• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 14
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14

 #686370  autor: knopers
 29 gru 2013, 21:24
renik4, zadzwoń na infolinię groupona, na pewno szybciej załatwisz to niż meilowo ;) ja podpisując umowę 23.10, brat 22.10, wszystkie środki do wykorzystania mieliśmy już 14.11. Może niekoniecznie "już", ale po interwencji telefonicznej dodali do konta i problemów nie było :)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #686396  autor: orson_dzi
 29 gru 2013, 23:06
knopers pisze:Ja to załatwiałem u tego u kogo kupowałem, czyli bezpośrednio w grouponie.
Jak to dobrze zobaczyć kogoś myślącego ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #686406  autor: knopers
 29 gru 2013, 23:55
Jak to dobrze zobaczyć kogoś myślącego ;) .
Ironia czy wyróżnienie? :)

Było: C55, 5510, MYX 6-2, V980, C75, 5210, 6510, 6230, 6230i, k550i, 6310i, N82, M8800 Pixon, d900i, Wave 723, Wave II, Lumia 920 i 930
+wiele na dłużej lub krócej

Jest: Samsung: Galaxy S7, Galaxy J3'16, Nokia: 6300

 #686600  autor: orson_dzi
 30 gru 2013, 19:59
Nie no całkiem na poważnie.
Przecież jak kupię Nokie w Saturnie, do której mam dostać bon do Saturna, to przecież nie pójdę na skargę do Nokii.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #686622  autor: klimasz
 30 gru 2013, 21:46
A jak nie dostaniesz karty przedpłaconej, którą masz dostać od ORANGE?....



Dziś oszuści przeszli samych siebie, napisali mi:

Witam serdecznie,

Przepraszamy za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Zgodnie z otrzymanymi przez nas informacjami, bon nie zostanie przyznany, gdyż
w terminie trwania akcji nie nastąpiło - poprzez wypełnienie adekwatnego
formularza - zgłoszenie zamówienia do odbioru bonu.


--
Zapraszamy do korzystania z oferty Sklepu Internetowego Orange.pl.

Pozdrawiam,

Sklep Internetowy Orange

Sukces, bo pierwsze zgłoszenie było 4 grudnia ....


Też dostaliście takie głupoty?

Orange Ekspert, nie potrafi odpowiedzieć na moje pytanie od 14 grudnia.....
Ostatnio zmieniony 01 sty 2014, 19:16 przez klimasz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #686630  autor: arturaro
 30 gru 2013, 22:05
To już jest bezczelność z ich strony...aż szkoda gadać. Wygląda na to, że Ty i pewnie pozostałe osoby, nie wypełniły formularza bo zapomniały/nie chciało im się/200zł to drobne nie warte zachodu(niepotrzebne skreślić - więcej głupich powodów nie wypełnienia formularza nie chce mi się wymyślać) Co więcej te osoby teraz mają czelność upominać się o cos co im się nie należy...brak słów i chyba to tylko do mediów się nadaje. Może jak im się narobi negatywnej reklamy to zaczną bardziej, bądź co bądź obecnych abonentów szanować.

 #686745  autor: rozjazd
 31 gru 2013, 11:47
to jest skandal, myślą ze nałapali jeleni. Oj chyba krótka będzie moja przygoda z nimi.

 #686755  autor: numer1
 31 gru 2013, 12:12
O przygodach z kuponem na 300 zł. do grouponu już pisałem. Oczywiście nie dostałem go do dzisiaj.
Na początku grudnia przeniosłem kolejny numer, tym razem z bonem sodexo za 200 zł. Oczywiście ten sam problem.
Reklamacje złożone, czekam.

 #686774  autor: wolvier
 31 gru 2013, 13:30
Ja jeszcze extra napisałem do groupona, jeżeli od orange nie dostanę to będę się domagał od groupona zwrotu kosztów :) Niezłe oszustwo albo mają taki burdel w orange że nie wiedzą co i jak - na szczęscie mam porobione screenshoty w momencie wypełniania kuponu na stronie orange.

I dostałem odpowiedź
"Dziękuję za wiadomość. Należy oczekiwać na wyjaśnienie sprawy ze strony firmy Orange, firma Groupon nie odpowiada za wysyłkę bonów Sodexo to jest sprawa pomiędzy Orange a Sodexo

W razie dalszych pytań pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
.....
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Groupon.pl"

Zrobilem zwrotke w ostrzejszym tonie pewno będą próbować się wykpić....

 #687117  autor: zielony71
 02 sty 2014, 13:32
Witam ponownie.
Wracam do tematu ponieważ złożyłem reklamację dotyczącą drugiej podpisanej umowy - tym razem z bonem na 200 zł. Bonu tradycyjnie nie otrzymałem ale za to już po 2 tygodniach od złożenia reklamacji otrzymałem pisemne, listowne (sic!) potwierdzenie wpłynięcia reklamacji wraz z informacją, że jej rozpatrzenie potrwa maksymalnie 30 dni. Reklamację składałem emailem na adres [email protected]
Okazuje się, że Orange jak chce to potrafi odpowiadać na reklamacje. Nie wiem tylko co jest powodem takiego wyróżnienia. Czy mam u nich kreskę przy nazwisku;-) czy chodzi o to, że moja reklamacja zawierała wszystkie elementy, które są wskazane w instrukcji UKE dotyczącej składania reklamacji czyli min podanie pełnego adresu korespondencyjnego, określenie żądania itd.
Zobaczymy czy odpowiedź rzeczywiście przyjdzie w ciągu 30 dni i czy będzie merytoryczna.

 #688145  autor: weronika.s
 05 sty 2014, 22:51
To może ja też podzielę się swoją historią:
Skorzystałam z promocji na Grouponie i miałam otrzymać bon na 200zł - była to bodajże jedna z ostatnich edycji. W każdym razie rzecz działa się w grudniu. 5 Grudnia kupiłam Groupon i tego samego dnia złożyłam zamówienie w sklepie Orange - zdecydowałam się na abonament Smart Plan Multi za 159 zł. Telefon przyszedł 11 Grudnia, a 12 Grudnia numer był aktywny i wypełniłam formularz dot. bonu - wybrałam bon do empiku. Jako, że bonu nie dostałam w terminie, który był określony wydzwaniałam pod numer 510 700 700 - tam oczywiście nic nie wiedzą i każą pisać maile. Napisałam więc maila i w odpowiedzi (po 2 tygodniach sic!) Orange stwierdziło, że bon wysłali do mnie mailem. Oczywiście jest to niemożliwe, bo mam dostęp do maila z poziomu telefonu i sprawdzam go kilkadziesiąt razy dziennie (praca). Sprawdziłam też folder SPAM - kodu jak nie ma tak nie było. Oczywiście tłumaczyłam im to drogą mailową i przez wiadomości na facebook'u nic to nie pomogło- dostaję stale te same odpowiedzi w stylu "bon wysłany jak się nie podoba złóż reklamację" i powiedzcie mi co ja mam z nimi zrobić :x :x :x
Przecież to jest jakiś ŻART!!!
Strasznie jestem podirytowana - tłumaczę tym ludziom, a oni nic :|
Ja tego tak nie zostawię - poradźcie mi co mam zrobić, żeby wyegzekwować mój bon :|

 #688167  autor: arturaro
 05 sty 2014, 23:51
Myślę, że powinnaś złożyć reklamację. Jeśli twierdzą, że takowy kod Ci wysłali to chyba nie będzie dla nich problemem wysłać go ponownie?
Przecież jeśli Ci go wysłali to powinni mieć jakiś dowód na to. Nie powinno być problemem przesłanie ponownie wysłanego maila. Każdy normalny człowiek/firma zachowuje raczej dowody na np wykonanie usługi/wysłanie towaru czy tym podobne zachowania.
Chociaż akurat w przypadku Orange zaczynam wątpić, że to poważna firma i spodziewam się, że będą kręcić i odbijać piłeczkę.

A wracając do kart przedpłaconych, a raczej ich braku. Ktoś może takową już otrzymał, albo chociaż jakąś odpowiedź z tej, pożal się Boże, firmy? Moja sytuacja wygląda bez zmian: 13.12 poszło zapytanie do [email protected]; 17.12 przez orange online złożona skarga - do tej pory ma status nowa, a tydzień temu na pytanie na facebooku dostałem obietnicę sprawdzenia "tego" (cokolwiek to znaczy) - i jak do tej pory...cisza. Zaczyna się to robić co najmniej dziwne i chyba jak to ktoś określił, wygląda trochę na oszustwo. Domyślam się że Orange takowych kart nie posiadało i oczekuje, że kiedyś dotrą i je wyślą lub też wręcz odwrotnie...w końcu sprzedali tego tylko ponad 200, to może ludzie zapomną oszołomieni pozostałymi warunkami promocji i jakoś się "rozejdzie po kościach" [/b]

 #688236  autor: wolvier
 06 sty 2014, 11:13
U mnie to samo z bonami sodexo, extra jeszcze zona powinna dostać bon za zakup samsunga galaxy też cisza - reklamacje wysłane przez formularz online, na [email protected] i pojedynek na maile z grouponem.
Nie ma potwierdzeń ze ktokolwiek dostał poza jednym wpisem o bonie z empiku na e-maila na forum orange.
Też myślę że albo system mają spieprzony system albo nie mają bonów na stanie i przeciągają, cóż mają 30 dni na odpowiedz na reklamację....

 #688421  autor: renik4
 06 sty 2014, 21:39
Ja już straciłam nadzieje, że uda mi się te pieniądze odzyskać. :twisted: Groupon odpisuje szybko na maile, ale co z tego jak wklejają i wysyłają cały czas ten sam tekst, podejrzewam że nawet nie czytają tego co się do nich pisze. Z Orange też dostałam pisemne potwierdzenie składanej reklamacji, ale to już z 3 tygodnie temu i cisza.

 #688526  autor: wolvier
 07 sty 2014, 11:45
Za 3 razem już koleś z groupona sensownie zapytał czy wysłane zapytanie na [email protected] coś dało - wcześniej było punktowanie regulaminami....
do nich też trzeba pisać, bo w razie czego można walczyć o zwrotkę 29 zł :) (zawsze to coś...)

 #688543  autor: Yanek1
 07 sty 2014, 12:46
Wszyscy którzy czuja się oszukani powinni sie zebrać i razem złożyć pozew ;)

 #688558  autor: arturaro
 07 sty 2014, 13:54
Też o tym pomyślałem, tylko nie wiem jak to technicznie można zorganizować. No i ktoś z jakąkolwiek znajomością prawa by się przydał.

 #688562  autor: docento
 07 sty 2014, 14:04
Dołączam do sporej juz grupy oszukanych. Własnie minął miesiac od aktywacji mojego numeru, karty przedpłaconej nie otrzymałem. Korzystałem z promocji CITEAM
Myśle, że zbiorowy pozew nie odniesie takiego skutku jak opisanie całej sytuacji w serwisie internetowym Wykop.
Jest wielu poszkodowanych, wiele wysłanych reklamacji, dowody w postaci wysyłanych maili przez oszukanych klientów. Mamy wszelkie argumenty aby oskarzyc Orange o nieuczciwość. Tymbardziej że nie jest to żadne niedopatrzenie jednego pracownika, ale jawne zamiatanie sprawy pod dywan przez Pomarańczowych.

 #688592  autor: wolvier
 07 sty 2014, 16:36
Na początek waliłbym każdy kto ma problem na fanpage'a Orange i Groupon.
Potem mail na [email protected], [email protected] i przez formularz, extra napisać do Groupona/CITEAM, że w przypadku nie otrzymania bonów w ciągu 30 dni od zgłoszenia - to będę żądał zwrotu 29 zł i żeby zainterweniowali w Orange bo wychodzi że to oszustwo (bodajże punkt 3.3 regulaminu)...
a tak to najpierw i tak trzeba czekać te 30 dni .....
Ja już powyższe zastosowałem - teraz muszę czekać...
Po tych 30 dniach czyli powiedzmy deadline ok. 20 stycznia trzeba się skrzyknąć i wystosować pismo wspólne do Orange (najlepiej gdyby ktoś był ze znajomością prawa)... ew. temat na forumprawne.org

 #688600  autor: michaelred
 07 sty 2014, 16:56
Myslalem ze jakims dziwnym trafem mnie to ominie ale widze ze i ja sie bonow sodexo z ostatniej edycji groupona nie doczekam. Jeden numer aktywowany 16 a drugi 20 grudnia. Swoja droga poco oni kombinowali z tymi bonami mogli lepiej zostawic te 3 miesiace za darmo przeciez dla nich to bylby maly koszt(w koncu uslugi swiadcza oni) a tak za bony musza bulic kase. Mam pomysl zeby napisac do nich reklamacje albo przysylaja bon albo niech policza na jego poczet 3x abonament a brak odpowiedzi w terminie 30 dni oznacza zgode :-D
  • Strona 8 z 14
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 14