• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 75 z 182
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 182

 #540206  autor: patrix-83
 10 mar 2012, 21:09
emilo906 pisze:Patryk83żółwik, szczerze mówiąc zależy. Ale najczęściej dzieje się tak, że warunki pojawiają się na koncie klienta w ciągu 24/48h... Mówię to ze sporego doświadczenia, tak więc masz pewną odpowiedź.
Dzięki za tą informację :D Ale odrazu Cię emilo906 zapytam czy nowe warunki wejdą w ciągu trwania dnia (doby) czy raczej między 24.00 a 1.00 w nocy???

 #540217  autor: emilo906
 10 mar 2012, 21:57
Na 99% wejdą w życie między 24 a 1 w nocy. Otrzymasz zresztą powiadomienie SMSem odnośnie wejścia nowych warunków w życie. Jeśli będą problemy to daj znać.

 #540233  autor: Robert HTC HERO
 10 mar 2012, 22:43
DO EMILO 906:

Czy Ty jesteś pracownikiem Playa? Czy po prostu nie widzisz absudru? Nie wiem jakie są realia pracy konsultantów BOK i g....mnie to obchodzi. Dla mnie może w ogóle ich nie być - obsłużę się sam (sklep internetowy itp.) ale od momentu wprowadzenia promocji na telefon NEO V jego cena na stronach play jest niezaktualizowana (pomimo wielu zgloszeń o błędzie); nie mówiąc o dostępności; Nie wspomnę tylko że jak ktoś przygotowuje ofertę to robi to kompleksowo - od reklamy, zabezpieczenia stanów magazynowych, w końcu po akutalizacje ceny na stronach (systemach informatycznych, punktach sprzedaży) i informacji dla konsultantów itp itd.; Play zakończył ofertę promocyjną na reklamie TV - reszta etapów dramat; Taki dramat że konsultant zadzwonił do mnie po dwóch tygodniach od pierwszysch reklam w TV i zaproponował mi Neo V za 209 zł zamiast za 1 zł (jak było w reklamie TV i cennikach) - ot taki malutki błądzik:); nie dziwie się że konsultanci świecą oczami - magazyny puste, burdel z cenami....

po drugie nie jestem pewien czy nie jest to sprawa dla UKE; Prezentowanie oferty bez pokrycia to jest wprowadzanie w błąd; wiem że troche mały jestem żeby kopać się z koniem ale może trafi się ktoś kto ma wiecej czasu i zapału......

Idąc Twoim tropem to nie było by w tym nic złego gdyby Play wprowadził w promocji na urodziny np. Iphona4 za 1zł w najtańszym abonamencie plu dodatkowo gratis Fiat Panda lub Porsche 911 lub Pakiet Office. Wszystko byłoby oczywiście niedostępne (no może poza Officem);

Najlepsze jest że dwa miesiące temu bym się dał pokroić za ofertę Playa(patrzyłem tylko na to co jest na stronach) i polecałem komu popadnie; ale jak przyszło do prawdziwych zakupów i przedłużenia umowy to rece mi opadły; jeżeli szybko nie będzie tam wstrząsu i to na tych wyższych szczeblach to zamienia się w twór podobny do PKP;

Abonent Play

 #540236  autor: MADMAX
 10 mar 2012, 22:51
Robert HTC HERO pisze:po drugie nie jestem pewien czy nie jest to sprawa dla UKE; Prezentowanie oferty bez pokrycia to jest wprowadzanie w błąd; wiem że troche mały jestem żeby kopać się z koniem ale może trafi się ktoś kto ma wiecej czasu i zapału......
Nie rozumiem. Przecież na stronie PLAY jest wyraźna informacja że "towar chwilowo niedostępny".

Jeśli jakiś sklep informuje klienta o niedostępności produktu, też zawiadamiasz urząd (np. UOKiK)?

Pozdrawiam

 #540270  autor: patrix-83
 11 mar 2012, 10:44
emilo906 pisze:Patryk83żółwik Na 99% wejdą w życie między 24 a 1 w nocy. Otrzymasz zresztą powiadomienie SMSem odnośnie wejścia nowych warunków w życie. Jeśli będą problemy to daj znać.

To zrobię tak emilo906 - jeżeli do wtorku 13 marca do 24.00 nowe warunki nie wejdą w życie to się odezwę do Ciebie i zaglądniesz na mój numer co się tam dzieje i czy na pewno konsultant z działu przedłużeń umów *500 zrobił wszystko tak jak trzeba a jak się nie odezwę do tego czasu to znaczy że wszystko jest ok.
Póki co dziś rano dostałem e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia na przedłużenie umowy bez telefonu przez *500 o treści następującej:

"Witaj!
Wiadomość dotyczy zamówienia numer: RTTASK-7664969 złożonego drogą telefoniczną.
Adresat: PATRYK G..........
.............................................
.............................................
Lista zamówionych produktów:
Lp. Towar Cena jedn. brutto Ilość Wartość netto Wartość brutto
1. LongPlay II 29 + RePlay Ekstra Stan Darmowy GU (12) - - -
Wartość zakupów: 0 pln
Koszt przesyłki: 0 pln
Do zapłaty: 0 pln
Aktualny status zamówienia: Przyjęte
Forma płatności: Za pobraniem
Forma przesyłki: List zwykły

Zamówienie oczekuje na weryfikację

Kontakt: [email protected]

Pozdrawiamy
Zespół PLAY"


Ja mam tylko nadzieję że nazwa oferty wymieniona w tytule zamówienia z telesales to jest to co dokładnie zamawiałem i ustalałem wczoraj z Panem Damianem M. z działu przedłużeń *500 czyli taryfa STAN DARMOWY 29 (LONGPLAY II) z rabatem 50% na cały okres umowy oraz po przekształceniu się umowy w czas nieokreślony + 3 m-ce stan darmowy bez opłat + 50 minut do wszystkich na 6 m-cy bez opłat bo jak ktoś zrobił jakąś gafę i co innego mi aktywują niż zamawiałem to uduszę tego Play-a! Zaznaczam że była to oferta którą mi zaproponowano po złożeniu wypowiedzenia umowy.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2012, 14:54 przez patrix-83, łącznie zmieniany 3 razy.

 #540298  autor: Robert HTC HERO
 11 mar 2012, 13:08
MADMAX pisze:
Robert HTC HERO pisze:po drugie nie jestem pewien czy nie jest to sprawa dla UKE; Prezentowanie oferty bez pokrycia to jest wprowadzanie w błąd; wiem że troche mały jestem żeby kopać się z koniem ale może trafi się ktoś kto ma wiecej czasu i zapału......
Nie rozumiem. Przecież na stronie PLAY jest wyraźna informacja że "towar chwilowo niedostępny".

Jeśli jakiś sklep informuje klienta o niedostępności produktu, też zawiadamiasz urząd (np. UOKiK)?
Widzę że czytanie ze zrozumieniem to problem; Telfon NEO V nie jest "chwilowo niedostępny" tylko jest w ogóle nie dostępny - czyli tłumacze jeszcze raz - nie ma go i nie będzie; pomijam fakt że nie ma go od miesiąca; w cennikach jest cały czas, nikt nawet go nie przeniósł do telefonów o ograniczonej dostępności (chociaż jak czegoś nie ma to w ogóle nie powinno być go w żadnym cenniku);

Jeżeli jakiś sklep klepie w gazetce (albo w innej reklamie) że oferuje towar po jakiejś cenie a w rzeczywistości tego towaru nie ma i nie będzie to chyba nie jest to normalne; wabi klientów obeitnicami bez pokrycia; kilka postów wcześniej "MALDO" pisał jak go zwdzoną przez miesiąc; ile czasu starcil przez to? Gdyby tego telefonu nie było w cennikach nie było by tych wszystkich problemów;

Wszyscy czekają co będzie na urodziny Playa itd; Ja sobie życzę żeby zapanowali nad tą ofertą którą mają teraz; dostępnością telefonów, aktualizacją danych i obsługą klienta;

[ Dodano: 2012-03-11, 13:08 ]
MADMAX pisze:
Robert HTC HERO pisze:po drugie nie jestem pewien czy nie jest to sprawa dla UKE; Prezentowanie oferty bez pokrycia to jest wprowadzanie w błąd; wiem że troche mały jestem żeby kopać się z koniem ale może trafi się ktoś kto ma wiecej czasu i zapału......
Nie rozumiem. Przecież na stronie PLAY jest wyraźna informacja że "towar chwilowo niedostępny".

Jeśli jakiś sklep informuje klienta o niedostępności produktu, też zawiadamiasz urząd (np. UOKiK)?
Widzę że czytanie ze zrozumieniem to problem; Telfon NEO V nie jest "chwilowo niedostępny" tylko jest w ogóle nie dostępny - czyli tłumacze jeszcze raz - nie ma go i nie będzie; pomijam fakt że nie ma go od miesiąca; w cennikach jest cały czas, nikt nawet go nie przeniósł do telefonów o ograniczonej dostępności (chociaż jak czegoś nie ma to w ogóle nie powinno być go w żadnym cenniku);

Jeżeli jakiś sklep klepie w gazetce (albo w innej reklamie) że oferuje towar po jakiejś cenie a w rzeczywistości tego towaru nie ma i nie będzie to chyba nie jest to normalne; wabi klientów obeitnicami bez pokrycia; kilka postów wcześniej "MALDO" pisał jak go zwdzoną przez miesiąc; ile czasu starcil przez to? Gdyby tego telefonu nie było w cennikach nie było by tych wszystkich problemów;

Wszyscy czekają co będzie na urodziny Playa itd; Ja sobie życzę żeby zapanowali nad tą ofertą którą mają teraz; dostępnością telefonów, aktualizacją danych i obsługą klienta;

Abonent Play

 #540327  autor: emilo906
 11 mar 2012, 16:45
Patryk83żółwik, Nie martw się. Oferta została wprowadzona poprawnie. Nie będzie problemów z wejściem jej w życie.
Pozdrawiam.

 #540338  autor: patrix-83
 11 mar 2012, 18:02
emilo906 pisze:Patryk83żółwik, Nie martw się. Oferta została wprowadzona poprawnie. Nie będzie problemów z wejściem jej w życie.
Pozdrawiam.

Oki emilo906, Twoje zapewnienie zdecydowanie mnie uspokoiło, dzięki za pomoc i Pozdrawiam :D

 #540401  autor: Tcharec
 12 mar 2012, 02:11
Umowa kończy mi się za kilka dni i zaczynam lekko panikować.
1. Play ma mnie gdzieś, nikt do mnie nie dzwoni z nową ofertą. Czy to jest teraz normalne?
2. Mam nieodparte wrażenie, że ceny telefonów w Play są najwyższe w porównaniu z +, T i Orange. Ale za to interesująca mnie taryfa AIM65 jest korzystniejsza od konkurencji.
3. Aktualnie kończy mi się roczna umowa bez telefonu, płacę 50% abonamentu (34,50) i rzekomo po przejściu na czas nieograniczony będę tyle płacił nadal, ale CHGW, bo nie mam papierkowej umowy - przedłużałem przez tel. Możliwe to?
4. Chcę płaskiego smartfona z nagrywaniem HD, ale za 100-200 zeta. Gdyby SGS+ tyle kosztował to nie było by tematu, ale zostaje mi tylko SEXperia mini pro, której nie łyknę, bo jest za gruba. Łamię się nad HTC Wildfire S choć nie spełnia moich oczekiwań. Nie pcham się na minę?
5. Dziś w T dostałem ofertę na SGS+ za zetkę przy abonamencie 69.90, ale 60 min. i 100 MB to żenujące limity. Może ktoś z Was może polecić jakieś korzystniejsze przejście do konkurencji?

There is only one way through life... Sideways!

 #540471  autor: play4you1
 12 mar 2012, 14:46
caspinos pisze:Mam pytanie do panów z playa - jak będzie z dostępnością SE Xperia Neo V?
Docieram do sprzecznych informacji:
-Doradca na Facebooku pisze że będą,
-Konsultanci na infolinii twierdzą że już w playu nie będzie.
Napewno będą. Najprawdopodobniej w przyszlym miesiącu

[ Dodano: 2012-03-12, 15:41 ]
Tcharec pisze:Umowa kończy mi się za kilka dni i zaczynam lekko panikować.
1. Play ma mnie gdzieś, nikt do mnie nie dzwoni z nową ofertą. Czy to jest teraz normalne?
2. Mam nieodparte wrażenie, że ceny telefonów w Play są najwyższe w porównaniu z +, T i Orange. Ale za to interesująca mnie taryfa AIM65 jest korzystniejsza od konkurencji.
3. Aktualnie kończy mi się roczna umowa bez telefonu, płacę 50% abonamentu (34,50) i rzekomo po przejściu na czas nieograniczony będę tyle płacił nadal, ale CHGW, bo nie mam papierkowej umowy - przedłużałem przez tel. Możliwe to?
4. Chcę płaskiego smartfona z nagrywaniem HD, ale za 100-200 zeta. Gdyby SGS+ tyle kosztował to nie było by tematu, ale zostaje mi tylko SEXperia mini pro, której nie łyknę, bo jest za gruba. Łamię się nad HTC Wildfire S choć nie spełnia moich oczekiwań. Nie pcham się na minę?
5. Dziś w T dostałem ofertę na SGS+ za zetkę przy abonamencie 69.90, ale 60 min. i 100 MB to żenujące limity. Może ktoś z Was może polecić jakieś korzystniejsze przejście do konkurencji?
1) jeśli np. zgody marketingowe zaznaczyłeś na nie, to jest to absolutnie normalne. Skontaktuj się sam z OK i poproś o przedstawienie oferty.
2) ceny telefonów dla przedłużających umowę http://www.play.pl/resources/pdf/cennik ... owy_II.pdf
3) Możliwe, zależy jaką masz promocję, np. w ofercie promocyjnej "LongPlay-bez telefonu" masz rabat zarówno w okresie zastrzeżonym jak i później

[ Dodano: 2012-03-12, 15:48 ]
Patryk83żółwik pisze:1. LongPlay II 29 + RePlay Ekstra Stan Darmowy GU (12) - - -
Jak najbardziej 50% upustu na abo na Okres zastrzezony i po.
+dodatkowe 50 min na 6 m-cy
+nieograniczone minuty do Play za free przez 3 m-ce

 #540496  autor: tyger
 12 mar 2012, 17:10
Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem który mnie poinformował że nie planują powrotu Sony Ericssona Neo V

 #540515  autor: play4you1
 12 mar 2012, 18:40
tyger pisze:Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem który mnie poinformował że nie planują powrotu Sony Ericssona Neo V
No cóż... neo V będzie.
Z tego co ja wiem 12ty-13ty tydzień roku.

 #540547  autor: Callmemaro
 12 mar 2012, 21:22
play4you1 pisze:
No cóż... neo V będzie.
Z tego co ja wiem 12ty-13ty tydzień roku.

trzymam kolegę za słowo bo już zastanawiałem się nad innymi telefonami ale skoro tak to czekam na NEO V-ke

 #540550  autor: kubik
 12 mar 2012, 21:27
ciekawe co Play może zaoferować NOWEGO i CIEKAWSZEGO przy przedłużeniu rocznej (12M) umowy bez telefonu na kolejne 12M także bez telefonu? otóż nic ciekawego. warunki takie same jak aktualnie, jedyny bonus to jak poprzednio SD na 3/6 miesięcy oraz 50 minut na 6 miesięcy. uciekam albo do Play Fresh (Lubię to!) lub OFnK, zwłaszcza że od jesieni sami umożliwili testowanie sieci Orange w okolicy (o niebo lepsza!), stąd porównując do tego ofertę mogę śmiało zrezygnować. niestety.

 #540556  autor: patrix-83
 12 mar 2012, 21:55
play4you1 pisze:[ Dodano: 2012-03-12, 15:48 ]
Patryk83żółwik pisze:1. LongPlay II 29 + RePlay Ekstra Stan Darmowy GU (12) - - -
Jak najbardziej 50% upustu na abo na Okres zastrzezony i po.
+dodatkowe 50 min na 6 m-cy
+nieograniczone minuty do Play za free przez 3 m-ce

Dzięki za info PlayForYou1 :D
Dokładnie takie warunki jak napisałeś wynikające z aneksu do mojej umowy już mi weszły w życie i cieszę się z tego że mogłem przedłużyć z wami współpracę bo z oferty którą wybrałem sobie po złożeniu wypowiedzenia jestem bardzo zadowolony :D :D :D

 #540565  autor: sowilo
 12 mar 2012, 22:28
play4you1 pisze:
tyger pisze:Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem który mnie poinformował że nie planują powrotu Sony Ericssona Neo V
No cóż... neo V będzie.
Z tego co ja wiem 12ty-13ty tydzień roku.
Jeśli wolno spytać, skąd taka informacja?
Sama planuje przedłużyć umowę, obecna kończy mi się 1 kwietnia, a Neo V (biała!) jest obecnie moim marzeniem, nic innego nie wydaje mi się na tyle interesującego.
Obdzwaniam wszystkie salony w Krakowie i wszędzie słyszę "najprawdopodobniej już nie będzie".

 #540583  autor: Tcharec
 12 mar 2012, 23:47
play4you1 pisze:1) jeśli np. zgody marketingowe zaznaczyłeś na nie, to jest to absolutnie normalne. Skontaktuj się sam z OK i poproś o przedstawienie oferty.
2) ceny telefonów dla przedłużających umowę http://www.play.pl/resources/pdf/cennik ... owy_II.pdf
3) Możliwe, zależy jaką masz promocję, np. w ofercie promocyjnej "LongPlay-bez telefonu" masz rabat zarówno w okresie zastrzeżonym jak i później
Śliczne dzięki za odpowiedź. Odnośnie cennika - dzięki za link, ale nie jest to do końca miarodajna informacja ponieważ ceny poszczególnych modeli telefonów w salonie, na infolinii oraz na play.pl potrafią się znacząco różnić. Na dodatek ruchy w cenniku są wykonywane bardzo często i nie sposób za nimi nadążyć. Niestety cena SGS+ w AIM65 od świąt nie chce drgnąć z poziomu 609 PLN :cry:

There is only one way through life... Sideways!

 #540675  autor: Sajmonw
 13 mar 2012, 17:25
Witam,
na początku kwietnia będę chciał przedłużyć umowę z PLAY po raz trzeci (ponownie na 2 lata). Mam w związku z tym kilka pytań, jako że w na terenie kraju przebywam rzadziej niż poza nim, mimo to chciałbym przedłużyć umowę to chociażby dla zachowania numeru ;)
1. Prawdopodobnie wybiorę abonament All Inclusive 59 (lub 79).
2. Nie ma żadnej oferty z promocją na roaming, czy można w takim razie indywidualnie wynegocjować pakiet minut/wiadomości na roaming w ramach abonamentu?
3. Kiedy są urodziny play i oferty z nimi związane? ;) Co do wyboru telefonu to rozumiem że nie ten temat? :)

EDIT:
Przy okazji, czy wiecie coś na temat ponownej dostępności w PLAY telefonu LG P970 Swift Black? (obecnie na stronie internetowej widnieje napis, że towar jest chwilowo niedostępny).

 #540861  autor: leonk1974
 14 mar 2012, 14:13
W związku z brakiem w sprzedaży Sony Ericsson Xperia Neo V jaki polecacie tel.o podobnych parametrach i cenie?Zauważyłem że przy przedłużaniu przez internet jest więcej minut niż daje podczas rozmowy tel konsultant?Jak to jest w praktyce?Pytam bo pierwszy raz bede przedłużał umowe którą mam ważną do 20 maja a juz zaczynają mi dzwonić ale narazie się wstrzymuje.

 #540869  autor: pakierhakierxd
 14 mar 2012, 14:38
Więcej minut się dostaje też jeśli zamawiasz przez telefon tylko w salonie mniej tak słyszałem

Pozdrawiam :)
  • Strona 75 z 182
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 182
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 182