• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 63 z 187
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 187

 #702315  autor: Iron
 04 mar 2014, 16:06
WeBeR pisze:jako powód napisałem, że słaba oferta przedłużeniowa, ale wypowiedzenie umowy to wypowiedzenie i to powinni przyjąć do wiadomości. Wysłane jest zgodnie z formułką która powinna być przy wypowiadaniu umowy, wysłane 17 lutego, dostarczone 20 lutego, wtedy to przyszedł sms o rozpatrzeniu reklamacji ...
a nie rezygnacji ? bo ja takiego sms otrzymałem " Przyjęliśmy rezygnację dla numeru xxxxxx. Aby skorzystać z lepszych warunków w Plusie skontaktuj się z nami pod nr 2699"

 #702342  autor: WeBeR
 04 mar 2014, 17:58
No właśnie reklamacji i się zastanawiam, czemu to tak było, przecież pismo było dobrze napisane

Jutro wezmę od wujka te pismo, które sam pisałem i które wysłał i sprawdzę jeszcze raz w czym mógłbym błąd popełnić

 #702349  autor: buba1234
 04 mar 2014, 18:48
Pewnie napisałeś zamiast słowa "rezygnacja" "reklamacja" :P Zdarza się.

________________________________

 #702350  autor: WeBeR
 04 mar 2014, 18:50
Napisałem: wypowiedzenie umowy - zawsze tak pisałem

 #702351  autor: buba1234
 04 mar 2014, 18:51
Wiem, to był mój żart :D

________________________________

 #702352  autor: WeBeR
 04 mar 2014, 18:52
wiem :P ale rezygnacja a reklamacja to podobne słowo :P (przynajmniej dla Plusa)

 #702538  autor: WeBeR
 05 mar 2014, 17:36
Po wypowiedzeniu widzę, że dalej można wybrać stare oferty OMG, dziś mi uznali te wypowiedzenie umowy i zwykły konsultant proponował z taryf OMG ale słabe, mam nadzieję, że DUK da ofertę, którą chcę

29,95zł
- 1000minut/sms
do plusa bez limitu
na 12mc

i dalej można je wytargować i są dostępne dla wypowiadających umowę
Ostatnio zmieniony 05 mar 2014, 19:00 przez WeBeR, łącznie zmieniany 1 raz.

 #702549  autor: KA
 05 mar 2014, 18:52
To cenne info, bo miało już ich nie być. Ciekawe, jak długo jeszcze?
Uściślając: 1000 min (w tym stacjonarne!) / sms / MMS , w sieci bez limitu (ale tylko voice) oraz pakiet 300MB na 2mies za free. Super oferta! Ja mam tę tańszą za 19,95 z 550min, reszta to samo, tylko w sieci no-limit 6mies, a nie na całą umowę. Wziąłem tańszą, bo mi wystarczy, ale będę kupował większy pakiet neta, więc jeszcze dojdzie albo 9zł (500MB), albo 15zł (1GB).

 #702551  autor: buba1234
 05 mar 2014, 19:03
1GB za 15 zł. Nigdy nie skumam czemu klienci abonamentowi sa gorzej traktowani pod wzgledem cen internetu niz klienci na karte.

________________________________
 #703230  autor: lennox2
 09 mar 2014, 13:29
Witajcie! Pomóżcie kochani, do szlag mnie za chwilę trafy!
Kupiłem w sprzedaży wysyłkowej za zasadzie wymiany telefonu kupiłem Samsunga 4 mini. Kurier dowiózł telefon a dniu 28 2 2014 roku i… to d@@a – z uwagi na to, że niezgodności danych na faktorze z adresem zameldowania, kurier nie wydał telefonu, o co zresztą nie mogę mieć do niego pretensji. W poniedziałek 03 br. pomaszerowałem do Plusa we Wrocławiu, gdzie zaktualizowałem dane, ale telefonu i tak nie udało mi się otrzymać, bo… ten Plus ze sprzedaż wysyłkowej nie wiele ma wspólnego z Plusem salonie; poradzono mi, abym zaczekał „góra dwa dni” jak kurier odda przesyłkę do Plusa (tego od sprzedaży wysyłkowej). No i tak wydzwaniałem codziennie, codziennie otrzymując informację, „już jutro”… Dzisiaj otrzymałem sma-a do Plusa, że „od dziś korzystasz z oferty „TATYFY LTE”. Pozdrawiamy Plus” ; przypominam, że niczego NIE podpisałem kurierowi, a mimo to okazało się, jestem szczęśliwym posiadaczem niej taryfy!!! Konsultant, do którego zadzwoniłem przed chwilą, trochę mnie zbył, że temat nieco przekracza jego kompetencje…  No krew mnie zalewa!
Poradźcie mi, co z tym fantem zrobić, z góry dziękuję 
PS. Z góry przepraszam za ewentualne błędy, ale jestem po udarze niedokrwiennym i mam problemy z komunikacją i doborem słów 

Odi profanum vulqus et arceo
 #703236  autor: konsultantemeryt
 09 mar 2014, 13:55
lennox2 pisze:Witajcie! Pomóżcie kochani, do szlag mnie za chwilę trafy!
Kupiłem w sprzedaży wysyłkowej za zasadzie wymiany telefonu kupiłem Samsunga 4 mini. Kurier dowiózł telefon a dniu 28 2 2014 roku i… to d@@a – z uwagi na to, że niezgodności danych na faktorze z adresem zameldowania, kurier nie wydał telefonu, o co zresztą nie mogę mieć do niego pretensji. W poniedziałek 03 br. pomaszerowałem do Plusa we Wrocławiu, gdzie zaktualizowałem dane, ale telefonu i tak nie udało mi się otrzymać, bo… ten Plus ze sprzedaż wysyłkowej nie wiele ma wspólnego z Plusem salonie; poradzono mi, abym zaczekał „góra dwa dni” jak kurier odda przesyłkę do Plusa (tego od sprzedaży wysyłkowej). No i tak wydzwaniałem codziennie, codziennie otrzymując informację, „już jutro”… Dzisiaj otrzymałem sma-a do Plusa, że „od dziś korzystasz z oferty „TATYFY LTE”. Pozdrawiamy Plus” ; przypominam, że niczego NIE podpisałem kurierowi, a mimo to okazało się, jestem szczęśliwym posiadaczem niej taryfy!!! Konsultant, do którego zadzwoniłem przed chwilą, trochę mnie zbył, że temat nieco przekracza jego kompetencje…  No krew mnie zalewa!
Poradźcie mi, co z tym fantem zrobić, z góry dziękuję 
PS. Z góry przepraszam za ewentualne błędy, ale jestem po udarze niedokrwiennym i mam problemy z komunikacją i doborem słów 
Jeżeli masz już zaktualizowaną taryfę to musisz iść do PLUSA Krupnicza 2/4 we Wrocławiu. Wyjaśnić zaistniałą sytuacje, wątpię byś zrobił coś w "normalnych" salonach PLUS'a.

Pozdrawiam!!

 #703244  autor: lennox2
 09 mar 2014, 15:14
Rzecz w tym, że byłem na Krupniczej, gdzie stwierdzili, że oni nie mają niczego wspólnego ze sprzed wysyłkową; z nowej taryfy NIE podpisałem, bo uniemożliwił to kurier!
Jacek.

Odi profanum vulqus et arceo

 #703251  autor: konsultantemeryt
 09 mar 2014, 16:22
Jacku, pozostaje Ci 2601...

 #703367  autor: lodyga
 10 mar 2014, 11:34
Nie masz się co denerwować bo:

1. To prawda że salon nie ma nic wspólnego ze sklepem intenetowym, mało tego mój LG przyszedł kurierem i był rozlany wyświetlacz poszłam więc do salonu a pan pokiwał głową i powiedział że na swój koszt muszę wysłać telefon do serwisu bo salon nie ma nic wspolnego z sklepem.

2. To prawda że jak dane się nie zgadzają nie może Ci wydać przesyłki .

3. I najważniejsze bo chyba pierwszy raz przedłużasz lub bierzesz telefon w Plusie : Jeśli nic nie podpisywałeś to sms o "witamy sratatata.." Cię nie dotyczy to tylko sms...

Zapraszam na PlusForum a wszystkie Twoje problemu z Plusem zostaną wyjaśnione i bez paniki:P

 #703607  autor: muza_tv
 11 mar 2014, 19:32
Do mnie dzwonili z Plusa z "super ofertą". Dodam, że nie wysyłałem wypowiedzenia, umowa kończy się dopiero w czerwcu.

Ta super oferta, z telefonami lub bez, jak ze strony www. Dodatkowo przedstawione oferty przedłużeniowe bez telefonu były na dwa lata. Pani stwierdziła, że operator odchodzi od krótszych umów. Co ciekawe, w Plus Online mam identyczne oferty przedłużeniowe bez telefony na 18 miechów 8)

Była to pierwsza propozycja. Pani nie była zdziwiona, że odmawiam i poinformowała, że zadzwoni, gdy pojawią się lepsze oferty :D

 #703684  autor: lennox2
 12 mar 2014, 11:59
[ Dodano: 2014-03-12, 13:30 ]
muza_tv pisze:Do mnie dzwonili z Plusa z "super ofertą". Dodam, że nie wysyłałem wypowiedzenia, umowa kończy się dopiero w czerwcu.

Powiedzcie mi (temat telefonu nadal jest aktualny – rozpatrywany jest w BOK-u i Plus Forum), czy faktem jest, że kupując w biurze sprzedaży wysyłkowej Plusa (przedłużenia umowy) nowy telefon, np. Samsung Note 2, kosztuje znacznie taniej, niż ten sam telefon w salonie?

Odi profanum vulqus et arceo

 #704256  autor: juveadamo
 15 mar 2014, 22:10
Świetny temat, przeczytałem posty prawie rok w do tyłu i dużo się dowiedziałem
Chciałbym potwierdzić kilka informacji żeby być 100% pewny
Dwuletnia umowa mija pod koniec maja, obecnie płacę abonament 59,90 zł
Nie chcę stracić numeru tel
1. rozumie że mogę teraz złożyć wypowiedzenie i w razie słabej oferty mogę je wycofać np. tydzień przed końcem umowy i przenieś nr. do innej sieci
2. obecne są taryfy LTE czy jest szansa na rabat np. 30 % takiej taryfy ?
3. są teraz dostępne jakieś taryfy z minutami np. 600 min do wszystkich plus jakiś pakiet internetowy 1 gb ? bo nie widzę takich

Najbardziej by mi odpowiadała opcja z jakimś dobrym telefonem na galaxy s 4 mini i właśnie taka taryfa z minutami i internetem. Może ma ktoś rozpiske jakie telefony ma plus i w jakich cenach w różnych abonamentach. Za abonament bez telefonu chciałbym płacić ok 35 zł jeżeli wezmę z telefonem to mogę płacić do 60 zł

W poniedziałek mają dzwonić z bok z ofertą to poproszę go o przełączenie do duk a jeśli nic to nie da to we wtorek złożę wypowiedzenie

Dziękuje za wszystkie rady i wskazówki

 #704332  autor: andrewzc
 16 mar 2014, 15:17
Przedłużał ktoś ostatnio abo w plusie, bez telefonu i z telefonem?, jakie są teraz propozycje?

 #704450  autor: usiu128
 17 mar 2014, 11:26
w biznesie dostałem taką ofertę:
Serdecznie dziękujemy za korzystanie z usług sieci Plus. Doceniając zaufanie, jakim zostaliśmy obdarzeni pragniemy Panu/Pani zaproponować kontynuację współpracy na bardzo korzystnych warunkach.
W nawiązaniu do przeprowadzonej rozmowy, przygotowaliśmy dla Pana/Pani ofertę, która pozwala na zachowanie dotychczasowego numeru i uzyskanie dodatkowych korzyści.


Dla numeru xxxxxxxx dostępne są oferty:
------------------------------------------------------------
1.LG Swift L7 II; Taryfa Progress 39zł (netto), po włączeniu e-faktury 29zł (netto), w której zapewniony jest pakiet 350min do wszystkich krajowych sieci komórkowych, pakiet internetowy 1,4GB- przez 1m-c bezpłatny, później 10zł (netto),nielimitowane połączenia do sieci Plus, oraz usługa Bez limitu na stacjonarne bezpłatnie przez 3 mc, potem 5zł netto
Cena: 121.77zł Karencja: 25 miesięcy
to juz T-Mobile daje lepsze warunki... :)
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2014, 21:09 przez usiu128, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 63 z 187
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 187
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 187