.
Ty zamiast chodzić po gazetach czy po urzędach idź do POSu pogadaj z tym pracownikiem zęby się przyznał i niech zarejestruje zgłoszenie do Twojego numeru, że Cię wprowadził w błąd wtedy będziesz miała podstawę do roszczenia, bo UOKIK czy UKE na słowo honoru Ci nie uwierzą a play prześle im sprostowanie całej sprawy z 20 argumentami ze to Twoja wina.
W POS- nie masz praw negocjacji warunków umowy, konsultant GU jest kanałem oficjalnym udzielania dla klientów rabatów.
Pozdawiam
Ok, dzisiaj rozmawiałem z konsultantem w sprawie przedłużenia umowy. Początkowo proponował mi standardową ofertę All inclusive, jednak po chwili okazało się, że jest coś niestandardowego. Interesuje mnie HTC One V w korzystnej cenie i zaproponował go w cenie 1 zł wraz z:
- Abonament 59 zł przez pierwszy rok
- Abonament 79 zł przez drugi rok
- 850 minut w abonamencie
- Stan Darmowy do Play na cały okres umowy
- 3 miesiące dodatkowo 100 minut
Niestety w tym abonamencie nie ma przewidzianego pakietu internetowego. Jedynie pierwsze trzy miesiące, a później 200 MB za 7 zł. Przyznam, że ta oferta jest atrakcyjna ale nie dla mnie. Nie potrzebuję aż tak dużej liczby minut. Niestety mówi, że nie można zamienić części minut na pakiet danych. Czy wiecie jaką mniej więcej ciekawą ofertę HTC One V + pakiet transferu danych za ok 69 zł/msc mogę otrzymać?
- Abonament 59 zł przez pierwszy rok
- Abonament 79 zł przez drugi rok
- 850 minut w abonamencie
- Stan Darmowy do Play na cały okres umowy
- 3 miesiące dodatkowo 100 minut
Niestety w tym abonamencie nie ma przewidzianego pakietu internetowego. Jedynie pierwsze trzy miesiące, a później 200 MB za 7 zł. Przyznam, że ta oferta jest atrakcyjna ale nie dla mnie. Nie potrzebuję aż tak dużej liczby minut. Niestety mówi, że nie można zamienić części minut na pakiet danych. Czy wiecie jaką mniej więcej ciekawą ofertę HTC One V + pakiet transferu danych za ok 69 zł/msc mogę otrzymać?
agata_c nie wiem jaki jest Twój cel wklejania tego samego postu w każdym temacie o Play.
marslaw coś mi się wydaję, że dzisiaj będzie zmiana cenników w centrali, więc Twoje HTC podrożeje o około 200zł
marslaw coś mi się wydaję, że dzisiaj będzie zmiana cenników w centrali, więc Twoje HTC podrożeje o około 200zł

Hmm jeśli mi nie wierzysz wejdź na stronę Play i sprawdź aktualne cenniki. Nic nie sugeruję, ale jakoś dziwnym trafem wszystko według nowego cennika drożeje spowrotem do starych cen.
A przypadkiem nie zmieniają cen tych telefonów co ostatnio dali w promocji może to tylko to.
Pozdrawiam 

Przy ofercie przedłużeniowej i tak właśnie HTC, który wymieniał kolega wyżej wydawał mi się tańszy niż w poprzednim cenniku, a do takich cen się tutaj wraca.