• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 74 z 208
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 208
 #415565  autor: kristof76
 07 lip 2010, 18:25
Witam.
W orange (wcześniej idea) jestem już koło 8 lat - od prawie 5 płacę średnie rachunki koło 125zł (taryfa premium 110 + 1 osoba 1200min.-15zł)
15.08.2010r. kończy mi się umowa- miałem kilka telefonów z centrali, w których uprzejmi konsultanci próbowali mi sprzedać telefony, które wogóle mnie nie interesują.
Mam upatrzony tel.- jest nim se satio. Na początku był on dostępny na stronie internetowej orange- ale wtedy nie mogłem jeszcze przedłużyć umowy- w taryfie delfin za 99zł za 299pln- nie licząc zniżki za staż
w salonie to już mnie by kosztowało 499zł

no i zaczynają się schody:
-konsultant telefoniczny informuje mnie, że mojego se satio już nie będzie

-w salonie telefon jest- ale oni nic z ceny nie zejdą

proszę o poradę- czekać, aż znów się odezwie konsultant tel. i powiedzieć że tylko se mnie interesuje i niech poruszą niebo i ziemię by go dla mnie ściągnąć

czy też próbować w salonie- nawet jeżeli mam się posunąć do szantażu, że nie przedłużę z nimi umowy :(

 #415573  autor: ProPozycja
 07 lip 2010, 18:47
Tego telefonu już nie będzie jeżeli chodzi o kanał telesales. Tylko salon. Nawet jeżeli będziesz kogoś szantażować, że nie przedłużysz umowy to raczej to nic Ci nie da.

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #415576  autor: kristof76
 07 lip 2010, 18:56
to na co mogę się powołać w salonie- pytam się dlaczego taka cena jak dla nowego abonenta- to tylko głupi uśmiech konsultanta albo tekst w stylu "bo tak ma być" i to wszystko- zazwyczaj wychodzę wściekły i mam ich już dość

nie wiem czy mam jeszcze siłe by z nimi rozmawiać

 #415577  autor: ProPozycja
 07 lip 2010, 18:58
kristof76 pisze:to na co mogę się powołać w salonie- pytam się dlaczego taka cena jak dla nowego abonenta- to tylko głupi uśmiech konsultanta albo tekst w stylu "bo tak ma być" i to wszystko- zazwyczaj wychodzę wściekły i mam ich już dość

nie wiem czy mam jeszcze siłe by z nimi rozmawiać
Raczej nic nie ugrasz w tej sytuacji. A byłeś w salonie firmowym czy jakiś zwykłym partnerskim?

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #415580  autor: kamil1221
 07 lip 2010, 19:08
Już kiedyś to napisałem i napisze znowu. Nikt po Tobie nie będzie płakać w Orange jak nie przedłużysz umowy. Do tego zapewniam cię, że rzucając hasła w salonie, że zrezygnujesz z sieci jak nie dostaniesz telefonu, działają w odwrotną stronę do zamierzonej.
Nie zdziw się jak konsultant po prostu wtedy przestanie być miły i cię oleje.

Na spokojnie lepiej to załatw, a zobaczysz, że i ty będzie się lepiej czuł a konsultant nie będzie się denerwował.

Co do SE satio... wybrałeś bardzoooo drogi telefon, którego już nawet na centrali nie ma i ciężko z nim będzie.
Przejdź się po kilku salonach - jeśli we wszystkich nie usłyszysz niższej ceny, będzie to znaczyło, że w salonie się nie da i tyle.
Wtedy postanowisz czy wybierasz inny telefon, czy rezygnujesz tylko z powodu telefonu.

Do tego jeszcze jedno - na forum jest osobny dział dotyczący propozycji, więc nie widzę sensu zakładania oddzielnego tematu.

 #415582  autor: kristof76
 07 lip 2010, 19:09
zawsze chodzę do firmowego- nie wiem jaka jest ich polityka utrzymania klienta- ale powinni chyba się nad tym zastanowić- ja też zastanawiam się kto tak naprawdę ustala cenę w salonie- przy następnej wizycie poproszę o wyjaśnienie mi jak przenieść nr. do innej sieci- zobaczymy jak zareagują :evil:

 #415583  autor: ProPozycja
 07 lip 2010, 19:13
kristof76 pisze:zawsze chodzę do firmowego- nie wiem jaka jest ich polityka utrzymania klienta- ale powinni chyba się nad tym zastanowić- ja też zastanawiam się kto tak naprawdę ustala cenę w salonie- przy następnej wizycie poproszę o wyjaśnienie mi jak przenieść nr. do innej sieci- zobaczymy jak zareagują :evil:
Pewnie Ci wytłumaczą jak przenieść numer do innej sieci :lol: Teoretycznie jest możliwość żeby pracownik salonu zalogował się specjalnym loginem do oferty internetowej ale nie wiem czy takie praktyki są stosowane w salonach.
Ostatnio zmieniony 07 lip 2010, 19:18 przez ProPozycja, łącznie zmieniany 1 raz.

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #415585  autor: kamil1221
 07 lip 2010, 19:14
Nie powiem ci jak zareagują w danym salonie. Powiem a w sumie napiszę ci jak ja bym zareagował.
Proszę się dopytać w sieci do której chce Pan się udać. Koniec tematu.

Ceny telefonów są ustalane przez system... jeśli telefon jest drogi i to bardzoooo system nie pozwoli na rabat i tyle.

Powodzenia u konkurencji. ;)

 #415586  autor: mnkowalski
 07 lip 2010, 19:15
W salonie nie da to nic, niektóre telefony mają ograniczony rabat. Szantaż nic nie daje jak pisano wcześniej, najwyżej poirytowany pracownik powie regułkę o rezygnacji, przeniesieniu numeru. Wiem jak jest pracuje dla pomarańczy - nie zawsze pracownik ma na wszystko wplyw :smt006

 #415587  autor: kamil1221
 07 lip 2010, 19:17
ProPozycja pisze:Teoretycznie jest możliwość żeby pracownik salonu zalogował specjalnym loginem do oferty internetowej ale nie wiem czy takie praktyki są stosowane w salonach.
Było coś takiego z rok temu w jednej z sieci dilerskiej Orange. Jednak zrezygnowano z tego. Do tego i tak telefon był pobierany z magazynów eShopu, więc jak telefonu tam nie było to lipa.

 #415589  autor: kristof76
 07 lip 2010, 19:24
głupio by było przejść z powodu tylko telefonu- ale przez wzgląd na klienta powinni pójść na jakieś ustępstwa- orange to nie tylko telefon, to przede wszystkim usługi- a tel. jest tylko dodatkiem:)

 #415591  autor: ProPozycja
 07 lip 2010, 19:28
kristof76 pisze:głupio by było przejść z powodu tylko telefonu- ale przez wzgląd na klienta powinni pójść na jakieś ustępstwa- orange to nie tylko telefon, to przede wszystkim usługi- a tel. jest tylko dodatkiem:)
A inny telefon Ciebie nie interesuje? Tylko ten? Oferta jest taka a nie inna. Wszystko w pewien sposób jest zależne bezpośrerdnio od Ciebie bo Ty generujesz zysk a na podstawie zysku dostajesz ofertę.

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #415592  autor: kristof76
 07 lip 2010, 19:31
htc hd2-może to? ale mi zależało przede wszystkim na aparacie se satio- mam n95 i jestem zadowolony- ale wiecie apetyt rośnie w miarę jedzenia- a nosić przy sobie aparat, telefon- konsolę do gier naraz- po co- jak mogę mieć to wszystko w jednym?

 #415596  autor: ProPozycja
 07 lip 2010, 19:49
Jeżeli chodzi o HD 2 to byś dostał ten telefon przez kanał telesales ale ogólnie również z tym telefonem są problemy :) Jeżeli chodzi o telefony to za bardzo Ci nie pomogę bo nie mam aż tak dokładniej wiedzy w tej kwesti.

Orange - dział utrzymania klienta postpaid

 #415599  autor: kristof76
 07 lip 2010, 19:56
Swobodny Internet z LongPlay 99 cena se satio 199pln- 500 min. do wszystkich sieci
w erze- taki sam abonament -cena 599- pierwszy abonament 1zł
jak się poszuka, to się znajdzie- chyba pociągnę za sobą do innej sieci żonę- teściowa może zostać w orange:)

 #415604  autor: kerim36
 07 lip 2010, 20:02
kristof76 pisze:Swobodny Internet z LongPlay 99 cena se satio 199pln- 500 min. do wszystkich sieci
w takim razie bierz play skoro jest taki rewelacyjny na papierze :)

bedziesz mial okazje pozniej czesto pisac na forum :mrgreen:

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #415605  autor: kristof76
 07 lip 2010, 20:09
no i właśnie to jest to- nie chcę iść do play- może i atrakcyjna oferta i w tam gdzie mieszkam niemiałbym problemów z zasięgiem- ale na jakimś wygwizdowie w chwili pilnej potrzeby mógłbym się zawieść:(

 #415606  autor: kerim36
 07 lip 2010, 20:11
kristof76,
jest jeszcze inna opcja: przedluz umowe z innym drogim telefonem - sprzedaj go i za niego kup sobie wymarzone satio

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #415612  autor: wezysko
 07 lip 2010, 20:25
Play nie jest zły, i wiadomości o jego słabym zasięgu są mocno przesadzone... a o "wspaniałym zasięgu Orange" tym bardziej. Prosty przykład - mam tel w Orange - partnerka w Play - jechałem z Wrocławia do Lublina pociągiem. I zgadnij - kto nie miał częściej zasięgu??
Także generalnie Orange to kupa. Inne bajki o przerywanych połaczeniach , etc etc to bajki o żelazym smoku...
Ale do rzeczy:
Jest na forum awa2001 - z nia pogadaj o przedłuzeniu umowy w Orange zna sie na rzeczy jak mało kto.....musisz jej na privie po ugadaniu sie podac nr tel i ona oddzwoni do Ciebie
A co do propozycji - pomyśl o ofercie rok bez tel. - mnie tylko tym pozostawili na kolejny rok w Orange - obnizyli abo z 55 na 35 dodali pakiet gotówkowy do wszystkich za 80 zł i 30 min do wszystkich - obnizyli o 3 gr koszt min i dali jakies swoje bzdetne 3 prezenty. A z faktury wynika, że siec daje mi kwotowo 135 zł a ja płacę 35 za abo - czyli 100 miesiecznie jakby nie patrzec jestem do przodu. A w tym momencie zamiast pchac sie w jakies 36 miesięcy spokojnie przez roczek odrobisz sobie koszt telefonu
Ale Play też jest warty przemyslenia
Pozdrawiam

 #415615  autor: kristof76
 07 lip 2010, 20:48
ok- dzięki wszystkim za rady- jutro przejdę się do salonu i zobaczymy- jak nic nie zaoferują to poczekam jeszcze na telefon z teleshoppingu:)
co do kupna i odsprzedania- komisy nie chcą brać tel. z logo orange a i bezpośrednio jest ciężko sprzedać

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki- jak coś mi się uda załatwić to napiszę
  • Strona 74 z 208
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 208
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 208