mth90 pisze:Przy podpisywaniu aneksu do umowy z taryfą Pakiet dla Biznesu, gdzie rachunki oscylowały w okolicach 300 zł brutto i przejściu do taryfy Frii Biznes doradca biznesowy stwierdził, że nie może dokonać zmiany na taryfę Frii 110, zamiast tego zaoferował Frii 140, która zawiera dodatkowo, niepotrzebne, 100 minut na połączenia międzynarodowe i zwiększa abonament o 25 zł netto, czyli na bardziej przystający do obecnych rachunków. Czy to typowa praktyka czy jego chęć uzyskania wyższej prowizji?
Obecnie w TM jest tak, że dla Klientów biznesowych oferty aneksowe pojawiają się 6 miesięcy przed końcem. Na początku dostępne są tylko wyższe taryfy, pokrywające się mniej więcej ze średnią rachunków. Pozostałe opcje dostępne są dopiero 2 miesiące przed końcem umowy.
Także wygląda na to, że doradca nie mógł innej opcji zaproponować.