• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 92 z 217
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 217

 #485778  autor: 3m
 30 cze 2011, 08:59
Dziwne to całe T. Przysyłają do firmy piękne kolorowe broszurki, a dalej potrafią przez wiele tygodni nie wrucać na stronę aktualnego cennika przedłużeniowego dla taryf biznesowych. No i ceny telefonów nawet w wyższych taryfach biznesowych porażają. Przypudrowali staruszkę na różowo, zrobili facelift, ale zaczyna to wyglądać niczym Ania Rubik bez makijażu lub Ewa Minge....

 #485844  autor: Boltzmann
 30 cze 2011, 13:41
Rada pierwsza - gdy dzwoni konsultant pierwsze pytanie z Waszej strony to "kiedy kończy mi się umowa?"
Jeżeli odpowiedz będzie brzmiała "W trosce o ochronę danych klientów nie wszyscy konsultanci mają wgląd w szczegółowe dane - zapraszam pod 602 900" proponuje skorzystać z rady i na BOA zadzwonić:)
Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 20:32 przez Boltzmann, łącznie zmieniany 1 raz.

 #486010  autor: wojtek10611
 01 lip 2011, 09:24
EDIT wyciete obrazanie... - tho

2 tygodnie temu konsultantka rozmawiała z moją mamą o przedłużenie umowy. Nawijała jej z 15-20 minut bezsensownej gadki po czym moja mama powiedziała, że się zastanowi na tym się skończyła rozmowa. Po 2 tygodniach przychodzi pismo, że w związku z rozmową telefoniczną i rzekomym "potwierdzeniem" (którego oczywiście nie było) taryfa została zmieniona. Abonament został przedłużony bez telefonu, także jestem w plecy cały telefon. Co mam zrobić ?! Bo nie chce ani tej taryfy, nic takiego nie potwierdzałem, i chcę dostać swój telefonów, który miałem prawo dostać.

Jeszcze zapytam, bo dostałem 2 dni temu katalog Biznes z T-mobile i jest tam kupon rabatowy 300zł na telefon. Mogę go wykorzystać na każdy telefon czy jakieś poszczególne ?
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 23:13 przez wojtek10611, łącznie zmieniany 1 raz.

 #486020  autor: st.konsultant
 01 lip 2011, 10:52
wojtek10611 pisze:2 tygodnie temu konsultantka rozmawiała z moją mamą o przedłużenie umowy. Nawijała jej z 15-20 minut bezsensownej gadki po czym moja mama powiedziała, że się zastanowi na tym się skończyła rozmowa. Po 2 tygodniach przychodzi pismo, że w związku z rozmową telefoniczną i rzekomym "potwierdzeniem" (którego oczywiście nie było) taryfa została zmieniona. Abonament został przedłużony bez telefonu, także jestem w plecy cały telefon. Co mam zrobić ?! Bo nie chce ani tej taryfy, nic takiego nie potwierdzałem, i chcę dostać swój telefonów, który miałem prawo dostać.

Jeszcze zapytam, bo dostałem 2 dni temu katalog Biznes z T-mobile i jest tam kupon rabatowy 300zł na telefon. Mogę go wykorzystać na każdy telefon czy jakieś poszczególne ?
Daruj sobie obrażanie wszystkich, bo jeżeli ktoś tu dał ciała, to pojedynczy konsultant. Złóż reklamację i rozmowa będzie odsłuchana. Jeśli faktycznie zgody nie było to zostanie uznana.


Żadne kupony nie działają przy aneksie do umowy.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 23:13 przez st.konsultant, łącznie zmieniany 1 raz.

 #486024  autor: wojtek10611
 01 lip 2011, 11:17
Ktoś chyba takiego beznadziejnego konsultanta zatrudnił ?! Czy sam może się zatrudnił. Byłem w salonie i sprzedawca sam powiedział, że T-mobile i zarząd a szczególnie dyrektor jest chory. I nie byłem pierwszą osobą na takie coś naciągniętą. Widać, robią to nie po raz pierwszy tylko dlatego, żeby zgarnąć dla Siebie prowizje. Albo T-mobile zacznie zatrudniać ludzi wyszkolonych, albo tych obecnych trzeba doszkolić bo inaczej to oni w rok po re brandingu stracą tylu klientów że pójdą z torbami.

 #486025  autor: st.konsultant
 01 lip 2011, 11:31
wojtek10611 pisze:Ktoś chyba takiego beznadziejnego konsultanta zatrudnił ?! Czy sam może się zatrudnił. Byłem w salonie i sprzedawca sam powiedział, że T-mobile i zarząd a szczególnie dyrektor jest chory. I nie byłem pierwszą osobą na takie coś naciągniętą. Widać, robią to nie po raz pierwszy tylko dlatego, żeby zgarnąć dla Siebie prowizje. Albo T-mobile zacznie zatrudniać ludzi wyszkolonych, albo tych obecnych trzeba doszkolić bo inaczej to oni w rok po re brandingu stracą tylu klientów że pójdą z torbami.
Widzę, że chyba dyskusja z Tobą nie ma sensu. W firmie, która liczy kilka tysięcy osób nie da się mieć raczej 100% idealnych pracowników. :roll:

Nie mam zamiaru nikogo bronić (jeśli konsultant faktycznie dokonał zmian bez zgody Klienta to niech poniesie konsekwencje) ale po co od razu uogólniać i obrażać innych?

W ogóle to piszemy nie na temat, więc z mojej strony koniec.

 #486044  autor: lindworm
 01 lip 2011, 13:19
Witam
Mam takie pytania w listopadzie kończy się umowa (zawarta na mamę), chce zrobić cesje umowy w tym miesiącu i mam pytanie czy cesja będzie do tej umowy do końca listopada czy zaproponują mi nową umowę (tak zrozumiałem wypowiedz jednego z konsulatów w salonie ale odesłał mnie do innego bo u niego cesji nie można dokonać i pewny nie był)??
Czy przy zawieraniu umowy będę traktowany jako nowy użytkownik czy jak stały klient) ??

Może ktoś na forum przerabiał cesje i może mi napisać jak wygląda procedura u T.
Mam jeszcze jedno pytanie bo już się zgubiłem jak jest z przedłużaniem umowy przed zakończeniem umowy bo w iBOA mam propozycję i czy jak będę w salonie to mogę się na nią powołać czy nie??

Dziękuję za odpowiedz, pozdrawiam

 #486243  autor: SACZI
 02 lip 2011, 12:30
wojtek10611 pisze:2 tygodnie temu konsultantka rozmawiała z moją mamą o przedłużenie umowy. Nawijała jej z 15-20 minut bezsensownej gadki po czym moja mama powiedziała, że się zastanowi na tym się skończyła rozmowa. Po 2 tygodniach przychodzi pismo, że w związku z rozmową telefoniczną i rzekomym "potwierdzeniem" (którego oczywiście nie było) taryfa została zmieniona. Abonament został przedłużony bez telefonu, także jestem w plecy cały telefon. Co mam zrobić ?! Bo nie chce ani tej taryfy, nic takiego nie potwierdzałem, i chcę dostać swój telefonów, który miałem prawo dostać.

Jeszcze zapytam, bo dostałem 2 dni temu katalog Biznes z T-mobile i jest tam kupon rabatowy 300zł na telefon. Mogę go wykorzystać na każdy telefon czy jakieś poszczególne ?
"Kolego", piszesz o innych jak o idiotach, a sam nie znasz swoich praw.
Podpisując umowe przez internetr masz prawo do 10 dni z niej zrezygnowac bez podawania przyczyny. Po prostu odsyłasz umowę i koniec.
Po drugie, podpisując umowę przez internet, konsultan pyta sie Ciebie jasno i wyraźnie, czy chcesz podpisac umowę na taryfę X z opłatą T z telefonem Z ...
Musi to być wyraźnie powiedziane w celu nagrania, które słuzyc będzie jako dowód.
Reszta tak jak napisał st.konsultant.


PS
Przez w sumie juz 7 lat umów z PTC, żadnego konsultanta iBOA nie mogę określić nagatywnym epitetem.
Ostatnio zmieniony 03 lip 2011, 23:15 przez SACZI, łącznie zmieniany 1 raz.

 #486274  autor: wojtek10611
 02 lip 2011, 14:26
No a ja mogę określić, że nie wiem jak zdałeś czytanie ze zrozumieniem !!! Nie podpisywałem, żadnej umowy przez internet. Konsultant zadzownił do mnie telefonicznie !! powtarzam TELEFONICZNIE gdybyś nie widział tego wyrazu, nawijał mi 15 minut ja powiedziałem, że się zastanowię i koniec rozmowy po czym po tygodniu przychodzi pisemko, że podpisałem jakąś umowę.

Poza tym co Ty pieprzysz o PTC jak konsultanci są z ramienia T-mobile/Ery a nie żadnego PTC.

 #486280  autor: st.konsultant
 02 lip 2011, 14:42
wojtek10611 pisze:No a ja mogę określić, że nie wiem jak zdałeś czytanie ze zrozumieniem !!! Nie podpisywałem, żadnej umowy przez internet. Konsultant zadzownił do mnie telefonicznie !! powtarzam TELEFONICZNIE gdybyś nie widział tego wyrazu, nawijał mi 15 minut ja powiedziałem, że się zastanowię i koniec rozmowy po czym po tygodniu przychodzi pisemko, że podpisałem jakąś umowę.

Poza tym co Ty pieprzysz o PTC jak konsultanci są z ramienia T-mobile/Ery a nie żadnego PTC.
Najpierw napisałeś, że z konsultantem rozmawiała Twoja mama, teraz napisałeś że Ty. To jaka jest właściwa wersja?


Polecam rozszyfrowanie skrótu PTC.

p.s

Dalszą korespondencję na ten temat proponuję na priv albo załóż oddzielny wątek, żeby nie robić tutaj bałaganu.

 #486374  autor: pjacek
 02 lip 2011, 22:04
Ale mi się narobił bałagan na koncie po przedłużeniu umowy. Dział techniczny walczy, ale coś ciężko im to idzie.
Mam nadzieję że szybko to naprawią, ale nie obejdzie się bez reklamacji.

Słyszeliście o podobnych przypadkach, że system zwariował po zwrocie przesyłki?

 #486648  autor: thonka
 03 lip 2011, 23:16
wojtek10611kolego to jest publiczne forum wiec waz slowa...
jednak wujek "z glownego salonu" nie pomogl, a na telefonach nie da sie zarobic 1500zl?
wojtek10611 pisze:Nie podpisywałem, żadnej umowy przez internet. Konsultant zadzownił do mnie telefonicznie !! powtarzam TELEFONICZNIE gdybyś nie widział tego wyrazu,
w kontekscie przedluzenia w ofercie dla osob indywidualnych nie ma znaczenia czy to telefonicznie czy przez internet i pewnie o to chodzilo uzytkownikowi SACZI. w przypadku zalatwienia takich rzeczy "na odleglosc" przysluguje konsumentom prawo do odstapienia od takiej umowy. zamiast sie pieklic ochlon...

jezeli natomiast nie wiesz czym jest skrot PTC to o czym my w ogole rozmawiamy skoro nawet nie wiesz z jaka firma masz podpisana umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych?
cos mi sie zdaje, ze jestes "pomocnym synkiem" ktory mysli, ze "wie lepiej" jak zalatwic sprawe...
jezeli rzeczywiscie nic nie bylo robione i bylo tak jak piszesz to reklamacja powinna zalatwic sprawe, i twoje wylewanie w niewybrednych slowach zali nic tu nie pomoze, a wrecz przeciwnie tylko negatywnie nastawia nas do twojej osoby.
Podpisując umowe przez internetr masz prawo do 10 dni z niej zrezygnowac bez podawania przyczyny. Po prostu odsyłasz umowę i koniec.
nie ma, bo o ile dobrze pamietam mial jakis niski abonament firmowy, a firm nie obowiazuja przepisy o zakupach na odleglosc.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #486703  autor: ywis
 04 lip 2011, 08:23
thonka pisze: Cytat:
Podpisując umowe przez internetr masz prawo do 10 dni z niej zrezygnowac bez podawania przyczyny. Po prostu odsyłasz umowę i koniec.
nie ma, bo o ile dobrze pamietam mial jakis niski abonament firmowy, a firm nie obowiazuja przepisy o zakupach na odleglosc.
Jeśli to była oferta wzięta z nowym aparatem, to niestety jak kolega napisał, zwrotu dla firm nie ma w terminie 10 dni. Natomiast przy ofercie bez telefonu może zrezygnować i obowiązuje go termin 10 dni jeśli chodzi o firmę.

 #486712  autor: Pijo
 04 lip 2011, 09:19
ywis pisze:Natomiast przy ofercie bez telefonu może zrezygnować i obowiązuje go termin 10 dni jeśli chodzi o firmę.
ywis, a dysponujesz regulaminem T-Mobile (przykładowym) gdzie ten zapis o 10 dniowym zwrocie umowy bez telefonu na firmę występuje? Bo jak rozumiem to jest udogodnienie PTC względem swoich klientów - prawo taki przywileju nie przewiduje.

 #486722  autor: Marcin S
 04 lip 2011, 10:09
No właśnie ustawa o zakupach na odległość definiuje taki termin (10 dni) na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. W przypadku sprzętu - towar nie powinien mieć śladów użytkowania. Dotyczy nawet allegro i opcji kup teraz od firm (nie od osób prywatnych).

 #486723  autor: Pijo
 04 lip 2011, 10:18
Marcin S pisze:No właśnie ustawa o zakupach na odległość definiuje taki termin (10 dni) na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. W przypadku sprzętu - towar nie powinien mieć śladów użytkowania. Dotyczy nawet allegro i opcji kup teraz od firm (nie od osób prywatnych).
Ale ja tu mówimię o relacji firma- firma, a nie firma- konsument(os. fizyczna).
Ostatnio zmieniony 04 lip 2011, 12:44 przez Pijo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #486743  autor: Marens
 04 lip 2011, 12:38
Termin 10 dni nie obowiązuje firm. Kiedyś firmy pracujące na zlecenie Orange wciskały nowe aktywacje jako niby przedłużenie. Trzeba było nieźle się nagimnastykować aby to odkręcić. Tylko to nie jest temat o Orange.

Wracając do T-Mobie mam wrażenie, że mama (właścicielka numeru) wojtka10611 przedłużyła umowę z minutami a on chce nowy telefon i teraz wszyscy są "piekielni" jak tu już ktoś ujął.

 #486840  autor: st.konsultant
 04 lip 2011, 20:13
Pijo pisze:
ywis pisze:Natomiast przy ofercie bez telefonu może zrezygnować i obowiązuje go termin 10 dni jeśli chodzi o firmę.
ywis, a dysponujesz regulaminem T-Mobile (przykładowym) gdzie ten zapis o 10 dniowym zwrocie umowy bez telefonu na firmę występuje? Bo jak rozumiem to jest udogodnienie PTC względem swoich klientów - prawo taki przywileju nie przewiduje.
Nie ma chyba nigdzie takiego zapisu, ale faktycznie tak jak napisał ywis] nawet biznes w T-Mobile może odstąpić od umowy w ciągu 10 dni jak nie brał telefonu.

 #487046  autor: mobilefan992
 05 lip 2011, 17:20
Mam pytanie. Jakie dokumenty trzeba okazać kurierowi przy przedłużaniu umowy przez IBOA? Cały czas mam chrapkę na Wildfire'a S w abonamencie 45 :) I czy przedłużaniu umowy także obowiązuje 50% zniżki na abonament przez 3 miesiące? Czy to tylko dla nowych abonentów?

:D

 #487048  autor: Boltzmann
 05 lip 2011, 17:43
Kurierowi okazujesz tylko dowód osobisty, chyba, że masz procedurę rozszerzoną to wtedy potwierdzenie zatrudnienia, że jesteś emerytem lub rencistą itp - powinno Ci to wyskoczyć w IBOA.
  • Strona 92 z 217
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 217
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 217