• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

 #401042  autor: tygrysm
 25 kwie 2010, 17:21
busku, po co się męczysz. Napisz do jednego z naszych forumowych konsultantów, oddzwonią i dadzą Ci maks co mogą. Możesz być pewny, że oni Cie w błąd nie wprowadzą. Będziesz miał pogląd na sytuację.

 #401055  autor: johnq
 25 kwie 2010, 18:48
busku każdy konsultant ma swoje 'sposoby' by sprzedać ofertę i używa takiego, a nie innego języka - na ten temat można wiele napisać :wink: Co do podwojenia w OA55 z tel na 9m (czyli te drugie 100minut do wszystkich) tego już nie ma i nie będzie, a rzeczywiście to dostawali to też nowi klienci. Co do obniżenia stawki do Orange domyślam się, że konsultantka szukała alternatywy nie mogąc zapewnić Ci "Taniej w abonamencie (20 gr do Orange)" i zaproponowała tą stawkę z prezentów "Korzystniej w abonamencie" (40 gr do Orange). Do tego widać, że trochę jest niedoinformowana :wink:

Zgadzam się z tygrysm, daj komuś z nas ten numer na PW wtedy ktoś Ci będzie mógł sprawdzić co możesz dostać maksymalnie z ProPozycji rozważając kilka opcji.

 #401069  autor: busku
 25 kwie 2010, 20:47
na pewno było to TANIEJ W abonamencie, a nie korzystniej, bo jeszcze specjalnie się jej pytałem gdyż znam stawki :).
A tutaj na forum są konsultanci mający najwyższe poziomy negocjacji i mogą dać więcej czy po prostu są mili i forumowiczów w bambuko nie zrobią :P?

 #401077  autor: tygrysm
 25 kwie 2010, 21:23
Wiesz, a skąd wiesz czy osoba z którą rozmawiasz ma najwyższy poziom? Jak zapytasz to może Ci powiedzieć to co chcesz usłyszeć ;)

 #401092  autor: theWitcher
 25 kwie 2010, 22:05
busku pisze:dzwoni do mnie konsultant i mówi, że jak przedłużę umowę w Orange Abonament 55 zł (czyli taki co teraz mam) to on mi zaoferuje 100 minut w abonamencie + jeszcze 100 minut na 9 miesięcy, ja się go pytam czy te dodatkowe 100 minut na 9 miesięcy dostaje ze względu na przedłużenie umowy i mój długi staż w Orange, on odpowiada, że tak. Potem zobaczyłem w internecie, ze każdy nowy klient w Orange dostaje to samo, więc mnie oszukał. Umówiłem się z nim, żeby zadzwonił 5 dni później, nie odezwał się...
A co byś chciał, żeby Ci powiedział? Prawdę? Za staż sam w sobie dostaje się tylko i wyłącznie niższą stawkę. O 1 lub 2 grosze. Jako kartę przetargową to przecież śmiech tego użyć, żaden konsultant o zdrowych zmysłach Ci tego nie powie, przecież żyć z czegoś trzeba... ;)
busku pisze:Ale to jeszcze nic, mówisz, że "Konsultant nie ma na to wpływu, co może zaoferować zależy od średnich rachunków i zysków na Twoim numerze." To co powiesz na to, jak kilka dni potem dzwoni do mnie kolejna konsultantka i daje mi to i to i jeszcze usługę taniej w abonamencie na kilka miesięcy, że rozmowy do Orange będę miał za 40 gr/min, już się trochę wkurzyłem, że z miejsca mnie okłamuje bo mam taką usługę włączoną wiem, że jest 20 gr/min do Orange, a nie 40! Powiedziałem jej co myślę, powiedziała chwileczkę, sprawdza (jaaasne 8) ) i mówi, przepraszam, ma Pan rację-20gr, a 40gr jest taniej PO abonamencie, na jej szczęście, że jeszcze wtedy nie byłem doinformowany, bo w usłudze taniej PO abonamencie rozmowa do Orange wynosi 30 gr, a nie 40 tak jak powiedziała, miała laska tupet kłamstwo za kłamstwem wysuwać. Szkoda, że nie zwróciłem uwagi na jej godność bo złożył bym na nią skargę za oszukiwanie klientów! Więc nie mów, że nikt nie szuka klientów bo ona z pełną premedytacja wciska wyższe stawki, a dobrze wie jakie są naprawdę w danych usługach.
Nie uważasz że to co najmniej bez sensu, okłamywać Cię na Twoją niekorzyść? Używasz słowa okłamywać, tak jakby ona z premedytacją i złośliwością chciała Cię przekonać, że będziesz płacił 40 groszy za minutę [a i tak 'w praniu' okazało by się, że płacisz 20 - więc miłe zaskoczenie]. Logika wskazywałaby raczej na to, że chcąc Cię oszukać - wciskałaby Ci połączenia do Orange za 10 groszy. Albo za darmo. Bo jaki sens ma wciskanie gorszej oferty, skoro można kłamać na lepszą? To piłowanie gałęzi na której się siedzi. Trafiłeś na kogoś nowego i niedoinformowanego - tego się nie uniknie przy takiej rotacji, Twoja reklamacja nic by konkretnego nie dała, poza wyzłośliwianiem się pod jej adresem...

 #401109  autor: busku
 25 kwie 2010, 23:24
theWitcher pisze:A co byś chciał, żeby Ci powiedział? Prawdę?
oczywiście, że tak! A Ty lubisz jak ktoś Cie okłamuje? Na dodatek Orange na mnie zarabia, nie ja na nich więc powinni należycie traktować klientów, jeszcze specjalnie się spytałem tego konsultanta czy to jest ze względu na to, że przedłużam umowę to odpowiedział TAK. Bronisz go dlatego, że sam jesteś konsultantem? To Twoja konkurencja przecież, musisz pnąć się po szczeblach kariery :D
tygrysm - no oczywiście, że nie wiem ale skoro znacie forumowych konsultantów to dlatego pytam o nich :)
theWitcher - a nie jest tak, ze konsultant może dać stawkę w taniej w abonamencie jakąkolwiek ale nie mniejszą niż 20gr? Mi się wydaje, że to nie jest tak, że bym się miło zaskoczył jakby mi dawała 40gr, a potem by się okazało, że rozmowy są po 20 gr, albo jest taka cwana, że jakbym się zgodził to bym miał po 40gr, albo naprawdę była niedoinformowana, ale to mogła powiedzieć, że jest początkująca, bo potem nie miłe tego konsekwencje mogą ją czekać :P. Ja to odebrałem jako umyślne okłamywanie klienta, nie wiem, może przewrażliwiony już na punkcie Orange jestem :P
a skoro już tutaj zaglądnąłeś to mam pytanie, jeśli chce wziąć jakiś telefon i kosztuje kilkadziesiąt złotych czy nawet -set to rabat na niego dostane kosztem usług, które mógłbym dostać jeśli zapłacił bym podstawową cenę za telefon czy jak to jest?
I jeśli zaproponujesz mi to to i to przy przedłużaniu umowy, a do końca umowy zostało ok 95 dni, to czy np 25 dni przed końcem umowy będziesz mógł zaoferować mi więcej niż dziś czy zawsze to samo?

 #401149  autor: Corsini
 26 kwie 2010, 12:00
busku pisze:jeśli chce wziąć jakiś telefon i kosztuje kilkadziesiąt złotych czy nawet -set to rabat na niego dostane kosztem usług, które mógłbym dostać jeśli zapłacił bym podstawową cenę za telefon czy jak to jest?
Traktuj rabat za telefon jako jeden z prezentów za przedłużenie. Więc masz określoną pulę na prezenty i jak nie weźmiesz rabatu to możesz dostać lepsze usługi. Czasami nawet opłaca się sprawdzić coby było gdybyś nie brał maksymalnego dostępnego rabatu tylko trochę niższy.
busku pisze:I jeśli zaproponujesz mi to to i to przy przedłużaniu umowy, a do końca umowy zostało ok 95 dni, to czy np 25 dni przed końcem umowy będziesz mógł zaoferować mi więcej niż dziś czy zawsze to samo?
Nie wiem jak jest na telefonach, ale ja nie zauważyłem żeby było coś lepszego jak się poczeka. Oczywiście zakładając takie same użytkowanie telefonu. Bo mogą średnie rachunki wzrosnąć (więc i zysk) i wtedy będzie lepiej. Ale jeśli tel był tak samo użytkowany to nie ma różnicy.

Obsługa Klientów Biznesowych ORANGE

 #401152  autor: pimpolo
 26 kwie 2010, 12:12
A czy teraz jak mam OA za 100 zł i chciałbym zmienić na te nowe abonamenty, powiedzmy na Panterę 300 to ile zapłacę za zmianę no i po jakim czasie mogę to zrobić? Umowę mam od 26 marca. Czy jest jakaś karencja? I jeszcze jedno, placę za abo teraz 100 zł a w Panterze 300 kosztuje 99 zł. Da się tak?

 #401154  autor: stawrogin
 26 kwie 2010, 12:38
Taki mały off, ale mam pytanie do naszych :) konsultantów: czy w chwili obecnej da się jeszcze przejść z karty na Orange Abonament czy zostały już tylko Delfiny, Pelikany i Pantery? Będę wdzięczny za info!

 #401155  autor: kamil1221
 26 kwie 2010, 13:11
Tylko nowe taryfy są dostępne.
pimpolo pisze:A czy teraz jak mam OA za 100 zł i chciałbym zmienić na te nowe abonamenty, powiedzmy na Panterę 300 to ile zapłacę za zmianę no i po jakim czasie mogę to zrobić? Umowę mam od 26 marca. Czy jest jakaś karencja? I jeszcze jedno, placę za abo teraz 100 zł a w Panterze 300 kosztuje 99 zł. Da się tak?
Jeżeli umowa już Ciebie obowiązuje to oczywiście, że możesz zmienić (nie jestem pewny czy już jest możliwość migracji osób, którym jeszcze umowa się nie skończyła).
Migracji możesz dokonać tylko na większy lub równy plan taryfowy obecnej deklarowanej kwoty na aneksie, więc plan za 99zł nie będzie wchodził w Twoim przypadku w rachubę.
Migrując tracisz prezenty na zawsze i o ile dobrze pamiętam pozostałe bonusy.

 #401168  autor: theWitcher
 26 kwie 2010, 14:44
busku pisze:
theWitcher pisze:A co byś chciał, żeby Ci powiedział? Prawdę?
oczywiście, że tak! A Ty lubisz jak ktoś Cie okłamuje? Na dodatek Orange na mnie zarabia, nie ja na nich więc powinni należycie traktować klientów, jeszcze specjalnie się spytałem tego konsultanta czy to jest ze względu na to, że przedłużam umowę to odpowiedział TAK. Bronisz go dlatego, że sam jesteś konsultantem? To Twoja konkurencja przecież, musisz pnąć się po szczeblach kariery :D
Wierzaj mi, to że jakieś biedne dziewczę straci pracę, nie pomoże mojej karierze w najmniejszym stopniu ;)
Bronię jej, bo wiem jak jest, rozmowy są nagrywane a konsultantów obowiązują pewne zasady, powiedzmy sobie, doboru informacji którymi dzielą się z konsultantami i słowa w jakie to ubierają. Upierając się, to ten konsultant Ci nie skłamał, nie powiedział po prostu pełnej prawdy. Podwojenie dostajesz dlatego że przedłużasz umowę, a konkretnie dlatego że taka jest [była] obowiązująca promocja. A że dostają ją również nowi klienci... Czy to jest taki mocny argument przeciwko?
busku pisze:theWitcher - a nie jest tak, ze konsultant może dać stawkę w taniej w abonamencie jakąkolwiek ale nie mniejszą niż 20gr? Mi się wydaje, że to nie jest tak, że bym się miło zaskoczył jakby mi dawała 40gr, a potem by się okazało, że rozmowy są po 20 gr, albo jest taka cwana, że jakbym się zgodził to bym miał po 40gr, albo naprawdę była niedoinformowana, ale to mogła powiedzieć, że jest początkująca, bo potem nie miłe tego konsekwencje mogą ją czekać :P. Ja to odebrałem jako umyślne okłamywanie klienta, nie wiem, może przewrażliwiony już na punkcie Orange jestem :P
Jeżeli dobrze zrozumiałem sytuację, to ona dawała Ci usługę 'Taniej w Abonamencie' myląc ją z 'Korzystniej w Abonamencie' [czyli włącza Ci dobrą usługę, myli tylko stawkę] i nie jest to umyślne. Nie wiem jak wyglądała rozmowa z jej strony, mam tylko nadzieję że nie było to kłamstwo z premedytacją. Jeśli zgodziłbyś się na taniej w abonamencie - jakiejkolwiek by Ci stawki nie podała - miałbyś tą właściwą, przypisaną usłudze.
busku pisze:a skoro już tutaj zaglądnąłeś to mam pytanie, jeśli chce wziąć jakiś telefon i kosztuje kilkadziesiąt złotych czy nawet -set to rabat na niego dostane kosztem usług, które mógłbym dostać jeśli zapłacił bym podstawową cenę za telefon czy jak to jest?
I jeśli zaproponujesz mi to to i to przy przedłużaniu umowy, a do końca umowy zostało ok 95 dni, to czy np 25 dni przed końcem umowy będziesz mógł zaoferować mi więcej niż dziś czy zawsze to samo?
Tak, albo rabat, albo usługi - w rzadkich przypadkach oba naraz. Nie ma gwarancji, że pod koniec umowy będzie lepsza oferta - może być taka sama, może być lepsza, ale może być też gorsza - takie przypadki zdarzyły się wielokrotnie. Oferta kalkulowana jest na 'dzień dzisiejszy' na podstawie tego ile Ty dzwonisz i ile do Ciebie dzwonią.

 #401214  autor: busku
 26 kwie 2010, 19:25
theWitcher pisze: Jeżeli dobrze zrozumiałem sytuację, to ona dawała Ci usługę 'Taniej w Abonamencie' myląc ją z 'Korzystniej w Abonamencie'
źle zrozumiałeś, bo jeszcze po przeproszeniu mnie powiedziała, że pomyliło jej się z Taniej PO abonamencie z podkreśleniem na PO, więc na pewno jej chodziło o taniej w abonamencie
Dzięki za info :)

 #401222  autor: Oliver
 26 kwie 2010, 19:54
Najlepiej chyba isc do salonu orange i tam rozmawiac odnosnie przedluzenia abonamentu.Mi tez takie rzeczy obiecywali przez telefon ,ze szkoda gadac ,poszedlem do salonu i tam dostalem o wiele wiecej.
Prawda jest tez to ,ze robia ludzi w konia: przyklad ,albo bierzesz nowy telefon ,wtedy nie dostaniesz juz nic ,a jak przedluzasz abon bez nowego telef to duzo zyskujesz na sms-ach i rozmowach.szkoda ,ze nie mozna polaczyhc nowego telef i dodatkowych polaczen i sms-,ale to jest polska!!

 #401310  autor: rastamann
 27 kwie 2010, 09:52
Oliver pisze:Najlepiej chyba isc do salonu orange i tam rozmawiac odnosnie przedluzenia abonamentu.Mi tez takie rzeczy obiecywali przez telefon ,ze szkoda gadac ,poszedlem do salonu i tam dostalem o wiele wiecej.
Kompletnie się z tobą nie zgadzam panie Olivierze. Co więcej dostałes w salonie? Poza tym według mnie napisałeś tu zwykłe bzdury yo

 #401348  autor: Marens
 27 kwie 2010, 14:18
Oliver pisze:poszedlem do salonu i tam dostalem o wiele wiecej
rastamann pisze:Kompletnie się z tobą nie zgadzam panie Olivierze.
Też nie mogę się zgodzić
Przez telefon omijamy całą grupę prowizji i dlatego konsultanci mogą zaoferować nieco więcej.

 #401444  autor: toomi
 27 kwie 2010, 22:34
Zobaczyłem dziś na stronie Orange te nowe plany taryfowe. Czy dobrze zauważyłem, że nie ma już usługi Przyjaciel bez Ograniczeń? To byłaby poważna wada oferty.

 #401460  autor: Oliver
 27 kwie 2010, 23:34
spotkalem sie z paroma opiniami ,ze ci co przedluzyli umowy przez telefon ,w rzeczywistosci dostali calkiem co innego ,podobno rozmowy sa nagrywane ,a jak sie przekonalem pomylki sie zdarzaja .
Moja siostra przedluzala umowe ,poszla do glownej siedziby orange w sosnowcu ,to co jej zaproponowano to wieli zart ,natomiast w niejszym salonie potraktowano ja lepiej :)

 #401469  autor: Jedrker
 28 kwie 2010, 05:16
toomi pisze:Czy dobrze zauważyłem, że nie ma już usługi Przyjaciel bez Ograniczeń? To byłaby poważna wada oferty.
nie ma już usługi przyjaciel bez ograniczeń, ale masz usługę zatrzymaj czas, która działa także na stacjonarne, do tego w wyższych taryfach 6000 minut do wybranych numerów, + usługa zatrzymaj czas, i masz właściwie nie limitowane połaczenia.
Nier oszukujmy się, wydzwonisz więcej niż 6000 minut + 1200 min z usługi zatrzymaj czas ?

No i jeszcze kwestia minut do playa, w abonamencie minuty są przeznaczone również na połączenia do PLAY, skończy się w końcu lament osób które nigdy nie przekraczały abo, i płaciły drożej do Play ;P

 #401474  autor: krzsos
 28 kwie 2010, 08:35
To ja się tutaj wyżalę , uważam że te nowe taryfy to " inżynieria taryfowa ", komu przeszkadzały pakiety kwotowe ? Wszystko było jasne wysyłasz sms-a to od kwoty abonamentu odejmujemy koszt w/w, dzwonisz za granicę to samo, wideorozmowa itd. Podwyżki abonamentów to też sprytna sztuczka 4 zł. x np. 6mln. abonentów daje niezłą kaskę miesięcznie a w zamian jak napisał wyżej przedmówca tysiące minut które to mało kto wykorzysta. A żeby pognębić jeszcze to schodzenie minut zaoszczędzonych w drugiej kolejności. Podejrzewam że przy przedłużaniu umowy też będą proponowane " ułatwienia ", byleby tylko przejść na nową taryfę. To tyle .

 #401510  autor: marcel84
 28 kwie 2010, 15:37
krzsos, a nie uwazasz, ze takie profilowane taryfy sa krokiem w dobra strone i odpowiedzia na potrzeby klientow? jak dla mnie to w koncu jest mozliwosc placenia za to, z czego sie naprawde korzysta.
  • Strona 8 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10