szoq, Klienci biznesowi nie mogą otrzymać taryfy All inclusive (w wersji firmowej) bez telefonu. Dostępne są tylko oferty Rozmowy w firmie bez telefonu. Oferta rozmowy w firmie jest rabatowana następująco:
-30% rabat na abonament w umowie na 12 miesięcy i od taryfy firmowa 55 połaczenia do play i na stacjonarne bez limitu (w taryfie firmowej 25 mozna te polaczenia do play i na stacjonarne zakupic za 5zł netto, 6,15 brutto) + Internet we własnym zakresie (dokupujemy pakiet - ceny na stronie
www.play.pl)
-50% rabat na abo przy umowie na 24 miesiące. Zasada z darmowymi polaczeniami do play i na stacjonarne taka sama jak w przypadku umowy na 12 miesięcy.
Jak jest po rezygnacji to juz pisali moi koledzy we wczesniejszych postach. Wystarczy, że ogarniesz kilka postów.
A to co napisałem wyżej jest informacją dla bardziej leniwych i nie rozumiejących ofert play ze strony, bo dla niektórych jest to nadal zbyt skomplikowane.
Ale już kończę okazywać swoją pogardę dla tej części klientów, którzy są zawsze biedni, zawsze poszkodowani, nigdy nie kłamią i zawsze próbują wmówić konsultantom, że mają rację. Do tego grupa klientów o której wspominam jest zawsze życzliwa, uśmiechnięta i gotowa do współpracy!
Z racji tego, że teraz biorę rozbrat na pewien czas z Play, jakiś miesiąc-dwa, życzę wszystkim moim kolegom i koleżankom z pracy jak najmniej klientów pretensjonalych, którym się wszystko należy i którzy są z siecią Play już 6 (i więcej lat).
-A właściwie... ludzie... czy wy nie wiecie, że mówiąc konsultanowi, że jesteście w Play już 6 czy 8 lat robicie z siebie pośmiewisko... Oni dobrze wiedzą ile czasu istnieje ta sieć, bo w dziale przedłużania umów pracują naprawdę najstarsi stażem pracownicy infolinii. A więc, naprawdę zanim z pretensonalnym tonem powiemy konsultantowi, że telefon jest za drogi i dla osób, które są z Play już 8 lat powinien być tańszy, zastanówy się 3 razy...
- No i jeszcze kwestia negocjacji. Niestety konsultanci Play mają bardzo małą możliwość negocjacji oferty z konsultantem. Są sporadyczne przypadki. Ale to nie jest wcale sytuacja powszechna.
Pozdrawiam wszystkich naprawdę miłych i sympatycznych klientów. Za kilka miesięcy pewnie do was wróce.