• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 61 z 208
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 208

 #404244  autor: busku
 12 maja 2010, 10:04
do mnie zadzwoniła dziś kolejna konsultantka proponując mi przedłużenie umowy i dała:
na 24 miesiące w Delfin/Pelikan 59, Samsung Monte za 69 (po rabacie jaaaasne :lol: ), mówie jej, że w salonie taka cena jest podstawowa, a ona mówi, że nie pracuje w salonie to nie wie :P. Nie dała nic zupełnie dodatkowego, twierdziła, że jak biorę nowy telefon to nie może dać usług. Więc nie dała ma ani rabatu na telefon, ani nowych usług, więc tak jakbym był nowym klientem. Dodatkowo powiedziała, że nie ma co zwlekać bo nic więcej nikt mi nie da. A chciałem zostać przy starym abo 55 to powiedziała, że Samsung Monte nie jest dostępny, a szkoda o ile to prawda :/. Podziękowałem...

 #404246  autor: johnq
 12 maja 2010, 10:17
busku pisze:do mnie zadzwoniła dziś kolejna konsultantka proponując mi przedłużenie umowy i dała:
na 24 miesiące w Delfin/Pelikan 59, Samsung Monte za 69 (po rabacie jaaaasne :lol: ), mówie jej, że w salonie taka cena jest podstawowa, a ona mówi, że nie pracuje w salonie to nie wie :P. Nie dała nic zupełnie dodatkowego, twierdziła, że jak biorę nowy telefon to nie może dać usług. Więc nie dała ma ani rabatu na telefon, ani nowych usług, więc tak jakbym był nowym klientem. Dodatkowo powiedziała, że nie ma co zwlekać bo nic więcej nikt mi nie da. A chciałem zostać przy starym abo 55 to powiedziała, że Samsung Monte nie jest dostępny, a szkoda o ile to prawda :/. Podziękowałem...
Wygląda na to, że nie możesz dostać rabatu ani nic dodatkowego (co jest uzależnione od średnich rachunków i zysku na Twoim nr). Jeżeli Ci zależy na ilości minut to może rzeczywiście nie ma sensu zwlekać bo jest teraz okres promocyjny tj. w Delfin 59 jest 150 min, po okresie promocyjnym będzie 120 - nie wiadomo ile jeszcze potrwa ten okres promocyjny ;-). Co do pozostania w abo 55 to nie jestem pewien czy jest tam Monte dostępny czy nie (nie sprawdzałem :mrgreen: ), ale nawet jeśli jest - może być droższy (jak większość tel w starych planach).

 #404271  autor: jojoro
 12 maja 2010, 11:34
Wiem,że już raz to pisałem, ale nikt mi nic nie doradził, więc proszę jeszcze raz:

Własnie dostałem propozycję od Orange. Przy abo Delfin za 59zł, telefon Omnia 2 za 669zł, 100 MB internetu za darmo na 16 miesięcy. Żadnych dodatkowych minut ponad standardowe 150. Na tym numerze nie przekraczałem rachunków więcej niż 10zł ponad OA 55.

Czy w/g was jest to sensowna propozycja, czy mogę jeszcze coś utargować np na cenie telefonu?
 #404277  autor: grzesiu7582
 12 maja 2010, 11:53
sluchaj nie mozesz takiego czegos zrobic.Mozesz raz w miesiacu przechodzic pomiedzy ofertami bezplatnie albo dokupic sobie 100mb za 5 zl.Radze przy przedluzeniu grubo negocjowac bo konsultanci maja od tego prowizje.zadzwon na numer *400 i pytaj o 4 poziom negocjacji .nie wszystkie salony to maja ale 4 poziom to najwiekszy upust dla klienta.byc moze tam wynegocjujesz to co chcesz

sretetetete:>

 #404300  autor: awa2001
 12 maja 2010, 14:09
jojoro pisze:Wiem,że już raz to pisałem, ale nikt mi nic nie doradził, więc proszę jeszcze raz:

Własnie dostałem propozycję od Orange. Przy abo Delfin za 59zł, telefon Omnia 2 za 669zł, 100 MB internetu za darmo na 16 miesięcy. Żadnych dodatkowych minut ponad standardowe 150. Na tym numerze nie przekraczałem rachunków więcej niż 10zł ponad OA 55.

Czy w/g was jest to sensowna propozycja, czy mogę jeszcze coś utargować np na cenie telefonu?
dostales jeszcze 100 godzin na darmowe numery O/Stacj., jeśli nie przekraczales abonamentu zbyt duzo to moze to byc juz wszystko.

[ Dodano: 2010-05-12, 14:11 ]
busku pisze:do mnie zadzwoniła dziś kolejna konsultantka proponując mi przedłużenie umowy i dała:
na 24 miesiące w Delfin/Pelikan 59, Samsung Monte za 69 (po rabacie jaaaasne :lol: ), mówie jej, że w salonie taka cena jest podstawowa, a ona mówi, że nie pracuje w salonie to nie wie :P. Nie dała nic zupełnie dodatkowego, twierdziła, że jak biorę nowy telefon to nie może dać usług. Więc nie dała ma ani rabatu na telefon, ani nowych usług, więc tak jakbym był nowym klientem. Dodatkowo powiedziała, że nie ma co zwlekać bo nic więcej nikt mi nie da. A chciałem zostać przy starym abo 55 to powiedziała, że Samsung Monte nie jest dostępny, a szkoda o ile to prawda :/. Podziękowałem...
rzeczywiscie nie ma w tej chwili u nas Monte, czekamy na niego i rzeczywiscie niektore telefony nie są dostępne przy starych taryfach.

Nie pytajcie nas na ogóle, cyz mozecie jeszcze coś dostać, nie wiemy tego nie patrząc na Wasz numer u nas w systemie, wiec po protu podajcie numer na PW.

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #404327  autor: kiwi7
 12 maja 2010, 15:46
@Dopsh a czy jakis konsultat zaproponowal Ci juz jakas wstepna oferte? Jestem w podobnej sytuacji , ale nie chcialabym sie odnosic jedynie do strony www?
Wlasciwie wiadomo ze jak oferta dla firm to jedna z opcji taryf optymalnych, tylko pytanie czy jakas szczegolna ma dodatkowe przywileje, czy do kazdej mozna cos dobrac/ No i kwestia telefonu...

 #404388  autor: lolattack
 12 maja 2010, 19:53
Witam, czy jest możliwość dostać przy umowie na 12 miesięcy bez telefonu coś więcej niż Delfin - standardowe 5 darmowych numerów, 150 min / 300 sms, + 600 mb przez całą umowę za 59 zł ?

 #404389  autor: Ofeck
 12 maja 2010, 19:57
nie

 #404394  autor: theWitcher
 12 maja 2010, 20:26
600mb?

Jeżeli jest to 500mb, to ogólnie możliwość jest - zależy od 'zysku'.

 #404396  autor: awa2001
 12 maja 2010, 20:39
600mb? czyli dali Ci 500+100mb, zaleznie od zysku mozna dać 100, 500, lub 2GB, wszystko zalezy od indywidualnego zysku klienta

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #404403  autor: lolattack
 12 maja 2010, 21:21
tak jak rozpisała awa2001 ( 500 MB + 100 MB )

Mój abonament zawsze zamykał się w 50-60 zł, więc raczej ciężko byłoby 2 GB dostać...

 #404468  autor: awa2001
 13 maja 2010, 12:34
wchodzi na dniach fajny telefon LG Swift, dotyk, z wifi i gpsem, na Androidzie

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #404480  autor: mdelektro
 13 maja 2010, 13:51
awa2001 pisze:wchodzi na dniach fajny telefon LG Swift, dotyk, z wifi i gpsem, na Androidzie
a orientujesz sie mniej wiecej jak bedzie wygladal cenowo przy abo 59 zł, a oprocz tyego jeszcze bedzie cos nowego?

 #404485  autor: awa2001
 13 maja 2010, 14:33
mdelektro pisze:
awa2001 pisze:wchodzi na dniach fajny telefon LG Swift, dotyk, z wifi i gpsem, na Androidzie
a orientujesz sie mniej wiecej jak bedzie wygladal cenowo przy abo 59 zł, a oprocz tyego jeszcze bedzie cos nowego?
nie orientuję się, ma wejsc 17 maja

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #404487  autor: ppp1ppp
 13 maja 2010, 14:38
Mobilekom pisze:Aby przeniesć numer z oferty abonamentowej do oferty pre-paid wystarczy najpóźniej 7 dni przed końcem okresu rozliczeniowego zgłosić się do salonu i złożyć dyspozycję migracji. Od razu wydawane jest pisemne potwierdzenie wykonania dyspozycji i zlecenie wprowadzane jest do systemu. Przy czym można to zrobić najwczeniesniej w dniu, gdy umowa przekształci się na czas nieokreslony. Co zatem idzie nie jest konieczne rozwiązywanie umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
awa2001 ile w tym prawdy?

 #404507  autor: Dopsh
 13 maja 2010, 15:47
kiwi7 --> Tak dostałem już wstępne oferty, tak więc mam nad czym myśleć. Na szczęście mam jeszcze trochę czasu w zapasie.

 #404542  autor: awa2001
 13 maja 2010, 17:18
ppp1ppp pisze:
Mobilekom pisze:Aby przeniesć numer z oferty abonamentowej do oferty pre-paid wystarczy najpóźniej 7 dni przed końcem okresu rozliczeniowego zgłosić się do salonu i złożyć dyspozycję migracji. Od razu wydawane jest pisemne potwierdzenie wykonania dyspozycji i zlecenie wprowadzane jest do systemu. Przy czym można to zrobić najwczeniesniej w dniu, gdy umowa przekształci się na czas nieokreslony. Co zatem idzie nie jest konieczne rozwiązywanie umowy z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
awa2001 ile w tym prawdy?
przykro mi, wg moich danych nie jest to prawda, ale ja się tym nie zajmuję, więc mogę się mylić, na wszelki wypadek informuję moich klientow, zeby zrobili to miesiąc przed końcem umowy, ( strzeżonego Pan Bóg strzeże:)))).

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #404547  autor: ppp1ppp
 13 maja 2010, 17:25
tak samo mi się wydaje, okresu wypowiedzenia umowy się nie przeskoczy

 #404608  autor: tygrysm
 13 maja 2010, 20:59
Kiedyś przenosiłem numer z abonamentu firmowego, na którym umowa była już na czas nieokreślony na popa. Zmiana taryfy nastąpiła wraz z końcem okresu rozliczeniowego. Trwało to na pewno mniej niż 30 dni.

 #404613  autor: cesarz
 13 maja 2010, 21:22
mdelektro pisze:
awa2001 pisze:wchodzi na dniach fajny telefon LG Swift, dotyk, z wifi i gpsem, na Androidzie
a orientujesz sie mniej wiecej jak bedzie wygladal cenowo przy abo 59 zł, a oprocz tyego jeszcze bedzie cos nowego?
LG Swift ma być za 1zł w abonamentach 59zł .
  • Strona 61 z 208
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 208
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 208