• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 54
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 54

 #336300  autor: luukkaassz
 20 maja 2009, 19:53
Dzwoniłem do BOK. Wypowiedzenie można złożyć wcześniej, przed odebraniem faktury, bez zwracania uwagi na 7 dni od daty płatności faktury. Konsultantka powiedziała, że mogę przecież zapoznać się z regulaminem wcześniej.

 #336301  autor: kalion
 20 maja 2009, 19:59
luukkaassz i tego się trzymajmy!. Wiecie co , dajmy sobie na luz i nie nakręcajmy się, co będzie to będzie. Ja myślę, że do wszystkich zadzwonią, lecz z tego co widać zainteresowanie zerwaniem umowy w związku ze zmianą regulaminu jest spore.
Edit:
Problemy mogą mieć np. ci co nie podali informacji że rezygnują w związku z brakiem akceptacji zmian i wysłali przed tym terminem, czyli może zostać to zakwalifikowane do zerwania umowy.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 20:38 przez kalion, łącznie zmieniany 1 raz.

 #336305  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 20:18
luukkaassz - dzięki Ci chłopie za dobre wieści. Apropos to po co w takim razie ta informacja o 7 dniach? Znowu wprowadzenie w błąd klienta?

 #336307  autor: kalion
 20 maja 2009, 20:27
sochaczew nie zaczynajmy :P. Na mój chłopski rozum dziwny jest ten zapis, skoro zapoznałem się z nowym regulaminem wcześniej to dlaczego mam rezygnować akurat w czasie tych 7 dni, a jak sobie między czasie nogę złamie(tfu!), to jest równoznaczne z tym że zaakceptowałem regulamin, bo sprzeciwu nie było. Nie ma sensu poruszać, tego wątku już. Podałeś przyczynę że "nie zgadzasz się z nowym regulaminem" i tyle.
-
No i to chodzi luukkaassz ;). Nie nakręcajmy się, jest OK!.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2009, 20:30 przez kalion, łącznie zmieniany 2 razy.

 #336308  autor: luukkaassz
 20 maja 2009, 20:27
Masz maksymalnie 7 dni od daty płatności faktury. To jest akurat dobre dla klientów - przychodzi faktura, masz nowy regulamin i ponad dwa tygodnie na rozwiązanie umowy jeżeli na co dzień nie interesujesz się tą tematyką. Co do różnych wersji pracowników Plusa to już chyba nie ma o czym pisać...

 #336310  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 20:37
luukkaassz pisze:Masz maksymalnie 7 dni od daty płatności faktury. To jest akurat dobre dla klientów - przychodzi faktura, masz nowy regulamin i ponad dwa tygodnie na rozwiązanie umowy jeżeli na co dzień nie interesujesz się tą tematyką. Co do różnych wersji pracowników Plusa to już chyba nie ma o czym pisać...
Aha, teraz zrozumiałem! Czyli jak mam zapłacić ostatecznie fakture do 24.05 a zapłaciłem ją juz 15.05 to rezygnację składamy już od 16.05 do 31.05?

Myslę, że warto było drążyć ten temat. Ktoś zadzwonił, ktoś odwiedził salon i wiemy na czym stoimy :-)

 #336316  autor: kojot78
 20 maja 2009, 20:50
Witam. Plus mi napsuł nerwów w związku z moim wypowiedzeniem umowy, postanowiłem więc w końcu zarejestrować się na forum.
Na początek chciałbym zapytać osoby, które złożyły już wypowiedzenia. Czy podjęliście z Plusem jakieś negocjacje? I jak one przebiegały?

Pozdrawiam

 #336317  autor: sochaczew
 20 maja 2009, 20:52
kojot78 pisze:Witam. Plus mi napsuł nerwów w związku z moim wypowiedzeniem umowy, postanowiłem więc w końcu zarejestrować się na forum.
Na początek chciałbym zapytać osoby, które złożyły już wypowiedzenia. Czy podjęliście z Plusem jakieś negocjacje? I jak one przebiegały?

Pozdrawiam
Ja wypowiedzialem ale do mnie nie dzwonili. Wypowiedzenie zlozylem w salonie.

 #336323  autor: rutinoscorbin
 20 maja 2009, 21:16
Prawo do rozwiązania umowy w przypadku zmiany RŚUT przez operatora, to nie "widzimisię" i "gest" tego właśnie opa, ale regulacja wynikająca z ustawy. Konkretnie - Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne, art.59, ust. 2:

"Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia abonenta o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze."

Tak więc każdy Abonent Plusa, który otrzymał info o zmianie w ramach korespondencji lub zapoznał się z nowym regulaminem w inny, dowolny sposób i nie akceptuje jego brzemienia, ma prawo do złożenia rezygnacji z zachowaniem standardowego okresu wypowiedzenia. Warunkiem koniecznym jest zaznaczenie w rezygnacji jako powodu braku akceptacji zmian. Nie wiem skąd Plus wziął wspomniane 7 dni liczone od terminu płatności jako termin maksymalny, ale tutaj może się wypowie jakaś tęższa głowa.

A że nie oddzwaniają? Mają pewnie młyn jakich mało, więc nie wiedzą w co łapy wpakować. Postarają się oddzwonić do kogo tylko się da, aby utrzymać Klienta. Mają na to przecież cały okres wypowiedzenia.

Jeżeli coś wg kogoś jest nie tak w moim poście, to dyskutujmy.

Dajcie też znać z czym do Was dzwonią z Plusa w ramach utrzymania.

 #336324  autor: bard
 20 maja 2009, 21:17
Moja teoria jest taka, ze plus zacznie masowo proponowac telefony z umowami na 24m dla odchodzacych jak uplynie termin skladania wypowiedzen przez ostatnich uzytkownikow. Co prawda dla niektorych bedzie juz za pozno, bo beda u innego operatora, albo karty beda mieli juz nieaktywne (zawsze plus bedzie je mogl aktywowac ponownie), ale wiekszosc jeszcze bedzie w trakcie wypowiadania, bo malo ludzi od razu garnie sie by wypowiedziec, kazdy sprawdzi ze spokojem czy aby na pewno nie bedzie kary, a poza tym 95% o mozliwosci wypowiedzenia dowie sie z rachunku lub przez przypadek... maniakow gsm nie jest az tak duzo ;) reasumujac - pewnie za ponad miesiac zaczna sie propozycje z telefonami... gdyby teraz ruszyly to by byly motywacja dla wyzyskiwaczy nowych telefonow dla osob ktore nie chca zmienic sieci.

 #336329  autor: rafael123
 20 maja 2009, 21:22
Witam, mam pytanie:

Kiedy moge najwcześniej pójść do punktu PLUSA z życzeniem wypowiedzenia? Co muszę mieć ze sobą? Z góry dzięki za odpowiedź.

 #336338  autor: kubik
 20 maja 2009, 21:46
Szanowni Państwo, 20go maja 2009go roku skończyło się milczenie (i)Plusa :D
przed 20.00 zadzwonili z pytaniem dlaczego złożyłem rezygnację i co mogliby zaproponować za pozostanie w sieci. byłem w samochodzie, więc bez zastanowienia rzuciłem - standardowo - '50% zniżki na abonament'. i? zgodzili się bez zająknięcia. umowa na rok :!: , 50% zniżki na iPlus Prywatnie 110 (8GB). najwidoczniej przestraszyli się odpływającymi netbookami za 49 zł ;)

niestety ws. zwykłego telefonu nie doszliśmy do konsensusu i już ostatecznie numer zostaje przeniesiony.

 #336340  autor: kojot78
 20 maja 2009, 21:51
W każdej chwili możesz iść wypowiedzieć umowę w salonie. Chyba że przekroczyłeś termin o którym wielokrotnie była tutaj mowa.

- Plus chce zatrzymać klientów i oddzwania. Ale jak wyżej ktoś napisał mają prawdziwy młyn!
Z mojego doświadczenia wynika że dzwonią i proponują nowe 24 m-ce z telefonem jak dla nowego klienta oraz 12 m-cy z większą ilością minut.
Jedno w tym dobre zostajesz z własnym numerem i nową umową która czasami będzie dłuższa u niektórych de fakto o kilka m-cy a profity jak za nowy kontrakt.

 #336382  autor: sebjasz
 21 maja 2009, 07:21
Witam

Poniżej odpowiedź z BOK na temat wcześniejszego rozwiązania umowy :

Uprzejmie Pana informuję, że w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A., przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji odszkodowawczych (kary za zerwanie warunków umowy) w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przesłane zostało powiadomienie o zmianie.

Zaznaczam również, że takie wypowiedzenie może zostać złożone już teraz

Czyli można to zrobić w każdej chwili bez żadnych konsekwencji.

 #336389  autor: sochaczew
 21 maja 2009, 08:10
Szkoda tylko, że dla telefonu nic nie proponują :-(. Ja też czekam na odpowiedź z BOK`a - jak coś będę wiedział to dam znac :-).

 #336407  autor: biricchina
 21 maja 2009, 11:12
Hej

Zainteresował mnie ten temat. Sama pracuję w Plusie i to pod słynnym 2699, ale w dziale zajmującym się Iplusem.
Z jednej strony gdybym była na Waszym miejscu, nie byłabym zadowolona z operatora to fajna sprawa zerwać umowę bez kary. Patrząc na to z drugiej strony to nowe zapisy w regulaminie działają na Waszą korzyść, nie wiem czy w ogóle się z tym zapoznawaliście.
Trzecia sprawa to troszkę bawią mnie Wasze wymagania żeby zostać w sieci. 50% zniżki na abonament przy Ważnej 150? Nieralna prośba. Jedyne co mogę doradzić tym co wypowiedzieli umowę i liczą na lepsze warunki, bo jednak chcieliby zostać w Plusie to spokojna, grzeczna i rzeczowa rozmowa a nie wymagania z księżyca, bo rozmowa szybko się zakończy a umiejętnym negocjowaniem można dość sporo osiągnąć.
Pozdrawiam

 #336420  autor: kojot78
 21 maja 2009, 12:04
Witam.
1.Jakie korzysci bede mial z tego ze za szczegolowy rachunek od 2numerow pobierzecie ode mnie 10zl? Moge miec bezplatny elektroniczny wiem, ale lubie papier.
A jaka korzysc daje mi zaplacenie 0.95zl. za polaczenie z tym paskudnym automatem infolinii i 1,95 za konsultanta? Prosze podpowiedziec bo nie moge dostrzec tych korzysci.
Dzwonisz na infolinie aby sie dowiedziec czemu nie dziala Ci GPRS-okazuje sie ze jest awaria. A kto wklei 1.95za taka informacje? No łos klient of coz. pewnie...mozna reklamacje zlozyc za 5.5zl wyslac poleconym aby zwrocili zete.
2. Ja moge ponegocjowac i podyskutowac. W moim przypadku jednak skladane oferty co drugi dzien okazuja sie nieaktualne! Pamietaj Szanowna Kolezanko ze klient ktory wypowiedzenie zlozyl nie chce byc juz z Wami i ze to Wy oddzwaniacie z propozycjami pozostania!
3. To co oferuje plus to tyle co dla nowego klienta jest bez laski. Wrocic jako nowy zawsze mozna lub isc do konkurencji. A pamietajmy wojna cenowa przed nami!
pozdrawiam.

 #336428  autor: sochaczew
 21 maja 2009, 12:34
1.95 zeta jak się dodzwonisz za 1 razem. Bo w moim przypadku zanim porozmawia ze mna konsultant ( albo zajęte i trzeba czekac ) to muszę wykrecić dwa lub trzy razy ten numer :-). Pomimo, że mam darmowe minuty to mi z nich nie ściaga tylko płacę dodatkowo :-(

 #336439  autor: recox
 21 maja 2009, 13:27
Dziś dostałem nowy regulamin

Co za ludzie tam pracują :shock:

najpierw wypuszczają ofertę na notebooka wartego prawie 2.000 za 49 PLN w abonamencie za 110zł 3 pierwsze miesiące za 1zł

po tygodniu zmieniają ofertę i za tego samego notebooka w tej samej ofercie trzeba ja zapłacić kilkaset złotych

i po 4 miesiącach wprowadzają nowy regulamin i możliwość zerwania umowy.

Co mogę powiedzieć, mam notebooka za 49zł :)

PS. szkoda ze nie wziąłem 5 sztuk ;D

Ahhh.. życie jest piękne 8) a głupota nie boli...

PS. Jeśli zadzwonią z propozycja, to moje ultimatum to 60% zniżki na abonament, bo i tak mi nie zależny ;) ciekawe co powiedzą :smt005

 #336442  autor: Tajemniczy28
 21 maja 2009, 13:49
HA. Domnie też przed chwilą dzwonili z eboku, z nr 665 697 284, neiwiem poco w sumie,a moż ew sprawie tego regulaminu bo jeszcze co najciekawsze nie składałem wypowiedzenia.
  • Strona 9 z 54
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 54
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 54