• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 86 z 131
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 131

 #321750  autor: annm1986
 08 mar 2009, 14:40
ja rozumie wszystko... :wink: :wink: ale nie kazdy konsultant mowi w ten sposob..

heheh... chyba bym nie chciala trafic na takiego klienta... :wink: :wink: jak ty :wink: :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #321752  autor: mike278
 08 mar 2009, 14:49
annm1986 pisze:ja rozumie wszystko... ale nie kazdy konsultant mowi w ten sposob..
ja tez nie generalizuje, moze do planu tej Pani brakowalo, chwytala sie wszystkiego? Nie wiem nie pytalem. ;) A co do rozmow, jesli ktos jest przygotowany i kompetenty to nie ma problemu z mojej strony. Doskonale rozumiem ze na warunki umowy, konsultant ma bardzo ograniczony wplyw, to co system daje, i nic wiecej. Doskonale to rozumiem i pretensji zadnych nie mam , jesli oferta nie spelnia moich oczekiwan. Co wiecej nie mam az jakos specjalnie wygorowanych zadan, nie rzucam sie nie daja htc daimond za 1 pln, bo ja mam abo za 25 pln. Jestem realista. Nie pasuje mi oferta, to grzecznie dziekuje, i tyle. Czekam na lepsza, albo jesli komus taniej wychodzi, przenosze do konkurencji (w ten sposob z 13 numerow tylko 8 jest w orange.) I wlasnie po tych 5 przeniesionych i ich propozycjach, domniemuje ze jakies rewolucyjne zmiany nas nie czekaja. play uderzyl w pre-paid, i tam cos moze sie ruszy. W abo niekoniecznie.

Execute the order 66.

 #321754  autor: annm1986
 08 mar 2009, 15:06
mike278 pisze:A co do rozmow, jesli ktos jest przygotowany i kompetenty to nie ma problemu z mojej strony. Doskonale rozumiem ze na warunki umowy, konsultant ma bardzo ograniczony wplyw, to co system daje, i nic wiecej. Doskonale to rozumiem i pretensji zadnych nie mam , jesli oferta nie spelnia moich oczekiwan. Co wiecej nie mam az jakos specjalnie wygorowanych zadan, nie rzucam sie nie daja htc daimond za 1 pln, bo ja mam abo za 25 pln. Jestem realista. Nie pasuje mi oferta, to grzecznie dziekuje, i tyle.
i to jest wlasnie bol ze nie mozna nic od siebie wiecej dac ...:P:P:P:P

a jezeli mi klient mowi ze mu cos nie pasuje sprobuje go jeszcze czyms przekonac jezeli uwaza ze dal niego oferta jest za slaba co mozna wiecej zrobic...

zmuszac nie mozna nikogo do przedluzenia umowy... :wink: :wink: :wink: :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #321756  autor: cuba
 08 mar 2009, 15:30
mike278 pisze:
annm1986 pisze:
mike278 pisze:Nie wiem czemu Pani sie rozlaczyla. ;)
po pierwsze pani nie mogla sie rozlaczyc... wiem bo sama jestem konsultantem....
Wiem, że nie można generalizować, bo gdy dwa lata temu przedłużałem umowę spotkałem się z bardzo fachową poradą ze strony konsultantów. Dostałem świetną ofertę jeżeli chodzi o cenę telefonu i ogólnie byłem zadowolony.
Nie wiem czy to wina kryzysu ale odnoszę wrażenie, że firma Orange stła się bardziej zachłanna.
Pracownicy telesprzedaży są niekompetentni (przynajmniej Ci, którzy do mnie dzwonili) Kilka razy proponowali mi ceny jeszcze wyższe niż te o których pisałem np. za Iphona 3G 16GB przy abo 100 zł chcieli 800 a za HTC Diamond chcieli 850 zł przy tym saamym abo oczywiście po odjęciu pnkt Profit. Na pytanie z mojej strony dlaczego za każdym razem proponuja inne kwoty pdała odpowiedź, że tak mają w cenniku.
Kochani przecież od 23 lutego cennik się nie zmienił - cały czas obowiązuje ten sam. Prawda?
Swoją drogą pracownicy call center sprawiają wrażenie niedoinformowanych na każde bardziej skomplkowane pytanie w stylu czy można wynegocjować inną cenę bo w Erze w tym samym abo dostaję ten telefon za niecałe 300 zł mówią, że muszą się dowiedzieć i za dwa dni do mnie oddzwonią. Oczywiście potem dzwonią i proponują to samo co wcześniej.
To wsztstko coraz bardziej mnie degustuje.

Cuba

 #321808  autor: annm1986
 08 mar 2009, 20:30
cuba pisze:Swoją drogą pracownicy call center sprawiają wrażenie niedoinformowanych na każde bardziej skomplkowane pytanie w stylu czy można wynegocjować inną cenę bo w Erze w tym samym abo dostaję ten telefon za niecałe 300 zł mówią, że muszą się dowiedzieć i za dwa dni do mnie oddzwonią. Oczywiście potem dzwonią i proponują to samo co wcześniej.
To wsztstko coraz bardziej mnie degustuje.
powiem tak ze cene mozna obnizyc punktami profit ale ceny generalnie nie mozna obnizyc tak poprostu, jest rabat dla klientow ale nie wiem w jakiej wysokosci(jak pisalam wczesniej juz sie obecnie nie zajmuje przedluzaniem umow... tylko troszke czy innym).... i troche to bez sensu ze was tak zwodza a potem dzwonia z tym samy...


ja teraz bede przedluzac umowe za 7 dni i wezme se oferte w internecie ... :-D

PoZdRaWiAm...:)

 #321832  autor: Jedrker
 08 mar 2009, 21:42
annm1986 pisze: ja teraz bede przedluzac umowe za 7 dni i wezme se oferte w internecie ... :-D
bo w sumie oferta przez neta jest najatrakcyjniejsza + niższe ceny telefonów niż w salonie + wygoda, że nie stoisz w kolejce po telefon ;P
Mamie chciałem przedłużyć ofertę przez neta , bo kończy jej się umowa, ale wyskoczył błąd, zadzwoniłem do propozycji, zaoferowali mi : chciałem zmienić mamie abonament z NTP 80 na Orange Abo 55 (mama dzwoni głównie do sieci Orange, gdzie ma i znajomych i rodzinę) chciałem wynegocjować rabat na usługę pakiet rodzinny ale nie dało rady.
W ostatecznej wersji umowa na dwa lata, pakiet wszyscy w orange extra 18 na 24 miesiące za free + orange abo 55 + samsung u 700 za 7 zł :D
Oferta myślę niezła ;)
I ja i mama byliśmy zadowoleni z oferty.
Więc w tej chwili czekam już tylko na kuriera z telefonem ;)

 #321837  autor: kamil1221
 08 mar 2009, 22:08
Do niektórych telefonów zamawianych przez sklep internetowy daja tylko roczną gwarancję.

 #321981  autor: annm1986
 09 mar 2009, 18:36
kamil1221 pisze:Do niektórych telefonów zamawianych przez sklep internetowy daja tylko roczną gwarancję.
a czy to jest pewna info.... :?: :?: :?:

ja mysle ze to chyba nie ma roznicy w tej gwarancji czy w necie czy w salonie....

a jezeli komus zalezy na gwarancji to zapraszamy do salonu... :wink: :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #322006  autor: kamil1221
 09 mar 2009, 19:59
Nie dotyczy to wszystkich telefonów.

Znajomy z salonu zamawiał swego czasu telefon przez Orange.pl Motorolę i miał roczną gwarancję.
Kiedyś również przyjmowaliśmy telefon na serwis kupiony przez eshopa - tym razem Samsung tez z roczną gwarancją.

 #322025  autor: Jedrker
 09 mar 2009, 21:08
kamil1221,
no ja mam u700 z roczną gwarancją.
Ale już nie pamiętam jak to dokładnie było, że był zapis gdzieś, że telefony z gwarancją roczną mają automatycznie gwarancję 2 letnią.
To wg. przepisów polskiego prawa czy jakoś tak było...
bo dziwne by było, że u700 kupiony w salonie ma 2 letnią gwarancję, a kupiony przez eshopa roczną gwarancję ...

 #322027  autor: kowcio
 09 mar 2009, 21:11
Jedrker pisze:kamil1221,
no ja mam u700 z roczną gwarancją.
Ale już nie pamiętam jak to dokładnie było, że był zapis gdzieś, że telefony z gwarancją roczną mają automatycznie gwarancję 2 letnią.
To wg. przepisów polskiego prawa czy jakoś tak było...
bo dziwne by było, że u700 kupiony w salonie ma 2 letnią gwarancję, a kupiony przez eshopa roczną gwarancję ...
Dokładnie, jakim cudem telefon może mieć gwarancję na jeden rok? Musi mieć na dwa, przecież to gwarancja producenta a nie operatora ;/ leją wodę w tym Orange i tyle ;/

 #322036  autor: kamil1221
 09 mar 2009, 21:38
Ale np. Sagem zawsze miał gwarancję tylko na rok.

 #322037  autor: kowcio
 09 mar 2009, 21:44
kamil1221 pisze:Ale np. Sagem zawsze miał gwarancję tylko na rok.
Sagem i alcatel ma taką politykę, wszyscy inni giganci maja na 2 lata. No poza tymi huawei i myphone, ale to wiadomo ze nie giganci ;)

 #322041  autor: ja
 09 mar 2009, 21:49
kowcio pisze:Dokładnie, jakim cudem telefon może mieć gwarancję na jeden rok? Musi mieć na dwa, przecież to gwarancja producenta a nie operatora ;/ leją wodę w tym Orange i tyle ;/
Trochę inaczej. Gwarancji udziela, lub nie producent i to on określa na jaki okres. Nie ma zatem nic dziwnego, że jeden producent daje rok gwarancji, inny pięć lat, a zdecydowana większość dwa.

Niezależnie od gwarancji odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową ponosi sprzedawca (w tym przypadku jest nim operator czyli Orange) i ta zgodnie z polskim prawem zawsze obejmuje dwa lata (wyjątkowo może być skrócona jeżeli przedmiotem umowy jest towar używany).


Pozdrawiam.

 #322108  autor: annm1986
 10 mar 2009, 11:40
a ja powiem inaczej odkad polska weszla do UE na kazdy taki sprzet jest gwarancja na 24 miesiece... ewentualnie na baterie bedzie gwarancja na 12 miesiecy...zawsze mozna sie odwolac do praw konsumenta... :wink: :wink: :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #322109  autor: vinc
 10 mar 2009, 11:45
A ja powiem, że temat jest o przedłużeniu umowy w Orange, a nie o gwarancji udzielanej na sprzęt. Było już o tym na forum, więc jak ktoś jest zainteresowany niech sobie poszuka. Proponuję wrócić do tematu...

Obrazek

 #322187  autor: cuba
 10 mar 2009, 17:27
Czy na forum jest może jakiś pracownik Orange, który wie czy jego firma jeszcze w marcu lub do połowy kwietnia planuje zmianę cenników telefonów.
Niedługo kończy mi się umowa i nie wiem czy już teraz iść do ERY, która za Iphona 3G 16GB chce ode mnie 300 zł a ORŻNĄĆ (moja sieć od 10 lat) "proponuje" mi go w takim samym abo za niecałe 700 zł czyli 130% drożej :?: :?: :?:

Cuba

 #322199  autor: kowcio
 10 mar 2009, 17:59
cuba pisze:Czy na forum jest może jakiś pracownik Orange, który wie czy jego firma jeszcze w marcu lub do połowy kwietnia planuje zmianę cenników telefonów.
Na obniżkę cen nie licz, możesz na podwyżkę liczyć jak już :lol: Nie wierzysz? Plus podniósł ceny swoich telefonów średnio o 100 zł nawet...
cuba pisze:Niedługo kończy mi się umowa i nie wiem czy już teraz iść do ERY, która za Iphona 3G 16GB chce ode mnie 300 zł a ORŻNĄĆ (moja sieć od 10 lat) "proponuje" mi go w takim samym abo za niecałe 700 zł czyli 130% drożej :?: :?: :?:
Musisz przemyśleć ;)

 #322211  autor: annm1986
 10 mar 2009, 18:58
cuba pisze:Niedługo kończy mi się umowa i nie wiem czy już teraz iść do ERY, która za Iphona 3G 16GB chce ode mnie 300 zł a ORŻNĄĆ (moja sieć od 10 lat) "proponuje" mi go w takim samym abo za niecałe 700 zł czyli 130% drożej :?: :?: :?:

poczekaj a zobaczysz :wink: .... nic sie nie stanie jak nie przedluzysz umowy od razu...a poza tym raczej nikt nie pwie ci wczesniej czy cos sie zmieni czy nie....zastanow sie gdzie bedziesz mial lepsze waruki nie chodzi o cene telefonu....tylko co ci orange proponuje a co era...

PoZdRaWiAm...:)

 #322461  autor: exdany
 11 mar 2009, 22:05
Witam.

W sprawie przedłużenia umowy mam pytanie co do obniżki ceny telefonu , jak myślicie - ile może wynosić max ?
Jestem z orange 4 lata i mam taryfe "Wszyscy i na wszystko 25zł" i do tego jeden wybrany numer za 15zł .
Chce zwiększyć teraz abo do 40 jeśli sie da i dalej 15 za wybrany numer co razem daje 55zł. Da się jakoś zrezyngować z tych prezentów i innych dodatkowych minut które oferuje orange na rzecz ceny fona ?
Bo to, co potrzebuje to tylko jeden numer za free.
  • Strona 86 z 131
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 131
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 131